Ik heb nooit problemen gehad met ziggo internetbeveiliging maar ik heb nu versie 9.01, en microsoft blijft maar zeggen dat de firewall en de internetbeveiliging is uitgeschakeld, ook als ik hem inschakel.
iemand die ook last heeft van dit probleem / oplossingen heeft?
als ik bij internetbeveiliging van Ziggo kijk, staat er ook bij alles (Firewall, deepguard, scannen, enz) onbekend
Last edited on: 16-10-2010 12:32
it aint much if it aint dutch
iemand die ook last heeft van dit probleem / oplossingen heeft?
als ik bij internetbeveiliging van Ziggo kijk, staat er ook bij alles (Firewall, deepguard, scannen, enz) onbekend
Last edited on: 16-10-2010 12:32
it aint much if it aint dutch
mijn Norton firewall is ook aan, toch zegt mijn pc zelf dat er geen firewall aan staat. maak je dus maar geen zorgen, waarschijnlijk staat je ziggo gewoon aan.
A railgun charge is worth more than a thousand words.
maar als je de status kijkt staat bij alles onbekend:S ook bij firewall en scannen enzo.

it aint much if it aint dutch
dan stel ik voor dat je de klantenservice van Ziggo opzoekt, want zo te horen heeft niemand hier er ervaring mee.
A railgun charge is worth more than a thousand words.
ik heb alles inmiddels ff opnieuw geïnstalleerd en hij doet het weer
nu meteen even scannen!

nu meteen even scannen!
it aint much if it aint dutch