Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

YGZ.nl (voorheen Yourgamezone.nl)

[Begin]  |170|171|172|173|174|175|176 (176) [Eind]
Door Mette (87 reacties) op 16-09-2019 15:53
( PM )
Quote:
[..]

Ik denk dat het fout is gelopen bij de late leveringen. Mijn pre order van deze game bij ygz was de Nederlandstalig versie en ook zo binnengekomen.


Gepost door: RetroChris op 16-09-2019 15:28

Ze hadden gewoon te weinig exemplaren ontvangen (volgens mij had hun leverancier of zij zelf er gewoon te weinig besteld). Ik heb mijn pre-order midden maart geplaatst. De mensen die hem wel al hadden gekregen hadden in februari gepre-ordered voor zover ik heb begrepen.

Er is zeker iets fout gelopen, maar het gaat niet om enkele bestellingen. De meeste mensen hebben geanulleerd (ik ook, maar ze hebben daar nooit op gereageerd). Omdat ik benieuwd was of ik iets ging ontvangen nadat ik hoorde dat sommige mensen toch te hore kregen dat ze het later gingen krijgen heb ik dan maar het zo gelaten (ook al heb ik de game al digitaal ondertussen).

Het is voor een deel Atlus/Deep Silver hun schuld omdat die er gewoon te weinig hebben geproduceerd, maar de manier hoe alles is verlopen bij YGZ zelf is gewoon niet goed. Ik heb geen enkele mail over die bestelling ontvangen buiten toen ik besteld heb in maart en toen die enkele dagen geleden opgestuurd is.

Als ik hier niet meer info had gelezen had ik gewoon van niets op de hoogte geweest en dat vind ik eigenlijk niet kunnen als er zoveel vertraging met een order is.

Edit:
Maar goed, het is uiteindelijk redelijk goed afgelopen. Hopelijk krijgt iedereen die nog zat te wachten ook hun exemplaar toegestuurd. Het doet mij alleszins meer dan 2 keer nadenken voor ik nog bij YGZ bestel, maar ik begrijp dat dit niet voor iedereen het geval gaat zijn.
Door Jaapie18 (18 reacties) op 29-09-2019 12:01
( PM )
Is het al bekend, waarom ze gestopt zijn met het punten systeem?
Davidov
Door Davidov (9535 reacties) op 29-09-2019 13:35
( PM )
Quote:
Is het al bekend, waarom ze gestopt zijn met het punten systeem?
Gepost door: Jaapie18 op 29-09-2019 12:01
Vraag het ze per email
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (1428 reacties) op 29-09-2019 16:26
( PM )
Quote:
Is het al bekend, waarom ze gestopt zijn met het punten systeem?
Gepost door: Jaapie18 op 29-09-2019 12:01

Zal wel te duur worden denk ik punten en soms nog 7.50,% korting
PSN:DRAGONBLADEX XBL:DRAGONBLADEXPS
Doobieters
Door Doobieters (21033 reacties) op 29-09-2019 18:00
( PM )
Quote:
[..]
Zal wel te duur worden denk ik punten en soms nog 7.50,% korting
Gepost door: DRAGONBLADEX op 29-09-2019 16:26

Marges zijn al laag verwacht ik. Ze zetten in op hoge afzet met kleine marges.
Keep absolutely still. Its vision is based on movement.
Asimb0mb
Door Asimb0mb (368 reacties) op 29-09-2019 19:24
( PM )
Quote:
[..]
Zal wel te duur worden denk ik punten en soms nog 7.50,% korting
Gepost door: DRAGONBLADEX op 29-09-2019 16:26


Over 7,5% korting gesproken, het wordt weer eens tijd voor een korting. Laatste keer was in april.
DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (1428 reacties) op 29-09-2019 21:14
( PM )
Quote:
[..]

Over 7,5% korting gesproken, het wordt weer eens tijd voor een korting. Laatste keer was in april.
Gepost door: Asimb0mb op 29-09-2019 19:24


Zei zeiden tegen mij dat najaar weer acties komen
PSN:DRAGONBLADEX XBL:DRAGONBLADEXPS
ThaDanus
Door ThaDanus (1962 reacties) op 30-09-2019 10:53
( PM )
Iemand anders al gelukt vandaag een bestelling te plaatsen? Krijg bij het afrekenen via ideal het bericht:
We can't save the address: Email has a wrong format

Ben ingelogd, email adres is niet veranderd
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217
Door Nilis007 (440 reacties) op 30-09-2019 10:58
( PM )
Quote:
Iemand anders al gelukt vandaag een bestelling te plaatsen? Krijg bij het afrekenen via ideal het bericht:
We can't save the address: Email has a wrong format

Ben ingelogd, email adres is niet veranderd
Gepost door: ThaDanus op 30-09-2019 10:53


Ff getest, ik kan ook niet inloggen...
Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3409 reacties) op 30-09-2019 10:59
( PM )
Dit heb ik een paar weken geleden ook gehad. Toen ik bestelde zonder account ging het wel goed.
ThaDanus
Door ThaDanus (1962 reacties) op 30-09-2019 19:15
( PM )
Quote:
Iemand anders al gelukt vandaag een bestelling te plaatsen? Krijg bij het afrekenen via ideal het bericht:
We can't save the address: Email has a wrong format
Gepost door: ThaDanus op 30-09-2019 10:53

Fixed, er is contact met me opgenomen en we hebben even lopen troubleshooten, blijkbaar zit er nog wat legacy code in de website. Oplossing (voor het geval het nog iemand overkomt) is je winkelwagen leegmaken, product opnieuw toevoegen en opnieuw proberen af te rekenen.

Voor de techies: accounts gemaakt onder Magento 1, die gemigreerd zijn naar Magento 2 (wat is gebeurd met de update van de website een tijdje terug) kunnen hier af en toe random last van krijgen.
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217
Casartelli
Door Casartelli (1202 reacties) op 06-10-2019 18:29
( PM )
Wat gebeurt er met de punten die ik had? Die ben ik kwijt nu?
Oprichter van de Bugetgaming RockStar Crew & Budgetgaming Battlefield Platoon
Asimb0mb
Door Asimb0mb (368 reacties) op 06-10-2019 19:14
( PM )
Quote:
Wat gebeurt er met de punten die ik had? Die ben ik kwijt nu?
Gepost door: Casartelli op 06-10-2019 18:29


Jep, punten ben je kwijt en krijg je niet meer terug. Dikke pech.
[Begin]  |170|171|172|173|174|175|176 (176) [Eind]