Hoop dat ik het juiste forum te pakken heb.
Budgetgaming is voor mij al langere tijd een leidraad voor het aanschaffen voor games. Sinds de overgang van TNT naar PostNL lijkt dit niet meer mogelijk.
Bijna al onze post verdwijnt... Mijn games en de kleding van mijn vriendin komen niet meer aan. Zodra het aangetekend is wel. Ook reguliere poststukken komen ook nog gewoon aan. Ik durf gewoonweg niets meer te bestellen.
Weet iemand op BG hoe ik hier verder mee om kan gaan? Klagen bij PostNL is net zoiets als tegen een muur praten.
[PSN]: ashame | [NNID]: ashame
Budgetgaming is voor mij al langere tijd een leidraad voor het aanschaffen voor games. Sinds de overgang van TNT naar PostNL lijkt dit niet meer mogelijk.
Bijna al onze post verdwijnt... Mijn games en de kleding van mijn vriendin komen niet meer aan. Zodra het aangetekend is wel. Ook reguliere poststukken komen ook nog gewoon aan. Ik durf gewoonweg niets meer te bestellen.
Weet iemand op BG hoe ik hier verder mee om kan gaan? Klagen bij PostNL is net zoiets als tegen een muur praten.
[PSN]: ashame | [NNID]: ashame
Wow dat is vreemd. Wat is er eigenlijk veranderd bij de overgang naar PostNL?
Ik zou toch klagen bij PostNL, omdat je van dat bedrijf afhankelijk bent. Ga er desnoods heen ofzo, maak een afspraak. Ik zou het anders niet weten.
Misschien kent iemand hier iemand van PostNL zodat je een ingang hebt!
꿈에서 멀어져도 절대 서러워하지 않고 달려가 난 아직 어려
Ik zou toch klagen bij PostNL, omdat je van dat bedrijf afhankelijk bent. Ga er desnoods heen ofzo, maak een afspraak. Ik zou het anders niet weten.
Misschien kent iemand hier iemand van PostNL zodat je een ingang hebt!
꿈에서 멀어져도 절대 서러워하지 않고 달려가 난 아직 어려
Ik moet zeggen dat ik nooit problemen heb gehad met TNT/PostNL...
Dit heb ik dan ook te danken aan de post en pakketbezorgers in onze regio.
Ik denk dat je daar van afhankelijk bent omdat ze na een paar keer games bezorgen wel kunnen raden wat er in die pakketjes/enveloppen zit. Kwalijke zaak natuurlijk maar ik denk dat het daar mis gaat. Bij ons is het zo dat de bezorgservice is uitbesteed en dat PostNL dus niet zoveel zicht heeft op die dienstverlening. Hier gaat het wel goed, maar wellicht bij jou dus niet.
Wat betreft het klagen, gewoon een ondertekende brief versturen naar PostNL en specifiek uitleggen wat er aan de hand is. Deze richten naar afdeling Klachten en Bezwaar. Dat zijn de afdelingen die écht iets voor je kunnen betekenen.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Dit heb ik dan ook te danken aan de post en pakketbezorgers in onze regio.
Ik denk dat je daar van afhankelijk bent omdat ze na een paar keer games bezorgen wel kunnen raden wat er in die pakketjes/enveloppen zit. Kwalijke zaak natuurlijk maar ik denk dat het daar mis gaat. Bij ons is het zo dat de bezorgservice is uitbesteed en dat PostNL dus niet zoveel zicht heeft op die dienstverlening. Hier gaat het wel goed, maar wellicht bij jou dus niet.
Wat betreft het klagen, gewoon een ondertekende brief versturen naar PostNL en specifiek uitleggen wat er aan de hand is. Deze richten naar afdeling Klachten en Bezwaar. Dat zijn de afdelingen die écht iets voor je kunnen betekenen.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Ik heb gisteren nog Castlevania ontvangen van zavvi. Ook heb ik een verkochte game opgestuurd en die is ook aangekomen. Het lijkt dus geen algemeen probleem te zijn. Gewoon blijven klagen bij postnl, webshops en thuiswinkel organisaties. Als iedereen dat doet dan kunnen ze het niet negeren.
Quote:
Reden dat het wel aankomt als het aangetekent is, is omdat het dan met pakketpost mee gaat, verzorgd door TNT Post. Het probleem ligt dus bij je reguliere postbezorger. Een oplossing is klagen bij PostNL over je postbode, meer is er niet te doen.
Hoop dat ik het juiste forum te pakken heb.
Budgetgaming is voor mij al langere tijd een leidraad voor het aanschaffen voor games. Sinds de overgang van TNT naar PostNL lijkt dit niet meer mogelijk.
Bijna al onze post verdwijnt... Mijn games en de kleding van mijn vriendin komen niet meer aan. Zodra het aangetekend is wel. Ook reguliere poststukken komen ook nog gewoon aan. Ik durf gewoonweg niets meer te bestellen.
