Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Spullen.nl, Actiespullen.nl, shopvanalles.nl

[Begin] |1(1) [Eind]
Tijn80
Door Tijn80 (81 reacties) op 24-02-2012 10:22
( PM )
Ik zag deze winkels niet tussen de Shop Survey lijst staan, dus post ik het maar hier.

2 weken geleden cadeaubonnen gekocht in de uitverkoop op spullen.nl (=actiespullen.nl, =shopvanalles.nl). Dit met de bedoeling een paar games aan te schaffen.

Blijk je bij bestellen slecht 1 bon tegelijk te kunnen gebruiken! (geen kortingscoupons, maar cadeaubonnen!) Op vrijdag waren ze niet bereikbaar (ondanks dat ze aangeven ma-vr tussen 9-17 bereikbaar te zijn). Maandag erna gechat met medewerker: dit zou even in orde gemaakt worden, daarna zou ik een berichtje krijgen. Tot op heden geen enkele reactie gehad. Nog 2 tickets ingestuurd via de website (soort mailtjes) > geen reactie, ook nog gebeld > niemand aanwezig volgens voicemail.

Maandag ga ik het maar weer proberen, maar dit is WAARDELOOS. Denk nog maar eens goed na voordat je hier besteld.
Krichat
Door Krichat (3795 reacties) op 24-02-2012 10:32
( PM )
Te duur, de Ps Vita WIFI is 16,- duurder van de advies prijs.
En dit snap ik niet echt: dit en dit
Xbox: KrichatStarik, Steam: Krichat
Tijn80
Door Tijn80 (81 reacties) op 24-02-2012 11:38
( PM )
Klopt, hij is behoorlijk duur. Je kon laatst echter cadeaubonnen kopen voor de helft van de prijs (7,50 betalen = 15 tegoed). Games en hardware zijn dan dus ook voor de helft. Ben allang blij dat ik niet voor 150 aan cadeaubonnen heb gekocht om zo'n Vita te kopen. (dan zou het nl een mooie prijs zijn , maar een flinke domper met dit geneuzel )
Peter89
Door Peter89 (2888 reacties) op 24-02-2012 13:40
( PM )
Quote:
Klopt, hij is behoorlijk duur. Je kon laatst echter cadeaubonnen kopen voor de helft van de prijs (7,50 betalen = 15 tegoed). Games en hardware zijn dan dus ook voor de helft. Ben allang blij dat ik niet voor 150 aan cadeaubonnen heb gekocht om zo'n Vita te kopen. (dan zou het nl een mooie prijs zijn , maar een flinke domper met dit geneuzel )
Gepost door: Tijn80 op 24-02-2012 11:38


Geneuzel?! ,Dit is livingsocial all over again,
Mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en zijn verontwaardigd als dit niet kan.
Tijn80
Door Tijn80 (81 reacties) op 24-02-2012 14:30
( PM )
Quote:
[..]

Geneuzel?! ,Dit is livingsocial all over again,
Mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en zijn verontwaardigd als dit niet kan.
Gepost door: Peter89 op 24-02-2012 13:40

Hoezo? Zij verkopen cadeau bonnen (geen kortingsbonnen) voor de helft van de prijs. Ze geven toe dat het een fout is dat je niet meerdere boncodes kan invullen op de website.

Het gaat er gewoon om dat ze:
-Niet bereikbaar zijn op de aangegeven tijden
-Niet reageren op mail
-Niet nakomen wat ze beloven

Heeft dus geen zak met livingsocial te maken
Peter89
Door Peter89 (2888 reacties) op 24-02-2012 15:00
( PM )
Quote:
[..]
Hoezo? Zij verkopen cadeau bonnen (geen kortingsbonnen) voor de helft van de prijs. Ze geven toe dat het een fout is dat je niet meerdere boncodes kan invullen op de website.

Het gaat er gewoon om dat ze:
-Niet bereikbaar zijn op de aangegeven tijden
-Niet reageren op mail
-Niet nakomen wat ze beloven

Heeft dus geen zak met livingsocial te maken
Gepost door: Tijn80 op 24-02-2012 14:30


Het meer dan 1 bon per bestelling gebruiken lijkt er veel op afnemen van meerder bonnen bij livingsocial. Lees gewoon de algemene voorwaarden en zet niet blind een vinkje en druk op verder gaan. Een beetje bewustwording als het gaat om Algemene voorwaarden is wel verstandig.
Tijn80
Door Tijn80 (81 reacties) op 24-02-2012 16:27
( PM )
Quote:
[..]

Het meer dan 1 bon per bestelling gebruiken lijkt er veel op afnemen van meerder bonnen bij livingsocial. Lees gewoon de algemene voorwaarden en zet niet blind een vinkje en druk op verder gaan. Een beetje bewustwording als het gaat om Algemene voorwaarden is wel verstandig.
Gepost door: Peter89 op 24-02-2012 15:00

Het is niet de 1e keer dat ik iets online bestel. Ik kijk altijd eerst naar vreemde dingen in de algemene voorwaarden en overige voorwaarden. (bestel bijvoorbeeld niets dat door DHL bezorgt moet worden). Er stond niets over cadeaubonnen in.

Heb ze een uurtje geleden eindelijk te pakken gekregen op de chat. Ze gaan de cadeaubonnen samenvoegen tot 1 bon, zodat ik deze kan gebruiken. Zou deze aan het eind van de dag krijgen.

Wordt vervolgd...
[Begin] |1(1) [Eind]