Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

17 Maart Mmm-meet

Halsreikend keek ik uit naar de Directs van Nintendo en aankondigingen van Sony. Welke extreem vette local multiplayer game zou er in 2018 verschijnen en zou ik dit jaar als excuus kunnen gebruiken om de nietsvermoedende gebruikers van mijn favoriete website mijn huis in te lokken? Maar helaas stelt zowel Nintendo als Sony mij dit jaar teleur. Geen nieuwe Smash, Mario kart is z 2017 (toen hij al z 2014 was), er is geen nieuw apparaat uit om te showen en helaas vond ik niemand die zichzelf wou opofferen om een hele meet-dag in een volledig kartonnen robotpak rond te rennen in April.

Dus bij gebrek aan games (heb nog genoeg toffe games uit 2017 hoor), is het thema van de gamemeet 2018 waar het cht om draait; Eten! Ik ga lekker de halve dag volgens eigen recept gemaakte Hamburgers bakken. (Rundvlees, natuurlijk. We gaan Budgy toch niet opeten?)

Daarnaast Paddoburgers op verzoek voor vegetarirs en kipburgers op verzoek voor Hindoestanen.


Dus ik presenteer: De March Multiplayer & Meat Meet.
Mmmmeeeeeeet!

Leuk! Waar vindt de dag plaats?
In Eindhoven! My place. Veel weten het al te vinden. De rest mag voor het adres PM-en.
Wanneer dan? Zaterdag 17 Maart vanaf 13.00 tot laat

Wat kost het mij?
Ik regel een tray cola, alles voor de burgers, haal 2 kratjes bier en ook koffie is beschikbaar.
Wil je meer eten dan 2 broodjes hamburger? Neem dan zelf wat mee. Mora snacks passen mooi in
het thema!

Is cola, bier en koffie niet goed genoeg voor je en eis je sparkling rozenbottel-water van 3 per
glas? Je haalt het zelf maar! Ik woon tegenover 4 grote supermarkten dus tussendoor even snel
wat halen is ook een optie.

Hoe meld ik me aan?
Simpel, laat het hieronder weten en stuur mij, Niels, een bericht dat je wilt komen als je het adres
nog niet hebt. Ik zal alle details over de exacte locatie terugsturen.

Voel je verder vrij onder dit nieuwsartikel te praten. Wellicht willen jullie een specifieke game
spelen die ik niet heb, kunnen er afspraken gemaakt worden over mee te nemen controllers, en kun je kijken bij wie je verzendkosten kunt besparen voor meeneemcorner / trading-corner deals.

Laatste reacties

avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (1213 reacties) op 18-01-2018 13:42
( PM )
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk kom ik een potje magic doen Niels
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 18-01-2018 13:42
Rol: Community event manager
( PM )
Vanuit de theecorner:

Quote:
En allergie / dieetwensen pmen Niels?
Gepost door: Zanpsyko op 18-01-2018 13:35


Dat zou wel handig zijn, Zanpsyko.

Ik koop standaard burgerbroodjes en enkele speltbroodjes, en maak daarnaast nog wat 100% vegan broodjes - dus dat zou voorzien moeten zijn.

Burgers doe ik runderburgers - voor kipburgers en paddoburgers graag vantevoren even doorgeven zodat ik weet hoeveel ik moet maken. Verder zet ik gewoon bakjes neer met verder beleg voor het broodje: BBQ-saus, Truffelmayo, Tomaat, Sla, Doritos (heerlijk op een burger), Pepertjes, Kaas e.d. - dus je kunt bedekken naar wens.
avatar van Ivo001
Door Ivo001 (5175 reacties) op 18-01-2018 14:26
( PM )
Tof dat je dit weer op je neemt. Denk dat de kans groot is dat een multiplayer meet uitmondt in een smash meet haha.
avatar van PeterA
Door PeterA (48 reacties) op 18-01-2018 14:29
( PM )
Moet ik denken aan 100 man in een knus huisje of valt het wel mee?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 18-01-2018 14:50
( PM )
257,3 mensen in een knus appartement.
@ivo, smash als in Jersey shore smash?
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 18-01-2018 15:07
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Moet ik denken aan 100 man in een knus huisje of valt het wel mee?


Meestal melden er zich zo'n 35 man aan en komen er 25 daadwerkelijk opdagen, dus het valt wel mee
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1753 reacties) op 18-01-2018 15:14
( PM )
Quote:
[..]


Meestal melden er zich zo'n 35 man aan en komen er 25 daadwerkelijk opdagen, dus het valt wel mee


Wat dan resulteert in 20 hamburgers teveel Dus veelvraten kunnen eventueel nog wat extra eten haha. Het is dat ik niet kan dan, maar anders had ik graag een cursus hamburgers maken bij je gevolgd ;)
avatar van Ashazy
Door Ashazy (966 reacties) op 18-01-2018 15:15
( PM )
Burgers van Niels? Ik ga kijken of mij t lukt die dag vrij te krijgen.
avatar van Pyrrolidone
Door Pyrrolidone (489 reacties) op 18-01-2018 15:36
( PM )
leuk geregeld
avatar van DarkLight
Door DarkLight (289 reacties) op 18-01-2018 16:13
( PM )
Super leuk idee
avatar van Doobieters
Door Doobieters (17721 reacties) op 18-01-2018 16:23
( PM )
Eens even kijken of ik er deze keer weer bij kan zijn!
avatar van Mats313
Door Mats313 (77 reacties) op 18-01-2018 16:30
( PM )
Echt een geweldig initiatief, helaas kan ik niet. Zat toevallig pas te denken: ik heb echt een leuke vriendengroep, maar ik zoek eigenlijk ook vrienden met een passie voor games, dit soort events zouden daarbij kunnen helpen. Een volgende keer beter!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (245 reacties) op 18-01-2018 17:20
( PM )
Heel leuk iniatief!
avatar van MesserAltair
Door MesserAltair (645 reacties) op 18-01-2018 17:50
( PM )
leuk :) Helaas is eindhoven voor mij een stukje te ver ;)
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 18-01-2018 18:22
( PM )
Quote:
Meestal melden er zich zo'n 35 man aan en komen er 25 daadwerkelijk opdagen, dus het valt wel mee

Het staat ook op Facebook! Eindhoven X of Party X of weet ik veel hoe die meme heet bij Niels! Woehoe!
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 18-01-2018 18:23
( PM )
Quote:
[..]

Het staat ook op Facebook! Eindhoven X of Party X of weet ik veel hoe die meme heet bij Niels! Woehoe!

Ik zal Niels z'n adres er even onder posten.
avatar van Kowichi
Door Kowichi (1908 reacties) op 18-01-2018 19:49
( PM )
Ik heb tot nu toe de meets overgeslagen omdat ik uit Friesland moet komen en helaas weinig vrije tijd heb, maar zoals het nu staat kan ik er bij zijn!
avatar van Fluffbunz
Door Fluffbunz (175 reacties) op 18-01-2018 19:53
( PM )
Lijkt me gezellig! Eindhoven is wel te doen voor mij, maar ik ken eigenlijk vrij weinig mensen hier. Zou dit een mooie mogelijkheid zijn? Ik ben altijd bang om dan een buitenbeentje te zijn.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 18-01-2018 19:53
( PM )
Hmm
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 18-01-2018 20:00
( PM )
Quote:
Hmm

:')
avatar van Bastogne
Door Bastogne (158 reacties) op 18-01-2018 20:01
( PM )
Tof initiatief! Hoe is de bereikbaarheid met auto (parkeren) of OV?
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 18-01-2018 20:04
( PM )
Quote:
[..]

