Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Limited Edition Death Stranding PS4 Pro in het wild gespot

Afgelopen week, gedurende de State of Play stream van Sony werd er een nieuwe Limited Edition PlayStation 4 aangekondigd die geheel in het thema staat van de nieuwste creatie van Hideo Kojima, Death Stranding. Vandaag hebben we hem voor het eerst ter reservering gespot bij Game Mania.

De Limited Edition Death Stranding PlayStation 4 Pro bevat een PS4 Wireless Dualshock controller die gebaseerd is op de baby pods die een centrale rol spelen in de game. Sony zegt dat je de controller in je armen heen en weer kunt wiegen om de babypod te simuleren, maar eeh tsjaa... In ieder geval ziet die er wel mooi uit. Daarnaast zit de game er bij op Blu-Ray disc.

De adviesprijs is op dit moment Ç 469,-, ben je ge´nteresseerd in deze uitvoering, dan kun je deze als je ingelogd bent toevoegen aan je wenslijst. Dan krijg je direct meer info wanneer nieuwe winkels deze ook in hun assortiment opnemen. Voor nu, wat vind jij van deze uitvoering? Helemaal niks of heeft het wel wat?




Laatste reacties

avatar van Josplays
Door Josplays (1148 reacties) op 27-09-2019 15:21
( PM )
De controller vind ik leuk uitzien, maar de console zelf vind ik wel meevallen. Snap sowieso de hype van deze game niet op het moment. Controller is echt heel nice.
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21044 reacties) op 27-09-2019 15:30
( PM )
Beste Limited PS4 imo. Ik mis alleen een mini baby in de controller
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (28646 reacties) op 27-09-2019 16:01
( PM )
Quote:
De controller vind ik leuk uitzien, maar de console zelf vind ik wel meevallen. Snap sowieso de hype van deze game niet op het moment. Controller is echt heel nice.

Het is een Hideo Kojima game. Bedacht door Hideo Kojima, geschreven door Hideo Kojima, geprogrammeerd door Hideo Kojima, gedesigned door Hideo Kojima, figuren ingesproken door Hideo Kojima, getest door Hideo Kojima, gepubliceerd door Hideo Kojima en aan je deur gebracht door Hideo Kojima.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3781 reacties) op 27-09-2019 16:13
( PM )
Quote:
[..]

Het is een Hideo Kojima game. Bedacht door Hideo Kojima, geschreven door Hideo Kojima, geprogrammeerd door Hideo Kojima, gedsigned door Hideo Kojima, figuren ingesproken door Hideo Kojima, getest door Hideo Kojima, gepubliceerd door Hideo Kojima en aan je deur gebracht door Hideo Kojima.

En dat is niet Norman Reedus in de hoofdrol, maar Hideo Kojima in whiteface.
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (5531 reacties) op 27-09-2019 16:15
( PM )
Quote:
[..]

Het is een Hideo Kojima game. Bedacht door Hideo Kojima, geschreven door Hideo Kojima, geprogrammeerd door Hideo Kojima, gedesigned door Hideo Kojima, figuren ingesproken door Hideo Kojima, getest door Hideo Kojima, gepubliceerd door Hideo Kojima en aan je deur gebracht door Hideo Kojima.


Maar wie heeft de console in elkaar gezet?
avatar van Xor
Door Xor (17863 reacties) op 27-09-2019 16:17
( PM )
Quote:
[..]


Maar wie heeft de console in elkaar gezet?

Sony. Maar onder toezicht en visie van Hideo Kojima .
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3781 reacties) op 27-09-2019 16:19
( PM )
Quote:
[..]
Maar wie heeft de console in elkaar gezet?

Iemand in China. Die er, voor de meeste mensen hier in het westen, hetzelfde uitziet als Hideo Kojima.
avatar van Sigpro
Door Sigpro (775 reacties) op 27-09-2019 17:17
( PM )
Quote:
[..]

Iemand in China. Die er, voor de meeste mensen hier in het westen, hetzelfde uitziet als Hideo Kojima.


