Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De PlayStation Plus games van februari zijn bekend

De nieuwe PlayStation Plus games zijn bekend en vanaf 4 februari binnen te halen. Vanaf begin februari kan je aan de slag met drie titels die je met een PlayStation Plus-abonnement kan downloaden.

De eerste game zijn er gelijk drie! Bioshock: The Collection bestaat namelijk uit deel 1, deel 2 en Infinite. Daar ben je dan ook wel even zoet mee. Mocht dat nog niet genoeg zijn of heb je ze al eens gespeeld, dan kan je eventueel ook aan de slag met The Sims 4. Als extraatje krijgen PlayStation VR-bezitters ook nog Firewall Zero Hour.




PlayStation Plus games nog te krijgen tot 4 februari 2020:
- Goat Simulator
- Uncharted: The Nathan Drake Collection

PlayStation Plus games te krijgen vanaf 4 februari 2020:
- Bioshock: The Collection
- The Sims 4
- Firewall Zero Hour (VR)

Laatste reacties

avatar van Echo
Door Echo (319 reacties) op 29-01-2020 17:49
( PM )
Zeker een mooie maand.
avatar van Dnoxo
Door Dnoxo (600 reacties) op 29-01-2020 17:58
( PM )
firewall!!! Die wilde ik nog eens hebben. Sims niet mijn ding, bioshock allemaal al gespeeld.
avatar van Dudeson
Door Dudeson (153 reacties) op 29-01-2020 18:13
( PM )
Is de sims 4 ook weer verdeeld over 30 dlcs? Bioshock nog steeds bij mijn ps3 backlog dus mooie upgrade!
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (6425 reacties) op 29-01-2020 18:22
( PM )


*Firewall Zero Hour
avatar van Johandy
Door Johandy (1860 reacties) op 29-01-2020 18:23
( PM )
Mager maandje.
avatar van Sigpro
Door Sigpro (884 reacties) op 29-01-2020 18:25
( PM )
Quote:
Mager maandje.


5 games vind je mager?
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (888 reacties) op 29-01-2020 18:29
( PM )
Mooi aanbod voor brede doelgroep dit keer.
avatar van TW333331
Door TW333331 (94 reacties) op 29-01-2020 18:33
( PM )
Top maand hoor.
avatar van Tediz2013
Door Tediz2013 (121 reacties) op 29-01-2020 18:57
( PM )
Bioshock Collection is super. mja heb geen ps4
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (123 reacties) op 29-01-2020 19:04
( PM )
Nooit aan bioshock 2 toegekomen. 1 en infinite zijn ook wel weer een keer het spelen waard goede maand
avatar van Akyno
Door Akyno (124 reacties) op 29-01-2020 20:37
( PM )
Bioshock collection bijna ooit gekocht! Leuk dat die nu "gratis" komt.
Firewall heb ik al, maar leuk dat die nu komt. Meer spelers online.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (9177 reacties) op 29-01-2020 20:45
( PM )
Mooie games; zelf heb ik wel Bioshock collection al digitaal en heb Firewall Zero een disc versie. The Sims 4 lijkt me wel leuk om eens op PS4 te spelen.
avatar van Care
Door Care (27188 reacties) op 29-01-2020 21:12
( PM )
Kan firewall zonder move controllers gespeeld worden?
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (6425 reacties) op 29-01-2020 21:30
( PM )
Quote:
Kan firewall zonder move controllers gespeeld worden?

Alleen DS4 of de Aim Controller, juist geen move controllers volgens mij.
avatar van Trevyka
Door Trevyka (18 reacties) op 29-01-2020 21:37
( PM )
Bioshock is echt een topserie, fantastische collectie voor de mensen die ze nog niet hebben gespeeld. Vorig jaar echter zelf fysiek gekocht, deze maand is voor mij persoonlijk dus wat minder. PSVR heb ik niet meer en de Sims zit ik niet op te wachten.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (538 reacties) op 29-01-2020 21:43
( PM )
the sims leek me leuk, nooit gekocht omdat de besturing minder lekker werkt?

bioshock tja altijd twijfelen omdat ik niet zoveel met die shooters heb

maar ja ga ik ze spelen? ik heb spiderman, kingdom hearts, god of war, need for speed heat en nog minimaal 100 andere games liggen waar ik nog aan moet beginnen.. bedankt he crash team racing met je maandelijkse updates XD
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (538 reacties) op 29-01-2020 21:44
( PM )
Quote:
Is de sims 4 ook weer verdeeld over 30 dlcs? Bioshock nog steeds bij mijn ps3 backlog dus mooie upgrade!

als je bedoeld dieren, party en andere dlc dan ja.. dus ja je krijgt alleen de basic game.. niet gaan huilen aub XD
avatar van Care
Door Care (27188 reacties) op 29-01-2020 22:15
( PM )
Quote:
[..]

Alleen DS4 of de Aim Controller, juist geen move controllers volgens mij.

Dat is mooi dan ga ik het wel proberen
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2448 reacties) op 30-01-2020 00:59
( PM )
Quote:
(picture)
(picture)
*Firewall Zero Hour


Aangepast! Gelukkig ben jij wel scherp.
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (482 reacties) op 30-01-2020 06:52
( PM )
Mooi maandje, voor ieder wat wils!
avatar van Mmaaarrtt
Door Mmaaarrtt (82 reacties) op 30-01-2020 07:57
( PM )
Is firewall te spelen zonder vr?
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (385 reacties) op 30-01-2020 08:03
( PM )
Ik (persoonlijk) heb wel pech. Uncharted was niet mijn ding, deel 1 met veel pijn, moeite en gapen doorgeworsteld. Nu bioshock, die heb ik maar opgegeven omdat me dat ook gewoon niks leek en ik de motivatie gewoon niet op kan brengen om verder t spelen. Gewoon niet mijn ding.
Maar ik moet toegeven, geen verkeerde maand. Alleen voor mij persoonlijk bagger.
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1553 reacties) op 30-01-2020 08:43
( PM )
Bioshock en The sims al in bezit, maar zeker een mooi maandje hoor.
avatar van Ddd111
Door Ddd111 (79 reacties) op 30-01-2020 08:48
( PM )
Bioshock is toch wel verplichte kost voor iedere gamer. Al houd je niet van shooters, dan is ie nog de moeite waard.
avatar van MatB20
Door MatB20 (816 reacties) op 30-01-2020 09:03
( PM )
Quote:
Ik (persoonlijk) heb wel pech. Uncharted was niet mijn ding, deel 1 met veel pijn, moeite en gapen doorgeworsteld. Nu bioshock, die heb ik maar opgegeven omdat me dat ook gewoon niks leek en ik de motivatie gewoon niet op kan brengen om verder t spelen. Gewoon niet mijn ding.
Maar ik moet toegeven, geen verkeerde maand. Alleen voor mij persoonlijk bagger.


Geef de Uncharted serie nog een kans! Deel 1 is echt bagger in vergelijking met het 2e en 3e deel. Met name Among Thieves is echt briljant. Het verschil in kwaliteit tussen 1 en 2 is gigantisch.
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (385 reacties) op 30-01-2020 09:20
( PM )
Quote:
[..]


Geef de Uncharted serie nog een kans! Deel 1 is echt bagger in vergelijking met het 2e en 3e deel. Met name Among Thieves is echt briljant. Het verschil in kwaliteit tussen 1 en 2 is gigantisch.


Deel 1 daar liep ik inderdaad enorm tegenaan. Maar zit het verschil hem dan in het verhaal of in de gameplay. Het constante liniaire verplaatsen van a, naar b, naar c, etc en telkens dezelfde handelingen onderbroken door cutscenes, dat stond mij enorm tegen. Maar ik zal er nog eens overna denken wanneer mijn backlog dit toe laat.
avatar van Tijn80
Door Tijn80 (84 reacties) op 30-01-2020 09:49
( PM )
Quote:
[..]


5 games vind je mager?

3 bedoel je
avatar van Heijaangel
Door Heijaangel (137 reacties) op 30-01-2020 09:59
( PM )
Quote:
[..]

3 bedoel je


5, Bioshock zijn 3 games in 1
avatar van Brendonryan
Door Brendonryan (3 reacties) op 30-01-2020 10:00
( PM )
Quote:
[..]

3 bedoel je


Heijaangel was mij al voor
avatar van Akyno
Door Akyno (124 reacties) op 30-01-2020 10:26
( PM )
Quote:
[..]
Deel 1 daar liep ik inderdaad enorm tegenaan. Maar zit het verschil hem dan in het verhaal of in de gameplay. Het constante liniaire verplaatsen van a, naar b, naar c, etc en telkens dezelfde handelingen onderbroken door cutscenes, dat stond mij enorm tegen. Maar ik zal er nog eens overna denken wanneer mijn backlog dit toe laat.


Verhaal en gameplay van deel 2 en 3 (en 4!) zijn enorm verbeterd ten opzichte van deel 1. Deel 3 en 4 zijn mijn persoonlijke favoriet.
avatar van Illfigure
Door Illfigure (175 reacties) op 30-01-2020 12:31
( PM )
Quote:
[..]


Deel 1 daar liep ik inderdaad enorm tegenaan. Maar zit het verschil hem dan in het verhaal of in de gameplay. Het constante liniaire verplaatsen van a, naar b, naar c, etc en telkens dezelfde handelingen onderbroken door cutscenes, dat stond mij enorm tegen. Maar ik zal er nog eens overna denken wanneer mijn backlog dit toe laat.


Ik had dit ook. Ik kreeg toen ik mijn ps4 kocht de uncharted games als bundle erbij. Heb toen de eerste game gespeeld en hem meteen doorverkocht erna. Ik vond de game saai, eentonig, etc.
Afgelopen maand dmv ps plus het nog een 2e kans gegeven en gestart met deel 2. En die is zo ongelofelijk veel beter. De game is nog steeds liniair, maar dit is helemaal niet storend en logisch. Na 2 uitgespeeld te hebben ben ik gelijk met deel 3 gestart. Dus ook mijn tip is: geef het nog een kans!
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21800 reacties) op 30-01-2020 13:17
( PM )
Quote:
Is firewall te spelen zonder vr?

Nee. Wel super tof in VR ! Soort Rainbow six siege maar zonder fratsen. Lekker recht toe recht aan.
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (385 reacties) op 30-01-2020 15:33
( PM )
Quote:
[..]


Ik had dit ook. Ik kreeg toen ik mijn ps4 kocht de uncharted games als bundle erbij. Heb toen de eerste game gespeeld en hem meteen doorverkocht erna. Ik vond de game saai, eentonig, etc.
Afgelopen maand dmv ps plus het nog een 2e kans gegeven en gestart met deel 2. En die is zo ongelofelijk veel beter. De game is nog steeds liniair, maar dit is helemaal niet storend en logisch. Na 2 uitgespeeld te hebben ben ik gelijk met deel 3 gestart. Dus ook mijn tip is: geef het nog een kans!


Mijn excuses mocht ik het topic overnemen, dat is zeker niet mijn bedoeling.
Bedankt: MatB20, Akyno en Illfigure. Jullie hebben me overtuigd, die krijgt een 2e kans. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (257 reacties) op 30-01-2020 17:58
( PM )
Persoonlijk vind ik alle 3 de uncharted mega goed (ps3). Moet 4 nog spelen en natuurlijk the lost legacy. Heb Bioshock alle 3 op de ps3 uitgespeeld. Beetje mysterieus en wazig verhaal maar de sfeer en de gameplay zijn geweldig.
avatar van Koopjesjunky2017
Door Koopjesjunky2017 (10 reacties) op 30-01-2020 20:19
( PM )
Ik ben echt super blij met de Sims 4 ik wou deze echt super graag hebben. Wat een top, top, top, top, top maand!
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6537 reacties) op 30-01-2020 20:33
Rol: Forum Moderator
( PM )
In tegenstelling tot afgelopen maand is aankomende maand gewoon weer goed op PS Plus!
avatar van Deathnote666
Door Deathnote666 (7 reacties) op 30-01-2020 20:33
( PM )
Het gaat zeker de goede kant weer op en daarbij eindelijk weer een VR game.
avatar van Malistix
Door Malistix (1213 reacties) op 31-01-2020 08:45
( PM )
VR games hoef ik niet, vind ik niks.

Sims 4 is verschikkelijkwant je moet 300dlc erbij kopen

Bioshockis fantastisch, aanrader voor de mensen die de game nog niet hebben.

Helaas heb ik BioShock al maar voor degene die hem niet hebben een prima maand.
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1629 reacties) op 06-02-2020 08:41
( PM )
Spellen zijn nu te downloaden
avatar van Dnoxo
Door Dnoxo (600 reacties) op 06-02-2020 08:46
( PM )
Quote:
Spellen zijn nu te downloaden


Thanks! Ik vond het al raar dat ik ze afgelopen dinsdag al kon downloaden.