:')

Wat zit jij nou weer te '':')''en Ker?! Is wel weer even een gratis bonus reactie dichterbij de 10.000 ja.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 18-01-2018 20:17
( PM )
Omdat je naar alle waarschijnlijkheid niet komt King :^(
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 18-01-2018 20:18
( PM )
Alle waarschijnlijkheid nog wel
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 18-01-2018 20:25
( PM )
Quote:
Omdat je naar alle waarschijnlijkheid niet komt King :^(

Dit dus King
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 18-01-2018 20:26
( PM )
Niet zo gemeen doen jullie
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 18-01-2018 20:28
( PM )
Kom je dan?
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 18-01-2018 20:30
( PM )
Bowsie heeft ook gevoelens. Ik vind het bericht alleen wel interessant.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 18-01-2018 20:36
( PM )
Ok. Tot 17 maart :^)
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 18-01-2018 20:38
( PM )
1000:1 odds dat ie niet komt, en staat 1 van die m'en in de titel voor mini/minuscuul?
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 18-01-2018 20:42
( PM )
Ik overweeg het. Net als alle andere keren. Behalve de Walibi meet dan, want ik ga toch niet in enge attracties
avatar van Savescreen
Door Savescreen (504 reacties) op 18-01-2018 20:51
( PM )
Ik werk sinds kort in Eindhoven dus misschien wel tijd dan D
avatar van Curly1991
Door Curly1991 (1965 reacties) op 18-01-2018 21:05
( PM )
Quote:
Lijkt me gezellig! Eindhoven is wel te doen voor mij, maar ik ken eigenlijk vrij weinig mensen hier. Zou dit een mooie mogelijkheid zijn? Ik ben altijd bang om dan een buitenbeentje te zijn.


Ik kan uit ervaring zeggen en van de verhalen van anderen als ik er niet bij was dat het altijd erg gezellig is. Ik kende overigens ook niemand toen ik naar mijn eerste meet ging. Daarom vriendlief meegenomen. Dus een +1 kan ook nog als je dat prettiger vindt.
Ik zou je niet te druk maken om een buitenbeetje zijn. Je hebt in ieder geval een gezamelijke hobby met zijn allen dus gespreksvoer is er altijd. En waarschijnlijk staat Niels zn beamertje ook weer te draaien met een leuke multiplayer game om het ijs te breken. En anders zou ik sowieso komen voor Niels zn kookkunsten.

Zelf nog even kijken of ik vrij kan krijgen voor die zaterdag.
avatar van Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12617 reacties) op 18-01-2018 22:29
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Quote:
[..]
En anders zou ik sowieso komen voor Niels zn kookkunsten.

Wat heb je aan kookkunsten als er gebakken wordt?


Helaas zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn. Mensenangst en dergelijke. Toch leuk initiatief en eenieder veel plezier gewenst.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 18-01-2018 22:46
( PM )
Quote:
[..]

Wat heb je aan kookkunsten als er gebakken wordt?

(picture)
Helaas zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn. Mensenangst en dergelijke. Toch leuk initiatief en eenieder veel plezier gewenst.

Dardoor moet je je niet laten tegenhouden H-A. Het enige dat er kan gebeuren is dat je verslagen wordt in een spelletje Gewoon gaan.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 18-01-2018 22:47
( PM )
Zegt meneer die thuis blijft :^(
avatar van PeterA
Door PeterA (48 reacties) op 18-01-2018 22:58
( PM )
Mag ik merchandise meenemen in mijn kofferbak en een sale houden in je tuin? :)
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 18-01-2018 23:05
( PM )
Quote:
Zegt meneer die thuis blijft :^(

Oh, jij gaat dus ook begrijp ik, Waggie?
avatar van Davidov
Door Davidov (8315 reacties) op 19-01-2018 02:57
( PM )
Quote:
Mag ik merchandise meenemen in mijn kofferbak en een sale houden in je tuin? :)
Dat wordt dus op het balkon, aangezien hij in een flat woont.
avatar van Ghost Dog
Door Ghost Dog (17 reacties) op 19-01-2018 03:03
( PM )
Quote:
Mag ik merchandise meenemen in mijn kofferbak en een sale houden in je tuin? :)


avatar van Killionaire
Door Killionaire (62 reacties) op 19-01-2018 05:53
( PM )
Toffe actie Niels. Wat goed van je dat je ook nog eens rekening houdt met mensen mbt het vlees. Zeer netjes. Ik wens jou en alle aanwezigen veel plezier en een topdag. Succes!
avatar van CrippledKiller
Door CrippledKiller (6251 reacties) op 19-01-2018 07:04
( PM )
Gaaf! Klinkt goed :-)
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 07:40
( PM )
1 uur en 57 minuten als het verkeer mee zit... Als mijn lichaam aardig is voor mij die dag, ga ik het proberen om te komen. Ik wil ook eindelijk wel eens naar een meet. Dan kunnen jullie eindelijk niet meer zeggen dat Bowsie ''toch niet'' komt

Maar het is een voorzichtige ja, want als mijn lichaam die ochtend zegt ''hahahahaha, jij gaat helemaal nergens heen'' dan wordt het een ander verhaal.

avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 19-01-2018 07:47
( PM )
Quote:
Oh, jij gaat dus ook begrijp ik, Waggie?

Om het gezellig te houden; Nee.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 07:49
( PM )
Dan ga ik proberen te komen, speciaal om jou te motiveren ook te komen... En dan kom jij weer niet :/
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (1213 reacties) op 19-01-2018 08:02
( PM )
Ik ben er bij! Hoe zit het qua parkeren bij jou in de buurt Niels?
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 08:03
( PM )
Kunt overal rondom bijna staan
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 08:06
( PM )
Quote:
Ik ben er bij! Hoe zit het qua parkeren bij jou in de buurt Niels?

Ruimte zat naast de flat. allemaal gratis.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 08:13
( PM )
Ook een lift aanwezig? Of woont ie niet bovenin?

Edit.
Zie het al, op de vierde verdieping.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 08:22
( PM )
Quote:
Ook een lift aanwezig? Of woont ie niet bovenin?

Edit.
Zie het al, op de vierde verdieping.

Ook een lift aanwezig.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 10:01
( PM )
Overal is aan gedacht dus. Wat fijn. Staan er ook rollators die je kunt gebruiken?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 11:31
( PM )
Quote:
Overal is aan gedacht dus. Wat fijn. Staan er ook rollators die je kunt gebruiken?

Die niet. Maar kan Niels vast voor je regelen. Bejaarde schildpad die je er bent.
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (622 reacties) op 19-01-2018 11:46
( PM )
klinkt opzich wel leuk alleen mag wat mij betreft liever ergens in een attractiepark of restaurant ofzo ipv bij iemand thuis.
avatar van Jakkie
Door Jakkie (60 reacties) op 19-01-2018 11:49
( PM )
Oh leuk een meet met mede BGers, ik zal proberen bij te zijn.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 11:52
( PM )
Quote:
[..]

Die niet. Maar kan Niels vast voor je regelen. Bejaarde schildpad die je er bent.

Haha, nee bedankt hoor. Zo erg is het nou gelukkig nog (net) niet.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 19-01-2018 11:53
Rol: Community event manager
( PM )
Damn, wat een reacties!

Ik ga onderweg naar de Bordspelmeet dit weekend eens rustig op mijn foon alle vragen beantwoorden. Erg tof dat er zoveel mensen enthousiast zijn!
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (469 reacties) op 19-01-2018 13:16
( PM )
Klinkt leuk.

Heel belangerijk natuurlijk: Welke video games zullen aanwezig zijn?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 13:27
( PM )
Quote:
Damn, wat een reacties!

Ik ga onderweg naar de Bordspelmeet dit weekend eens rustig op mijn foon alle vragen beantwoorden. Erg tof dat er zoveel mensen enthousiast zijn!

Dagmar en ik hebben de meeste al beantwoord voor je.
Quote:
klinkt opzich wel leuk alleen mag wat mij betreft liever ergens in een attractiepark of restaurant ofzo ipv bij iemand thuis.

Had je met de walibi meet mee moeten gaan die was in .......Walibi.
En er is volgens mij ook nog een efteling meet geweest..... in de efteling.
Quote:
Klinkt leuk.

