Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
Toch niet een opleving van....?
Gepost door: GameFatale op 14-08-2021 12:02
Gepost door: GameFatale op 14-08-2021 12:02
Ik was er inderdaad bang voor, maar volgens het internet is de kans minder dan minimaal dat ik het nu alweer zou krijgen. Zelftestje vindt het prima, dus ik dan ook.
π΄
al 7 maanden zonder licht in m'n appartement en ik blijf maar de lichtjesman of whatever zo iemand een electricien ofzo heet berichten sturen
en ik krijg maar niks terug
en dan krijg ik wel weer iets terug en dan wil hij foto's van de lichten en dan maak ik dat en dan reageert hij er weer niet op
??? ik snap er gewoon niks meer van. het hele punt van electriciens is toch dat ik er geld tegenaan smijt en zij mijn leven makkelijk maken door dingen in m'n appartement te fixen
en dan geef ik aan m'n huisbaas aan dat hij maar niet reageert en of zij het dan gewoon niet voor me kan fixen maar nee ik moet het zelf doen omdat ik zelf die afspraak moet inplannen.
weet je plan het maar gewoon voor mij in en ik zorg wel dat ik dan thuis ben.
π΅πΈ
Quote:
Pfff heet!
Gepost door: Morda op 15-08-2021 18:04
Gepost door: Morda op 15-08-2021 18:04
Fixed that! π
#team β #team π + π
Quote:
Bothered too? Is het een keer zomers, is het weer niet goed.
Gepost door: GameFatale op 15-08-2021 19:00
Gepost door: GameFatale op 15-08-2021 19:00
Idd, het weer is niet goed! Althans niet komende week...
Paar maanden geleden klaagden veel over de 'kou', nu is het een paar dagen wat warmer en meteen weer gezeik dat het nu weer te warm is. 'T is ook nooit goed.
Quote:
Ok wacht even.UGH
al 7 maanden zonder licht in m'n appartement en ik blijf maar de lichtjesman of whatever zo iemand een electricien ofzo heet berichten sturen
en ik krijg maar niks terug
en dan krijg ik wel weer iets terug en dan wil hij foto's van de lichten en dan maak ik dat en dan reageert hij er weer niet op
??? ik snap er gewoon niks meer van. het hele punt van electriciens is toch dat ik er geld tegenaan smijt en zij mijn leven makkelijk maken door dingen in m'n appartement te fixen
en dan geef ik aan m'n huisbaas aan dat hij maar niet reageert en of zij het dan gewoon niet voor me kan fixen maar nee ik moet het zelf doen omdat ik zelf die afspraak moet inplannen.
weet je plan het maar gewoon voor mij in en ik zorg wel dat ik dan thuis ben.
Gepost door: CherryPie op 14-08-2021 16:11
al 7 maanden zonder licht in m'n appartement en ik blijf maar de lichtjesman of whatever zo iemand een electricien ofzo heet berichten sturen
en ik krijg maar niks terug
en dan krijg ik wel weer iets terug en dan wil hij foto's van de lichten en dan maak ik dat en dan reageert hij er weer niet op
??? ik snap er gewoon niks meer van. het hele punt van electriciens is toch dat ik er geld tegenaan smijt en zij mijn leven makkelijk maken door dingen in m'n appartement te fixen
en dan geef ik aan m'n huisbaas aan dat hij maar niet reageert en of zij het dan gewoon niet voor me kan fixen maar nee ik moet het zelf doen omdat ik zelf die afspraak moet inplannen.
weet je plan het maar gewoon voor mij in en ik zorg wel dat ik dan thuis ben.
Gepost door: CherryPie op 14-08-2021 16:11
Licht alle stroom eruit of kun je geen lampje vervangen?
Dit is belangrijke info
Flub mij, alsjeblieft
Quote:
Klaag: bij Coolshop een paar maanden geleden een bestelling gedaan voor 3 games: Mario Golf, Maneater en Power Rangers voor de Switch. Voor betaaloptie Klarna gekozen. 1ste 2 games kwamen prima aan en zonder problemen via Klarna betaald.
Tot mijn verbazing kreeg ik maandag een mail van Coolshop dat er een betalingsprobleem is en dat ik een betaalmethode moest kiezen. Nu hadden ze de andere 2 games nog op die rekening staan.
Meteen contact gezocht via de mail en de volgende dag kreeg ik een 2de mail hierover. Donderdag volgde een derde mail waarin Coolshop frustratie uitsprak omdat ik niks gedaan had met betrekking hiertoe en dat als ik niet binnen 24 uur betaalde er gedreigd werd met een "laattijdig betalingsproces". Alsof ik een of andere wanbetaler ben! En dat alles binnen EEN week!
Heb meteen een stevige mail erop teruggezonden met dat ik niet betaal zolang het is aangepast want het is nog maar de vraag hoe makkelijk ik mijn geld terugkrijg. En duidelijk gemaakt dat ik bewijs van betaling heb en dus kan overleggen dus wat ze ook voor vervolgstappen gaan ondernemen, ik aan het langste eind trek.
En had nog 1 bestelling lopen dus ook meteen gemeld dat ik die had geannuleerd want ik bestel liever zonder gedoe en dreigementen.
Ben nu nog steeds ermee bezig al heb ik wel een 1ste reactie gehad van een -wel correcte- medewerkster. Over een paar uur verlopen de 24 uur en ik ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
Bang voor ze ben ik allerminst maar ben wel heel strijdbaar. Als je mij kwaad wil maken moet je me de schuld geven voor jouw problemen en dat is precies wat Coolshop hier doet.
Zie me niet snel daar ooit nog iets bestellen.
Update- kreeg net een mail van de medewerkster die niks anders kon bedenken als dat ik de betaling zou doen en dat het dan teruggestort zou worden.
Nou ja dat dan maar via de creditcard gedaan en desnoods neem ik dan wel contact op met ING en dan zeg ik dat Coolshop het bedrag verkeerd incasseerde.
Al die ellende om een paar rottige euro's te besparen.
Gepost door: Bigds9fan op 13-08-2021 12:20
Tot mijn verbazing kreeg ik maandag een mail van Coolshop dat er een betalingsprobleem is en dat ik een betaalmethode moest kiezen. Nu hadden ze de andere 2 games nog op die rekening staan.
Meteen contact gezocht via de mail en de volgende dag kreeg ik een 2de mail hierover. Donderdag volgde een derde mail waarin Coolshop frustratie uitsprak omdat ik niks gedaan had met betrekking hiertoe en dat als ik niet binnen 24 uur betaalde er gedreigd werd met een "laattijdig betalingsproces". Alsof ik een of andere wanbetaler ben! En dat alles binnen EEN week!
Heb meteen een stevige mail erop teruggezonden met dat ik niet betaal zolang het is aangepast want het is nog maar de vraag hoe makkelijk ik mijn geld terugkrijg. En duidelijk gemaakt dat ik bewijs van betaling heb en dus kan overleggen dus wat ze ook voor vervolgstappen gaan ondernemen, ik aan het langste eind trek.
En had nog 1 bestelling lopen dus ook meteen gemeld dat ik die had geannuleerd want ik bestel liever zonder gedoe en dreigementen.
Ben nu nog steeds ermee bezig al heb ik wel een 1ste reactie gehad van een -wel correcte- medewerkster. Over een paar uur verlopen de 24 uur en ik ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
Bang voor ze ben ik allerminst maar ben wel heel strijdbaar. Als je mij kwaad wil maken moet je me de schuld geven voor jouw problemen en dat is precies wat Coolshop hier doet.
Zie me niet snel daar ooit nog iets bestellen.
Update- kreeg net een mail van de medewerkster die niks anders kon bedenken als dat ik de betaling zou doen en dat het dan teruggestort zou worden.
Nou ja dat dan maar via de creditcard gedaan en desnoods neem ik dan wel contact op met ING en dan zeg ik dat Coolshop het bedrag verkeerd incasseerde.
Al die ellende om een paar rottige euro's te besparen.
Gepost door: Bigds9fan op 13-08-2021 12:20
Lees dit nu pas maar is heel simpel op te lossen. Afterpay/Klarna heeft een bepaalde termijn waarin deze geldig is. Als jouw order/pre-order later komt dan de wettelijke termijn krijgen hun een betalingsprobleem. Deze sturen jou dan een bericht.
Heel simpel, nieuwe betaalmethode kiezen en weer Afterpay/Klarna nemen. Doe dit al zo lang bij hun met pre-orders. Niet handig maar ook zo opgelost. Probleem zit hem in dit geval meer bij de tussenpersoon dan bij coolshop.
"Kennis is slechts de briljantheid in de organisatie van ideeen. Het is geen ware wijsheid. De ware wijsheid gaat voorbij aan kennis."
Quote:
[..]
Ok wacht even.
Licht alle stroom eruit of kun je geen lampje vervangen?
Dit is belangrijke info
Gepost door: MarkD op 15-08-2021 19:46
Ok wacht even.
Licht alle stroom eruit of kun je geen lampje vervangen?
Dit is belangrijke info
Gepost door: MarkD op 15-08-2021 19:46
Ik val om van verbazing hier. Zeven maanden in het donker staan te douchen. Of die elektricien lacht zich zelf krom vanwege het feit dat iemand geen lamp kan verwisselen, of alles ligt eruit en de huisbaas heeft kak aan de bewoners.. Opmerkelijk verhaal..
First you talk shit, then you wonder why there is violence in our eyes..
π΄
Naja als het echt zo is dat er mensen van boven de 16 bestaan die geen lampje kunnen vervangen, hier een paar tips:
-DROL. Dicht, Rechtsom, Open, Linksom
-Check even of de oude lamp nog warm is voor je hem eruit draait. Hiervoor kun je het best één of meerdere van je kinderen/huisdieren even laten voelen. Een Snickers er tegenaan houden geeft ook een goede indicatie maar vind ik zelf zonde van de Snickers.
-Sommige lampen doen het niet meer maar hebben nog wel een restje stroom dat zit dan op de bodem. Draai de lamp eruit en schud er even mee zodat de stroom zich kan verspreiden. Vaak doet de lamp het daarna weer een paar dagen.
Flub mij, alsjeblieft