Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

7,5% korting op alles bij Yourgamezone

Je krijgt op dit moment in de januari-uitverkoop bij Yourgamezone 7.5% korting op alles. Tot wanneer de code geldig is, is op dit moment nog niet bekend De actie is geldig t/m 15-01-2017. Voor de korting gebruik je de code: januarymadness



Bedankt voor het melden: Dynaw, M-iichel en Dagmar

Laatste reacties

avatar van EPvW
Door EPvW (300 reacties) op 11-01-2017 14:18
( PM )
Vorige week nog games bij ze gekocht.. Timing.
avatar van TinieH
Door TinieH (262 reacties) op 11-01-2017 14:29
( PM )
Volgens FB: De actie loopt tot en met 15-01-2017, dus t/m zondag
avatar van MasterSS
Door MasterSS (1924 reacties) op 11-01-2017 15:25
( PM )
Combineerbaar met andere codes? Zoals de 5% voor een BG review.
avatar van Davidov
Door Davidov (8019 reacties) op 11-01-2017 15:32
( PM )
Quote:
Combineerbaar met andere codes? Zoals de 5% voor een BG review.

Nee.
avatar van Pacboyslim
Door Pacboyslim (226 reacties) op 11-01-2017 16:33
( PM )
Komt mij goed uit, wilde er net wat gaan bestellen!
avatar van Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2459 reacties) op 11-01-2017 17:11
( PM )
Quote:
Vorige week nog games bij ze gekocht.. Timing.


Same here *zucht*
avatar van ArdiBacardi
Door ArdiBacardi (1791 reacties) op 11-01-2017 17:14
( PM )
Gewoon een mailtje sturen en uitleggen hoe het zit, wellicht krijg je een digitale waardebon. Ik heb YGZ al eerder gemaild nadat ik zag dat een gekochte game een paar dagen later in prijs was gezakt, dit werd netjes verrekend met een volgende order.
avatar van Wessie7
Door Wessie7 (620 reacties) op 11-01-2017 17:39
( PM )
Is de code ook geldig op pre-orders?

Edit: Getest en het werkt, mooi
avatar van TH_Division
Door TH_Division (66 reacties) op 11-01-2017 17:46
( PM )
Ze hebben eerst ff alles een paar euro omhoog gegooid zo te zien. Beetje jammer.
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2109 reacties) op 11-01-2017 17:52
( PM )
Quote:
Vorige week nog games bij ze gekocht.. Timing.


YGZ kennende zijn de prijzen circa 8% omhoog gegaan. Deze 7,5% kortingsacties zijn al iedere keer een farce geweest.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (5521 reacties) op 11-01-2017 17:55
( PM )
Mtjah ze zijn al vaak een vd goedkoopste dus ik verwachtte niet anders. Wel ff een en ander besteld, want ja... kortingscode :)
avatar van StrawHat_
Door StrawHat_ (156 reacties) op 11-01-2017 18:10
( PM )
Dus vandaar dat Gravity Rush 2 twee euro duurder werd gisteren. Uiteindelijk is de 7,5% korting meer dan twee euro dus ik ben tevreden.
avatar van Xor
Door Xor (13016 reacties) op 11-01-2017 18:34
( PM )
Quote:
Is de code ook geldig op pre-orders?

Edit: Getest en het werkt, mooi

De kortingscode werken ook op pre-orders. Net even gecheckt/getest :).

Quote:
Ze hebben eerst ff alles een paar euro omhoog gegooid zo te zien. Beetje jammer.

Ib4 een post met een uitleg over prijsverhoging als die van AllYourGames:
Quote:
[..]


Dat is absoluut niet waar. Wij hebben geen enkele prijs aangepast op 5 producten na aangezien dat week/dag deals waren tijdens kerst. Final Fantasy XV is daar inderdaad een voorbeeld van. Die was t/m de kerst extra scherp geprijsd voor 39,95. Nu is de prijs uiteraard weer aangepast naar de normale prijs voor AllYourGames begrippen (overigens is dat geen 10% verhoging). Final Fantasy XV is overigens nog nooit voor deze prijs (38,69 euro) aangeboden in Nederland. Deze prijsveranderingen staan dus los van de actie. Alle honderden andere producten zijn niet in prijs verhoogd. Sterker nog, er zijn zelfs prijzen omlaag gegaan.

Wij proberen onze producten altijd zo scherp mogelijk te prijzen en passen iedere dag onze prijzen aan op basis van de overige (web)winkels.

Kortom, bovenstaande uitspraken van enkele budgetgamers zijn feitelijk onjuist. Verder mag iedereen uiteraard zijn eigen beeld vormen over onze prijzen en aanbiedingen.