Heel belangerijk natuurlijk: Welke video games zullen aanwezig zijn?

Alles wat Niels in zn kast heeft staan. Dat zijn er ongeveer 8000 ofzo. Die gaan we niet allemaal opnoemen en ook niet allemaal spelen natuurlijk.
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 19-01-2018 13:31
( PM )
Quote:
[..]

Dagmar en ik hebben de meeste al beantwoord voor je.
[..]

Had je met de walibi meet mee moeten gaan die was in .......Walibi.
En er is volgens mij ook nog een efteling meet geweest..... in de efteling.
[..]

Alles wat Niels in zn kast heeft staan. Dat zijn er ongeveer 8000 ofzo. Die gaan we niet allemaal opnoemen en ook niet allemaal spelen natuurlijk.


Je vergeet WB in Duitsland meet.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 13:35
( PM )
Quote:
[..]


Je vergeet WB in Duitsland meet.

Ah sorry Swift. Maar volgens mij heeft die niet hier op de voorpagina/op het forum gestaan in tegenstelling tot de andere twee pretpark meets. Of vergis ik mij daarin?
avatar van Kloes
Door Kloes (3122 reacties) op 19-01-2018 13:35
( PM )
Quote:
Klinkt leuk.

Heel belangerijk natuurlijk: Welke video games zullen aanwezig zijn?


Je bent zelf aanwezig!

Moet iedereen dan de hele dag op z'n knien 'lopen' om Niels niet tegen zijn kleine borst te stoten?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 13:40
( PM )
Quote:
[..]


Je bent zelf aanwezig!

Moet iedereen dan de hele dag op z'n knien 'lopen' om Niels niet tegen zijn kleine borst te stoten?

:') Niels loopt op stelten door het huis heen tijdens een meet.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 13:40
( PM )
Quote:
klinkt opzich wel leuk alleen mag wat mij betreft liever ergens in een attractiepark of restaurant ofzo ipv bij iemand thuis.

Ik vind bij iemand thuis juist veel beter. Walibi zul je mij niet zien. Ik durf toch nergens in. Ik weet het, ik weet het ''Bowsie is een mietje''. Maar dat vind ik zonde geld. En zo lang het niet bij Daggiewaggie in zijn kelder is, is er niets te vrezen.

Quote:
[..]
en ook niet allemaal spelen natuurlijk.

Echt wel.

Quote:
Damn, wat een reacties!

Je mag er nog wel een paar appartementen bij huren dus.
avatar van Davidov
Door Davidov (8315 reacties) op 19-01-2018 14:56
( PM )
Komt Linguist ook?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 15:02
( PM )
Quote:
Komt Linguist ook?

Gaan we vragen.
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1753 reacties) op 19-01-2018 16:15
( PM )
Quote:
klinkt opzich wel leuk alleen mag wat mij betreft liever ergens in een attractiepark of restaurant ofzo ipv bij iemand thuis.


Maar daar is het lastiger voor Niels om zijn hamburgers te maken.
Daarbij kun je als je dat graag wilt zelf ook een meet organiseren ;)
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 16:35
( PM )
Opsomming van wie er komen:
(vul zelf aan)
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (1213 reacties) op 19-01-2018 16:43
( PM )
Mochten er mensen in regio Amsterdam, Amstelveen en Uithoorn mee willen rijden heb ik nog 2 plekken over.

Opsomming van wie er komen:

-Zanpsyko
avatar van Phaeli
Door Phaeli (1329 reacties) op 19-01-2018 16:45
( PM )
Quote:
klinkt opzich wel leuk alleen mag wat mij betreft liever ergens in een attractiepark of restaurant ofzo ipv bij iemand thuis.


Het idee is juist om gezamenlijk te eten, te gamen en elkaar te leren kennen. Dit zonder op een vaste tijd aanwezig te moeten zijn of vertrekken. Waar wil je dat anders doen? 's Zomers is er altijd een attractiepark meet.
avatar van MarvelousMax
Door MarvelousMax (5914 reacties) op 19-01-2018 16:56
( PM )
Ik ga er bij zijn Niels:)
avatar van Doobieters
Door Doobieters (17721 reacties) op 19-01-2018 16:56
( PM )
Quote:
Ik ga er bij zijn Niels:)

Gezellig!
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (4105 reacties) op 19-01-2018 17:03
( PM )
Quote:
Opsomming van wie er komen:
(vul zelf aan)


Jij toch ook? Daarvoor moest toch dat tweede appartement gehuurd worden?

Aan een ieder die twijfelt: ik raad je aan om gewoon te gaan. Niels is hartstikke gastvrij. Er zullen er meer zijn die de anderen niet/nauwelijks kennen en je weet al dat wat je gemeen hebt. Misschien dat je zo nog nieuwe vrienden maakt, en anders heb je in ieder geval een dagje wat ondernomen.
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je in een massale groepsknuffel terecht komt. Dat valt toch wel mee?

Skull_kid edit: Houden we het even netjes en kindvriendelijk?!
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 17:29
( PM )
Quote:
[..]


Jij toch ook? Daarvoor moest toch dat tweede appartement gehuurd worden?

Aan een ieder die twijfelt: ik raad je aan om gewoon te gaan. Niels is hartstikke gastvrij. Er zullen er meer zijn die de anderen niet/nauwelijks kennen en je weet al dat wat je gemeen hebt. Misschien dat je zo nog nieuwe vrienden maakt, en anders heb je in ieder geval een dagje wat ondernomen.
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je in een massale groepsknuffel terecht komt. Dat valt toch wel mee?

Skull_kid edit: Houden we het even netjes en kindvriendelijk?!

Nou ja, dat tweede appartement was niet zozeer ''voor mij'' bedoeld Meer omdat er zoveel reacties zijn.

Ik ken ook niemand van hier persoonlijk. En om eerlijk te zijn, is het helemaal niets voor mij om tussen een groep onbekenden te gaan zitten en sociaal te doen. Doodeng, straks zegt iemand iets tegen me :') Mijn ADHD brein houd daar niet zo van. Maar omdat ze anders nooit zullen stoppen met ''jij komt toch lekker niet'' moet het maar eens een keer.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 19-01-2018 17:29
( PM )
Quote:
Aan een ieder die twijfelt: ik raad je aan om gewoon te gaan. Niels is hartstikke gastvrij. Er zullen er meer zijn die de anderen niet/nauwelijks kennen en je weet al dat wat je gemeen hebt.

Dat niemand videospelletjes leuk vindt?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 18:12
( PM )
Quote:
[..]

Dat niemand videospelletjes leuk vindt?

En dat je een hekel aan mensen hebt
avatar van Davidov
Door Davidov (8315 reacties) op 19-01-2018 18:41
( PM )
Maak je ook zulke grote burgers als op het plaatje in de introtekst?
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 19-01-2018 18:55
( PM )
Speciaal voor dit bericht reageer ik..wat een toffe actie van
Niels...petje af voor niels. Dit doen niet veel mensen ..em dat
In deze tijd.chapeau niels..wat is de gemiddelde leeftijd?
En kan je ook blijven slapen? Enschede eindhoven is ver
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 19-01-2018 19:11
( PM )
Heb je ook Halal burgers niels? :)
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 19:13
( PM )
Enschede valt wel mee, ik moet van nog verder komen. Volgens mij is de gemiddelde leeftijd 13. Alleen zijn er uitschieters zoals Niels zelf, en Ker, die zijn boven de 40.

