Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App
Fallout 4 (PS4)
90 100 1

Review Fallout 4 (PS4)

Een post-apocalyptische setting waarin je vrij bent om de wereld op je eigen tempo te verkennen. Waar je vriendschappen en relaties kunt aangaan met mensen, synthetische ‘mensen’, of zelfs robots. Waar je dankzij een uitgebreid craftingsysteem je eigen huizen kunt bouwen, voor mensen kunt zorgen en verstandhoudingen tussen meerdere facties kunt beïnvloeden met jouw acties. Het is allemaal onderdeel van Fallout 4, een game waar spelers voor de lancering behoorlijk hoge verwachtingen van hadden. De grote vraag is natuurlijk of het uiteindelijke spel de hype waarmaakt.

Een voorbeeld voor andere uitgeverijen
De inmiddels alweer gekomen en gepasseerde release van Fallout 4 werd tijdens de E3 aangekondigd. Mensen bekend in de game-industrie wisten natuurlijk dat het spel al langere tijd in ontwikkeling was, maar voor veel buitenstaanders kwam de aankondiging behoorlijk uit het niets. Naar mijn mening zouden uitgeverijen een lesje kunnen leren van deze aanpak. Fallout 4 was volgens Bethesda op het moment van de aankondiging namelijk al grotendeels af en zou de rest van het jaar, tot de release vorige week, vooral zo bugvrij mogelijk gemaakt worden.
Nu is dat niet helemaal gelukt, want er zitten hier en daar wat grafische glitches in het spel. Zo zijn er af en toe clippingsituaties waarbij dingen door elkaar lopen en af en toe is er ook sprake van een vastloper, maar in grote lijnen voelt Fallout heel solide aan. Het is wel duidelijk dat de engine van het spel in sommige opzichten verouderd is. Zo ziet de lipsync van de personages er niet heel erg overtuigend uit. De soundtrack en de bewegingen zijn daarbij ook niet altijd synchroon te noemen.

Instructievideo?
Een ander nadeel vind ik het gegeven dat er heel weinig dingen uitgelegd worden. Zo heeft het spel meerdere diepgaande systemen waar je voornamelijk gebruik van kunt maken door het gewoon te proberen. Zo kun je aan wapens en harnassen sleutelen en deze verbeteren, kun je hele huizen tegen de vlakte gooien en opbouwen, ben je in staat om een power armor te customizen met onderdelen en heb je de mogelijkheid om je eigen basis  op te zetten en uit te bouwen. Voor mensen die de serie al jaren spelen zal het waarschijnlijk slechts een kwestie van minuten zijn voor ze het allemaal uitgevogeld hebben, maar ik kan me voorstellen dat nieuwkomers gebaat zouden zijn bij een paar korte tutorialfilmpjes.


Maar dit zijn eigenlijk ook meteen de grootste minpunten van Fallout 4 die ik kan bedenken. Oké, het verhaal heeft wat de neiging om op het gevoel te spelen en stelt niet bijzonder veel voor, maar naar mijn mening draait het in Fallout 4 ook veel om het maken van je eigen avontuur. Je bent in veel opzichten namelijk vrij om je eigen weg te vinden in Boston. Je wordt daarin wel een beetje bijgestuurd aangezien elk gebied van het spel een soort van aangeraden minimum level heeft. Dus als je graag de hele wereld wilt verkennen is het wel een goed idee om rustig de tijd te nemen in plaats van de ene kant van de kaart naar de andere kant te rennen.

Vrij om je weg te kiezen
Het grappige van Fallout 4 is dat elke speler een eigen weg door de wereld zal vinden. De ene speler zal het hoofdverhaal willen gaan volgen, terwijl ik bijvoorbeeld de eerste tien uren op mijn dooie gemak het dorpje Sanctuary aan het herstellen en opbouwen was, langzaam omliggende gebieden ging verkennen, en met Dogmeat, mijn trouwe viervoeter, af en toe wat mutanten, krabben en raiders naar het hiernamaals stuurde met wat welgeplaatste headshots. Maar Fallout 4 is natuurlijk niet zomaar een shooter. Je kunt tegenstanders simpelweg neerschieten door op ze te richten en de trekker over te halen, maar fans van Fallout 3 en Fallout: New Vegas zullen blij zijn dat het V.A.T.S.-systeem werkt zoals vanouds; met een simpele druk op de L1-knop. Je kiest een ledemaat, bevestigt hoeveel aanvallen je op dat deel wilt plaatsen en bevestigt je keuzen. Vervolgens voert het spel deze opdrachten uit en zie je in heerlijk detail tegenstanders aan stukken geschoten worden.