Maar alsnog blijft het een mooie actie van YGZ.
avatar van Rubans
Door Rubans (442 reacties) op 11-01-2017 18:36
( PM )
M'n pre-order voor KH 2.8 was dan weer wel een koopje hierdoor. :)
avatar van Zé Pequeno
Door Zé Pequeno (397 reacties) op 11-01-2017 18:39
( PM )
Zo zo 7,5% korting moet me nu echt inhouden hoor..not
avatar van M-iichel
Door M-iichel (197 reacties) op 11-01-2017 18:45
( PM )
Quote:
Zo zo 7,5% korting moet me nu echt inhouden hoor..not


Ze hoeven je geen korting te geven you know.... ungrateful hooman!
avatar van Zé Pequeno
Door Zé Pequeno (397 reacties) op 11-01-2017 18:49
( PM )
Quote:
[..]


Ze hoeven je geen korting te geven you know.... ungrateful hooman!


Genoeg bedrijven die 10% geven hoor.
Dit is net als naar iemand z'n verjaardagsfeestje gaan en dan 2,73€ geven
avatar van Dagmar
Door Dagmar (13146 reacties) op 11-01-2017 18:55
( PM )
Quote:
Genoeg bedrijven die 10% geven hoor.
Dit is net als naar iemand z'n verjaardagsfeestje gaan en dan 2,73€ geven

Ja? En? Problemen? Het is niet of ik op internet budget moet blijven.
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7510 reacties) op 11-01-2017 18:58
( PM )
De artikelen waar ik mogelijk interesse in heb zijn anders 't zelfde gebleven betreft de prijs.

Maar vergeet ook niet dat bij YGZ de prijzen bij wijze van spreken van uur tot uur veranderen.
avatar van Ekfad
Door Ekfad (238 reacties) op 11-01-2017 19:04
( PM )
Iemand een idee of Kingdom Hearts 2.8 de limited of de gewone editie is?
avatar van Zé Pequeno
Door Zé Pequeno (397 reacties) op 11-01-2017 19:06
( PM )
Quote:
[..]

Ja? En? Problemen? Het is niet of ik op internet budget moet blijven.


Begrijp je niet.
Trouwens wat is die gozer op je display in hemelsnaam aan het doen?
Danst die de cha cha cha.
Of is die eentje naar een andere dimensie aan het stampen?
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6292 reacties) op 11-01-2017 19:32
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
Iemand een idee of Kingdom Hearts 2.8 de limited of de gewone editie is?


Als het de limited edition was had het er wel bijgestaan ;)
avatar van Majjen
Door Majjen (112 reacties) op 11-01-2017 19:38
( PM )
last guardian voor 36,- incl gratis verzending. Niet slecht :)
avatar van PiggyBank
Door PiggyBank (95 reacties) op 11-01-2017 19:49
( PM )
Ik ben anders hartstikke blij met deze actie van TGZ
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (5521 reacties) op 11-01-2017 19:53
( PM )
Quote:
[..]


Begrijp je niet.
Trouwens wat is die gozer op je display in hemelsnaam aan het doen?
Danst die de cha cha cha.
Of is die eentje naar een andere dimensie aan het stampen?


Als je al goedkoper bent dan de rest kun je geen 10-20% korting geven. Als Gamemania 30% korting geeft zijn ze soms nog duurder dan ygz.
avatar van Sjebbige
Door Sjebbige (78 reacties) op 11-01-2017 20:00
( PM )
Al weken op zoek naar de game Rodea voor de WiiU, en hij bleek nog in de aanbieding ook!
Topprijs, zeker met de extra korting!
avatar van Killer Instinct
Door Killer Instinct (639 reacties) op 11-01-2017 21:09
( PM )
Wou resident evil 7 misschien kopen maar 4 euro korting vind ik te mager. Dus wacht nog wel even.
avatar van Timtamtom
Door Timtamtom (323 reacties) op 11-01-2017 21:50
( PM )
4 euro korting op Zero Dawn, daar doen we het voor
avatar van Elirosenau
Door Elirosenau (181 reacties) op 12-01-2017 08:14
( PM )
FF XV voor 35,15, niet slecht.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (13146 reacties) op 12-01-2017 08:20
( PM )
Quote:
Begrijp je niet.

Klein geintje. Normale mensen komen inderdaad niet met 2,73€ op een verjaardag aan als cadeautje. Ik wel.

Quote:
Trouwens wat is die gozer op je display in hemelsnaam aan het doen?
Danst die de cha cha cha.
Of is die eentje naar een andere dimensie aan het stampen?

