Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Everything & Metro: 2033 Redux (PC) Gratis

Zoals elke week op donderdagmiddag zijn er ook nu weer 2 nieuwe games te downloaden vanuit de Epic Gamestore. De komende week kun je gratis de games Everything & Metro: 2033 Redux toevoegen aan jouw PC verzameling. Beide games krijgen best weer goede beoordelingen, dus neem ze zeker even mee!

Bedankt voor het melden: NL Michael K en MesserAltair

Laatste reacties

avatar van Jazzer
Door Jazzer (118 reacties) op 26-09-2019 17:49
( PM )
Heb al een een behoorlijke epic backlog
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21044 reacties) op 26-09-2019 18:04
( PM )
Ze zijn ons aan het conditioneren.. haha
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (863 reacties) op 26-09-2019 18:27
( PM )
Nice, opbouwen van een collectie gaat lekker snel zo.
Begreep dat Rockstar ook een eigen store heeft, uiteraard wil ik daar ook weer alles gratis, inclusief alle GTA delen.
Misschien eens testen of Metro werkt op mijn oude laptop. Tot mijn verbazing werkte Batman wel laatst.
avatar van Yi-Long
Door Yi-Long (1977 reacties) op 26-09-2019 18:54
( PM )
Kut, wilde me net aanmelden voor die 6 Batman games. Stond bij dat het t/m de 26 ste zou zijn, maar nu dus al vervangen met de nieuwe gratis games.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10602 reacties) op 26-09-2019 19:10
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Kut, wilde me net aanmelden voor die 6 Batman games. Stond bij dat het t/m de 26 ste zou zijn, maar nu dus al vervangen met de nieuwe gratis games.


Ja, andere tijdzone, wisseling is altijd ergens op dondermiddag bij ons.
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (222 reacties) op 26-09-2019 19:29
( PM )
Wel Metro meegenomen. Al gespeeld op ps4, maar toch. Af en toe wat luguber maar verder heel fijn spelende game.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8646 reacties) op 26-09-2019 21:08
( PM )
Deze games ook weer even toegevoegd aan m'n Epic account, de library is al zo groot en groeit op deze manier zo snel dat de backlog enorm wordt, maar als ik ooit al die games nog wil spelen heb ik ze in ieder geval
avatar van Henshin
Door Henshin (360 reacties) op 29-09-2019 20:53
( PM )
Bedankt voor het melden. Metro 2033 had ik al maar nog niet de Redux versie. Zeker de moeite waard!