Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bol Bulk 10-daagse van start: Overzicht van de Gamedeals

De Bulk 10 daagse is vanaf vandaag van start bij bol.com . Dat betekent weer flink wat aanbiedingen, waaronder ook op games. Onder andere Dragonball Fight Z + Xenoverse 2 voor € 35,-, LA Noire voor slechts € 11 en ook het Starlink Starterpakket is bijna geen nee meer tegen te zeggen voor € 24,99 voor de PS4.

Voor het gemak hebben we weer een overzichtje voor je gemaakt met de beste deals. Een overzicht van alle aanbiedingen vind je op de Games Bulk 10 daagse pagina.

PS4
LA Noire € 11,-
Dark Souls Remastered € 19,-
Grand Theft Auto V € 19,-
Shenmue 1 & 2 € 19,-
PES 2019 € 20,-
Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX € 22,-
Starlink Starterpack € 24,99
Overwatch Legendary Edition € 25,-
The Crew 2 € 25,-
F1 2018 € 27,-
Far Cry 5 € 28,-
Spyro Reignited € 29,-
Starlink Starterpack € 29,-
Battlefield V € 30,-
Fifa 19 € 30,-
Assassins Creed Odyssey € 33,-
Just Dance 2019 € 33,-
Ark Survival Evolved € 35,-
Call of Duty Black Ops IV € 35,-
Dragon Ball Fighter Z + Dragon Ball Xenoverse 2 € 35,-
Red Dead Redemption 2 € 38,-
Kingdom Hearts III € 44,-

Zie ook bol.com

Xbox One
Dark Souls Remastered € 19,-
Grand Theft Auto V € 19,-
Shenmue 1 & 2 € 19,-
PES 2019 € 20,-
Fallout 76 Steelbook pack € 25,-
Overwatch Legendary Edition € 25,-
The Crew 2 € 25,-
Starlink Starterpack € 26,99
F1 2018 € 27,-
Far Cry 5 € 28,-
Spyro Reignited € 29,-
Battlefield V € 30,-
Fifa 19 € 30,-
Assassins Creed Odyssey € 33,-
Just Dance 2019 € 33,-
Ark Survival Evolved € 35,-
Call of Duty Black Ops IV € 35,-
Dragonball Fighter Z € 35,-
Red Dead Redemption 2 € 38,-
Forza Horizon 4 € 39,-
Kingdom Hearts III € 44,-

Zie ook bol.com

Switch
Mario + Rabbids Kingdom Battle € 25,-
Just Dance 2019 € 33,-
Ark Survival Evolved € 35,-
Dragonball Fighter Z € 35,-

PC
World Of Warcraft: Battlechest 3.0 - Starter Edition € 12,50
Train Simulator 2019 € 19,-
Fallout 76 Steelbook pack € 25,-
World of Warcraft: Battle for Azeroth € 29,-
De Sims 4 € 30,-
Battlefield V € 30,-
Fifa 19 € 30,-

Wii U
Just Dance 2019 € 25,-

PS3
Grand Theft Auto V € 11,50

Blu-Ray
Diverse titels in de 2 voor € 20. Waaronder Jurassic World Fallen Kingdom, Mission Impossible 6, Girl en veel meer. Zie ook hier voor 2 voor 20 op Blu-Ray titels.

Laatste reacties

avatar van PBJ85
Door PBJ85 (268 reacties) op 25-03-2019 12:03
( PM )
LA Noire € 11,-

tempting.....
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (26207 reacties) op 25-03-2019 12:10
( PM )
Quote:
Bol Bulk 10-daagse van start: Overzicht van de Gamedeals
Switch

Nog een beetje vroeg voor 1 april.
avatar van LockdownZ
Door LockdownZ (406 reacties) op 25-03-2019 12:22
( PM )
Dark Souls Remastered is interessant, al moet ik 3 GOTY nog completen.......
avatar van Asimb0mb
Door Asimb0mb (305 reacties) op 25-03-2019 14:05
( PM )
Battlefield V is een kooptip omdat de battle royale mode vanaf vandaag te spelen is.
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (692 reacties) op 25-03-2019 15:16
( PM )
Wordt niet echt warm van die Xbox aanbiedingen, scheelt me weer geld zullen we maar zeggen.
avatar van Clumsybumsy
Door Clumsybumsy (946 reacties) op 25-03-2019 15:48
( PM )
Nou, het enige leuke is de downloadcode van Yoshi's Crafte World voor €30,-. Je hoeft er alleen maar een Nintendo Switch bij te kopen
avatar van MarkD
Door MarkD (376 reacties) op 25-03-2019 16:15
( PM )
Quote:
Nou, het enige leuke is de downloadcode van Yoshi's Crafte World voor €30,-. Je hoeft er alleen maar een Nintendo Switch bij te kopen


En bedankt, ik was een fractie van een seconde heel blij
avatar van Snakesonic
Door Snakesonic (737 reacties) op 25-03-2019 17:32
( PM )
Goede prijs voor Shenmue 1 en 2.
avatar van Jigsaw
Door Jigsaw (2336 reacties) op 25-03-2019 18:07
( PM )
Quote:
Goede prijs voor Shenmue 1 en 2.