Weet iemand op BG hoe ik hier verder mee om kan gaan? Klagen bij PostNL is net zoiets als tegen een muur praten.
Gepost door: Ashame op 16-10-2011 09:53
Budgetgaming is voor mij al langere tijd een leidraad voor het aanschaffen voor games. Sinds de overgang van TNT naar PostNL lijkt dit niet meer mogelijk.
Bijna al onze post verdwijnt... Mijn games en de kleding van mijn vriendin komen niet meer aan. Zodra het aangetekend is wel. Ook reguliere poststukken komen ook nog gewoon aan. Ik durf gewoonweg niets meer te bestellen.
Weet iemand op BG hoe ik hier verder mee om kan gaan? Klagen bij PostNL is net zoiets als tegen een muur praten.
Gepost door: Ashame op 16-10-2011 09:53
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Ik had ook nog nooit last met TNT etc., maar nu zit ik ook al heel lang op 2 games van zavvi te wachten en vraag ik me nu ook af of mn postbezorger zin had in twee games, omdat bij anderen op het moment binnen 3-4 dagen geleverd wordt...
Dat is de enige reden dat ik mijn bestellingen op mijn werk adress laat leveren, ooit 5 artikelen besteld bij Play maar alleen 1 was goed aangekomen en onlangs weer een bestelling niet aangekomen van een Amerikaan die alleen op mijn factuuradres levert waardoor ik dus geen orders meer daar ga kunnen plaatsen.
Op mijn werkadres is tot nu toe 100% van de zendingen aangekomen. En dat zijn er in de loop der jaren toch heel wat geweest.
Op mijn werkadres is tot nu toe 100% van de zendingen aangekomen. En dat zijn er in de loop der jaren toch heel wat geweest.
Quote:
[..]
Reden dat het wel aankomt als het aangetekent is, is omdat het dan met pakketpost mee gaat, verzorgd door TNT Post. Het probleem ligt dus bij je reguliere postbezorger. Een oplossing is klagen bij PostNL over je postbode, meer is er niet te doen.
Gepost door: Henri-Alexander op 16-10-2011 12:17
Reden dat het wel aankomt als het aangetekent is, is omdat het dan met pakketpost mee gaat, verzorgd door TNT Post. Het probleem ligt dus bij je reguliere postbezorger. Een oplossing is klagen bij PostNL over je postbode, meer is er niet te doen.
Gepost door: Henri-Alexander op 16-10-2011 12:17
Pakketpost in Nederland is ook PostNL.
Quote:
[..]
Reden dat het wel aankomt als het aangetekent is, is omdat het dan met pakketpost mee gaat, verzorgd door TNT Post. Het probleem ligt dus bij je reguliere postbezorger. Een oplossing is klagen bij PostNL over je postbode, meer is er niet te doen.
Gepost door: Henri-Alexander op 16-10-2011 12:17
Reden dat het wel aankomt als het aangetekent is, is omdat het dan met pakketpost mee gaat, verzorgd door TNT Post. Het probleem ligt dus bij je reguliere postbezorger. Een oplossing is klagen bij PostNL over je postbode, meer is er niet te doen.
Gepost door: Henri-Alexander op 16-10-2011 12:17
Dat is mij ook duidelijk. De vraag is meer wat de juiste ingang is. Doobieters geeft hier antwoord op

Bedankt voor de tips guys!
[PSN]: ashame | [NNID]: ashame
Ik denk dat het inderdaad ook een beetje ligt aan de postbezorgers. Ik heb er zelf nooit last van, maar als er in jouw buurt maar een klootzak is heb je er vaker last van.
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
Ik dacht dat ik de enige was. Ik heb wel vaker wat besteld nooit een probleem gehad maar 2 weken geleden via bpgames 2 maal fifa besteld en nog steeds niks ontvangen...gebeld, geschreven maar geen resultaat tot nu altijd een stomme standaard antwoord. Had ik maar voor aangetekend gekozen was ik tenminste verzekerd. Ik ben nu 100 euro kwijt 

Quote:
[..]
Pakketpost in Nederland is ook PostNL.
Gepost door: SR8 op 16-10-2011 13:10
Pakketpost in Nederland is ook PostNL.
Gepost door: SR8 op 16-10-2011 13:10
Het essentiele verschil daarbij is dat dat wordt bezorgd door 'speciale' bezorgers (met zo'n mooi busje
). Dat gebeurt bij ons tenminste niet door de 'normale' postbodes.
Standing on a bridge, watch the water passing under me. It must've been much harder when there was no bridge just water.
Dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar ik wou Henri er op wijzen dat de pakketpost in Nederland ook onder PostNL valt.