Chinezen en Japanners lijken niet op elkaar
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3781 reacties) op 27-09-2019 17:31
( PM )
http://www.proprofs.com/quiz-school/story.php?title=can-you-guess-the-asian-face-wwcd
kan jij 100% scoren dan?
avatar van Monokuma
Door Monokuma (679 reacties) op 27-09-2019 17:35
( PM )
Quote:
Chinezen en Japanners lijken niet op elkaar

avatar van Swift
Door Swift (7803 reacties) op 27-09-2019 17:48
( PM )
Chinezen zijn vaak voller en jappen zijn vaak dunner, ook is de tint net ietsjes anders. Gelig vs lichtoranjig?
avatar van Josplays
Door Josplays (1148 reacties) op 27-09-2019 18:28
( PM )
Quote:
[..]

Het is een Hideo Kojima game. Bedacht door Hideo Kojima, geschreven door Hideo Kojima, geprogrammeerd door Hideo Kojima, gedesigned door Hideo Kojima, figuren ingesproken door Hideo Kojima, getest door Hideo Kojima, gepubliceerd door Hideo Kojima en aan je deur gebracht door Hideo Kojima.


Gepre-orderd bij Hideo Kojima. Ben benieuwd wanneer ik hem langs zie fietsen.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3781 reacties) op 27-09-2019 18:35
( PM )
discriminatie



waarom krijgt deze PS4 een heel nieuwsbericht, maar de Gears 5 LE Xbox niet?
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21044 reacties) op 27-09-2019 18:36
( PM )
Quote:
discriminatie



waarom krijgt deze PS4 een heel nieuwsbericht, maar de Gears 5 LE Xbox niet?

Sponsor bericht door game Mania?
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3781 reacties) op 27-09-2019 18:40
( PM )
Waarom is GM dan zo racist?
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2414 reacties) op 27-09-2019 18:52
( PM )
Die controller is wel heel cool.
avatar van Snowmanski
Door Snowmanski (84 reacties) op 27-09-2019 18:58
( PM )
Die console gaat nog wel, maar die pisgele controller....
Maar ja, smaken verschillen gelukkig.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3209 reacties) op 27-09-2019 19:27
( PM )
controller is pipi
avatar van PePzi NL
Door PePzi NL (711 reacties) op 27-09-2019 19:34
( PM )
Hoop heel erg dat de controller nog los te koop gaat zijn. Ik heb al een PS4
avatar van Pep5
Door Pep5 (257 reacties) op 27-09-2019 19:40
( PM )


avatar van AnubisNefer
Door AnubisNefer (1150 reacties) op 27-09-2019 19:55
( PM )
Quote:

Whahahah,

45/100 hiero....
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (863 reacties) op 27-09-2019 20:59
( PM )
Quote:
[..]

Het is een Hideo Kojima game. Bedacht door Hideo Kojima, geschreven door Hideo Kojima, geprogrammeerd door Hideo Kojima, gedesigned door Hideo Kojima, figuren ingesproken door Hideo Kojima, getest door Hideo Kojima, gepubliceerd door Hideo Kojima en aan je deur gebracht door Hideo Kojima.
Hahaha ja wat een narcist die man, begon mij echt te storen in MGS. Blij dat hij daar weg is.

Belachelijke prijs overigens, duurder dan een One X (zelfs de LE versie).
avatar van Davidov
Door Davidov (9544 reacties) op 28-09-2019 01:43
( PM )
Meh, ik vind het maar niks.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3781 reacties) op 28-09-2019 04:12
( PM )
Vind het ook altijd zo stom dat ze op iedere PS4 verpakking dat ding op de foto rechtop hebben staan. Terwijl er nooit een vertical stand wordt meegeleverd.
avatar van Grijzevos
Door Grijzevos (68 reacties) op 28-09-2019 04:20
( PM )
Beetje inspiratieloos en dat nog wel van Hideo Kojima... Disappointing indeed.
avatar van Stefh
Door Stefh (131 reacties) op 28-09-2019 11:13
( PM )
Ik wil helemaal geen PS4 waar iemand al overduidelijk met zijn handen aan heeft gezeten
avatar van The Hamster
Door The Hamster (2187 reacties) op 28-09-2019 13:45
( PM )
Nou... deze editie kan ik ook wel door me dochter laten maken. Wat mensen toch allemaal kopen
avatar van DKUp
Door DKUp (391 reacties) op 28-09-2019 13:48
( PM )
Oh leuk met volgend jaar de PS5
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3781 reacties) op 28-09-2019 14:06
( PM )
Quote:
Nou... deze editie kan ik ook wel door me dochter laten maken. Wat mensen toch allemaal kopen

Jouw dochter heeft zulke grote handen?
avatar van Phaross
Door Phaross (1064 reacties) op 28-09-2019 16:35
( PM )
Quote:
[..]

