Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

PSN Store: Nieuwe uitverkoop van start + Retro Sale

Er is een nieuwe sale van start in de PSN Store waarbij weer heel wat games zijn afgeprijsd, daarnaast is ook de retro sale van start gegaan.

Zie hieronder voor een selectie van de aanbiedingen, nog meer deals vind je in de PSN Store.



PSN Store Deals
Lords of the Fallen 3,99/ complete 5,99
Deus Ex Mankind 4,49
Ride 4,99 / Ride 2 9,99
2dark 7,99
Motorcycle Club 7,99
Batman Arkham Knight 9,99
Borderlands the Handsome Collection 9,99
Darksiders 2 deathinitive 9,99
Project Cars 9,99
Tour de France 2018 9,99
Rise of the Tomb Raider 20th anniversary 11,99
PES 2019 14,99/ David Beckham edition 17,99
WRC 7 14,99
Elder scrolls summerset collector edition 17,99
The witch and the Hundred Knights 2 17,99
Vampyr 19,79
Final Fantasy XIV Online complete edition 19,99
Final Fanasty XIV Stormblood 19,99
Strange Brigade 19,99
V-rally 4 19,99
Ys viii Lacrimosa 19,99
Dragon Quest XI: echoes of an Elusive Age 29,99

Zie voor nog veel meer deals de PSN Store

Laatste reacties

avatar van AlexHL
Door AlexHL (56 reacties) op 21-03-2019 13:09
( PM )
Shoot 'em up Ikaruga is voor het eerst in de aanbieding. Nu 4,99.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (209 reacties) op 21-03-2019 14:42
( PM )
Nog goedkope makkelijke platina games?
avatar van HansjeNL
Door HansjeNL (184 reacties) op 21-03-2019 14:43
( PM )
Retero link is naar een afbeelding
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3801 reacties) op 21-03-2019 14:53
( PM )
Senran kagura beach splash, nice...
avatar van Ice-T
Door Ice-T (245 reacties) op 21-03-2019 15:03
( PM )
Quote:
Nog goedkope makkelijke platina games?


Ride os makkelijk maar nu lastig aangezien er online trophies zijn. Dragon quest xi is makkelijk maar kost wel flink wat uren.
Darksiders 2 ook goed te doen.

Maar het allemaal geen my name is mayo niveau
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (1246 reacties) op 21-03-2019 16:11
( PM )
hier is ook nog een trophy die je gemakkelijk kunt halen.
avatar van Wwereport
Door Wwereport (313 reacties) op 21-03-2019 16:18
( PM )
Borderlands Collection maar eens meegenomen.
avatar van MarkD
Door MarkD (376 reacties) op 21-03-2019 17:41
( PM )
Quote:
Nog goedkope makkelijke platina games?


Ik ben waarschijnlijk gewoon oud, maar dit begrijp ik dus niet..

Heb je nog plezier in games?
avatar van Nickachu
Door Nickachu (810 reacties) op 21-03-2019 17:48
( PM )
Quote:
[..]


Ik ben waarschijnlijk gewoon oud, maar dit begrijp ik dus niet..

Heb je nog plezier in games?

Lijkt mij toch ook dat je games speelt voor je plezier, niet puur voor de trophies
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (1246 reacties) op 21-03-2019 18:25
( PM )
De gedachte erachter is dat het aantal trophies dat je hebt recht evenredig is met de lengte van je dinges. Maar in werkelijkheid is het omgekeerd evenredig
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (209 reacties) op 21-03-2019 18:38
( PM )
Quote:
[..]


Ik ben waarschijnlijk gewoon oud, maar dit begrijp ik dus niet..

Heb je nog plezier in games?
uiteraard het Platinum Halen is het ultieme uitspelen van games. Soms wel 80 plus uur in een game om het te halen.
avatar van Pepijnvt
Door Pepijnvt (62 reacties) op 21-03-2019 18:56
( PM )
Quote:
[..]


Ride os makkelijk maar nu lastig aangezien er online trophies zijn. Dragon quest xi is makkelijk maar kost wel flink wat uren.
Darksiders 2 ook goed te doen.

Maar het allemaal geen my name is mayo niveau


Im guilty...
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (209 reacties) op 21-03-2019 18:59
( PM )
Quote:
[..]


Im guilty...

Me 2 2keer zelfs was gewoon voor de lol haha
avatar van Wwereport
Door Wwereport (313 reacties) op 21-03-2019 20:23
( PM )
Quote:
[..]


Ik ben waarschijnlijk gewoon oud, maar dit begrijp ik dus niet..

Heb je nog plezier in games?


Dat viel mij ook al op. Sommige mensen spelen een game al niet als ze er geen platinum trophy mee kunnen halen.
avatar van MarkD
Door MarkD (376 reacties) op 21-03-2019 21:34
( PM )
Quote:
De gedachte erachter is dat het aantal trophies dat je hebt recht evenredig is met de lengte van je dinges. Maar in werkelijkheid is het omgekeerd evenredig


avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (85 reacties) op 21-03-2019 23:53
( PM )
Dragon Quest is zeer verleidelijk!
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6943 reacties) op 22-03-2019 01:00
( PM )
Quote:
[..]
uiteraard het Platinum Halen is het ultieme uitspelen van games. Soms wel 80 plus uur in een game om het te halen.


De vraag is of je plezier haalt uit het grindfest wat er aan vooraf gaat. Of het echt leuk is om 100 duiven in GTA te zoeken, of geforceerd van auto te wisselen in een racegame waar je eigenlijk een paar favoriete auto's hebt maar toch wisselt 'want trophies'. Of al die nutteloze schatkistjes in iedere Ubisoft game ever. Sowieso ga ik na de main storyline+de leuke sidequests liever door naar een nieuwe ervaring dan dit soort eentonige lijstjes afwerken alsof het een werkdag is. Maar da's persoonlijk ;)
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3801 reacties) op 22-03-2019 07:29
( PM )
Op de 360 deed ik niet anders dan achievements halen, op de ps4 nog nooit naar gekeken. Vind throphies ook niet zo leuk als dat getal van de achievements achter je naam.
avatar van FreakGIB
Door FreakGIB (68 reacties) op 22-03-2019 11:52
( PM )
Ik kijk er normaal ook niet naar om maar bij sommige games is het wel een uitdaging en niet echt een grind fest ik heb bv Dark Souls 1 100% gehaald en dat vond ik persoonlijk toch wel goed van mij zelf.
avatar van Davidov
Door Davidov (9267 reacties) op 22-03-2019 17:59
( PM )
Fijne sale weer. Veel retro dingen gekocht, waaronder de Rockstar bundel
avatar van Gamer88
Door Gamer88 (1346 reacties) op 22-03-2019 18:38
( PM )
Layers of Fear Masterpiece Edition + Observer bundel....koopje
avatar van Eljulo
Door Eljulo (42 reacties) op 23-03-2019 18:47
( PM )
Abzu 4,99
avatar van LuukskeR99
Door LuukskeR99 (52 reacties) op 26-03-2019 19:28
( PM )
Ik weet niet waar ik het moet vermelden, daarom doe ik het hier. Path of Exile kun je nu gratis downloaden in de PlayStation store, kan een fout van PlayStation zijn dus grijp je kans!
avatar van Stefanvanruiten
Door Stefanvanruiten (20 reacties) op 26-03-2019 20:16
( PM )
Quote:
Ik weet niet waar ik het moet vermelden, daarom doe ik het hier. Path of Exile kun je nu gratis downloaden in de PlayStation store, kan een fout van PlayStation zijn dus grijp je kans!


is een free-to-play spel, dus altijd gratis.