Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App

Winkelwijs

[Begin]  |1|2 (2) [Eind]
ktugach
Door ktugach (13717 reacties) op 08-06-2006 10:57
Rol: Administrator
Nou vanavond de winkelwijsprijzen dan maar even van de site afhalen dan, heeft niet zoveel zin meer om die erop te laten staan.
linkinparknl
Door linkinparknl (1237 reacties) op 08-06-2006 14:04
Quote:
lekker dan
winkelwijs is tijdelijk uit de lucht om de problemen en zo op te lossen
Gepost door: Godzuki op 08-06-2006 10:51


Dit zeggen ze 'Deze periode willen wij gebruiken om een aantal zaken te optimaliseren en processen te verbeteren.' oftewel als alles waar is krijg je je geld binnenkort terug of je product
James May: "Oh Cock"
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 14-06-2006 16:06
Ik kreeg zojuist deze email van Winkelwijs.nl

Beste klant,

Wij willen u d.m.v. deze e-mail informeren over de status van Winkelwijs.nl. Wij bevinden ons in een moeilijke periode. Daardoor zijn wij op dit moment niet in staat om direct aan onze verplichtingen te voldoen. Gezien het feit, dat wij u nog een vergoeding schuldig zijn, is dit uiteraard een zeer vervelende situatie.

Wij zijn druk bezig met zoeken naar een oplossing voor het ontstane probleem, waarbij het voldoen van het tegoed aan u, de eerste prioriteit heeft. Wij kunnen ons voorstellen en begrijpen heel goed, dat u zich daar zorgen over maakt. Wij hebben al een begin gemaakt met het terugbetalen van orders. Het kan wellicht wat langer duren dan u en wij willen, maar het gaat er uiteindelijk om, dat u krijgt waar u recht op heeft.

Hoewel het u niet direct helpt, willen wij u toch enige achtergrondinformatie geven, omdat u zich wellicht afvraagt hoe een dergelijke situatie kan ontstaan. Omdat wij vinden, dat wij u tekst en uitleg verschuldigd zijn, willen wij u in het kort uitleggen wat er is gebeurd. Onze webwinkel bestaat als sinds januari 2000 en heeft tot voor kort nooit problemen gekend. Winkelwijs.nl is echter onderdeel van een holding. In deze holding vinden meerdere activiteiten plaats, maar juridisch gezien vallen alle activiteiten, waaronder dus ook Winkelwijs.nl onder de holding. Nu is de grootste activiteit van de holding in moeilijkheden gekomen, omdat een opdrachtgever niet voldaan heeft aan de financiële verplichtingen, die voortvloeien uit werkzaamheden die verricht zijn. Daardoor drukken de kosten van twee activiteiten opeens op de inkomsten van één activiteit. Winkelwijs.nl. Daardoor is er een liquiditeitsprobleem ontstaan. Inmiddels hebben wij juridische stappen ondernomen. U zult kunnen begrijpen, dat wij hierover verder geen mededelingen kunnen doen op dit moment.

Wij hebben geprobeerd u met dit bericht open en eerlijk op de hoogte te stellen over de huidige situatie. Wij willen herhalen, dat onze eerste prioriteit is, uw vergoeding zo snel mogelijk terug te betalen. Als alles is opgelost, zijn wij voornemens onze activiteiten weer op te pakken. Maar dan met het vertrouwde serviceniveau, zoals u dat voor deze tijd van ons gewend was. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan zullen wij u hierover informeren.

Met vriendelijke groet,

Winkelwijs.nl

P.S. Mocht u uw tegoed inmiddels al ontvangen hebben dan kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Dus ze zitten inderdaad in de shit, ik hoop dat ik mijn geld snel terug krijg.

*gaming is a way of life*
Godzuki
Door Godzuki (474 reacties) op 14-06-2006 16:43
Vind het toch erg netjes dat ze de moeite nemen om de klant op de hoogte te stellen

something in the water does not compute
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 14-06-2006 21:44
Indeed.
Commander Keen = awesome.
265Cage
Door 265Cage (274 reacties) op 14-06-2006 22:20
lijkt er volgens mij meer op dat ze in zware liquiditeitsproblemen zitten en dat faillissement dreigt.

