Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Oxenfree (PC) gratis via Epic Store

De komende 2 weken is de game Oxenfree gratis te downloaden uit de Epic Store. Deze thriller/adventure game uit 2016 wordt erg goed beoordeeld, dus zeker even de moeite waard om mee te pakken.



Bedankt voor het melden: NL Michael K

Laatste reacties

avatar van Cyberpunk88
Door Cyberpunk88 (16 reacties) op 21-03-2019 18:37
( PM )
Epic Store? Nooit van m'n leven
avatar van TheMayMaysJack
Door TheMayMaysJack (223 reacties) op 21-03-2019 19:01
( PM )
Ik heb geen vage afkeer van de Epic Store, dus ik heb 'm gedownload. Thanks :)
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8236 reacties) op 21-03-2019 19:14
( PM )
Mooil weer toegevoegd aan m'n Epic account.

En ik zag ook al aangekondigd: van 4 april tot 18 april wordt Witness tijdelijk gratis in de Epic store.
avatar van Techmode
Door Techmode (3164 reacties) op 21-03-2019 19:44
( PM )
Quote:
Ik heb geen vage afkeer van de Epic Store, dus ik heb 'm gedownload. Thanks :)


Yep, want steam is alles Grote onzin als je ziet hoe steam is begonnen, concurrentie is goed

Toegevoegd
avatar van Zorewin
Door Zorewin (225 reacties) op 21-03-2019 19:46
( PM )
EPIC STORE ZUIGT! fuck off met je exclusive tering rommel!
avatar van Sezpey
Door Sezpey (125 reacties) op 21-03-2019 21:24
( PM )
Gratis game nummer 8 alweer bedankt voor het melden.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2304 reacties) op 21-03-2019 22:12
( PM )
Quote:
EPIC STORE ZUIGT! fuck off met je exclusive tering rommel!

lekker janken.

avatar van Zorewin
Door Zorewin (225 reacties) op 21-03-2019 22:56
( PM )
Quote:
[..]

lekker janken.


Si!
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (314 reacties) op 22-03-2019 00:34
( PM )
Quote:
[..]


Yep, want steam is alles Grote onzin als je ziet hoe steam is begonnen, concurrentie is goed

Toegevoegd



Alles anders dan steam is gewoon overbodig. SImpel is dat.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1797 reacties) op 22-03-2019 00:51
( PM )
Quote:
En ik zag ook al aangekondigd: van 4 april tot 18 april wordt Witness tijdelijk gratis in de Epic store.

Nice The Witness had ik nog niet, wel jammer van de Steam stats/eenvoud.
avatar van Remedy
Door Remedy (669 reacties) op 22-03-2019 06:22
( PM )
Quote:
[..]



Alles anders dan steam is gewoon overbodig. SImpel is dat.


Dus je wilt alleen rijden in een Volkswagen? Hihi

Thanks voor het melden Michael
avatar van Like-a-Bunny
Door Like-a-Bunny (281 reacties) op 22-03-2019 07:35
( PM )
Overigens ook gewoon echt een hele toffe game.
avatar van Fpsbig
Door Fpsbig (47 reacties) op 22-03-2019 08:50
( PM )
Toffe game gespeeld op me switch. Weinig echte gameplay maar er zit toch veel in, google maar eens op het spel nadat je het uit hebt gespeeld dikke kand dat je veel gemist hebt. Ik vond het oprecht ook een spannende game ondanks de sinoele graphics de geluiden effecten en voice acting maken het echt een spannend spel kortom zeker proberen al duurt het misschien 30 min a een uur voor je er goed inzit.