Gekocht
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (1242 reacties) op 25-03-2019 19:43
( PM )
Misschien Shenmue, ik denk er nog ff over na.
avatar van Chansadres
Door Chansadres (60 reacties) op 25-03-2019 21:09
( PM )
Shenmue bij Mediamarkt nu ook 19 euro. Daar hoef ik nooit verzendkosten te betalen dus daar maar gekocht!
avatar van Multiman77
Door Multiman77 (168 reacties) op 26-03-2019 07:35
( PM )
2 jaar later en ARK moet nog steeds 35 euro kosten. En een remastererd Spyro 29. Game deals??
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3801 reacties) op 26-03-2019 08:37
( PM )
The crew 2 is een paar euro op HK psn, voor de liefhebbers..
avatar van Cali030
Door Cali030 (80 reacties) op 26-03-2019 08:54
( PM )
Quote:
Shenmue bij Mediamarkt nu ook 19 euro. Daar hoef ik nooit verzendkosten te betalen dus daar maar gekocht!


Je kan bij bol.com verzendkosten onder de 20 euro omzeilen door een pre-order game toe te voegen (achteraf betalen) en die later te annuleren.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (1242 reacties) op 26-03-2019 10:02
( PM )
Ik denk dat als je dat regelmatig doet, ze je account wel blokkeren. Vreemd trouwens, dat dat όberhaupt zo werkt. Ik zou verwachten dat ze je alsnog een rekening geven voor 2,99 verzendkosten, maar dat is misschien weer te duur qua administratie...
avatar van Slick
Door Slick (817 reacties) op 26-03-2019 10:15
( PM )
Quote:
[..]


Je kan bij bol.com verzendkosten onder de 20 euro omzeilen door een pre-order game toe te voegen (achteraf betalen) en die later te annuleren.


Als je regelmatig wat bij Bol besteld kun je ook gaan voor het Select-abonnement, tientje per jaar en heb je geen verzendkosten onder de €20. Zorg je ook niet voor irritant extra administratief werk bij Bol.
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (2650 reacties) op 26-03-2019 10:20
( PM )
Quote:
[..]


Als je regelmatig wat bij Bol besteld kun je ook gaan voor het Select-abonnement, tientje per jaar en heb je geen verzendkosten onder de €20. Zorg je ook niet voor irritant extra administratief werk bij Bol.



Vroeger gebruikte ik ook die pre-order methode en nooit geen probleem gehad maar het select abbo heb je er inderdaad zo uit en je kan ook voor avond levering kiezen.

En je hoeft niet steeds naar een extra product te kiezen om aan het bedrag te komen. Het werk wat ik Bol.com extra zou bezorgen boeit me niet zo, je mag tenslotte annuleren.
avatar van Josplays
Door Josplays (591 reacties) op 26-03-2019 11:33
( PM )
Dat select abonnement van Bol is gewoon veel te handig. Zelfde dag nog bezorgd, in Amsterdam zelfs binnen 2 uur!!! en dan nog mogelijke toekomstige uitbreidingen zoals de select deals die ze gehad hebben, is echt de 10€ waard. Ik zie echter geen leuke deals deze sale
avatar van Dan
Door Dan (2001 reacties) op 26-03-2019 12:53
( PM )
Select is ideaal.

Zelf The Meg en Skyscraper uit de 2 is 20 actie besteld.
avatar van Zorewin
Door Zorewin (227 reacties) op 26-03-2019 14:07
( PM )
Ik zie een hoop schijt, maar had niet anders verwacht van bol
avatar van Dukun
Door Dukun (44 reacties) op 28-03-2019 05:13
( PM )
La noire opzich leuk psychologisch detective spel. Maar verwacht geen gta vol actie.
avatar van Deadlymuffins
Door Deadlymuffins (177 reacties) op 29-03-2019 16:07
( PM )
LA Noire nu toch maar gekocht