Winnen met schaken natuurlijk!
avatar van PBJ85
Door PBJ85 (215 reacties) op 12-01-2017 10:10
( PM )
Quote:
[..]

Klein geintje. Normale mensen komen inderdaad niet met 2,73€ op een verjaardag aan als cadeautje. Ik wel.

[..]

Winnen met schaken natuurlijk!


BOTTOM!!!! HANDS DOWN!
Beste britse Comedy ever!!!!
avatar van Casartelli
Door Casartelli (940 reacties) op 12-01-2017 10:37
( PM )
Kan ik morgenochtend de Switch met korting bestellen?
avatar van Clamticore
Door Clamticore (4458 reacties) op 12-01-2017 10:46
( PM )
Enig idee of de code meerdere malen te gebruiken is?

edit: even mijn eigen vraag beantwoorden, de code is op meerdere orders te gebruiken.
avatar van Majjen
Door Majjen (112 reacties) op 12-01-2017 13:17
( PM )
Shovel knight, voor 16,- zo. Interessant voordat over paar maanden de prijs omhoog gaat van dat spel. De expansions blijf je gratis krijgen met de launch versie.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (7630 reacties) op 12-01-2017 14:57
( PM )
Hmm, Dragon Quest VIII is zo wel goedkoop. Maar ik moet nog aan deeltje 7 beginnen. Ik hou me in!
avatar van Learned2Believe
Door Learned2Believe (92 reacties) op 12-01-2017 18:37
( PM )
Quote:
Kan ik morgenochtend de Switch met korting bestellen?

Jij snapt het!
Op games heeft de korting niet veel impact, maar duurdere artikelen daar begint het te schijnen!
van het bedrag dat je bespaart (€29,93) kun je een game aanschaffen.
avatar van Forrestfield
Door Forrestfield (977 reacties) op 12-01-2017 20:03
( PM )
Quote:
[..]
Genoeg bedrijven die 10% geven hoor.
Dit is net als naar iemand z'n verjaardagsfeestje gaan en dan 2,73€ geven


10% zou dan €3,64 zijn. Niet echt de "ophef" waard.
avatar van Frankie
Door Frankie (1223 reacties) op 13-01-2017 01:24
( PM )
Yakuza 0 voor 45 euro, mooie pre-order,.
avatar van Mr.booze
Door Mr.booze (305 reacties) op 13-01-2017 07:19
( PM )
Quote:
Shovel knight, voor 16,- zo. Interessant voordat over paar maanden de prijs omhoog gaat van dat spel. De expansions blijf je gratis krijgen met de launch versie.


Dat dacht ik gisteren ook, heb m toen maar meteen besteld
avatar van Dagmar
Door Dagmar (13146 reacties) op 13-01-2017 07:33
( PM )
Quote:
Kan ik morgenochtend de Switch met korting bestellen?
`
Je kan de Switch inderdaad met de code bestellen. Momenteel staat de Switch als pre-order prijs voor €399.- Geen mogelijkheid om achteraf te betalen, maar het verschil betalen ze terug.

Maar.

Nintendo heeft tijdens de presentatie geen bedrag voor Europa bekend gemaakt. Alleen het bericht 'vraag het aan je lokale retailer'. Dus mocht YGZ besluiten om de Switch voor €399,- te verkopen is het hun goed recht.
avatar van Tyto_alba
Door Tyto_alba (392 reacties) op 13-01-2017 16:09
( PM )
toch even de Wii U versie Breath of the Wild besteld voor 42 euro nogwat zonder verzendkosten.
avatar van BosmaniaK
Door BosmaniaK (40 reacties) op 13-01-2017 17:31
( PM )
meh
ik wil nog 2 games bestellen, maar ergens anders zijn ze gewoon 10 - 15% goedkoper.
dus, blijf opletten!
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6292 reacties) op 13-01-2017 18:17
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
meh
ik wil nog 2 games bestellen, maar ergens anders zijn ze gewoon 10 - 15% goedkoper.
dus, blijf opletten!


Nogal logisch om te blijven opletten. Het wielt niet zeggen dat hun dan altijd de goedkoopste zijn. Dat is ook niet mogelijk om met alles de goedkoopste te zijn.
avatar van Stef
Door Stef (2489 reacties) op 13-01-2017 18:27
( PM )
Quote:
toch even de Wii U versie Breath of the Wild besteld voor 42 euro nogwat zonder verzendkosten.


Het spel is nu €52,50. Prijs is helaas omhoog gegaan :/
avatar van DanielC
Door DanielC (21 reacties) op 14-01-2017 10:30
( PM )
Resident Evil 7 voor PS4 besteld voor 48 euro nogwat. Nice!