Quote:
De Intertoys website is blijkbaar vernieuwd (uiterlijk ziet er anders uit). Maar als je inlogt en probeert je bestellingen te bekijken zie je alleen maar de melding:
Er is iets misgegaan
Ook als ik het opnieuw probeer of met een andere browser zelfde resultaat.
Heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Gepost door: ElCheapo op 19-10-2017 20:55
Er is iets misgegaan
Ook als ik het opnieuw probeer of met een andere browser zelfde resultaat.
Heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Gepost door: ElCheapo op 19-10-2017 20:55
Hier ook! Zowel met openstaande bestellingen als met oude bestellingen. Best irritant.
Xbox Live gamertag: Chrissiekun || 3DS Friendcode: 3926-4724-4524 || Wii U: ChristianHere || Steam: ChristianHere || Backloggery: http://backloggery.com/christianhere
Quote:
[..]
Hier ook! Zowel met openstaande bestellingen als met oude bestellingen. Best irritant.
Gepost door: ChristianHere op 19-10-2017 20:59
Hier ook! Zowel met openstaande bestellingen als met oude bestellingen. Best irritant.
Gepost door: ChristianHere op 19-10-2017 20:59
Ligt aan de mobiele website, via de destop website werkt het wel.
Quote:
De Intertoys website is blijkbaar vernieuwd (uiterlijk ziet er anders uit). Maar als je inlogt en probeert je bestellingen te bekijken zie je alleen maar de melding:
Er is iets misgegaan
Ook als ik het opnieuw probeer of met een andere browser zelfde resultaat.
Heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Gepost door: ElCheapo op 19-10-2017 20:55
Er is iets misgegaan
Ook als ik het opnieuw probeer of met een andere browser zelfde resultaat.
Heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Gepost door: ElCheapo op 19-10-2017 20:55
Ja dat heb ik ook. Zowel op mn mobiel als op mn pc
de webpagina te openen. Maar ook dat werkt niet. Er blijft staan er is iets misgegaan. Ik heb ze benaderd via Facebook chat. Dus ik wacht nu weer op hun reactie. Ik hoop dat me AC ORIGINS vrijdag op de mat ligt.
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
"Het probleem heeft te maken met de overgang naar de vernieuwde website en onze ICT-ers doen hun best om dit te verhelpen."
Beetje vreemd (maar tegenwoordig blijkbaar normaal) dat je een nieuwe website niet eerst goed test.... Helaas...
Maar ik hoop inderdaad ook dat ik wel m'n (al betaalde) bestellingen krijg.
Quote:
Ik had ook al een email gestuurd; in hun reactie email hierop stond:
"Het probleem heeft te maken met de overgang naar de vernieuwde website en onze ICT-ers doen hun best om dit te verhelpen."
Beetje vreemd (maar tegenwoordig blijkbaar normaal) dat je een nieuwe website niet eerst goed test.... Helaas...
Maar ik hoop inderdaad ook dat ik wel m'n (al betaalde) bestellingen krijg.
Gepost door: ElCheapo op 23-10-2017 17:43
"Het probleem heeft te maken met de overgang naar de vernieuwde website en onze ICT-ers doen hun best om dit te verhelpen."
Beetje vreemd (maar tegenwoordig blijkbaar normaal) dat je een nieuwe website niet eerst goed test.... Helaas...
Maar ik hoop inderdaad ook dat ik wel m'n (al betaalde) bestellingen krijg.
Gepost door: ElCheapo op 23-10-2017 17:43
Heb contact met hun op twitter en de reden dat de bestellingsoverzicht niet werkt is dat ze het bij passende email adres niet kunnen vinden. Dus ik sta niet eens in hun systeem. Ze gaan nu even zoeken op mijn bestelnummer
Quote:
[..]
Heb contact met hun op twitter en de reden dat de bestellingsoverzicht niet werkt is dat ze het bij passende email adres niet kunnen vinden. Dus ik sta niet eens in hun systeem. Ze gaan nu even zoeken op mijn bestelnummer
Gepost door: Marty84 op 24-10-2017 12:20
Heb contact met hun op twitter en de reden dat de bestellingsoverzicht niet werkt is dat ze het bij passende email adres niet kunnen vinden. Dus ik sta niet eens in hun systeem. Ze gaan nu even zoeken op mijn bestelnummer
Gepost door: Marty84 op 24-10-2017 12:20
Zowel op de oude als nieuwe site staat mijn DOOR HUN geannuleerde Nintendo Classic Mini Snes nog op VOLTOOID. Terwijl ik hem nooit heb ontvangen.
Het is 1 grote puinhoop daar. Ik zal er niet meer bestellen. Hoop voor jullie dat het allemaal goed komt natuurlijk.
Zowel mobiel als desktop geprobeerd. Het lijkt wel alsof hun CMS systemen in een transitie zitten en her en der belangrijke informatie niet wordt meegenomen.
❍ᴥ❍
Quote:
Een vriend van me werkt als contractor aan de nieuwe website van Intertoys en liet me net weten dat het nu weer mogelijk is om winkelvoorraad te checken!
Gepost door: Skull_kid op 25-10-2017 12:59
Gepost door: Skull_kid op 25-10-2017 12:59
Zag het net ja.
Volop op voorraad bij mijn intertoys
Hopelijk krijg ik vandaag al een verzendbevestiging
Quote:
[..]
Zag het net ja.
Volop op voorraad bij mijn intertoys
Hopelijk krijg ik vandaag al een verzendbevestiging
Gepost door: EPMD op 25-10-2017 13:06
Zag het net ja.
Volop op voorraad bij mijn intertoys
Hopelijk krijg ik vandaag al een verzendbevestiging
Gepost door: EPMD op 25-10-2017 13:06
dat hoop ik ook
Lok'tar ogar!
Maar goed, denk toch dat ze hem morgen sturen. Heb vaer bij intertoys gepreorderd. En soms staat er 4 dagen voor de release al "op voorraad".
Beetje verwarrend.
Quote:
Een uur terug waren er nog 5 exemplaren op voorraad van de Gold Edition. Nu staat er "Niet op voorraad" en "wordt verwacht". Bij de normale versie staat er wel "op voorraad".
Maar goed, denk toch dat ze hem morgen sturen. Heb vaer bij intertoys gepreorderd. En soms staat er 4 dagen voor de release al "op voorraad".
Beetje verwarrend.
Gepost door: EPMD op 25-10-2017 14:53
Maar goed, denk toch dat ze hem morgen sturen. Heb vaer bij intertoys gepreorderd. En soms staat er 4 dagen voor de release al "op voorraad".
Beetje verwarrend.
Gepost door: EPMD op 25-10-2017 14:53
we zien wel als we hem krijgen anders nooit meer intertoys
Kom maar op met die verzendbevestiging
Iemand hier al wat gehoord van intertoys ?
In zo'n geval is het nog beter dat ze zichzelf als verkoper tonen. Wellicht dat de levertijd dan 5 werkdagen wordt, maar oogt wat mij betreft als consument beter.