You’re S.P.E.C.I.A.L.
Hoe vaak je zulke acties kunt uitvoeren, en hoe vaak je een tegenstander raakt hangt daarbij natuurlijk wel af van je statistieken en perks. Ook daarin is Fallout 4 enorm uitgebreid. Je S.P.E.C.I.A.L stats werken namelijk in vele opzichten door in de gameplay. Met Strength kun je bijvoorbeeld harder slaan en meer loot meedragen. Perception zorgt ervoor dat je beter bent in het opmerken van details, beter raak schiet en vallen kunt opmerken. Endurance heeft te maken met hoeveel klappen je kunt incasseren terwijl Charisma invloed heeft op de gesprekken die je voert en de prijzen in de winkels. Intelligence heeft te maken met je kennis op het gebied van wetenschap en het gebruiken van logica tijdens gesprekken, Agility stelt je in staat om meer te rennen en vaker acties uit te voeren en Luck heeft invloed op de dingen die je vindt en hoe vaak je bijvoorbeeld critical attacks uitvoert.


Al deze aspecten zijn eigenlijk al bij de start van het spel van belang. Maak je een personage dat zich richt op brute aanvallen? Dan kun je punten in Strength en Endurance steken. Heb je liever een vlotte prater die zijn charmes in de strijd gooit om zich uit problemen te redden? Charisma en Intelligence zijn dan goede keuzes. Al deze statistieken hebben ook weer invloed op de perks die tot je beschikking staan. Elke perk heeft namelijk een minimum waar je aan moet voldoen. Zo kan het zijn dat een perk pas te kopen is als je aan het mimimum level van je personage voldoet en de bijbehorende statistiek hoog genoeg is. Denk daarbij aan level 23 met een Intelligence die op 6 zit bijvoorbeeld. Het spel heeft overigens geen level cap, dus in principe zou je met genoeg tijd en geduld je personage volledig kunnen uitbouwen tot een ultieme held (of heldin).

Vault Boytip 1:
Voorkom dat je een specifieke statistiek op 10 zet. Het spel bevat namelijk speciale Bobbleheads in de vorm van Vault Boy die specifieke statistieken een extra punt toekennen. Je kunt een statistiek daardoor wel op 11 krijgen, maar die sprong van 10 naar 11 is qua statistieken echt minimaal. Zeker in vergelijking met de sprong van 9 naar 10. Naast Bobbleheads die je statistieken verbeteren zul je ook tijdschriften aantreffen die een soortgelijk effect zullen hebben. Het loont dus enorm om de wereld te verkennen aangezien je overal nieuwe dingen aantreft. Soms levert het verkennen van de wereld craftingmaterialen, soms vind je bovengenoemde collectibles en andere keren tref je unieke tegenstanders en wapens aan. Hoe vaak je legendarische tegenstanders op je pad vindt, die ook vaak toffe voorwerpen laten vallen, wordt ook beinvloed door de moeilijkheidsgraad waar je op speelt. Des te hoger de moeilijkheidsgraad, des te vaker kom je legendarische tegenstanders tegen.

Uitgestrekte wereld en overtuigende stemacteurs
Tijdens je tijd in Fallout 4 zul je een grote verscheidenheid aan locaties bezoeken. Van bibliotheken, boerderijen, moerassen, fabrieken en natuurlijk af en toe een Vault, elk gebied voelt anders aan en je weet ook nooit wat je precies kunt verwachten. Sommige textures vond ik op locaties niet altijd even mooi, maar het valt niet te ontkennen dat Fallout 4 een hele mooie en sfeervolle wereld weet neer te zetten. Als je bijvoorbeeld een hoog gebouw beklimt en eens goed om je heen kijkt dan pas zul je beseffen hoe mooi het uitzicht kan zijn. Misschien komt dat ook wel door het contrast tussen deze nucleaire setting en de gloed van een mooie zonsondergang. Het ene soort gloed wil je ontwijken, terwijl de mooie lichteffecten je soms zelfs kunnen doen vergeten dat je in radioactief water aan het zwemmen bent. Wat het spel dus soms een beetje tekortschiet qua grafische pracht maakt het met de fantastische sfeer dan ook zeker goed.

