Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

PostNL (Algemeen topic)

[Begin]  |13|14|15|16|17|18|19(19)  [Eind]
Gunghir
Door Gunghir (3633 reacties) op 22-10-2019 11:45
( PM )
Quote:
[..]mensne laten sneler een negatieve revieuw achter dan een positieve dat klopt maar dat geld wel voor ALLE bedrijven en toch scoort post nl veel lager.

enige voordeel dat ik heb is dat ik een goede paketbezorger heb anders was de foutmarge nog veel hoger nu heb ik gemiddeld bij 1 op de 3 ah 4 poststukken reden tot klagen.

dit kunnen kleine dingen zijn als post die te laat komt of grote dingen als post die vermist raakt.
Gepost door: Vitaquest op 22-10-2019 11:43


jij denkt dat post nl laag scoort
probeer voor de grap UPS eens
Ik heb zin in erwtensoep :(
TheMenace17
Door TheMenace17 (179 reacties) op 22-10-2019 12:18
( PM )
Quote:
[..]

Denk niet dat er veel mensen zijn die een positieve review achterlaten als postNL het pakketje wel op tijd bezorgt (afgelopen maand bij mij toch al 6 pakketjes precies op tijd ontvangen)ik denk dat het procentueel gezien nog best meevalt met postNL
Gepost door: The Gipetto op 22-10-2019 11:37


als iedereen positieve reviews achter zouden laten dan was het waarschijnlijk 99% goede reviews maar vrijwel niemand doet daar de moeite voor het is immers slechts post wat zeer vaak gebruikt word.

Ik zou voor de grap eens dhl of dpd gebruiken qua klanten service dat is pas een trieste zaak. post nl is de grootste van nederland dus het is logisch dat ze veel meer reviews krijgen. alle post bedrijven hebben overigens voornamelijk negatieve reviews en dpd of dhl zijn gewoon veel kleiner dan post nl veel minder mensen die er gebruik van maken dus veel minder boze reviews

Quote:
[..]

en post nl vergoed nooitwat mijn paket met track en trace notabene is ook gewoon opgelost waarde van de inhoud is zon 500 euro op dit moment. het was een presskit die ik geownnen had (dus ik had niets te zeggen over evrzending voor we die discusie krijgen)

track en trace is bekend post nl raakt het kwijt en doet 0 moeite het op te lossen ja dan word ik wkaad ja want ik had voor die rpesskit al een plank in de vitrine kwijtgemaakt en ik was er zo blij mee dat ik die gewonnen had.

en de mails die ik naar post nl stuur zijn zinloos ik ben altijd correct en beleefd heb in totaal 4 keer een mail anar ze gestuurd en afgezien van 1 bevestiging dat de mail binengekomen is heb ik NOOIT een mail teruggehad ook niet in mijn spam folder

mischien eto je ook eens reveuws gaan lezen over post nl ze zijn zo ongeveer het laagst scorende bedrijf van nederland dat zegt ook wel iets dunkt me
Gepost door: Vitaquest op 22-10-2019 11:27


als je het op de juiste manier had gedaan was het gewoon vergoedt als het natuurlijk als aangetekende pakket was verstuurd bij een standaard pakket natuurlijk niet. via de mail kan het weken als niet langer duren voor je een reactie krijgt misschien lezen ze de mail niet eens zoals bij jou is gebeurd, weet je wel hoeveel mails er dagelijks binnen komen bij post nl je staat ergens onderaan en het is een mix hoe belangrijk elke mail is. geen wonder dat je het nooit vergoedt kreeg

een mail bevestiging dat het is binnen gekomen is gewoon een automatisch bericht dat krijg je bij iedere mail die je naar post nl of een andere grote site stuurt. niemand die er nog naar heeft gekeken.

met een troll account en troll email hebben ze 0 gegevens van je wat twitter betreft dat is een beetje overdreven.
WWorld
Door WWorld (294 reacties) op 22-10-2019 12:23
( PM )
Quote:
Ik heb eens een bezorger gehad waarbij een pakje was kwijtgeraakt wat volgens de postnl app gewoon was afgeleverd bij mij thuis. De volgende dag belde hij aan om te vragen wat het was en hoeveel het had gekost, hij wilde namelijk geen klachten. Dus ik verteld hoe en wat en dat ik het bij de winkel heb aangegeven. De dag daarna waren er een paar bankbiljetten door de brievenbus gegooid twv de bestelling, echt een hele rare kerel was dat.
Gepost door: ktugach op 22-10-2019 10:14