Anders gooi je volgens mij niet je winkel dicht, zodat er helemaal geen inkomsten meer zijn en de vaste kosten wel gewoon doordraaien
[img]http://www.26-5th.com/sigs/cage.png[/img]
J-roen
Door J-roen (1392 reacties) op 18-06-2006 18:38
Rol: Update Moderator
Quote:
lijkt er volgens mij meer op dat ze in zware liquiditeitsproblemen zitten en dat faillissement dreigt.

Anders gooi je volgens mij niet je winkel dicht, zodat er helemaal geen inkomsten meer zijn en de vaste kosten wel gewoon doordraaien
Gepost door: 265Cage op 14-06-2006 22:20


meer orders betekent ook meer werk en ze zeggen dat ze eerst alle ouder orders willen oplossen voordat er nieuwe binnenkomen...
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
J-roen
Door J-roen (1392 reacties) op 03-07-2006 15:43
Rol: Update Moderator
inmiddels ook een stuk over deze winkel gelezen in de Chip, hoofdredacteur had oo k al maanden een bestelling openstaan, en de site is nog steeds down..... ik weet niet hoeveel orders ze hebben openstaan maar mij lijkt dat het toch echt geen weken moet gaan duren om n paar cd's en dvd's te shippen?
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
Lennert
Door Lennert (115 reacties) op 03-07-2006 20:41
beetje vreemd gedoe met winkelwijs.. als internetshop hoor je toch je zaakjes op orde te hebben.
Volgens mij doen ze daar best goede zaken en kunnen ze vast wel een extra iemand inhuren voor dat administratie-werk.
Anders wil ik daar wel ff wat dingen updaten tegen een redelijke vergoeding of gratis games
ktugach
Door ktugach (13717 reacties) op 03-07-2006 20:43
Rol: Administrator
Misschien even terug moeten lezen, maar ze zitten in een faillissement van hun overkoepelende holding. Hoop dat mensen hun geld/games alsnog krijgen.
Godzuki
Door Godzuki (474 reacties) op 23-08-2006 23:11
Heeft er al iemand zijn geld teruggekregen?
Wacht nog steeds op mijn 45 Euro, heb t eigenlijk al opgegeven

Staat een telefoon nr op de site maar die nemen ze niet op
Ook op mail wordt niet gereageerd
something in the water does not compute
265Cage
Door 265Cage (274 reacties) op 24-08-2006 07:27
Echt prutswerk zeg, pff
[img]http://www.26-5th.com/sigs/cage.png[/img]
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 24-08-2006 16:01
Ik heb ook nog steeds niets gezien van mijn 45 euro, heb eergisteren ook nog eens een mail gestuurd, maar ik hoor helemaal niks meer. Ben het echt zat
*gaming is a way of life*
Rjmfranssen
Door Rjmfranssen (306 reacties) op 30-08-2006 09:21
Ik heb misschien een idee,!
In de PU heeft Boris nu toch een nieuwe rubriek "professor Boris"
Hij behandeld daarin ook mensen die problemen hebben met online gameshops, en met succes zoals ik in de nieuwe PU las.

Ik weet dat Godzuki ook nog op z'n geld wacht en ik weet niet of er nog meer van ons zijn, maar als we nu samen een mail of brief naar boris sturen, misschien dat hij er dan vaart achter kan zetten.
En we ons geld sneller terug krijgen.

Misschien dat we de naam van de site onder de mail kunnen plaatsen, wellicht pikken ze hem dan sneller eruit. Als Yorn en Ktugach het goed vinden natuurlijk!!

Ik hoor wel hoe jullie erover denken.

*gaming is a way of life*
J-roen
Door J-roen (1392 reacties) op 04-09-2006 15:07
Rol: Update Moderator
mijn izniens moet idd alles wat mogelijk is gebeuren om zulke mensen hun geld terug te laten krijgen, door zulke winkels verliezen mensen het vertrouwen om te kopen op internet waardoor er minder gekocht word op internet ( duh ) waardoor winkels minder groot kunnen inkopen en de prijzen omhoog gaan.
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl
[Begin]  |1|2 (2) [Eind]