Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze Week in de Winkels: Doom, New Super Lucky's Tale en Dora!

Deze week is de releaselijst enorm mager! Wellicht omdat er games opgespaard worden tot het eind van het jaar?

Leuk om te weten is dat New Super Lucky’s Tale uitkomt voor de Nintendo Switch.

Ook komt er voor PS4 en Xbox One de Doom – Slayers Collection uit, waar Doom, Doom 2, Doom 3 en Doom (2016) in gebundeld zitten!

Voor onze echte avonturiers komt er deze week een Blu-ray van Dora En De Verloren Gouden Stad uit.

Zit er deze week iets voor jou bij?

PS4
Doom - Slayers Collection

ASTRO Gaming C40 Controller (PS4 / PC)

Switch
New Super Lucky's Tale

Xbox One
Doom - Slayers Collection

Blu-ray
Dora En De Verloren Gouden Stad
Poms
Stuber
The Flash - Seizoen 5
Watchmen: The Ultimate Cut
Watchmen: The Ultimate Cut (4K Ultra HD)

Laatste reacties

avatar van Brainsnack
Door Brainsnack (160 reacties) op 09-12-2019 14:14
( PM )
Een weekje zonder verleidingen is ook wel eens prettig
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (5489 reacties) op 09-12-2019 14:18
( PM )
“Dora En De Verloren Gouden Stad”

avatar van ArdiBacardi
Door ArdiBacardi (2027 reacties) op 09-12-2019 20:13
( PM )
New Super Lucky's Tale!
avatar van Coenstegeman
Door Coenstegeman (159 reacties) op 09-12-2019 22:09
( PM )
Doom 1, 2 en 3 als downloadcode... Waarom dan überhaupt een fysieke release uitbrengen??
avatar van Knapejor
Door Knapejor (218 reacties) op 10-12-2019 10:47
( PM )
Quote:
Doom 1, 2 en 3 als downloadcode... Waarom dan überhaupt een fysieke release uitbrengen??


Precies dit, ik was enthousiast, totdat ik las dat het voor de meeste games om downloadcodes ging in een 'fysieke' release.

Dan blijft het maar bij mijn fysieke PC releases.
avatar van Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3445 reacties) op 10-12-2019 16:25
( PM )
New Super Lucky's Tale
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (365 reacties) op 12-12-2019 19:11
( PM )
Watchmen: The Ultimate Cut (4K Ultra HD)
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (365 reacties) op 12-12-2019 19:13
( PM )
Quote:
[..]


Precies dit, ik was enthousiast, totdat ik las dat het voor de meeste games om downloadcodes ging in een 'fysieke' release.

Dan blijft het maar bij mijn fysieke PC releases.


Snap ik dus ook niet idd... Gelukkig kun je in Doom (2016) De originele Doom uit 1993 ook spelen. Stiekem zou het me vet lijken als ze dat kunststukje herhalen met Doom: Eternal, waar je dan Doom 2 kan doen....
avatar van Davidov
Door Davidov (9774 reacties) op 13-12-2019 03:57
( PM )
Lol, die ultimate cut had ik 10 jaar later niet verwacht. *koopt*