Quote:
Switch 2 preorderen!
CD's of LP's?
Gepost door: Chickje op 01-04-2025 11:40
CD's of LP's?
Gepost door: Chickje op 01-04-2025 11:40
LP's, da's toch meer echt muziek luisteren.
Zout of peper?
❍ᴥ❍
Zout, zout is extreem onvervangbaar voor mij, peper zonder zout is 
Redelijk (dus niet top of slecht) eten dat extreem smerig ruikt of smerig eten dat extreem lekker ruikt?

Redelijk (dus niet top of slecht) eten dat extreem smerig ruikt of smerig eten dat extreem lekker ruikt?
~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Redelijk eten dat extreem smerig ruikt.
Gewoon zorgen voor andere geuren/verfrissers en met je mond ademen zodat je er minder last van hebt.
Het was een dure maand. DK nu bestellen of nog even mee wachten?
De releasedate is immers later dan de switch 2.
Ben geneigd te denken dat er daar wel genoeg voorraad van blijft.
Gewoon zorgen voor andere geuren/verfrissers en met je mond ademen zodat je er minder last van hebt.
Het was een dure maand. DK nu bestellen of nog even mee wachten?
De releasedate is immers later dan de switch 2.
Ben geneigd te denken dat er daar wel genoeg voorraad van blijft.
Ik heb DK besteld. Bij Cdiscount kan je het spel voor 50 euro kopen als je een nieuw account aanmaakt (code: HELLO10). Enig nadeel is dat je hem waarschijnlijk met enige vertraging zult ontvangen. Ik zou me iig geen zorgen maken over de voorraad. Ik kan me niet snel een situatie herinneren waar games uitverkocht raken.
Films regisseren of in films acteren? Je kan ze nooit beide doen, heel je carrière lang.
Films regisseren of in films acteren? Je kan ze nooit beide doen, heel je carrière lang.
Regisseren, honderd procent. Ik hou er niet van als er teveel mensen op me letten, maar creatief aansturen lijkt me erg leuk.
Bruiswater of plat water?
Bruiswater of plat water?
🐴
Plat water, ik ben geen Andrew Tate met je sparkling water 
Een wereld zonder advertenties (overal, niet alleen internet) of een wereld zonder erfbelasting?

Een wereld zonder advertenties (overal, niet alleen internet) of een wereld zonder erfbelasting?
~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Zonder advertenties! De erfbelasting betalen de meesten maar één keer, dus dit was een makkelijke voor mij. Voor eeuwig af van ads zou fantastisch zijn. Vooral in het openbaar domein.
Een wereld waarin iedereen het openbaar vervoer (fietsen vallen hieronder) gebruikt of waarin iedereen een auto gebruikt?
Een wereld waarin iedereen het openbaar vervoer (fietsen vallen hieronder) gebruikt of waarin iedereen een auto gebruikt?
Openbaar vervoer. Als dat de standaard is dan wordt het sowieso uitgebreid en daardoor makkelijker om niet de auto te gebruiken.
Bier of wijn?
Bier of wijn?
🐴
Quote:
Moeten de (pakket/vracht) bezorgers dan met de bus? 😅Openbaar vervoer. Als dat de standaard is dan wordt het sowieso uitgebreid en daardoor makkelijker om niet de auto te gebruiken.
Bier of wijn?
Gepost door: Budgetpaardje op 18-04-2025 18:43
Bier of wijn?
Gepost door: Budgetpaardje op 18-04-2025 18:43
Wijn, bier stinkt.
Nooit stil kunnen staan of nooit stil kunnen zitten?
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Nooit stil kunnen staan, ik zit de hele dag op werk....
Een 100% kans om 50 EUR te winnen of een 10% kans om 500 EUR te winnen?
Een 100% kans om 50 EUR te winnen of een 10% kans om 500 EUR te winnen?
~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Doe mij die 5 tientjes maar. Ik hou niet van gokken en dit is een zekerheid.
Slapeloosheid of minstens 20 uur per dag slapen?
Slapeloosheid of minstens 20 uur per dag slapen?
If it bleeds, we can kill it.
Slapeloosheid? Ik neem aan dat je de nadelen gaat ondervinden, maar 20u per dag slapen is teveel van het goede. Ik wil nog iets kunnen doen op een dag haha.
Wanneer je 70+ zult zijn, je (videogame)verzameling verkopen of wegschenken aan een museum?
Wanneer je 70+ zult zijn, je (videogame)verzameling verkopen of wegschenken aan een museum?
Verkopen, zelfs als ik geen (klein)kinderen heb tegen die tijd, kan ik het geld nalaten aan een familielid ofzo en niet aan een videogame museum dat waarschijnlijk de boel op termijn alsnog verkoopt...
Meteen van een verslaving (hoeft niet alleen drugs gerelateerd te zijn he) af kunnen komen zonder terugval of 25% extra verlofdagen voor altijd?
Meteen van een verslaving (hoeft niet alleen drugs gerelateerd te zijn he) af kunnen komen zonder terugval of 25% extra verlofdagen voor altijd?
~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Zijn toch allebei ongeveer hetzelfde? 
Dan maar de uitvaart, minder last van lawaai en dronken gasten.
Sprite of 7-Up?

Dan maar de uitvaart, minder last van lawaai en dronken gasten.
Sprite of 7-Up?
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
Primaire doelgroep is in ieder geval hetzelfde: bejaarden. 😛Zijn toch allebei ongeveer hetzelfde? 
Gepost door: Eek2nd op 22-04-2025 21:52

Gepost door: Eek2nd op 22-04-2025 21:52
🇺🇦 💙💛
Quote:
Zijn toch allebei ongeveer hetzelfde? 
Dan maar de uitvaart, minder last van lawaai en dronken gasten.
Sprite of 7-Up?
Gepost door: Eek2nd op 22-04-2025 21:52

Dan maar de uitvaart, minder last van lawaai en dronken gasten.
Sprite of 7-Up?
Gepost door: Eek2nd op 22-04-2025 21:52
7-Up. Dat is voor mij iets van vroegah.
Tatoeages of piercings?
If it bleeds, we can kill it.
Allebei mega pauper maar doe dan toch maar piercings, zijn namelijk niet permanent....
Liever terug in de tijd kunnen om 1 game naar keuze die in Nederland uit is gekomen voor de normale prijs te kunnen kopen of nu 50% korting op 3 games naar keuze?
Liever terug in de tijd kunnen om 1 game naar keuze die in Nederland uit is gekomen voor de normale prijs te kunnen kopen of nu 50% korting op 3 games naar keuze?
~Yamete Onii-chan! (˶˃ ᵕ ˂˶)~
Die Zieno is van de centen hè?
Doe maar drie halen, anderhalf betalen. Laat het verleden lekker in het verleden. Ik ben toch geen handelaar?
Kopen Zonder Kijken of Help Mijn Man Is Klusser?
Doe maar drie halen, anderhalf betalen. Laat het verleden lekker in het verleden. Ik ben toch geen handelaar?Kopen Zonder Kijken of Help Mijn Man Is Klusser?
🐴
Help mijn man is klusser. Vind het zo leuk om te zien hoe bijna alle deelnemers hetzelfde domme idee hadden. "Laat ik ipv het huis per kamer verbouwen gewoon de hele tent in 1x strippen en dan jaren in een bouwval blijven zitten omdat het geld/de motivatie op is". En dan moet John weer een huwelijk komen redden alsof hij Dr. Phil is 🤣
Ik hou misschien teveel van leedvermaak.
Jager of verzamelaar?
Ik hou misschien teveel van leedvermaak.
Jager of verzamelaar?

People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻


