Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Black Friday Bart Smit: AC Rogue 32,-, Advanced Warfare 47,-

Er zijn vandaag ook Black friday deals in Nederland te vinden. Zo heeft Bart Smit vandaag een paar scherpe deals klaarstaan. Wat te denken bijvoorbeeld van Assassin's Creed Rogue (X360/PS3) voor 32,-, of Advanced Warfare (One/PS4) voor 47,-. De aanbiedingen gelden nog tot en met 1 december. Zie hier onder voor de gamedeals in de Black Friday.

One/ PS4 Call of Duty Advanced Warfare 47,-
X360 Assassin's Creed Rogue 32,-
PS3 Skylanders Giants Starterpack 20,- (Hier krijg je gratis het Skylanders Giants Battlepack bij!)
Skylanders Giants Battlepack 10,-
3DS Inazuma Lightning Bolt 25,-

Zie ook bartsmit.com

Laatste reacties

avatar van Ben
Door Ben (7629 reacties) op 28-11-2014 09:37
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Helaas, geen PS4 GTA 5 aanbieding.
Daar wacht ik nog even op.
avatar van Rareman
Door Rareman (232 reacties) op 28-11-2014 09:58
( PM )
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een tablet: bij Paradigit de Nvidia Shield tablet 32 GB nu met gratis controller twv 59,99 euro
avatar van Bonecrusher
Door Bonecrusher (3205 reacties) op 28-11-2014 10:08
( PM )
Zo dom die black friday onzin in Nederland, wij vieren toch ook geen Thanksgiving, echt achterlijk, dat ze zelf eens wat verzinnen hier in Nederland ipv die USA termen gebruiken...
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7959 reacties) op 28-11-2014 10:18
( PM )
Black Friday sale van Zavvi kan op zich ook wel interessant zijn.
avatar van Ben
Door Ben (7629 reacties) op 28-11-2014 10:52
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Quote:
Black Friday sale van Zavvi kan op zich ook wel interessant zijn.


Jammer dat de HP box waarschijnlijk zonder NL subs is, anders die wel gekocht.
avatar van Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 28-11-2014 10:52
( PM )
Uiteraard ook Inazuma Eleven: Bomb Blast voor dezelfde prijs.

Quote:
Zo dom die black friday onzin in Nederland, wij vieren toch ook geen Thanksgiving, echt achterlijk, dat ze zelf eens wat verzinnen hier in Nederland ipv die USA termen gebruiken...
Herfstsale, hmmm.
avatar van Quorumz
Door Quorumz (123 reacties) op 28-11-2014 11:40
( PM )
heeft iemand nog extra zavvi kortingscodes? (blackfriday werkt niet op mijn geselecteerde xbox one titels)
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (15389 reacties) op 28-11-2014 11:46
( PM )
Acties zijn altijd welkom, laat ze.
avatar van Malistix
Door Malistix (1211 reacties) op 28-11-2014 12:09
( PM )
Assassin's Creed Rogue zit mij al een tijdje aan te kijken maarja volgend jaar probly op de ps4 *twijfel twijfel*
avatar van Yi-Long
Door Yi-Long (2000 reacties) op 28-11-2014 12:40
( PM )
Quote:
Zo dom die black friday onzin in Nederland, wij vieren toch ook geen Thanksgiving, echt achterlijk, dat ze zelf eens wat verzinnen hier in Nederland ipv die USA termen gebruiken...
Tja, dat hoort bij de globalisering. Je neemt steeds meer dingen over van elkaar. In aziatische landen vieren ze inmiddels ook gewoon kerst en Halloween etc etc, terwijl ze daar verder eigenlijk ook niets mee hebben. Via TV en films waaien dat soort gebruiken over. Niets mis mee.

Wat ik vervelender vind is dat we het hier zo halfslachtig overnemen, dus in de USA heb je echt geweldige aanbiedingen, maar hier in NL/EU valt het weer zwaar tegen. Vergelijk alleen de aanbiedingen in de PS-stores eens met elkaar, VS tegen EU. Zeer teleurstellend. Ook winkelketens als MediaMarkt printen het in koeienletters in de folder en in de krant, en vervolgens zijn het echt zeer matige aanbiedingen. Tja... (!) Typisch Nederlands, zogenaamd mee willen doen, maar vervolgens stelt het dus geen reet voor.
avatar van Bonecrusher
Door Bonecrusher (3205 reacties) op 28-11-2014 13:05
( PM )
Quote:
[..]
Tja, dat hoort bij de globalisering. Je neemt steeds meer dingen over van elkaar. In aziatische landen vieren ze inmiddels ook gewoon kerst en Halloween etc etc, terwijl ze daar verder eigenlijk ook niets mee hebben. Via TV en films waaien dat soort gebruiken over. Niets mis mee.

Wat ik vervelender vind is dat we het hier zo halfslachtig overnemen, dus in de USA heb je echt geweldige aanbiedingen, maar hier in NL/EU valt het weer zwaar tegen. Vergelijk alleen de aanbiedingen in de PS-stores eens met elkaar, VS tegen EU. Zeer teleurstellend. Ook winkelketens als MediaMarkt printen het in koeienletters in de folder en in de krant, en vervolgens zijn het echt zeer matige aanbiedingen. Tja... (!) Typisch Nederlands, zogenaamd mee willen doen, maar vervolgens stelt het dus geen reet voor.


Kerst en Halloween okee, maar Black Friday is een vrije dag na Thanksgiving waarop iedereen in de USA massaal kerstinkopen gaat doen, ik kan dat echt niet rijmen met 28-11 in Nedrland ;)

En dan pakken ze het ook nog zo slecht aan inderdaad, laat het dan gewoon of noem het Sinterklaasvrijdag oid.

Denk eerder dat we in Nederland volgende week vrijdag een black friday gaan krijgen, zo voor het Sinterklaasweekend, doe daar dan wat mee, dit is zoooo dom, erger me kapot aan dat domme kopieergedrag, verzin wat leuks en origineels, nee Black Friday, bleeuhh.

Achja, Shadow Warrior voor 19,99 in de Ps store voor de PS4, heb ik toch ook een voordeeltje ;)
avatar van Bobbyc
Door Bobbyc (447 reacties) op 28-11-2014 13:10
( PM )
Quote:
[..]
Tja, dat hoort bij de globalisering. Je neemt steeds meer dingen over van elkaar. In aziatische landen vieren ze inmiddels ook gewoon kerst en Halloween etc etc, terwijl ze daar verder eigenlijk ook niets mee hebben. Via TV en films waaien dat soort gebruiken over. Niets mis mee.

Wat ik vervelender vind is dat we het hier zo halfslachtig overnemen, dus in de USA heb je echt geweldige aanbiedingen, maar hier in NL/EU valt het weer zwaar tegen. Vergelijk alleen de aanbiedingen in de PS-stores eens met elkaar, VS tegen EU. Zeer teleurstellend. Ook winkelketens als MediaMarkt printen het in koeienletters in de folder en in de krant, en vervolgens zijn het echt zeer matige aanbiedingen. Tja... (!) Typisch Nederlands, zogenaamd mee willen doen, maar vervolgens stelt het dus geen reet voor.


In Aziatische landen word kerst al heel lang gevierd hoor. Het is echt niet iets recentelijks. Het klopt dat ze oorspronkelijk er niets mee hebben. Het is ook een beetje overgewaaid ivm kolonisatie.

Ik ben het wel met je eens over Mediamarkt. De hype met die speciale Black Friday pagina, aanmelden voor speciale nieuwsbrief. Uiteindelijk is de actie beperkt tot een heel klein aantal produkten met oninteressante prijzen.
avatar van Ghostsoldier
Door Ghostsoldier (1265 reacties) op 28-11-2014 16:08
( PM )
Twijfel over AC Rogue. Of die kopen of mijn geld bewaren voor de telltale games (GoT, tales from the borderlands). Twijfel twijfel twijfel
avatar van Dee0342
Door Dee0342 (328 reacties) op 28-11-2014 18:16
( PM )
AC Rogue is dat geld zeker waard, Ghost Soldier. Ik zou wachten tot telltale games het hele seizoen heeft uitgebracht, vaak zijn die season passes in de tussentijd of erna al in de aanbieding geweest.
avatar van Malistix
Door Malistix (1211 reacties) op 28-11-2014 18:20
( PM )
nou ik heb het dan tog maar gedaan, AC Rogue dit weekend i guess :) ps3 even afstoffen
avatar van CrippledKiller