dragon age en mass effect voor ps3 binnekort!
Ben er nu mee bezig op PC en ben blij verrast.
Ben er nu mee bezig op PC en ben blij verrast.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Red dead redemption is een mooie game met een mooie verhaallijn!
Gepost door: Blahbahl op 11-11-2010 21:13
Gepost door: Blahbahl op 11-11-2010 21:13
Ik zou wachten op de Compleet edition
Ook Mafia 2 zou ik wachten op de Compleet edition.
Vanquish niet al te vaak spelen.
Why?
Uncharted 1 en 2 zijn super goed! RDR en God of War ook maar je hield niet zo van God of War. En ook al is ie al heel oud, The Elder Scrolls IV: Oblivion is een hele goede game en je kan het zolang spelen als je zelf wilt, je kan andere characters, abilities etc., zeker goede game!

it aint much if it aint dutch
gaat heen met je black ops, heel erg te verwachten met die ava.
Maar dat is totaal geen singleplayer game, jah de singleplayer is leuk maar daar koop je hem niet voor. Je weet hopelijk dat er ook andere games op de wereld zijn?
deathspank wil ik je aanraden
, echt lagguh, die game.
Maar dat is totaal geen singleplayer game, jah de singleplayer is leuk maar daar koop je hem niet voor. Je weet hopelijk dat er ook andere games op de wereld zijn?
deathspank wil ik je aanraden
, echt lagguh, die game.----
Gaat heen met dit topic?
Het is al een maand dood. En niemand stelde hier opnieuw een vraag?
Het is al een maand dood. En niemand stelde hier opnieuw een vraag?
Hmm... Mehh.
black ops is idd niet echt aanrader voor singelplayer game!
heb Just cause 2 en darksiders gekocht 2 te mooie games ^^ voor budget prijs natuurlijk
heb Just cause 2 en darksiders gekocht 2 te mooie games ^^ voor budget prijs natuurlijk

Fallout: New Vegas? Die game daalt al behoorlijk in prijs, ik weet niet of er nog aanbiedingen lopen maar bij ZH Gaming voor €29 op te pikken inclusief verzendkosten.
Anders misschien The Sly Collection (deel 1,2 en 3) is bij Amazon.co.uk voor 25 pond te vinden.
Weet niet of het nog nodig is aangezien je al 2 games hebt gekocht
Anders misschien The Sly Collection (deel 1,2 en 3) is bij Amazon.co.uk voor 25 pond te vinden.
Weet niet of het nog nodig is aangezien je al 2 games hebt gekocht

PS4/Xbox One: Lars2TheV
OK, dus de topicstarter geeft net aan dat hij twee games heeft gekocht. Lijkt mij een 'case closed'?
Sowieso zie ik het nu van dit soort topics nooit... :S
Sowieso zie ik het nu van dit soort topics nooit... :S
Hmm... Mehh.
misschien een! algemeen topic maken voor dit soort vragen en de rest sluiten en geen meer aanmaken
'You can pick the game, but you can't change the rules.'

