Quote:
Doet het volgens mij nu weer 'normaal', voor zolang het duurt.
Bij de zoekfunctie / in het overzicht staat niet meer bij de producten wie de verkoper is. Alleen op de productpagina zelf nog. Wat irritant is dit. 😾
Gepost door: UltraTiger op 21-12-2022 12:25
Gepost door: UltraTiger op 21-12-2022 12:25

https://psnprofiles.com/Asimb0mb

Ik heb een camera als retourdeal gekocht via bol.com. Er stond bij dat het een nieuw (!) product betrof en dat alleen de verpakking beschadigd zou zijn. Nu bleek dat er op de camera vingervlekken zaten, de accu er nog in zat en er 757 foto's mee gemaakt zijn voordat ik het heb ontvangen. Dat is niet nieuw, maar tweedehands.. Dan had ik het net zo goed van marktplaats kunnen vissen voor de helft van het geld.


Bol.com zegt:
"Bol.com retourdeals biedt artikelen aan die zijn teruggestuurd door andere klanten van bol.com. Bijvoorbeeld omdat de kleur of het formaat niet goed was. Deze artikelen zijn aan een grondige check onderworpen door ons kwaliteitsteam en geschikt bevonden om opnieuw verkocht te worden."
Nou dat klopt dus al niet. Want deze is gewoon veel gebruikt. 757 foto's is niet niks.
Vervolg:
"De staat van de camera wordt aangegeven als nieuw, echter koopt u het product bij een retourdeals winkel."
Wat vinden jullie?
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Ik zou contact op nemen, kijken wat ze zeggen?

Het is een retourdeal. Hetzelfde met Amazon Warehouse Deals kan je teruggestuurde exemplaren verwachten. Dus gebruikerssporen e.d. kan aanwezig zijn. Maar ziet de camera voor de rest er nog zo goed als nieuw uit, los van de vingervlekken. Zo niet, dan zou je inderdaad een z.g.a.n. exemplaar moeten krijgen. Voor de rest kan het inderdaad voorkomen dat het product gebruikt is. Iets wat geretourneerd is, hoeft niet altijd ongebruikt te zijn. Misschien dat dit geretourneerd is door een klant die in de 30 dagen periode heeft gebruikt en het uiteindelijk niks vond?
Het zou vooral een probleem geweest zijn als je de camera echt nieuw op Bol.com had besteld en dat je zo'n exemplaar had ontvangen. Want je hebt er ook voor een gloednieuwe betaald.
Uiteindelijk kan je hem nog retourneren. In ieder geval zou ik er nog wel over klagen via de klantenservice.
Ieder geval nooit meer iets tweede hands. Verder namelijk nooit problemen gehad met bol.com, als er iets was bij nieuwe producten hebben ze dat altijd binnen 24uur netjes opgelost.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Maar hebben ze ook de optie gegeven om hem te retourneren? Een nieuwe exemplaar verwachten zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren tenzij er nog een Retourdeals exemplaar ligt. Vergelijkbaar met Amazon Warehouse Deals. Als er geen extra Warehouse Deals exemplaren zijn, dan kan je hem alleen nog retourneren en krijg je je geld terug. Ook als je een mankement of i.d. hebt(of je moet het bij de fabrikant voor garantie e.d. regelen).Dat wat tussen haakjes staat was al de reactie vanuit bol.com.. of te wel: zoek het maar uit.
Gepost door: Doobieters op 23-01-2023 12:27
Gepost door: Doobieters op 23-01-2023 12:27
Je bent niet verplicht om hem te houden. Anders zou ik eventueel nog door blijven klagen. Desnoods via de mail(klantenservice@bol.com). Misschien dat je via de mail een betere antwoord krijgt? Want via de chat moet je maar net de persoon krijgen die graag bereid is om je te helpen