@ Typhoon20. Jij hebt niks met PostNL te maken. Jij hebt een overeenkomst met BPgames, dus als er problemen zijn met PostNL, dan is dat het probleem van BPgames.
Jij hebt gewoon recht op 2 games of je geld terug.
@ Typhoon20. Jij hebt niks met PostNL te maken. Jij hebt een overeenkomst met BPgames, dus als er problemen zijn met PostNL, dan is dat het probleem van BPgames.
Jij hebt gewoon recht op 2 games of je geld terug.
Misschien een lokale postbode die bepaalde post niet meer bezorgd. Heeft mijn zus ook gehad. Kwam een half jaar later alsnog post aan die voor hun bestemd was. Vervelende van het verhaal was dat het steunbetuigingen waren wegens het overlijden van een dierbare. Rest van de post kwam wel gewoon aan.
Quote:
Misschien een lokale postbode die bepaalde post niet meer bezorgd. Heeft mijn zus ook gehad. Kwam een half jaar later alsnog post aan die voor hun bestemd was. Vervelende van het verhaal was dat het steunbetuigingen waren wegens het overlijden van een dierbare. Rest van de post kwam wel gewoon aan.
Gepost door: Ikke02009 op 16-10-2011 17:11
Gepost door: Ikke02009 op 16-10-2011 17:11
De pakje tnt bezorger (die het een busje rond rijdt) is al lang de zelfde en zeer betrouwbaar. Hangt mischien ook ermee samen dat ik wel vaker iets voor de buren aanneem en hem zo moeite bespaar...
edit: foutieve informatie verwijderd
Reclamefolders in plastic worden niet bezorgd door TNT, dus dat is gewoon een baldadige tiener met een eerste baantje
❍ᴥ❍
❍ᴥ❍
Zelfde probleem hier, maar dan met buitenlandse pakketjes. Serieus 3 van de 5 gaan verloren. Weet niet of het aan het buitenlandse post ligt of aan Post NL, maar vervelend is het wel.
Quote:
Reclamefolders in plastic worden niet bezorgd door TNT, dus dat is gewoon een baldadige tiener met een eerste baantje 
Gepost door: Skull_kid op 16-10-2011 17:31

Gepost door: Skull_kid op 16-10-2011 17:31
Bedankt voor de opheldering Skull_kid!
Quote:
Zelfde probleem hier, maar dan met buitenlandse pakketjes. Serieus 3 van de 5 gaan verloren. Weet niet of het aan het buitenlandse post ligt of aan Post NL, maar vervelend is het wel.
Gepost door: Leonn op 16-10-2011 17:57
Gepost door: Leonn op 16-10-2011 17:57
Daarom dat klagen bij PostNL (volgens mij) weinig to geen nut heeft, want bewijs maar dat het aan die postbode ligt en niet aan bijv. de Engelse post of de douane. Het is niet aangetekend dus er wordt niet bijgehouden wanneer een brief/pakket precies verloren gaat.
In mij geval is het wel heel toevallig dat een afleveradres wijziging gelijk leidt tot 0 pakjes die verloren zijn gegaam dat ik wel kan aannemen dat het aan de postbode van onze buurt ligt. Dat verhaal van 6 maanden later de post ontvangen is voor mij ook geen rariteit, hier precies hetzelfde gebeurt maar dan met een KPN factuur wat tot wat problemen heeft gezorgd (en uiteindelijk dat ik naar Ziggo ben overgestapt) en dan maanden later die factuur ontvangen met een brief van TNT dat ze spijt hadden dat het zo lang geduurt heeft.
Desalniettemin ga ik een klacht indienen bij PostNL, klacht.nl, eadar.nl en nog veel meer. In totaal ben ik nu al 8 games 'kwijt'. De eBay games waren gelukkig verzekerd door Paypal. Alles bij elkaar wel 4 DS games waar ik naar kon fluiten.
Ben het nu echt beu!
[PSN]: ashame | [NNID]: ashame
Ben het nu echt beu!
[PSN]: ashame | [NNID]: ashame
Quote:
1. Heeft de persoon met track&trace verstuurt.Desalniettemin ga ik een klacht indienen bij PostNL, klacht.nl, eadar.nl en nog veel meer. In totaal ben ik nu al 8 games 'kwijt'. De eBay games waren gelukkig verzekerd door Paypal. Alles bij elkaar wel 4 DS games waar ik naar kon fluiten.
Ben het nu echt beu!
Gepost door: Ashame op 16-10-2011 20:06
Ben het nu echt beu!

Gepost door: Ashame op 16-10-2011 20:06
2. Het heeft vaak te maken met de bezorgers in de buurt.
Ik zelf heb het 1 keer me gemaakt dat het kwijt was geraakt in de post. Het was ook een drukke tijd. Tegen Sinterklaas aan.
Why?