De lip sync is af en toe niet echt synchroon te noemen met het geluid en de gezichtsanimaties vond ik daardoor ook niet altijd even sterk, maar de stemacteurs leveren wel constant goed werk.


Vault Boytip 2:
In vault 111 zie je in een vitrine een heel tof wapen staan. Helaas zit dit wapen achter een “Master”-slot. En deze vaardigheid zul je pas tot je beschikking krijgen als je al een aardig aantal uren in het spel hebt gestoken. Toch is er een simpele manier om dit wapen al vroeg in het spel te krijgen: Neem Dogmeat mee naar beneden in de Vault, geef hem de opdracht te zoeken naar voorwerpen/wapens en hij komt vervolgens teruglopen met dit wapen. Het kan zijn dat dit een glitch in het spel is, maar het werkt wel. Dus wil je al vroeg een tof wapen aan je verzameling toevoegen dan zou ik het zeker aanraden.

Conclusie
Fallout 4 is een spel geworden dat misschien niet extreem vernieuwend of volledig bugvrij genoemd mag worden, maar wel enorm veel diepgang en speelplezier biedt. De enorme gebieden, afwisselende tegenstanders, goed opgebouwde achtergrondinformatie in boeken en terminals, en toffe gevechten zitten uitstekend in elkaar. Het verhaal zou je bij wijze van spreken in een uurtje of twintig uit kunnen spelen, maar het zijn naar mijn mening de side quests en de spontane gebeurtenissen die je meemaakt die Fallout 4 zo’n heerlijk spel maken. Kleine minpuntjes kunnen ook niet voorkomen dat dit naar mijn mening een van de allerbeste games van het jaar is geworden.

 

Deze review is geschreven door Gerard Olsder

 

Oordeel Fallout 4 (PS4)

  • Graphics 85
  • Gameplay 95
  • Originality 80
  • Sound 85
  • Replay 95
  • Eindcijfer 90

Aantal keer bekeken: 10835 

Laagste 3 prijzen voor Fallout 4 (PS4)

14.66 3
Winkel Cijfer Levertijd Prijs Porto Totaal
Playerzshop.nl 9.8
€  12.81€ 1.85   € 14.66
YGZ.nl 9.4
€  18.99€ 0.00   € 18.99
Gameoffer.nl 5.6
€  19.95€ 0.00   € 19.95

Meer prijzen 

Laatste reacties

avatar van Cruz
Door Cruz (3233 reacties) op 22-11-2015 23:20
( PM )
Nee.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6613 reacties) op 22-11-2015 23:26
( PM )
Quote:
Nee.


Ok.
avatar van MeneerLogica
Door MeneerLogica (30 reacties) op 22-11-2015 23:28
( PM )
Goed geschreven, grotendeels eens. Ook al was the Witcher mooier en vernieuwend is er toch iets aan fallout wat mijn voorkeur heeft. Ik ga snel weer verder in de Commonwealth!
avatar van Cynch
Door Cynch (212 reacties) op 22-11-2015 23:29
( PM )
Mooie review (morgen krijg ik het spel geleverd )
avatar van Logical
Door Logical (472 reacties) op 22-11-2015 23:30
( PM )
Graphics echt max 60 hoor, het is best triest.
avatar van Davidov
Door Davidov (8961 reacties) op 22-11-2015 23:43
( PM )
Quote:
Nee.

Kaas.

Goede review verder
avatar van Shadowx
Door Shadowx (125 reacties) op 22-11-2015 23:54
( PM )
Mooi cijfer, heb het ff gespeeld want had besloten om eerst Tomb Raider uit te spelen.

Maar ga binnenkort snel er mee verder want wat ik gespeeld heb was ret vet, mooie review en nogmaals mooi cijfer.