Quote:
Dat is gewoon een standaard antwoord die ze klaar hebben liggen voor als.mensen zeggen dat er een krasje ofzo op zitten..Dat wat tussen haakjes staat was al de reactie vanuit bol.com.. of te wel: zoek het maar uit.
Gepost door: Doobieters op 23-01-2023 12:27
Gepost door: Doobieters op 23-01-2023 12:27
Gewoon door blijven klagen, want is wel een ander geval dan standaard retourdeal
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Sony PS5 DualSense – Nova Pink (20 euro korting) en de Sony Pulse 3D Grey Camo headset (9 euro korting).
Die headset is een beetje blij met een dooie mus want de andere kleuren zijn een tientje goedkoper, maar wellicht dat iemand interesse heeft in die Nova Pink controller? Stuur me ff een PM, dan geef ik de kortingscode door (volgens mij is het niet gebonden aan account).
Codes zijn geldig tot 12 maart 2023, dus iets minder dan 2 weken, en geldt alleen voor verkoop door bol.com, dus niet externe partners.
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Wellicht dat andere mensen deze mail ook hebben gekregen, maar gooi het toch even hier neer. Heb net een mail van Bol.com gekregen voor kortingscodes voor de Die headset is een beetje blij met een dooie mus want de andere kleuren zijn een tientje goedkoper, maar wellicht dat iemand interesse heeft in die Nova Pink controller? Stuur me ff een PM, dan geef ik de kortingscode door (volgens mij is het niet gebonden aan account).
Codes zijn geldig tot 12 maart 2023, dus iets minder dan 2 weken, en geldt alleen voor verkoop door bol.com, dus niet externe partners.
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Kreeg gisteren wel een mailtje met als titel "Droom je hier nog steeds van?", dus was vandaag een kortingscode sturen misschien wel slim geweest. Maar misschien gokt bol erop dat dat eerste mailtje genoeg is als verleiding om tot aankoop over te gaan?
Max is 100 euro tegoed voor 90 euro.
https://www.recharge.com/nl/nl/bol-com
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Via de Recharge app kun je een bol.com cadeaubon kopen met 10 procent koring. Je kunt maar één bon per account bestellen met korting want het is alleen op je eerste bestelling.
Max is 100 euro tegoed voor 90 euro.
https://www.recharge.com/nl/nl/bol-com
Gepost door: Doobieters op 10-03-2023 11:24
Max is 100 euro tegoed voor 90 euro.
https://www.recharge.com/nl/nl/bol-com
Gepost door: Doobieters op 10-03-2023 11:24
Hoe activeer je die korting in de app?
Quote:
Op de website van recharge.com krijg je een popup met de melding dat je via hun app bij de eerste bestelling 10% korting krijgt. Je ziet in de app een kortingscode die je bij afrekenen kan gebruiken.
[..]
Hoe activeer je die korting in de app?
Gepost door: Iikkee op 10-03-2023 11:45
Hoe activeer je die korting in de app?
Gepost door: Iikkee op 10-03-2023 11:45
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
[..]
Op de website van recharge.com krijg je een popup met de melding dat je via hun app bij de eerste bestelling 10% korting krijgt. Je ziet in de app een kortingscode die je bij afrekenen kan gebruiken.
Gepost door: Doobieters op 10-03-2023 11:48
Op de website van recharge.com krijg je een popup met de melding dat je via hun app bij de eerste bestelling 10% korting krijgt. Je ziet in de app een kortingscode die je bij afrekenen kan gebruiken.
Gepost door: Doobieters op 10-03-2023 11:48
popup gezien, app gedownload -> nieuw account, ik zie alleen nergens een code.
Quote:
Ik copy paste even van de site die niet genoemd mag worden:[..]
popup gezien, app gedownload -> nieuw account, ik zie alleen nergens een code.
Gepost door: Iikkee op 10-03-2023 11:54
popup gezien, app gedownload -> nieuw account, ik zie alleen nergens een code.
Gepost door: Iikkee op 10-03-2023 11:54
Bij Recharge.com krijg je 10% op je eerste bestelling via de Recharge.com app.
Op de website van recharge.com krijg je een popup met de melding dat je via hun app bij de eerste bestelling 10% korting krijgt. Je ziet in de app een kortingscode die je bij afrekenen kan gebruiken.
Ik heb zelf een paar cadeaukaarten van bol.com gekocht. Op deze rekenen ze geen service charge. Op diverse andere cadeaukaarten wel.
Je kan maar 1 cadeaubon kopen met 10% korting.
Het werkt ook om de app de verwijderen en opnieuw te installeren. Dan krijg je weer een kortingscode.
Wel hebben ze volgens mij een limiet van max 2 bestellingen per betaalmethode.
Zelf heb ik 2x PayPal gebruikt en daarna 2x creditcard en ideal.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
[..]
Ik copy paste even van de site die niet genoemd mag worden:
Bij Recharge.com krijg je 10% op je eerste bestelling via de Recharge.com app.
Op de website van recharge.com krijg je een popup met de melding dat je via hun app bij de eerste bestelling 10% korting krijgt. Je ziet in de app een kortingscode die je bij afrekenen kan gebruiken.
Ik heb zelf een paar cadeaukaarten van bol.com gekocht. Op deze rekenen ze geen service charge. Op diverse andere cadeaukaarten wel.
Je kan maar 1 cadeaubon kopen met 10% korting.
Het werkt ook om de app de verwijderen en opnieuw te installeren. Dan krijg je weer een kortingscode.
Wel hebben ze volgens mij een limiet van max 2 bestellingen per betaalmethode.
Zelf heb ik 2x PayPal gebruikt en daarna 2x creditcard en ideal.
Gepost door: Doobieters op 10-03-2023 12:01
Ik copy paste even van de site die niet genoemd mag worden:
Bij Recharge.com krijg je 10% op je eerste bestelling via de Recharge.com app.
Op de website van recharge.com krijg je een popup met de melding dat je via hun app bij de eerste bestelling 10% korting krijgt. Je ziet in de app een kortingscode die je bij afrekenen kan gebruiken.
Ik heb zelf een paar cadeaukaarten van bol.com gekocht. Op deze rekenen ze geen service charge. Op diverse andere cadeaukaarten wel.
Je kan maar 1 cadeaubon kopen met 10% korting.
Het werkt ook om de app de verwijderen en opnieuw te installeren. Dan krijg je weer een kortingscode.
Wel hebben ze volgens mij een limiet van max 2 bestellingen per betaalmethode.
Zelf heb ik 2x PayPal gebruikt en daarna 2x creditcard en ideal.
Gepost door: Doobieters op 10-03-2023 12:01
Thanks, gelukt.