Ik had een keer cash besteld en die heeft PostNL verkeerd bezorgd. Wat een toeval. Wel fijn dat ik weet het toch goed terecht is gekomen.
Slick
Door Slick (861 reacties) op 22-10-2019 13:34
( PM )
Quote:
[..]ik heb al 100 keer uitgelegd hoe dat met typen zit ga ik niet meer doen amar het maakt niet uit hoe lang ik er over doe het is niet te fiksen en het is ronduit sneu dat je me daarop aanvalt in plaats van inhoud.

dan twitter ik heb een schijthekel aan social media het is niet van post nl zelf en je geeft een lading prive gegevens weg ik wil gewoon geen twitter punt uit waaro m zou ik daar van afhankelijk moeten zijn?

dan over fouten die worden gemaakt ja heb ik alle begrip voor maar dan worden ze bij een goed bedrijf netjes opgelost post nl lost nooit iets op want het ligt ''nooit'' aan hen en ze hebben altijd wle een smoesje klaar.

ik ben altijd heel beleefd tegen klantenservice tenzij ze me van akstje naar de muur willen sturen dan word ik op een gegeven moment kwaad ja maar dat is terecht.

en post nl vergoed nooitwat mijn paket met track en trace notabene is ook gewoon opgelost waarde van de inhoud is zon 500 euro op dit moment. het was een presskit die ik geownnen had (dus ik had niets te zeggen over evrzending voor we die discusie krijgen)

track en trace is bekend post nl raakt het kwijt en doet 0 moeite het op te lossen ja dan word ik wkaad ja want ik had voor die rpesskit al een plank in de vitrine kwijtgemaakt en ik was er zo blij mee dat ik die gewonnen had.

en de mails die ik naar post nl stuur zijn zinloos ik ben altijd correct en beleefd heb in totaal 4 keer een mail anar ze gestuurd en afgezien van 1 bevestiging dat de mail binengekomen is heb ik NOOIT een mail teruggehad ook niet in mijn spam folder

mischien eto je ook eens reveuws gaan lezen over post nl ze zijn zo ongeveer het laagst scorende bedrijf van nederland dat zegt ook wel iets dunkt me
Gepost door: Vitaquest op 22-10-2019 11:27


Telefonie of e-mail is toch ook niet van PostNL? Als je iets wil bereiken dan moet je soms wat stappen nemen om te krijgen wat je wilt. E-mail is gewoon traag, telefonie kost inderdaad geld.

Zoals gezegd, je hoeft dus geen privégegevens weg te geven als je een anoniem e-mailadres aanmaakt.

Hoe kan ik nou weten dat je last hebt van een kat die constant over je toetsenbord heen loopt?

Het aantal klachten dat ze hebben, ach ja. Ze bezorgen miljoenen pakketjes per jaar, als er in 0,5% van de gevallen iets mis gaat heb je al duizenden klachten. Veel mensen denken ook dat het iets van de overheid is in plaats van een bedrijf met mensen, dat heeft ook nog wel wat invloed daarop.

Ben altijd wel tevreden met de pakketbezorgers hier, aardige mannen allemaal. Haal zelf het liefst gewoon op bij een pakketpunt, maar dat kan niet altijd.
TheMenace17
Door TheMenace17 (179 reacties) op 22-10-2019 14:01
( PM )
post nl bezorgt op een normale dag gemiddeld 800.000 pakketjes en 7 miljoen briefstukken. en tijdens feestdagen kan je deze aantallen vermenigvuldigen.

oftwel duizenden nieuwe klachten per dag als er bij een mini % iets mis gaat. met een mailtje verdwijnt het hoogst waarschijnlijk onder een berg aan nieuwe mailtjes per dag en natuurlijk een grote hoeveelheid mails waarmee ze al mee bezig zijn van oudere klachten. onbegonnen werk los van de vele mailtjes waar je niks mee kunt.

http://www.postnl.nl/over-postnl/over-ons/wie-we-zijn/
Door Vitaquest (1110 reacties) op 22-10-2019 14:52
( PM )
Quote:
[..]

als iedereen positieve reviews achter zouden laten dan was het waarschijnlijk 99% goede reviews maar vrijwel niemand doet daar de moeite voor het is immers slechts post wat zeer vaak gebruikt word.

Ik zou voor de grap eens dhl of dpd gebruiken qua klanten service dat is pas een trieste zaak. post nl is de grootste van nederland dus het is logisch dat ze veel meer reviews krijgen. alle post bedrijven hebben overigens voornamelijk negatieve reviews en dpd of dhl zijn gewoon veel kleiner dan post nl veel minder mensen die er gebruik van maken dus veel minder boze reviews

[..]

