Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

base.com

[Begin]  |4|5|6|7|8|9|10 (10) [Eind]
Door Whazzup (79 reacties) op 16-02-2022 11:56
Ik heb ook nog contact gehad met Base en ze geven inderdaad aan de btw al betaald te hebben, alleen post.nl snapt dit niet.
Ik kreeg ook de papieren van Base om bezwaar te maken maar ik heb hier geen zin in en heb het spel retour laten sturen.
Een pre- order heb ik inmiddels maar gecancelled.

Ik heb de helpdesk medewerker van Base met wie ik gesproken had hiervan via een mail op de hoogte gesteld. Ik heb ze tevens de suggestie gedaan dit zelf maar met post.nl op te lossen en zolang dit niet gebeurd is zal ik er ( helaas) niet meer bestellen.
Reptile
Door Reptile (2301 reacties) op 19-02-2022 12:54
Quote:
Lekker dan. Had ik paar dagen terug Resident Evil 7 Gold Edition gekocht voor de PS4 daar....
Gepost door: Reptile op 12-02-2022 15:26

Volgens PostNL app komt vandaag Residen Evil 7 Gold Edition binnen. Lees niets over extra kosten.
Door Brute (81 reacties) op 22-02-2022 11:10
Quote:
[..]

Volgens PostNL app komt vandaag Residen Evil 7 Gold Edition binnen. Lees niets over extra kosten.
Gepost door: Reptile op 19-02-2022 12:54

Ben beniewd, heb je het spel nog binnen gekregen? En dit zonder extra kosten?
Reptile
Door Reptile (2301 reacties) op 22-02-2022 12:23
Quote:
[..]

Ben beniewd, heb je het spel nog binnen gekregen? En dit zonder extra kosten?
Gepost door: Brute op 22-02-2022 11:10

Klopt. Gewoon binnengekomen zonder extra kosten of meldingen daarover.
Door Qoncrete (54 reacties) op 07-03-2022 15:56
Ik heb nu ook een pakketje van Base.com waar ik invoerkosten over moet betalen. Wat een belachelijk gedoe!
Xor
Door Xor (27508 reacties) op 07-03-2022 16:03
Quote:
Ik heb nu ook een pakketje van Base.com waar ik invoerkosten over moet betalen. Wat een belachelijk gedoe!
Gepost door: Qoncrete op 07-03-2022 15:56
Lijkt erop dat of PostNL nog altijd z'n werk niet in orde heeft. Of Base.com heeft z'n werk nog altijd niet in orde.

Overigens kan ik je vertellen dat ik vandaag de dag nog altijd geen reactie van PostNL heb ontvangen met of ze wel of niet de inklaringskosten zullen restitueren. Dus als je de moeite e.d. wilt besparen, dan zou ik hem gewoon weigeren en het terug laten sturen. In ieder geval zou ik er nog wel een klachtmail naar Base.com hierover sturen.

Ook is m'n andere bestelling nog altijd niet bezorgd . Heb de bestelling opnieuw laten versturen, maar ik vraag mij af of deze nog wel bezorgd zullen worden of dat deze ook alsnog niet worden bezorgd. In het ergste geval wordt het wel bezorgd, maar moet ik weer voor inklaringskosten betalen .
Door Whazzup (79 reacties) op 07-03-2022 17:01
Mijn laatste ervaring met Base en post.nl is dat een besteld spel gewoon zonder kosten is doorgekomen.
Ik had begrepen van Base dat het een softwareprobleem bij post.nl was, dat inmiddels opgelost zou zijn.
In mijn geval lijkt het dus dat dat inderdaad zo is.
Door Qoncrete (54 reacties) op 08-03-2022 14:27
Ik heb inderdaad ook bevestiging dat het probleem nu opgelost is. Het ging om een order die in eerste instantie kwijt was (kreeg gisteren pas bericht van Post NL dat ik import fees moest betalen voor een order van eind januari), dus ik heb replacement items toegestuurd gekregen waar ik inderdaad geen importkosten over hoef te betalen. Het originele pakket kan ik gewoon weigeren. Probleem is opgelost dus.

Quote:
Hi,

PostNL should not be charging you VAT or costumes fees. You already paid the vat via Import-OSS.

We have been informed that PostNL had an issue at the end of January were their systems were not picking up IOSS numbers. This issue has now been corrected.

I believe you a referring to *** as needing fees.

That has been with PostNL since January 29, 11:45, it a shame our customer service team never thought to check PostNL's site (and presumably PostNL did not notify you either).

As we have already sent a replacements out for that parcel, I would recommend you just reject the fees on that and the parcel will be returned to us/ you can do from the link above

Kind regards, Kevin
Xor
Door Xor (27508 reacties) op 08-03-2022 14:31
Quote:
Ik heb inderdaad ook bevestiging dat het probleem nu opgelost is. Het ging om een order die in eerste instantie kwijt was (kreeg gisteren pas bericht van Post NL dat ik import fees moest betalen voor een order van eind januari), dus ik heb replacement items toegestuurd gekregen waar ik inderdaad geen importkosten over hoef te betalen. Het originele pakket kan ik gewoon weigeren. Probleem is opgelost dus.

[..]
Gepost door: Qoncrete op 08-03-2022 14:27
Dan ben ik wel benieuwd met m'n bestelling die ze opnieuw hadden verstuurd. Hopelijk hoef ik dan straks inderdaad geen inklaringskosten te betalen. Wel jammer dat het in januari niet goed door PostNL was geregeld. Tegelijkertijd heb ik nog altijd geen reactie van PostNL ontvangen over eventuele restitutie .
Door Qoncrete (54 reacties) op 09-03-2022 11:00
Hmm dat is wel zuur. Het probleem lijkt aan het bericht van Kevin te zien wel door PostNL te zijn erkend namelijk. Hopelijk krijg je snel reactie!
[Begin]  |4|5|6|7|8|9|10 (10) [Eind]