Warcraft III + Expansions
Unreal Tournament III
KoTor 1+2
Unreal Tournament III
KoTor 1+2
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Quote:
Even een wat onorthodox advies: Klok die processor over (wat voor een is het e2140? Die kan de 3Ghz wel halen), koop een tweedehands 8800GT voor 50E en je kan alles spelen wat je wilt, van batman:aa tot Dirt 2 tot Bioshock 2.
(tenzij je een AGP moederbord hebt, dan heb je pech
)
Knights of the Old Republic is inderdaad een aanrader, deze week voor 3,50 bij direct2drive.eu.
Gepost door: Xtinction op 22-04-2010 23:33
(tenzij je een AGP moederbord hebt, dan heb je pech
)Knights of the Old Republic is inderdaad een aanrader, deze week voor 3,50 bij direct2drive.eu.
Gepost door: Xtinction op 22-04-2010 23:33
overklokken lijkt me niet zo verstandig.
waar moet ik met het plaatsen van een nieuwe kaart allemaal opletten? naast het bustype.
en kan zoiets in mn pc? http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_NVIDIA_GeForce_9/Club_3D/CGNX-HG942I_Passiv/-1076602/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+NVIDIA&l3=GeForce+9
Psn-id: zeewering
Waarom zou oc'en niet zo verstandig zijn?
Kans op schade is erg klein als je weet wat je doet.
Kans op schade is erg klein als je weet wat je doet.
Who would have thought when they came to the fight, that they'd witness the launch of an human satellite?
Als je niks van overclocken af weet, niet doen !
Call of duty 4 kan ook wel op je pc
heb zelfs een single core en daar doet hij het goed op
Call of duty 4 kan ook wel op je pc

heb zelfs een single core en daar doet hij het goed op
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
ik heb het nooit gedaan en denk ook niet dat ik het ga doen. als het mislukt zit ik met de gebakken peren en daar heb ik niet zoveel zin in. vooral omdat ik dan de pc beneden moet gebruiken en die stamt helemaal uit de oertijd.
Psn-id: zeewering
CoD 1, 2 en 4! Moet je gespeeld hebben! MOH:AA.. Dit zijn ze wel voor het FPS genre!
Alvast fijne kerst en gelukkig nieuw jaar!