[spoiler]Ik zeg ook maar wat :') [/spoiler]

Edit.
Spoilers doen het niet
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 19-01-2018 19:25
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Heb je ook Halal burgers niels? :)


Zowel kip als paddoburgers zullen halal zijn.
Ik vind ons multiculti maatschappijtje supertof (take that, Wilders) en draag dus graag zorg voor een multiculti meet.
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 19-01-2018 19:30
( PM )
Over je zorg en inzet geen twijfel..en dit bevestigd het alleen maar.
Voel mezelf al welkom en zou graag zelf ook wat lekkers meenemen
avatar van Doobieters
Door Doobieters (17721 reacties) op 19-01-2018 19:32
( PM )
Quote:
[..]
Zowel kip als paddoburgers zullen halal zijn.
Ik vind ons multiculti maatschappijtje supertof (take that, Wilders) en draag dus graag zorg voor een multiculti meet.

Ik moest bij de eerdere meets van Niels altijd wennen aan de papieren vragenlijst die je bij de deur onder je neus gedrukt kreeg met vragen over je politieke voorkeur, favoriete huidskleur, favoriete liedje en of je op mannen of vrouwen valt. Maar nu je het dit jaar digitaal kunt invullen vind ik het allemaal prima.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 19:57
( PM )
Moeten we ook door van die poortjes heen lopen en zo?
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 19-01-2018 19:58
( PM )
Waren er maar meer mensen zoals niels...wie goed doet...goed ontmoet..
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 20:05
( PM )
Ik wil ook nog eens een meet gaan houden Moet alleen nog even wachten tot kindlief ouder is.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 20:12
( PM )
Quote:
Ik wil ook nog eens een meet gaan houden Moet alleen nog even wachten tot kindlief ouder is.

Een jaar of 30 ouder?

@doobie, zo goed is die beveiliging niet. Ik ben ook binnen geweest.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 20:13
( PM )
Geen idee precies Ker. Maar er gaat hier een meet komen.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 19-01-2018 21:03
( PM )
Ga jij dan voor de catering zorgen? Want dan zullen de meeste van ons enkel gewend zijn aan het menu van Tafeltje Dekje.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 19-01-2018 21:12
( PM )
Haha, ik ben niet zo'n keukenwonder als Niels. Ik wil gerust wat bakken of iets dergelijks, maar verwacht geen luxe hamburgers zoals bij Niels.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 19-01-2018 21:15
( PM )
Quote:
Ga jij dan voor de catering zorgen? Want dan zullen de meeste van ons enkel gewend zijn aan het menu van Tafeltje Dekje.

:'D hahahaha Nice.
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 21-01-2018 18:08
( PM )
Is iedereen die komt 18+ of??
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 21-01-2018 18:11
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Is iedereen die komt 18+ of??


Uhm, ik word een beetje bang van die vraag...

Maar bij de vorige keren liep de leeftijd zeer uiteen. Van 15 tot 40, zo'n beetje.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 21-01-2018 18:11
( PM )
Nee. Misschien ook wel. Geen idee. Ligt eraan wie er komen.
Hoezo? Wat ben je van plan dat iedereen 18+ moet zijn?
avatar van ArdiBacardi
Door ArdiBacardi (1849 reacties) op 21-01-2018 18:32
( PM )
Eens even kijken of ik er bij kan zijn... het moet er ooit toch van komen!
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 21-01-2018 18:42
( PM )
Quote:
Wat ben je van plan dat iedereen 18+ moet zijn?

Zodat mensen Mortal Kombat en Grand Theft Auto mee kunnen nemen? Dan ga ik toch proberen te komen. Ik mag die namelijk nog niet spelen van mijn mama.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 21-01-2018 19:12
( PM )
40 Wie was er 40 dan?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 21-01-2018 19:18
( PM )
Niels.
avatar van Kowichi
Door Kowichi (1908 reacties) op 21-01-2018 19:18
( PM )
The 40 year old gamer
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 21-01-2018 19:23
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Niels.
Mooie deflectie, ouwe. Helaas ben ik voorlopig nog 34 jaar
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 21-01-2018 19:24
( PM )
Haha, ik zou het bijna geloven.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 21-01-2018 19:33
( PM )
Quote:
[..]
Mooie deflectie, ouwe. Helaas ben ik voorlopig nog 34 jaar

Ik ben nog steeds jonger ouwe
avatar van Ghost Dog
Door Ghost Dog (17 reacties) op 21-01-2018 19:34
( PM )
Word het niet een beetje te druk in 1 huis gepropt met zn allen?
Zit wel te twijfelen en dan ook nog de afstand idd
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 21-01-2018 19:39
( PM )
Niels heeft goed contact met de buren. Hij heeft 8 appartementen tot zijn beschikking.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 21-01-2018 19:43
( PM )
Quote:
Word het niet een beetje te druk in 1 huis gepropt met zn allen?
Zit wel te twijfelen en dan ook nog de afstand idd

Ja. Maar het is gezellige drukte.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 21-01-2018 19:49
( PM )
Quote:
The 40 year old gamer

Ik zou die film kijken.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 21-01-2018 19:53
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Word het niet een beetje te druk in 1 huis gepropt met zn allen?
Zit wel te twijfelen en dan ook nog de afstand idd


35 man past, weet ik. En ondanks alle enthousiaste reacties zit het aantal aanmeldingen nog onder de 20, als ik de PMs bij de meldingen hier even snel optel en alle misschientjes niet meetel. En tsja, anders huur ik n zaaltje en zet ik er mijn elektrische kookpitjes neer. Dan vraag ik BG n klein deel te sponsoren (is in het verleden nl wel eens aangeboden, maar nooit nodig geweest) of komt er n piepkleine bijdrage (liever niet, want het afreizen naar Eindhoven is voor veel leden al groot genoeg als drempel).

Hoe dan ook, het valt volgens mijn telling nog best mee.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 21-01-2018 20:02
( PM )
Quote:
[..]anders huur ik n zaaltje en zet ik er mijn elektrische kookpitjes neer.

Fijn dat je rekening houdt met de mensen uit Groningen.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 21-01-2018 21:37
( PM )
Quote:
[..]


35 man past, weet ik. En ondanks alle enthousiaste reacties zit het aantal aanmeldingen nog onder de 20, als ik de PMs bij de meldingen hier even snel optel en alle misschientjes niet meetel. En tsja, anders huur ik n zaaltje en zet ik er mijn elektrische kookpitjes neer. Dan vraag ik BG n klein deel te sponsoren (is in het verleden nl wel eens aangeboden, maar nooit nodig geweest) of komt er n piepkleine bijdrage (liever niet, want het afreizen naar Eindhoven is voor veel leden al groot genoeg als drempel).

Hoe dan ook, het valt volgens mijn telling nog best mee.

Plus DAT we nog twee maanden te gaan hebben en er altijd nog wijzigingen komen in dat soort lijstjes.
avatar van Doobieters
Door Doobieters (17721 reacties) op 21-01-2018 22:11
( PM )
Kunnen we ook geen VR hoekje creren?
avatar van Arcadia
Door Arcadia (651 reacties) op 21-01-2018 22:16
( PM )
Zijn het halalburgers ofni.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 21-01-2018 22:17
Rol: Community event manager
( PM )
Als iemand bereid is zijn PSVR + camera mee te nemen, sure. Sluit ik die aan in de hoek bij de koelkast in de buurt of in de hal, in de gamekamer retro, aan de tafel analoog (bordspellen) en op de beamer de switch.

@Arcadia, de kipburgers zijn halal, de paddestoelburgers natuurlijk ook - maar halal rundergehakt wordt een beetje prijzig om op deze schaal te kopen.
avatar van Doobieters
Door Doobieters (17721 reacties) op 21-01-2018 22:19
( PM )
Quote:
Als iemand bereid is zijn PSVR + camera mee te nemen, sure. Sluit ik die aan in de hoek bij de koelkast in de buurt of in de hal, in de gamekamer retro, aan de tafel analoog (bordspellen) en op de beamer de switch.

Hmm, daar moet ik dan even goed over nadenken. Is best een kostbaar geval natuurlijk. Iemand die komt die daar totaal geen moeite mee heeft om een PSVR mee te nemen?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 22-01-2018 05:48
( PM )
Als doobie of iemand anders z'n vr mee neemt. Neem resident evil mee. Neem ik wel luiers mee.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 22-01-2018 07:44
Rol: Community event manager
( PM )
Met jouw reactie op dat soort spelletjes kun je eigenlijk wel een S voor en een D achter je BG-naam plaatsen.

Mij lijkt 'keep talking and nobody explodes' erg tof
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 22-01-2018 09:16
( PM )
Eigenlijk wel h. Ik heb m expres niet met m'n headset op gespeeld. Dat durfde ik niet.
avatar van Springbok
Door Springbok (189 reacties) op 22-01-2018 09:55
( PM )
Ik twijfel nog, ik vind mijzelf nog geen "gevestigde naam" hier met maar 2 maanden.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 22-01-2018 09:59
( PM )
Op eerdere meets kwamen ook mensen zonder een "gevestigde naam". Dat moet je geen drempel laten vormen om niet te komen.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 22-01-2018 10:24
( PM )
Quote:
Op eerdere meets kwamen ook mensen zonder een "gevestigde naam". Dat moet je geen drempel laten vormen om niet te komen.

Mensen met gevestigde naam komen ook niet. Zoals Henri en koning bowsie
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 22-01-2018 10:39
( PM )
Quote:
Ik twijfel nog, ik vind mijzelf nog geen "gevestigde naam" hier met maar 2 maanden.

Je hoeft niet per se 10K+ posts te hebben om een gevestigde naam te hebben, yorn en Ktugach hebben er ook maar <1000 en krijgen de titel admin, en naar een meet gaan staat gelijk aan 15K postst, dus in feite is de postcount van bowser waardeloos.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 22-01-2018 10:59
( PM )
Quote:
[..]

Je hoeft niet per se 10K+ posts te hebben om een gevestigde naam te hebben, yorn en Ktugach hebben er ook maar <1000 en krijgen de titel admin, en naar een meet gaan staat gelijk aan 15K postst, dus in feite is de postcount van bowser waardeloos.

Bowsie zit nog niet eens aan de 10k. Dear n00b
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 22-01-2018 11:48
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Op eerdere meets kwamen ook mensen zonder een "gevestigde naam". Dat moet je geen drempel laten vormen om niet te komen.


Dit dus, bij de aller-aller-eerste meet was ik zelf nog niet eens een gevestigde naam.

Daar was ik ook niet bij aanwezig, maar goed... (dat was een McDonalds mario figurine ruilmeet en ik hou niet zo van McDonalds. O ja, en ik zat toen nog niet op de site, daar kan het ook aan gelegen hebben) - de tweede organiseerde ik zelf en toen was ik ook niet echt een gevestigde naam.

@Swift: Yorn en Ktugach spammen nieuwsartikels. Als die zouden meetellen zaten ze over de 50K
avatar van Destroymichelle
Door Destroymichelle (4828 reacties) op 22-01-2018 11:53
( PM )
Weer leuk van je Niels!
Ik ben dan (hopelijk XD) al bevallen, dus ik blijf thuis met de kotsende, stinkende dreumes
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 22-01-2018 12:06
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Weer leuk van je Niels!
Ik ben dan (hopelijk XD) al bevallen, dus ik blijf thuis met de kotsende, stinkende dreumes


Jammer, maar wel logisch .
Als je ooit pappa zover krijgt (en dit met hem aandurft) om een dagje verantwoordelijkheid te nemen voor zijn daden en je wilt er daarmee een dagje tussenuit, dan mag je altijd nog een hamburger komen snaaien in Eindhoven.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 22-01-2018 12:34
( PM )
Quote:
[..]


Jammer, maar wel logisch .
Als je ooit pappa zover krijgt (en dit met hem aandurft) om een dagje verantwoordelijkheid te nemen voor zijn daden en je wilt er daarmee een dagje tussenuit, dan mag je altijd nog een hamburger komen snaaien in Eindhoven.

Als mi komt, kom ik ook
avatar van Phaeli
Door Phaeli (1329 reacties) op 22-01-2018 12:48
( PM )
Quote:
[..]

Als mi komt, kom ik ook


Maar dan komt Mi niet.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 22-01-2018 12:52
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
[..]
Maar dan komt Mi niet.


Damn, da's meta. Dan komt Care weer niet, komt Mi weer wel, komt Care ook weer - en dan zitten we straks in zo'n Schrdinger kat-situatie waarbij ze allebei wel en niet op bezoek zijn en hamburgers eten. Ik ben benieuwd of mijn toch al iets labiele beeld van de werkelijkheid dat wel kan hebben.
avatar van Destroymichelle
Door Destroymichelle (4828 reacties) op 22-01-2018 13:33
( PM )
Quote:
[..]


Maar dan komt Mi niet.

Oh jawel hoor, ben dan toch zo uitgezakt en mega vermoeid door de baby dat hij zo over mij heenkijkt waarschijnlijk xD
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 22-01-2018 13:52
Rol: Community event manager
( PM )
Hij kijkt ook altijd over mij heen, maar dat komt dan weer door mijn lengte.
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 22-01-2018 13:53
( PM )
Mag je een +1 meenemen?
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 22-01-2018 14:02
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Mag je een +1 meenemen?


Sure, zolang je maar niet met een groep van 40 man aan nichtjes, neefjes, ooms en tantes langskomt
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 22-01-2018 14:11
( PM )
Quote:
[..]


Maar dan komt Mi niet.

Wat een liefde weer fallus!
Kom jij wel als ik kom?
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 22-01-2018 14:19
( PM )
Dan neem ik een +2 mee
avatar van TripleJay
Door TripleJay (520 reacties) op 22-01-2018 15:16
( PM )
Lang niet gek Niels! Probeer te regelen dat ik ook kan komen. Zeker nu er bekende als doob en max komen
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (4105 reacties) op 22-01-2018 15:30
( PM )
Quote:
Ik twijfel nog, ik vind mijzelf nog geen "gevestigde naam" hier met maar 2 maanden.


Bij de Walibi-meet waren mensen met een lager post-count dan jij nu hebt. Niels & Dagmar waren daar de enige met een hoge post-count. Verder waren er een aantal namen die mij bekend voor kwamen. Bijna de helft was mij onbekend.
Maakt voor dit soort meets echt weinig uit. Al is het wellicht leuk om te zien wie er schuilgaat achter een gebruikersnaam.

Quote:
Dan neem ik een +2 mee


Jij neemt je broer en zusje mee? Of heb je een single moeder aan de haak geslagen?
avatar van KDBgames
Door KDBgames (530 reacties) op 22-01-2018 15:39
( PM )
Als Dragon Ball FighterZ op het menu staat kom ik misschien langs. Eindhoven is 3 uur met het openbaar vervoer vanuit Leeuwarden en 2 uur als ik vanaf mijn ouders reis. Ben heel wat keren in Veldhoven op vakantie gegaan dus ik weet het wel te vinden.
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 22-01-2018 15:47
( PM )
Quote:
[..]


Bij de Walibi-meet waren mensen met een lager post-count dan jij nu hebt. Niels & Dagmar waren daar de enige met een hoge post-count. Verder waren er een aantal namen die mij bekend voor kwamen. Bijna de helft was mij onbekend.
Maakt voor dit soort meets echt weinig uit. Al is het wellicht leuk om te zien wie er schuilgaat achter een gebruikersnaam.

[..]


Jij neemt je broer en zusje mee? Of heb je een single moeder aan de haak geslagen?


Nog beter zelfs, een Siamese tweeling
avatar van IWitness NL
Door IWitness NL (306 reacties) op 22-01-2018 15:59
( PM )
Quote:
Weer leuk van je Niels!
Ik ben dan (hopelijk XD) al bevallen, dus ik blijf thuis met de kotsende, stinkende dreumes


Ik hoop voor jou dat je niet hoeft te bevallen van een dreumes, maar gewoon van een gezonde baby
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 22-01-2018 16:04
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Dan neem ik een +2 mee


Heeft een van die twee toevallig peladofilie n microfilie?
Ik zoek al een tijdje naar iemand met die combinatie.
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 22-01-2018 16:07
( PM )
Ze houdt wel van mij kale kleine vriend....dus wie weet?

badumm tss

Nee even serieus, ik kom alleen Niels(onder voorbehoud), tenzij ..... mee wilt als mijn +1?
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 22-01-2018 17:22
( PM )
Ik ben 37..vandaar mijn vraag over 18+
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 22-01-2018 17:35
( PM )
Quote:
Ik ben 37..vandaar mijn vraag over 18+

Haha jij bent dan de oudste. Gelukkig staat er al een rollator klaar voor bowsie. Die mag je vast wel lenen.
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 22-01-2018 19:28
( PM )
De oude wijze turkse nederlander be ware
avatar van Doobieters
Door Doobieters (17721 reacties) op 22-01-2018 19:37
( PM )
Kun je niet via een tooltje aanmeldingen inventariseren Niels? Dan krijg je een beetje beeld hoeveel man je kunt verwachten en daarnaast kunnen wij zien wie er allemaal gaan komen.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 22-01-2018 19:41
( PM )
Zoals een datum prikker met een datum. Of moet je die perse via de mail sturen?
avatar van Doobieters
Door Doobieters (17721 reacties) op 22-01-2018 19:44
( PM )
Jep zo iets. En dat je dan mensen kunt wegstemmen. Jij bent de zwakste schakel. Ja dat lijkt me wel leuk.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 22-01-2018 20:04
( PM )
Haha dat zou wel grappig zijn. Mensen die melden niet te komen kan je voor stemmen dat ze moeten komen.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 22-01-2018 20:32
Rol: Community event manager
( PM )
Ik tover zodra t wat rustiger op werk is n handmatig lijstje hier. Wegstemmen doen we wel ter plaatse als er meer dan 35 zijn. Dan moeten mensen per groepjes van 10 even door t winkelcentrum gaan wandelen
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 22-01-2018 22:30
( PM )
Ker, niet zo h. Ik kan het lezen. Ik doe echt mijn best om te komen. Ik ga een paar dagen daarvoor ook proberen rustig aan te doen om te voorkomen dat het mijn schuld is als het niet lukt. Dus deze gevestigde naam gaat echt wel zijn best doen Het staat al in mijn agenda.
avatar van Mlink21
Door Mlink21 (159 reacties) op 22-01-2018 23:15
( PM )
hhmmm dit lijkt me ook wel wat ja you can put me down as a yes.
avatar van Linguist
Door Linguist (5807 reacties) op 24-01-2018 12:23
( PM )
Quote:
Komt Linguist ook?
Ondanks het feit dat ik haast verdwenen ben van BG, word ik hiervan nog eens vrolijk knuffeltjes aan Care voor het me op de hoogte te stellen.

Ik wil je ook nog graag ontmoeten, Davidov! Heb vooralsnog geen plannen gemaakt om te komen eigenlijk, maar wie weet kan men me overhalen...
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 24-01-2018 12:28
Rol: Community event manager
( PM )
Okee jongens. Iets alternatieve meet.

Het wordt nu de MMM-meet tenzij Linguist niet kan want dan wordt het de eetsnel en met zijn allen op reis om Linguist thuis op te halen-meet.

Ik weet waar zijn huis woont.
Of zijn ouders het waarderen is nog maar de vraag.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 24-01-2018 12:32
( PM )
Zolang je eten meeneemt zullen ze dat wel prima vinden.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 24-01-2018 13:24
Rol: Community event manager
( PM )
Het valt volgens mijn telling nog best mee qua aantal mensen die aangeven te willen komen, ik heb het even opgedeeld in mensen die vrijwel zeker zijn en mensen die aangeven dat ze nog moeten zien of ze een dag vrij krijgen of nog twijfelen.


(Vrijwel) zeker - 13 man:
Care
Crazyottoman
Doobieters
Gunzelino
Jakkie
King Bowser
Kowichi
Lars330
MarvelousMax
Mlink21
Niels (duh...)
Swift
Zanpsyko


Misschien (van wat ik lees) - 11:
ArdiBacardi
Ashazy
Curly1991
Fluffbunz
Ghost Dog
KDBgames
Linguist
Savescreen
Springbok
TripleJay
xDeathproofx (neem ik aan)

Mocht ik iemand vergeten, dan was je niet duidelijk genoeg .
In veel reacties lees ik enthousiasme dat er zo'n dag plaats vind, niet dat diegene ook van plan is er naartoe te gaan.
Nog even wat onbeantwoorde vragen... beantwoorden:

- Blijven slapen:
Er kan hoogstens n persoon op de bank kunnen en n in de gamekamer als deze zijn eigen luchtbed meeneemt. In de keuken tussen de zooi van de dag is op zich nog een noodoplossing. Ik heb een twijfelaar als bed, daar kan desnoods een stel in en dan ik op de bank. Ligt dus aan wat meegenomen kan worden. Op zich een afgesloten kamer (gamekamer, slaapkamer en keuken kunnen dicht) is wel zo prettig. Ik heb een niet zo heel erg sociale kat die na de gamemeet weer los moet kunnen. Ze valt aan als je haar probeert te aaien maar heeft nog nooit een slaper op de bank lastig gevallen of zo... maar maak me daar toch een beetje zorgen om met meerdere logees.

- Parkeren:
Er is uitstekende, gratis, parkeergelegenheid. Met OV is het ook goed te doen. Vanaf Eindhoven centraal station gaan er zo'n 12 bussen per uur.

- Dragon ball fighterZ en andere wensgames:
Ik ga hem zelf niet kopen, maar als iemand iets wilt spelen mag het altijd meegenomen worden.
Ik ben zelf ook altijd te porren voor een bordspel, dus ook dat kan gewoon gespeeld worden. Care was zelfs van plan met Zanpsyko aan de Magic te gaan op de dag. Mijn eigen collectie staat via een linkje in mijn signature op de site, dus die kun je er altijd op naslaan.

- Postcount en gevestigde naam:
De lijst tot nu toe is erg divers. Volgens mij zowel qua leeftijd en hoe bekend de gebruikernamen mij voorkomen. Erg leuke, diverse groep dus. Het hele punt van deze dagjes is juist nieuwe mensen te leren kennen en gewoon een toffe dag te doen met veel nieuwe gezichten dus hoe 'bekend/berucht' je bent maakt helemaal niks uit.
Als ik alleen maar bekenden wou tegenkomen, zou ik gewoon de toffe mensen van de allereerste meet telkens opnieuw uitnodigen - maar dat doe ik op mijn verjaardag wel; ik wil graag een keer in het jaar iedereen de kans geven zo'n dag mee te maken.

Sorry als ik vragen vergeet die niet al door de killer-combo van Dagmar en Care beantwoord waren (thanks guys!). Je kunt altijd PM-en en dan zal ik het zowel hier als daar beantwoorden.
En vergeet niet te PM-en als je het adres niet weet!
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (469 reacties) op 24-01-2018 17:15
( PM )
Achja, waarom niet. Ik zou ook wel willen komen.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 25-01-2018 12:54
( PM )
Iemand nog behoefte aan palm zaden? Ik heb hier nog een hort liggen, en als het iemand leuk lijkt om zijn eigen palmen te kweken kan ik die uiteraard meenemen.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 25-01-2018 12:57
( PM )
Zijn het kokosnootpalmbomen? Ik wil wel m'n eigen kokosnotenpalmboom
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 25-01-2018 13:01
Rol: Community event manager
( PM )
Ik wil ook wel mijn eigen palm

avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 25-01-2018 13:50
( PM )
Quote:
Zijn het kokosnootpalmbomen? Ik wil wel m'n eigen kokosnotenpalmboom

Nee ker, het spijt mij. Geen Nucifera cocos (dus de kokos palm). Deze zijn niet te houden in ons klimaat helaas, want het zijn zeker prachtige bomen.