als je het op de juiste manier had gedaan was het gewoon vergoedt als het natuurlijk als aangetekende pakket was verstuurd bij een standaard pakket natuurlijk niet. via de mail kan het weken als niet langer duren voor je een reactie krijgt misschien lezen ze de mail niet eens zoals bij jou is gebeurd, weet je wel hoeveel mails er dagelijks binnen komen bij post nl je staat ergens onderaan en het is een mix hoe belangrijk elke mail is. geen wonder dat je het nooit vergoedt kreeg

een mail bevestiging dat het is binnen gekomen is gewoon een automatisch bericht dat krijg je bij iedere mail die je naar post nl of een andere grote site stuurt. niemand die er nog naar heeft gekeken.

met een troll account en troll email hebben ze 0 gegevens van je wat twitter betreft dat is een beetje overdreven.
Gepost door: TheMenace17 op 22-10-2019 12:18
grappig dat ik met de anderen nooit problemen gehad heb of ze werden netjes opgelost.

wat mail aangaat post nl is gewoon wettelijk verplicht die te bentwoorden.

en nee telefonie en email zijn ook niet van post nl nee maar bijna iedereen heeft dat wel. Ik ken letterlijk NIEMAND in rl die twitter heeft. het is dna wel een social media maar ik durf wel te stellen dat minstent 50% van de bevolking geen twitter heeft.

en op de juiste manier word het geowon vergoed? was dat maar waar overgens de meeste van die revieuws komen van slechte ervaringen met hun klantenservice niet eens het probleem zelf.

en met een trola ccount hebben ze wellicht geen gegevens nee maar waarom zou ik een fucking account moeten maken voor iets wat zo simpel zou moeten zijn?

als ik een probleem op marktplaats heb kan ik toch ook gewoon via marktplaats klagen? bij de ns net zo etc. het gaat nergens over dat ik ergens anders maar een account aan moet maken 2 zelfs want moet ook nog een appart mail adres maken om geholpen te worden? dat is de omgekeerde wereld.

overgens kon ik er niet eens ahteraan gaan ik won de prijs nam contact op moest de afzender dit doen deze kreeg echter nooit bericht terug of iets die presskits zijn uniek genummerd dus letterlijk onvervangbaar.

ik heb meerdere malen de sector manager of hoe dat ook heet aan de deur gehad die geeft onmiddelijk toe dat ik gelijk hebt en belooft elke keer beterschap.

maar het word niets beter. post nl moet geowon eens een goede concurent krijgen die zijn zaakjes wle op orde heeft.

en slick mijn typen heeft echt niets met mijn kat te maken maar fijn dat je het zo leuk vind met een handicap te spotten zegt meer over jouw dna over mij.
Riquelme
Door Riquelme (1438 reacties) op 22-10-2019 15:27
( PM )
Wat een mensen of wat dan ook hier. Mijn telefoonnummer gaan ze niet krijgen.. Tenzij je nooit een formulier hebt getekend of alleen een baksteen van een Nokia of Motorola of dergelijke telefoons hebt gebruikt hebben ze je nummer nog niet... wie dan ook, maar anders ohboy al je gegevens staan al op een server van bedrijf x.
Skull_kid
Door Skull_kid (29416 reacties) op 22-10-2019 15:36
Rol: Forum Moderator
( PM )
Goed Vitaquest, nu weten we het wel. Je wil hulp, maar niet via de kanalen waar je ook echt bijna direct hulp kan krijgen. Prima, jouw keuze, maar stop aub met je ellenlange verhalen met loze stellingen en argumenten aub.
3DS: 3695-0698-7311 - PS4: Devilpuppet_UK - Wii U: Devilpuppet
Door Vitaquest (1110 reacties) op 22-10-2019 16:02
( PM )
Quote:
Goed Vitaquest, nu weten we het wel. Je wil hulp, maar niet via de kanalen waar je ook echt bijna direct hulp kan krijgen. Prima, jouw keuze, maar stop aub met je ellenlange verhalen met loze stellingen en argumenten aub.
Gepost door: Skull_kid op 22-10-2019 15:36
ik wil gewoon hulp via de kanelen die er zijn geen social media zo simpel is het gewoon
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (29122 reacties) op 25-10-2019 15:03
( PM )
Quote:
Goed Vitaquest, nu weten we het wel. Je wil hulp, maar niet via de kanalen waar je ook echt bijna direct hulp kan krijgen.
Gepost door: Skull_kid op 22-10-2019 15:36

Misschien anders eens spiritueel contact zoeken met PostNL? Kleine Budgetgaming seance houden.
Twitch.tv/DagDoesStuff 🎃
Slick
Door Slick (861 reacties) op 04-11-2019 10:23
( PM )


Als je ook maar iets begrijpt van inflatie, is het niet meer dan logisch dat ieder jaar prijzen stijgen.
Care
Door Care (25679 reacties) op 04-11-2019 10:27
( PM )
Quote:
[..]