Tomb Raider is BTW erg vet.
avatar van Ghostly
Door Ghostly (463 reacties) op 23-11-2015 00:11
( PM )
Ben hem aan het spelen op de PS4, nog geen game brekende taferelen tegen gekomen. Clippings maak ik me niet heel druk om, het is een open wereld game, kijk naar een lineare adventure game en daar krijg je dat ook vast wel voor elkaar zonder moeite.
Daarnaast loopt iedereen en zijn hond (ofja een heleboel mensen) te huilen over de graphics dat deze ondermaats zijn. Ook hier het is een open wereld game, nee dan is het niet mogelijk om het zo gepolijst neer te kunnen zetten als lineare games. Ik moet toegeven dat The Witcher 3 er beter uit zag maar kom op mensen gameplay > graphics any place, any time! Ik wil zeker niet alles wegstoppen onder de open wereld, maar ik ben er heel tevreden mee. Het speelt lekker en ziet er voor mij gewoon goed genoeg uit.

Enige minpunt vind ik de playlist van de radio zenders, heb nu zo'n 20+ uur in de game zitten en kan de meeste liedjes toch wel mee bleren. Had liever een wat langere lijst gehad maarja dat is best wel mierenneuken.
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3299 reacties) op 23-11-2015 08:23
( PM )
Quote:
Graphics echt max 60 hoor, het is best triest.

Oke, grafisch is het geen hoogstandje. Maar toch zeer benieuwd wat jij dan bv een 8 geeft op grafisch gebied. En dan wel een soortgelijke game noemen natuurlijk.
avatar van PBJ85
Door PBJ85 (258 reacties) op 23-11-2015 09:31
( PM )
en weer een eindcijfer waarvan de score LAGER is dan dat van Tomb Raider ... (90 tegen een 91)

Ik zie de hypetrain steeds meer ontsporen...
avatar van Thatanas
Door Thatanas (637 reacties) op 23-11-2015 09:36
( PM )
Quote:
en weer een eindcijfer waarvan de score LAGER is dan dat van Tomb Raider ... (90 tegen een 91)

Ik zie de hypetrain steeds meer ontsporen...
Of je legt je focus niet op cijfers (waar een 90 en 91 echt geen interessant verschil is), maar op de punten die aangekaart worden, de lol die men eruit haalt, de diepte van de games etc. etc.?

Is nuttiger informatie dan 'OMG 1 punt minder, fallout 4 hype is ontrecht hurdur'
avatar van Skull_kid
Door Skull_kid (27655 reacties) op 23-11-2015 09:57
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
en weer een eindcijfer waarvan de score LAGER is dan dat van Tomb Raider ... (90 tegen een 91)

Ik zie de hypetrain steeds meer ontsporen...


Cijfers zijn meningen. Tomb Raider is door iemand anders gereviewed dan Fallout 4 en je kan daardoor de cijfers niet echt vergelijken.

Qua graphics vind ik de game erg tegenvallen. Goed, je ogen zullen niet uit de oogkassen lopen van grafische lekkernijen, maar ze krijgen wel een zeer vriendelijke streling door het spel. Het verschil in weersomstandigheden is ook prachtig: Van zonnige dag tot stormachtige dag met gele wolken en onweer tot mist met 10 meter zicht.

Op zichzelf zijn de graphics misschien niet echt hoogstaand, maar het hele pakket en de atmosfeer die neergezet wordt door de stijl, omgevingen en weersomstandigheden is gewoon prachtig en dat is ook zeker wat waard! Ik verlies me veel meer in de wereld van Fallout dan ik me ooit zal verliezen in een Call of Duty met de laatste orgasm-inducing graphics.

Het sim-gedeelte is trouwens ook erg tof, al hoop ik wel op een soort van top-down-view (of iig birds-eye), want het bouwen in 1st-person is niet echt handig...
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3299 reacties) op 23-11-2015 10:14
( PM )
Quote:
[..]

want het bouwen in 1st-person is niet echt handig...


Zeg maar ronduit k#t.
avatar van PBJ85
Door PBJ85 (258 reacties) op 23-11-2015 12:22
( PM )
heren wat ik er mee bedoel te zeggen is: dat de release van TR met veel minder bombarrie is verlopen als F4. maar dat deze game wel even goed is als F4...... vandaar dat ik vind dat de hypetrain eigenlijk veels te groot was! alle ogen waren op F4 gericht maar in de schaduw staat een game die zn vrouwtje staat....
avatar van Skull_kid
Door Skull_kid (27655 reacties) op 23-11-2015 12:46
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
heren wat ik er mee bedoel te zeggen is: dat de release van TR met veel minder bombarrie is verlopen als F4. maar dat deze game wel even goed is als F4...... vandaar dat ik vind dat de hypetrain eigenlijk veels te groot was! alle ogen waren op F4 gericht maar in de schaduw staat een game die zn vrouwtje staat....