Ik heb zaadjes van Trachycarpus fortunei x Trachycarpus wagnerianus. Komt er ongeveer zo uit te zien:


Maar ze groeien vrij langzaam. Dus tegen de tijd dat ie zo groot is als op de afbeelding ben je echt jaren verder.

Quote:
Ik wil ook wel mijn eigen palm

(picture)

Ik wil ook wel eens wat
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (1213 reacties) op 25-01-2018 13:50
( PM )
Jij krijgt van mij een delirium Niels

@bowsie, als het enigszins makkelijk is om een palm op te kweken hou ik mij aanbevolen!

Oh ja mocht er iemand (max2) mee willen rijden (dan de benzinekosten splitten) heb ik nog plek in de auto.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 25-01-2018 13:53
( PM )
Tsja, wat is makkelijk? Je pakt een pot, doet er prut in, stopt de zaden erin en wacht heel lang. Kind kan de was doen en zo. Hier zijn er al wel een paar uit. Maar de meesten zitten nu al bijna 2 jaar in de potten. Die doen nog niets. Kiemen kan dus vrij lang op zich laten wachten.

Andere optie is. Als je tuin groot genoeg is natuurlijk en je kunt ze kwijt. Slinger de zaden gewoon rond in je tuin. Over een paar maanden kun je de eerste zaailingen al wel zien :')
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 25-01-2018 13:55
( PM )
Beter idee. Strooi ze uit bij de buren.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 25-01-2018 14:15
( PM )
En dan die straks aan de haal gaan met die mooie palmen? Of ze verkopen na een paar jaar, en dan dikke cash opstrijken? Nee hoor
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 25-01-2018 14:58
Rol: Community event manager
( PM )
Zeg Bowsie.
Als je nu die palmen in je toko hebt staan he...
en je bent super druk bezig met off-topic posten in de theecorner i.p.v. in de klaagcorner en let niet op en loopt vol met je bakkes tegen een van je palmen op...

Noem je dat dan een facepalm?
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 25-01-2018 15:12
( PM )
Nou, beste Niels. Je zou in theorie nog wel eens gelijk kunnen hebben ja. Alleen staan er maar weinig palmen bij mij binnen. De meeste staan namelijk buiten, en zijn winterhard tot -22 En met dit weer ga ik niet buiten lopen te posten. En sowieso zou het al niet kloppen als ik in de klaagcorner zou zijn, want dan ben ik toch wel de weg kwijt.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 25-01-2018 15:14
Rol: Community event manager
( PM )
Ja, dat zeg ik toch. Als je off-topic aan het klagen bent in de theecorner.
En je moet juist wel buiten komen. Lekker sporten. Motiveert want als je jezelf niet pushed krijg je het koud.

Maar nu zijn we ook weer off-topic, dat terwijl je eigenlijk alleen palmboompjes wou uitdelen
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 25-01-2018 15:43
( PM )
Ja precies Niels. Ik probeer weer mijn best te doen, en jij maakt het offtopic. Ik straks verbannen, kan ik niet meer meelezen, mijn berichten lezen, kan ik niet langs komen omdat ik niets meer kan zien en zo Dus, ontopic voordat alles mis loopt.

Ik neem ze wel mee. Hopende dat ik niet staande word gehouden en dat ze het innemen voor onderzoek omdat ze denken dat het drugs is :')
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 30-01-2018 16:33
( PM )
De meet moet wel bovenaan staan in de nieuwsberichten
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 30-01-2018 16:36
Rol: Community event manager
( PM )
Overzicht (m.n. voor mezelf. Dat ik me 17 maart niet helemaal kapot schrik als ik een zwarte massa aan mensen voor mijn deur zie staan die eten eisen):

(Vrijwel) zeker - 16 man:
Care
Crazyottoman
Doobieters
Gunzelino
Jakkie
King Bowser
Kobrakay +1
Kowichi
Lars330
MarvelousMax
Mlink21
Niels (duh...)
Schoenieman
Swift
Zanpsyko


Misschien (van wat ik lees) - 10:
ArdiBacardi
Ashazy
Curly1991
Fluffbunz
Ghost Dog
KDBgames
Linguist
Savescreen
TripleJay
xDeathproofx (neem ik aan)

Mocht ik iemand vergeten, dan was je niet duidelijk genoeg .
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 30-01-2018 16:37
( PM )
Marvelous max en lars330
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 30-01-2018 16:46
( PM )
King Bowser als zeker?

10:1 dat ie niet komt
avatar van Doobieters
Door Doobieters (17721 reacties) op 30-01-2018 16:47
( PM )
Komt Linguist? Is toch een vriend van de show.
edit: ik type te snel.. Hij staat er gewoon tussen.
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 30-01-2018 16:54
( PM )
Was moppersm...ik bedoel Skull ook niet in het land?
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 30-01-2018 17:46
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
King Bowser als zeker?

10:1 dat ie niet komt


Vrijwel zeker. En hij is flink wat stappen aan het plannen om ervoor te zorgen dat hij kan komen, dus ik zou juist verrast (en teleurgesteld) zijn als hij het nog laat afweten.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 30-01-2018 18:27
( PM )
Jeeh voor bowsie!
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 31-01-2018 11:42
( PM )
Yup Ik ga er de dagen daarvoor ook echt rekening mee houden zo dat er niets is dat het nog kan verprutsen. Ik ga mijn best inderdaad doen.
avatar van Springbok
Door Springbok (189 reacties) op 02-02-2018 09:07
( PM )
Ik ben verhinderd op 17 maart, dus helaas. Wellicht een andere keer.
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 02-02-2018 09:19
( PM )
Jammer joh, nou moet ik dus in mijn eentje al die sonyfanboys handlen....
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 02-02-2018 10:08
( PM )
Quote:
Jammer joh, nou moet ik dus in mijn eentje al die sonyfanboys handlen....

Bring it!
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 02-02-2018 10:18
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Jammer joh, nou moet ik dus in mijn eentje al die sonyfanboys handlen....


Dagmar is er niet bij, dus dan kunnen we prima Smash spelen om de mate van superieuriteit tussen Microsoft of Sony fanboys te beslissen zonder dat iedereen na een potje alles wat te maken heeft met Wario haat.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 02-02-2018 10:23
( PM )
Welke m$fanboy komt er dan? Ik smash hem/haar helemaal de moeder
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 02-02-2018 10:45
( PM )
Wacht...Dagmar komt niet?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 02-02-2018 10:59
( PM )
Nee.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 02-02-2018 11:05
Rol: Community event manager
( PM )
Dagmar is een erg goede pappa, dus die verwent zijn vrouw en baby liever met zijn aanwezigheid dan ons.
avatar van Swift
Door Swift (3839 reacties) op 02-02-2018 11:18
( PM )
Pfff, dan gaat het een lange dag worden, gelukkig neem ik drank mee.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 02-02-2018 11:23
Rol: Community event manager
( PM )
Als Dagmar beschikbaar was geweest, was het de Nintendo Labo meet geweest... dan had ik immers wel iemand gehad om de hele meet in een kartonnen robotpak rond te rennen.
avatar van Schoenieman
Door Schoenieman (402 reacties) op 02-02-2018 11:43
( PM )
wauw dit is een vermakelijke topic om in te lezen
Dat maakt het ook erg aantrekkelijk om na te denken over de uitnodiging van Care om ook mee te komen
combinatie van veel verschillende soorten mensen (jong/oud/Sony/Microsoft/bordspellovers) en de aanwezigheid van hamburgers is erg uitnodigend
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 02-02-2018 11:50
Rol: Community event manager
( PM )
Dat is de bedoeling!
Lage drempel (oke, je moet naar het zuiden richting Eindhoven en da's voor veel toch best ver) - dus geen entree o.z.d., good food als binnenkomer, mooie kans nieuw volk te leren kennen (of het gezicht te zien achter de accounts van overactieve forumleden - hoihoi - die je eigenlijk al beter kent dan je eigenlijk zou willen), makkelijke sociale situatie door gezamelijke hobbies en de mogelijkheid een joystick in je poten te pakken en iemand helemaal in te maken in een game als het sociale je alsnog wat minder af gaat.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 02-02-2018 11:59
( PM )
Gelukkig kent hij een van de overactieve forumleden al
avatar van Schoenieman
Door Schoenieman (402 reacties) op 04-02-2018 21:45
( PM )
Zoals het er naar uit ziet ga ik meekomen. Kunnen we weer reiskosten delen met Care
Is het nog nodig dat gasten iets aan eten/drinken/schermen/consoles/andere bijdrage meenemen?
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 04-02-2018 23:45
Rol: Community event manager
( PM )
Ik regel zelf al het eten en wat basic drinken, dit om de drempel lekker laag te houden voor iedereen die er al flink voor moet reizen.