Als je ook maar iets begrijpt van inflatie, is het niet meer dan logisch dat ieder jaar prijzen stijgen.
Gepost door: Slick op 04-11-2019 10:23

Zeiken is makkelijker dan nadenken.
Plus wordt ook het feit genegeerd dat ze niet de maximaal toegestane verhoging doen.
🐿️ 💩 👴 🥓🍻🎄❤️🧡💛💚💙💜🖤
ktugach
Door ktugach (10779 reacties) op 04-11-2019 11:04
Rol: Administrator
( PM )
Een en ander verwijderd.

OT: ik ben benieuwd wat brievenbuspakjes straks gaan kosten, die gebruik ik regelmatig.
Hunterr
Door Hunterr (555 reacties) op 04-11-2019 11:13
( PM )
Vind het wel mooi dat PostNL constant een excuus zoekt om te prijzen te verhogen. Misschien moeten ze is in de spiegel kijken en de kwaliteit verbeteren + de werksfeer verbeteren. Alle onzin die bezorgers doen om een pakje kwijt te raken is echt sneu om te zien. Al blijft het wel beter dan als in Amerika.... pakjes op de oprit die gejat kunnen worden. Maarjah Amerikanen... ooe damn dat mag ik nie zeggen ;).

Anders verzinnen ze gewoon iets met een kluis van de buurt waar ze pakjes in kunnen doen waar alleen de eigenaar van dat nummer de sleutel van heeft en hoeven bezorgers alleen nog maar grote dozen aan huis te bezorgen. Proef ballon bijvoorbeeld in een flat ofzo.
Pacman
Bigds9fan
Door Bigds9fan (3105 reacties) op 04-11-2019 11:14
( PM )
Quote:
[..]
Zeiken is makkelijker dan nadenken.
Plus wordt ook het feit genegeerd dat ze niet de maximaal toegestane verhoging doen.
Gepost door: Care op 04-11-2019 10:27


Dat moesten ze eens proberen. Inflatie, uiteraard maar de service is vaak matig. Daar mogen ze eerst aan werken voor de tarieven weer omhoog gaan.
Door Dr Games (205 reacties) op 04-11-2019 12:30
( PM )
Quote:


Anders verzinnen ze gewoon iets met een kluis van de buurt waar ze pakjes in kunnen doen waar alleen de eigenaar van dat nummer de sleutel van heeft en hoeven bezorgers alleen nog maar grote dozen aan huis te bezorgen. Proef ballon bijvoorbeeld in een flat ofzo.
Gepost door: Hunterr op 04-11-2019 11:13


Zoiets?
SDSnatcher
Door SDSnatcher (520 reacties) op 04-11-2019 12:52
( PM )
Quote:
[..]

Zoiets?
Gepost door: Dr Games op 04-11-2019 12:30


Kansloos, die wordt binnen de kortste keren opgeblazen of gekraakt.
Ik zou het niet aandurven.
MarkD
Door MarkD (680 reacties) op 04-11-2019 13:59
( PM )
Quote:
Vind het wel mooi dat PostNL constant een excuus zoekt om te prijzen te verhogen. Misschien moeten ze is in de spiegel kijken en de kwaliteit verbeteren + de werksfeer verbeteren. Alle onzin die bezorgers doen om een pakje kwijt te raken is echt sneu om te zien. Al blijft het wel beter dan als in Amerika.... pakjes op de oprit die gejat kunnen worden. Maarjah Amerikanen... ooe damn dat mag ik nie zeggen ;).

Anders verzinnen ze gewoon iets met een kluis van de buurt waar ze pakjes in kunnen doen waar alleen de eigenaar van dat nummer de sleutel van heeft en hoeven bezorgers alleen nog maar grote dozen aan huis te bezorgen. Proef ballon bijvoorbeeld in een flat ofzo.
Gepost door: Hunterr op 04-11-2019 11:13


Excuus zoekt om de prijs te verhogen? Pakketpost is al 4 a 5 jaar hetzelfde. Ik kan je vertellen dat er maar weinig dingen zijn die de afgelopen vijf jaar in het geheel niet duurder zijn geworden. Ze hadden van een pakketje wettelijk gezien ook 8 euro nog wat kunnen maken. Hebben ze niet gedaan.

Gewoon normale, legale, te verwachten praktijken dit. Als je iets langer nadenkt over wat er allemaal moet gebeuren om iets van A naar B te krijgen is het een wonder dat het miljoenen keren per dag goed gaat!
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (29122 reacties) op 04-11-2019 14:21
( PM )
Quote:
Kansloos, die wordt binnen de kortste keren opgeblazen of gekraakt.
Ik zou het niet aandurven.
Gepost door: SDSnatcher op 04-11-2019 12:52

Des te meer reden om je zooi niet overal rond te laten slingeren en je spullen zo snel mogelijk op te halen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 🎃
[Begin]  |13|14|15|16|17|18|19(19)  [Eind]