Ik durf te stellen dat er voor Tomb Raider meer reclame is gemaakt dan voor Fallout 4. Daarbij denk ik aan een billboard in Londen waar 5 mensen 24 uur in barre omstandigheden moesten staan, het een Xbox Exclusive is en ze veel meer info vrijgaven richting release dan Fallout 4.

Het is jou misschien niet opgevallen, maar Tomb Raider had veel langer een media-aanwezigheid dan Fallout 4 :)
avatar van PBJ85
Door PBJ85 (258 reacties) op 23-11-2015 13:00
( PM )
Quote:
[..]


Ik durf te stellen dat er voor Tomb Raider meer reclame is gemaakt dan voor Fallout 4. Daarbij denk ik aan een billboard in Londen waar 5 mensen 24 uur in barre omstandigheden moesten staan, het een Xbox Exclusive is en ze veel meer info vrijgaven richting release dan Fallout 4.

Het is jou misschien niet opgevallen, maar Tomb Raider had veel langer een media-aanwezigheid dan Fallout 4 :)


mn tijdlijn op facebook en twitter bestond laatst alleen nog maar uit F4.
mijn gevoel zegt juist het tegen overgestelde. en ik kijk natuurlijk niet naar reclame die in het buiten land wordt gemaakt maar enkel die ik binnen krijg zonder het op te zoeken!
avatar van Kid Icarus
Door Kid Icarus (586 reacties) op 23-11-2015 13:05
( PM )
Quote:
Graphics echt max 60 hoor, het is best triest.


Ja precies. Als Fallout al een 85 scoort, dan ben ik benieuwd welk cijfer Battlefront krijgt. Dat zou dan een 200 moeten zijn. Fallout is best een leuk spel, maar grafisch zit ik me er wel aan te ergeren. Zelfs voor een open wereld game is het slecht.

Quote:
heren wat ik er mee bedoel te zeggen is: dat de release van TR met veel minder bombarrie is verlopen als F4. maar dat deze game wel even goed is als F4...... vandaar dat ik vind dat de hypetrain eigenlijk veels te groot was! alle ogen waren op F4 gericht maar in de schaduw staat een game die zn vrouwtje staat....


Rise of the Tomb Raider is superieur aan Fallout. Zelfs op de 360 vond ik RotTR een meesterwerk. Maar ze hebben het ook echt verkloot bij veel gamers met die achterlijke deal.

Skull_kid edit: Wijzigknop aub!
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3299 reacties) op 23-11-2015 13:18
( PM )
Quote:
[..]


Rise of the Tomb Raider is superieur aan Fallout. Zelfs op de 360 vond ik RotTR een meesterwerk. Maar ze hebben het ook echt verkloot bij veel gamers met die achterlijke deal.

Exact, het zal ook de laatste keer zijn dat er een TR game exclusief verschijnt op de xbone. De verkoopcijfers zijn dramatisch, wat ik zo lees.
avatar van Calvinh
Door Calvinh (1727 reacties) op 23-11-2015 13:21
( PM )
Waarom moet A toch altijd superieur zijn aan B? Kunnen we niet gewoon stellen dat zowel A als B fantastische games in hun genre en in het algemeen zijn?
avatar van EEK79
Door EEK79 (1629 reacties) op 23-11-2015 13:35
( PM )
Quote:
Waarom moet A toch altijd superieur zijn aan B? Kunnen we niet gewoon stellen dat zowel A als B fantastische games in hun genre en in het algemeen zijn?


Juist en ik ga van a en b genieten ;)
avatar van Doobieters
Door Doobieters (19642 reacties) op 23-11-2015 14:53
( PM )
Quote:
Waarom moet A toch altijd superieur zijn aan B? Kunnen we niet gewoon stellen dat zowel A als B fantastische games in hun genre en in het algemeen zijn?