Ik heb 4 joycon, 3 wiimotes, 3 dualshock 4 controllers en zo, dus die ook niet echt nodig. Verder de beamer en een TVtje. Denk dat er wel genoeg is voor iedereen al mag altijd nog een extra controller of twee mee, aangezien batterijen ook niet enorm lang meegaan van de meeste dingen.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 05-02-2018 21:40
( PM )
Dus onze eigen cons meenemen is wel handig Dan neem ik ze ook maar mee... Of zo.
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 06-02-2018 15:46
( PM )
Neem.controller wel.mee en wat lekkers.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 06-02-2018 16:08
( PM )
Is de game van de generatie ook speelbaar?
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (469 reacties) op 06-02-2018 17:13
( PM )
Zelda op een multiplayer party zou een beetje een domper zijn.

Ik weet niet of Smash op het menu staat maar ik kan altijd een GC controller of 2 meenemen mocht het nodig zijn.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 06-02-2018 17:23
( PM )
Quote:
Zelda op een multiplayer party zou een beetje een domper zijn.

Ik weet niet of Smash op het menu staat maar ik kan altijd een GC controller of 2 meenemen mocht het nodig zijn.

Ga eens in het Playstation plus topic kijken. Ik heb dat gifje denk ik al zeven keer gepost in verschillende topics. Ga maar zoeken.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 06-02-2018 17:28
( PM )
Zie je maar weer wat voor impact het op mensen heeft gehad.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 06-02-2018 17:40
( PM )
Mensen zitten in de ontkenningsfase.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 06-02-2018 17:57
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Is de game van de generatie ook speelbaar?


Natuurlijk is Jackbox Party Pack speelbaar!
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (469 reacties) op 06-02-2018 18:05
( PM )
Quote:
[..]

Ga eens in het Playstation plus topic kijken. Ik heb dat gifje denk ik al zeven keer gepost in verschillende topics. Ga maar zoeken.


Pfftt. Daar heb ik toch niets te zoeken joh.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 06-02-2018 18:11
( PM )
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 06-02-2018 18:23
Rol: Community event manager
( PM )
Wat doet dat gedrocht in mijn meet-bericht?

Ik teken toch ook geen geslachtsdelen in jouw Magic kaarten?
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 06-02-2018 18:34
( PM )
Game.
Van
De
Generatie!

Alleen maar Knack spelen op de meet
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 06-02-2018 20:29
( PM )
Ga jij maar lekker met je Knackebr&#337;d spelen. Smash where it's at.

En Niels heeft Cloud.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 07-02-2018 08:09
Rol: Community event manager
( PM )
Jackbox jongens, Jackbox. Neem allemaal je smartphone mee... Smartphone? Yup. Dit maal heeft Sony zijn goede ideeen (playlink) eens van iemand anders dan Nintendo gejat.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 07-02-2018 08:30
( PM )
Jackbox 4? want dat is de enige die telt natuurlijk.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 07-02-2018 09:41
( PM )
Doe gewoon Mario Kart Niels. Iemand die vervolgens wat ongemakkelijke vragen stelt tijdens het racen en dan heb je een veel leukere tijd.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 07-02-2018 10:04
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
Doe gewoon Mario Kart Niels. Iemand die vervolgens wat ongemakkelijke vragen stelt tijdens het racen en dan heb je een veel leukere tijd.


Zowel Lars330 als Swift zullen erbij zijn... en ik heb geen zin in wr 20 rondes achter elkaar Baby-park .
avatar van Dagmar
Door Dagmar (15195 reacties) op 07-02-2018 10:06
( PM )
Voordeel is dat je ze nu een tik kan geven als het je niet zint.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 07-02-2018 11:17
Rol: Community event manager
( PM )
Of de burgers met speciale saus.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 07-02-2018 11:22
( PM )
Quote:
[..]


Zowel Lars330 als Swift zullen erbij zijn... en ik heb geen zin in wr 20 rondes achter elkaar Baby-park .

Rainbow road or nothing!
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (469 reacties) op 07-02-2018 11:31
( PM )
Rainbow Road SNES hoop ik.
avatar van Niels
Door Niels (16777 reacties) op 07-02-2018 11:34
Rol: Community event manager
( PM )
Wel op 200cc mushrooms only, h.
Dan komt 't tenminste nog een klein beetje bij de uitdaging van F-zero GX in de buurt.
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 08-02-2018 20:38
( PM )
Zei er iemand mushrooms lijkt me wel gaaf met al die kleuren.
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 08-02-2018 20:46
( PM )
Geen paddo's waar we het over hebben.
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 08-02-2018 21:13
( PM )
I know..
avatar van Schoenieman
Door Schoenieman (402 reacties) op 09-02-2018 08:28
( PM )
Laatst Thats You gedaan met wat vrienden, dat is toch ook best lollig :) alleen wat lastiger denk ik als je niemand echt kent, maar maakt het wellicht ook grappiger
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 09-02-2018 08:40
( PM )
Is er ook een 18+ versie van That's You? Gevuld met horror vragen enzo
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (27 reacties) op 09-02-2018 16:02
( PM )
Horror=eng
avatar van Davidov
Door Davidov (8315 reacties) op 09-02-2018 16:20
( PM )
Quote:
Ga jij maar lekker met je Knackebr&#337;d spelen. Smash where it's at.

En Niels heeft Cloud.

Jij komt niet eens, dus ook geen Smash Bros voor jou
Als je wel zou komen dan zou ik je uitdagen tot een potje.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 09-02-2018 16:23
( PM )
Als ik straks thuis kom en dus slaapproblemen heb (bovenop de slaapproblemen die ik al heb overigens :') ) dan mag ik straks nooit meer komen h. Dan is het jullie schuld dat ik bang ben in bed.
avatar van Schoenieman
Door Schoenieman (402 reacties) op 09-02-2018 23:22
( PM )
Quote:
Is er ook een 18+ versie van That's You? Gevuld met horror vragen enzo


jaja voor de... "horror"... vragen

En voor Bowsie kunnen we met zn allen een mooi slaapliedje zingen die je kan opnemen
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 10-02-2018 08:22
( PM )
Quote:
Als ik straks thuis kom en dus slaapproblemen heb (bovenop de slaapproblemen die ik al heb overigens :') ) dan mag ik straks nooit meer komen h. Dan is het jullie schuld dat ik bang ben in bed.

Weet je zeker dat je niet bang bent in bed voor je vrouw?
avatar van King Bowser
Door King Bowser (9520 reacties) op 10-02-2018 19:34
( PM )
Ze bijt wel ja
avatar van Care
Door Care (13003 reacties) op 10-02-2018 19:49
( PM )
Quote:
Ze bijt wel ja

Dat hoeft niet perse eng te zijn.
avatar van Mlink21
Door Mlink21 (159 reacties) op 12-02-2018 13:17
( PM )
Zoals het er uitziet kan ik er bij zijn yaaassss.