Het is een Hideo Kojima game. Bedacht door Hideo Kojima, geschreven door Hideo Kojima, geprogrammeerd door Hideo Kojima, gedesigned door Hideo Kojima, figuren ingesproken door Hideo Kojima, getest door Hideo Kojima, gepubliceerd door Hideo Kojima en aan je deur gebracht door Hideo Kojima.


Tijdens Gamescom ging ik met loot in de schoenen naar de presentatie toe. Kwam erg enthousiast weer buiten. Dit gaat echt een klassiekertje worden hoor. Goed verhaal, wel dat duister, maar damn dit is zo'n game waar je je ziek voor gaat melden om het verder te kunnen spelen

Een limited PlayStation voel ik me niet geroepen toe (leuk als je toch al een playstation wil halen). De enige Limited Edition die ik echt wou is de 500M editie en toen die uitgebracht werd zat ik, je raad het al, in Keulen.
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (347 reacties) op 28-09-2019 16:56
( PM )
Quote:
De controller vind ik leuk uitzien, maar de console zelf vind ik wel meevallen. Snap sowieso de hype van deze game niet op het moment. Controller is echt heel nice.


Dan snap je duidelijk niet hoe dik deze game is.
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (347 reacties) op 28-09-2019 16:57
( PM )
Quote:
[..]

En dat is niet Norman Reedus in de hoofdrol, maar Hideo Kojima in whiteface.


Zwaar overdreven. Kojima iswel eenlegendmaar hij heeft echt niet alles zelf gedaan in zijn eentje. Kan namelijk niet....
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (347 reacties) op 28-09-2019 16:57
( PM )
Nice deze uitvoering!
avatar van Learned2Believe
Door Learned2Believe (102 reacties) op 28-09-2019 18:00
( PM )
Mooi controllertje idd.
Geel controllertje
Laat je niet hype maken. Doe mij maar alleen de game.
avatar van Monokuma
Door Monokuma (679 reacties) op 28-09-2019 19:14
( PM )
Quote:
Nice deze uitvoering!

Was een triple post echt nodig?
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3781 reacties) op 28-09-2019 19:16
( PM )
Quote:
[..]

Was een triple post echt nodig?

Inderdaad. En waarom is jouw briljante reactie verwijderd en die andere triple post niet?
avatar van Josplays
Door Josplays (1148 reacties) op 28-09-2019 20:15
( PM )
Quote:
[..]


Dan snap je duidelijk niet hoe dik deze game is.


Jawel, zo dik:


Nu zonder sarcasme Ik vind wat ik van de game heb gezien niet mindblowing om meteen te zeggen "Die game gaat een klassieker worden". Maar we zullen zien. Hoop in ieder geval dat de game goed zal verkopen :)

@DaggieWaggie kwam toevallig deze foto tegen van het development team:
avatar van Sigpro
Door Sigpro (775 reacties) op 28-09-2019 21:29
( PM )
Kan niet wachten op deze game, Kojima kennende word dit een topgame!
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3781 reacties) op 28-09-2019 21:38
( PM )
Quote:
[..]
@DaggieWaggie kwam toevallig deze foto tegen van het development team: (picture)

Je plaatje werkt niet, maar ik ga ervan uit dat het een zaal vol mensen met het gezicht van Hideo Kojima opgeplakt is
avatar van Warcow
Door Warcow (133 reacties) op 29-09-2019 03:35
( PM )
Ziet er goed uit, prijs is alleen wel stevig met de PS5 al in het vooruitzicht.
avatar van Josplays
Door Josplays (1148 reacties) op 29-09-2019 08:01
( PM )
Quote:
[..]

Je plaatje werkt niet, maar ik ga ervan uit dat het een zaal vol mensen met het gezicht van Hideo Kojima opgeplakt is


Dat was idd de afbeelding!!!
avatar van Swift
Door Swift (7803 reacties) op 29-09-2019 10:31
( PM )
Quote:
discriminatie



waarom krijgt deze PS4 een heel nieuwsbericht, maar de Gears 5 LE Xbox niet?
omdat die van xbox toch wel verkoopt zonder reclame.
avatar van Sgamer
Door Sgamer (107 reacties) op 29-09-2019 11:31
( PM )
De controller is geel, omdat je in het spel kunt pissen?