Sterker nog, A is in dit geval een appel. B een peer. Dus superieur in de zin van; het is ook een videogame? Dus sowieso het vergelijken slaat al kant nog wal. Dus ik ben het met jou eens. Geniet toch van beide op hun eigen manier.
avatar van Cruz
Door Cruz (3233 reacties) op 23-11-2015 15:01
( PM )
Quote:
Waarom moet A toch altijd superieur zijn aan B? Kunnen we niet gewoon stellen dat zowel A als B fantastische games in hun genre en in het algemeen zijn?

Tomb Raider is subjectief gezien gewoon een goede game, Fallout 4 is een tegenvaller als je een RPG enthousiast bent en juist weer heel goed als je eigenlijk niet echt een die hard RPG fan bent maar eerder van het wat simpeler houd.

Wat is de toegevoegde waarde trouwens van de individuele onderdelen een cijfer geven? De recensist heeft al een oordeel en eindcijfer in zijn hoog dus zal dit ook nooit objectief beoordelen, de PS2 textures van Fallout 4 spreken namelijk boekdelen.
avatar van Pipboy3000
Door Pipboy3000 (44 reacties) op 23-11-2015 16:29
( PM )
Ik ben al heel lang gewend aan het feit dat cijfers nietszeggend zijn. Ik kijk meer naar de ervaringen die beschreven staan. Als iedereen zegt dat Rise of the Tomb Raider tof is, wil ik dit eerder geloven dan dat het in alle bladen een hoog cijfer krijgt. De spelers zijn de experts, niet de bladen en sites.
avatar van XEvolutionX
Door XEvolutionX (183 reacties) op 23-11-2015 17:41
( PM )
Quote:
Ik ben al heel lang gewend aan het feit dat cijfers nietszeggend zijn. Ik kijk meer naar de ervaringen die beschreven staan. Als iedereen zegt dat Rise of the Tomb Raider tof is, wil ik dit eerder geloven dan dat het in alle bladen een hoog cijfer krijgt. De spelers zijn de experts, niet de bladen en sites.


Dan moet je die spelers wel kunnen vertrouwen. Hier op budgetgaming gaat het aardig maar bij veel ratings van users is het pure fanboywar wat de klok slaat. Exclusives die naar beneden gepushed worden enz. Het is ieder voor zich natuurlijk hoe je oordeelt. Ik heb altijd veel aan metacritic gemiddelden gehad. Kan me niet heugen dat ik gevoelsmatig ver van die scores af zat met een game.
avatar van Jellevdburg
Door Jellevdburg (2016 reacties) op 23-11-2015 19:22
( PM )
''Het verhaal zou je bij wijze van spreken in een uurtje of twintig uit kunnen spelen,'' Nou ik heb al zo'n 69 uur in Fallout 4 gestopt, en ben nog niet klaar met het verhaal
(Ben bijna bij het einde) Maar het is inderdaad een erg goede game, ben sinds kort begonnen met het modden van mijn wapens!
avatar van Sensu
Door Sensu (315 reacties) op 24-11-2015 21:18
( PM )
Quote:
''Het verhaal zou je bij wijze van spreken in een uurtje of twintig uit kunnen spelen,'' Nou ik heb al zo'n 69 uur in Fallout 4 gestopt, en ben nog niet klaar met het verhaal
(Ben bijna bij het einde) Maar het is inderdaad een erg goede game, ben sinds kort begonnen met het modden van mijn wapens!


Op easy zul je er wellicht doorheen vliegen in die tijd. Ik heb de game al 250+ uur gespeeld (eerst Hard, daarna Very Hard, want je bent nogal OP als je level 50+ bent lol) en heb hem nu op 90%, bijna platinum. Toen ik hem voor het eerst uit had gespeeld was ik level 54. Nog 2 eindes - de rest heb ik allemaal al gedaan. Echt een gave game
avatar van Nostrovia
Door Nostrovia (25 reacties) op 24-11-2015 23:15
( PM )
Helemaal mee eens! Geweldige game tot nu toe.!
avatar van Db87
Door Db87 (72 reacties) op 25-11-2015 16:47
( PM )
Graphics 65
avatar van Cynch
Door Cynch (212 reacties) op 25-11-2015 21:36
( PM )
Quote:
Mooie review (morgen krijg ik het spel geleverd )

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop :)