Beste Budgetgaming,
Ik heb al een tijdje rondgekeken of de xbox controllers voor de 360 in prijs verlaagden, maar dit was niet het geval.
Ik had dus besloten om voor 39,99 eentje bij gamediscouter aan te schaffen omdat ik er toch graag een wou hebben. Ik was dus op zoek naar de versie voor het aansluiten op de PC. Ik dus netjes op de site gezocht en vond het volgende.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/pc+wireless+controller+xbox+360+(wit)_hardware.html
Zoals je ziet bij de boxart, gaat het om de variant waar ik naar op zoek ben.
Ik ging hem dus bestellen en zag nergens een boxart terug op de site van discounter en ging er dus vanuit dat het wel goed kwam zo.
Ook stond er duidelijk bij de bijzonderheden in de prijsvergelijk van het product: "Bijzonderheden: Deze controller is zowel met de PC als met de Xbox 360 compatible"
Vandaag dus mijn pakketje gekregen en bleek een gewone xbox controller te zijn (wel de 360 variant, maar niet voor op de PC)
Gezien jullie site ging om,
"De site te zijn waar de gamer centraal staat en geld bespaart!"
Maar op deze manier kom ik er waarschijnlijk 2 aant kopen.
Wat kunnen we/ik hieraan doen om dit op te lossen?
Ik heb al een tijdje rondgekeken of de xbox controllers voor de 360 in prijs verlaagden, maar dit was niet het geval.
Ik had dus besloten om voor 39,99 eentje bij gamediscouter aan te schaffen omdat ik er toch graag een wou hebben. Ik was dus op zoek naar de versie voor het aansluiten op de PC. Ik dus netjes op de site gezocht en vond het volgende.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/pc+wireless+controller+xbox+360+(wit)_hardware.html
Zoals je ziet bij de boxart, gaat het om de variant waar ik naar op zoek ben.
Ik ging hem dus bestellen en zag nergens een boxart terug op de site van discounter en ging er dus vanuit dat het wel goed kwam zo.
Ook stond er duidelijk bij de bijzonderheden in de prijsvergelijk van het product: "Bijzonderheden: Deze controller is zowel met de PC als met de Xbox 360 compatible"
Vandaag dus mijn pakketje gekregen en bleek een gewone xbox controller te zijn (wel de 360 variant, maar niet voor op de PC)
Gezien jullie site ging om,
"De site te zijn waar de gamer centraal staat en geld bespaart!"
Maar op deze manier kom ik er waarschijnlijk 2 aant kopen.
Wat kunnen we/ik hieraan doen om dit op te lossen?
Uhm.. je hebt 7 dagen het recht om spullen terug te sturen. Als je nog niets hebt uitgepakt dan gewoon terugsturen. Je kan zelfs nog beroepen op de omschrijving. Als op de site staat dat die functionliteit bij het product hoort dan heb je daar recht op. Als dan blijkt dat het product niet werkt op de manier welke is omschreven mag je het product terugsturen.
Succes!
Succes!
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Zo lang het de controller is met draad (die vast zit, niet Play&Charge) kan je hem zowel op de 360 als de PC gebruiken.
❍ᴥ❍
De fout zit bij Gamediscounter, zij gebruiken de EAN van de Controller met Wireless Receiver voor hun normale Xbox360 controller
Nieuwe Japan vakantieblog 2016: http://Japan2016.droogtwelweerop.nl
Als dat zo is dan gewoon terugsturen en volledige refund vragen/eisen.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
Voor je iets besteld zou ik altijd eerst goed kijken op de site wat er daar bij staat. Als ze daar geen duidelijke beschrijving hebben is het gewoon beter om eerst mailcontact te leggen of je daadwerkelijk het juiste product hebt.
Je kunt zo goed als alles wat je via internet koopt (tenzij het speciaal voor je wordt besteld/gemaakt of bijvoorbeeld een game uit seal is gehaald) binnen 7 dagen terug sturen, zonder dat je hoeft aan te geven waarom. Gewoon terugsturen dus!
Hey,
Bedankt voor de reacties!
Het product staat dus inderdaad verkeerd op hun website.
Ik had de controller in huis gekregen en opengemaakt.
Had er verder niet bij stilgestaan dat het een orginele controller was(zonder receiver). Maar ik zou dus gewoon via hun contact moeten leggen en dan zal het z.s.m. opgelost gaan worden? Ik had namelijk al contact gehad, en mij werd vertelt dat ik teruggebeld zou worden. Dit is natuurlijk niet gebeurt.
Ik had via paypal een geschil aangemaakt met eis dat ik mijn geld teruggestort wil hebben. Ik hoop hier snel iets op te horen.
Maargoed, bedankt voor de snelle reacties!
Ik zal morgen dan maar weer even bellen.
Bedankt voor de reacties!
Het product staat dus inderdaad verkeerd op hun website.
Ik had de controller in huis gekregen en opengemaakt.
Had er verder niet bij stilgestaan dat het een orginele controller was(zonder receiver). Maar ik zou dus gewoon via hun contact moeten leggen en dan zal het z.s.m. opgelost gaan worden? Ik had namelijk al contact gehad, en mij werd vertelt dat ik teruggebeld zou worden. Dit is natuurlijk niet gebeurt.
Ik had via paypal een geschil aangemaakt met eis dat ik mijn geld teruggestort wil hebben. Ik hoop hier snel iets op te horen.
Maargoed, bedankt voor de snelle reacties!
Ik zal morgen dan maar weer even bellen.
