Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |3927|3928|3929|3930|3931|3932|3933(4129)  [Eind]
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9389 reacties) op 12-06-2023 13:07
Klaag: de hele tijd lees je op Facebook en het nieuws hoe anti woke men is en hoe tegen regenboog zebrapaden "we" allemaal zijn.

Dat moet je zelf weten maar laat dan ook het regenboog ijs liggen.

Stelletje hypocrieten!
DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (3193 reacties) op 12-06-2023 14:21
Weer rugpijn sinds dit weekend, was juist zo blij dat het weg was na die injectie.
En de hete nachten, gelukkig wordt het wat minder heet komende dagen.
1000+ fysieke spellen :)
Yi-Long
Door Yi-Long (5410 reacties) op 12-06-2023 14:47
Quote:
Klaag: de hele tijd lees je op Facebook en het nieuws hoe anti woke men is en hoe tegen regenboog zebrapaden "we" allemaal zijn.

Dat moet je zelf weten maar laat dan ook het regenboog ijs liggen.

Stelletje hypocrieten!
Gepost door: Bigds9fan op 12-06-2023 13:07
Misschien moet je gewoon leukere Facebook vrienden en pagina’s volgen?

Giovanni2903
Door Giovanni2903 (9352 reacties) op 12-06-2023 17:09
Quote:
[..]Misschien moet je gewoon leukere Facebook vrienden en pagina’s volgen?


Gepost door: Yi-Long op 12-06-2023 14:47

facebook verwijderen zou nog beter zijn

ot:
hebben ergens tussen vrijdagmiddag en gisteravond een stel koters mn werkauto gebruikt als canvas. geen enkele ouder die er wat van zegt schijnbaar..



en nee, hij was niet brandschoon, maar al die druipers is blauwe vloeistof. het zit zelfs op het raam aan de passagierskant en er zitten zwarte handafdrukken op de schuifdeur
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Hercule
Door Hercule (6393 reacties) op 12-06-2023 18:23
Phaross
Door Phaross (2731 reacties) op 13-06-2023 11:12
Klaag fysieke winkels die allemaal sluiten en webwinkels die allemaal echt geen ****** om klanten geven.

Amazon, meerdere games die niet verzonden worden (waaronder F1 22). Klantenservice doet niks anders dan optie bieden het te annuleren. Als ik dat had gewild, had ik zelf wel op die knop gedrukt! Wacht al sinds april!

Nedgame online... Need I say more?

MediaMarkt Online stuurt Franstalige games op en weigert enige vorm van medewerking om het op te lossen. Dikke ***** naar hun klanten.

Vinted, pakketje niet op 5 minuten loopafstand bij zo'n gezinnetje dat pakketjes doet afgeleverd, maar een hele andere stad op 40 minuten rijden met de auto. Antwoord: als je hem niet ophaalt binnen een paar dagen ben je het pakketje en je geld kwijt.

Echt klaar met deze shit!!!!!
Door Userverwijderd96 (1903 reacties) op 13-06-2023 12:05
meh
Xor
Door Xor (34910 reacties) op 13-06-2023 13:05
Klaag: Telefoon in m'n broekzak gehad. En schijnbaar is hij zelf door het wandelen dingen lopen doen. Ik pakte m'n toestel even toen ik bij een winkel was en ik weet niet of hij een nummer heeft gebeld, een of ander vage link heeft geopend(browser was opeens open), berichten naar mensen heeft gestuurd etc. En ik dacht dat dit soort video's als grap waren.

Nou. Schijnbaar kan dit echt gebeuren .
Jellevdburg
Door Jellevdburg (4643 reacties) op 13-06-2023 14:00
Quote:
Klaag fysieke winkels die allemaal sluiten en webwinkels die allemaal echt geen ****** om klanten geven.

Amazon, meerdere games die niet verzonden worden (waaronder F1 22). Klantenservice doet niks anders dan optie bieden het te annuleren. Als ik dat had gewild, had ik zelf wel op die knop gedrukt! Wacht al sinds april!

Nedgame online... Need I say more?

MediaMarkt Online stuurt Franstalige games op en weigert enige vorm van medewerking om het op te lossen. Dikke ***** naar hun klanten.

Samsung.nl stuurt een kapotte tv op, neemt de oude mee en ik zit nu dus al meer dan een week met een kapotte tv. Terugsturen moet via PostNL, maar onze Bruna (PostNL punt) wil geen gigantische doos (groter dan onze 2,5 zits) in de winkel. Hij past niet in de auto en de laatste optie is lopen naar een PostNL distributie centrum (reken snel op 2 uur lopen met twee personen en een tv). De klantenservice vind het ook vervelend, geeft telkens aan met een oplossing te komen en laat vervolgens niks meer horen. Klantenservice via whatsapp reageren ze niet, alleen via bellen en dan ondernemen ze dus niks.

Gepost door: Phaross op 13-06-2023 11:12

Quote:
Amazon, meerdere games die niet verzonden worden (waaronder F1 22). Klantenservice doet niks anders dan optie bieden het te annuleren. Als ik dat had gewild, had ik zelf wel op die knop gedrukt! Wacht al sinds april!

Kan je die games niet gewoon ergens anders bestellen?

Quote:
Samsung.nl stuurt een kapotte tv op, neemt de oude mee en ik zit nu dus al meer dan een week met een kapotte tv. Terugsturen moet via PostNL, maar onze Bruna (PostNL punt) wil geen gigantische doos (groter dan onze 2,5 zits) in de winkel. Hij past niet in de auto en de laatste optie is lopen naar een PostNL distributie centrum (reken snel op 2 uur lopen met twee personen en een tv). De klantenservice vind het ook vervelend, geeft telkens aan met een oplossing te komen en laat vervolgens niks meer horen. Klantenservice via whatsapp reageren ze niet, alleen via bellen en dan ondernemen ze dus niks.

Kan je evt niet de auto van een vriend of een vriendin gebruiken?
📸posting pics and vids of games • ⚔️Soulsborne player ánd FromSoftware fan • 🎮PlayStation • Nintendo • VR Enthusiast • PSN: JelleBurg • Proud P8P Owner Firefox > every other browser
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (25516 reacties) op 13-06-2023 15:07
Of! Even bij je doos wachten bij de Bruna tot de pakketbezorger alles komt halen? Volgens mij kan een pakketbezorger ook je pakket ophalen thuis, maar dat kost Samsung dan meer geld natuurlijk en dat vinden ze vervelender dan een klant verliezen blijkbaar. 🤷‍♂️

Edit. Ik lees nu dat ze je oude tv ook hebben meegenomen bij de bezorging. Dan zou ik me echt hard maken dat ze het kapotte ding gewoon weer ophalen.
🐴
Xor
Door Xor (34910 reacties) op 13-06-2023 16:41
Klaag: Het weer
Phaross
Door Phaross (2731 reacties) op 13-06-2023 21:33
Wat een gezeur
Crazymax
Door Crazymax (4924 reacties) op 13-06-2023 23:43
Quote:
Klaag: Telefoon in m'n broekzak gehad. En schijnbaar is hij zelf door het wandelen dingen lopen doen. Ik pakte m'n toestel even toen ik bij een winkel was en ik weet niet of hij een nummer heeft gebeld, een of ander vage link heeft geopend(browser was opeens open), berichten naar mensen heeft gestuurd etc. En ik dacht dat dit soort video's als grap waren.

Nou. Schijnbaar kan dit echt gebeuren .
Gepost door: Xor op 13-06-2023 13:05

Leuke video!
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (25516 reacties) op 14-06-2023 10:10
Quote:
[..]

Dat proberen we ook, maar ze reageren niet. Je krijgt een vrouw aan de lijn die constant je woorden herhaalt en je niet verder gaat helpen: "u wilt graag dat de tv opgehaald wordt. We zetten het door naar de juiste afdeling." Vervolgens geen antwoord meer niks.

https://nl.trustpilot.com/review/www.samsung.com/nl we zijn niet de enige.
Gepost door: Phaross op 13-06-2023 21:33

Belachelijk. Dat bedrijf dat de reparatie zou moeten uitvoeren is ook niet capabel zo te lezen. En dan zal je zien dat ze gaan proberen je nieuwe tv die defect geleverd is te repareren, in plaats van dat je een nieuwe krijgt. Koop ontbinden, wegwezen daar!
🐴
ThaBEN
Door ThaBEN (5745 reacties) op 14-06-2023 11:47
Zo meteen moet ik voor mijn werk een 3 uur durende autorit maken i.v.m. een training, waarbij ik to vrijdagmiddag op die locatie moet verblijven.

Mijn eigen auto is stuk, moet nu in een Nissan Micra uit 1999 zonder airco die reis gaan afleggen, welke al de hele dag in de zon staat te bakken en dan vrijdagmiddag tijdens spitsuur diezelfde route weer terug naar huis



PSN ID: ThaBEN_NL • youtube.com/@ThaBEN_NL • twitter.com/ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2
Phaross
Door Phaross (2731 reacties) op 14-06-2023 13:37
Wat een baal...
Xor
Door Xor (34910 reacties) op 14-06-2023 13:50
Quote:
[..]

Wanneer we telefonisch aangeven dat we de aankoop willen ontbinden, wordt hier geen gehoor aan gegeven. Op dit moment zijn we in contact met het juridisch loket en als dat geen resultaat oplevert zal ik contact opnemen met Mastercard. Gelukkig heb ik de betaling gedaan met mijn creditcard en naar mijn weet ben ik dan beschermd tegen dit soort problemen. Ik heb nog 3 dagen over van het retourrecht van 14 dagen, terwijl ik direct heb gemeld dat er iets mis was.
Gepost door: Phaross op 14-06-2023 13:37
En je kan geen retour aanmelden via jouw account? Neem aan dat je de TV hebt gekocht met een account? En je zou volgens deze pagina 30 dagen de tijd hebben om het gratis te retourneren.

Of je moet het opnieuw proberen bij de Bruna. Ik weet niet waar je woont(stad/dorp), maar het kan toch niet zijn dat er alleen 1 PostNL punt in jouw buurt zit terwijl er tegenwoordig meerdere punten in Nederland zijn(van een tijdschriftenwinkel, tot aan een supermarkt). Of wat Budgetpaardje zegt, gewoon de doos brengen en dan zeggen dat je wacht totdat de pakketbezorger komt. Want ja, jullie zijn een PostNL punt en de enige in deze buurt/stad/dorp. Kan het jou schelen dat ze een grote doos niet willen aannemen, dan moeten ze geen PostNL punt worden.

Alternatief is anders wanneer je weer iets van PostNL ontvangt zoals een online aankoop, spreek je de pakketbezorger gelijk aan en zeg je dat hij even een pakket voor je mee kan nemen omdat hij retour moet. De label moet wel een retourlabel zijn(dus met antwoordnummer erop). Alleen ja. Je moet dan wel vragen of hij het scannen en je krijgt volgens mij geen verzendbewijs terwijl je dit in een PostNL punt wel krijgt.
Phaross
Door Phaross (2731 reacties) op 14-06-2023 14:22
Quote:
[..]
En je kan geen retour aanmelden via jouw account? Neem aan dat je de TV hebt gekocht met een account? En je zou volgens deze pagina 30 dagen de tijd hebben om het gratis te retourneren.

Of je moet het opnieuw proberen bij de Bruna. Ik weet niet waar je woont(stad/dorp), maar het kan toch niet zijn dat er alleen 1 PostNL punt in jouw buurt zit terwijl er tegenwoordig meerdere punten in Nederland zijn(van een tijdschriftenwinkel, tot aan een supermarkt). Of wat Budgetpaardje zegt, gewoon de doos brengen en dan zeggen dat je wacht totdat de pakketbezorger komt. Want ja, jullie zijn een PostNL punt en de enige in deze buurt/stad/dorp. Kan het jou schelen dat ze een grote doos niet willen aannemen, dan moeten ze geen PostNL punt worden.

Alternatief is anders wanneer je weer iets van PostNL ontvangt zoals een online aankoop, spreek je de pakketbezorger gelijk aan en zeg je dat hij even een pakket voor je mee kan nemen omdat hij retour moet. De label moet wel een retourlabel zijn(dus met antwoordnummer erop). Alleen ja. Je moet dan wel vragen of hij het scannen en je krijgt volgens mij geen verzendbewijs terwijl je dit in een PostNL punt wel krijgt.
Gepost door: Xor op 14-06-2023 13:50

Daar gaat het dus mis. De Bruna moet hem scannen want het is een antwoordnummer. Ik moet het 'verzendbewijs' goed bewaren dat staat ook echt in de beschrijving die Samsung gestuurd heeft. Volgens juridisch loket zijn ze ook verplicht om hem op te halen. Stel je voor dat je 70 jaar oud bent en je kan het ding niet eens optillen. Dan laten ze je dus gewoon stikken. We hebben weer gebeld naar Samsung maar ik verwacht geen reactie.

VCK Logistics SCS Online Shop Returns
Antwoordrummer 15030 1117ZZ SCHIPHOL-RIJK

Zal morgen de postbode even aanspreken. Misschien dat hij hem in de bus wil gooien. Toen hij laatst een pakketje voor de buren had sprak hij mij ook bij mijn voornaam aan, dus ik vermoed dat hij ook wel wil meedenken.
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9389 reacties) op 14-06-2023 14:48
Klaag: de regering stuurt niemand naar de begrafenis van Berlusconi.

Lekker respectvol weer.
Door MisAnTroop (4998 reacties) op 14-06-2023 16:58
Quote:
Klaag: de regering stuurt niemand naar de begrafenis van Berlusconi.

Lekker respectvol weer.
Gepost door: Bigds9fan op 14-06-2023 14:48

Toch een rare kerel .


Klaag, stuk frisser vandaag .
First you talk shit, then you wonder why there is violence in our eyes..
[Begin]  |3927|3928|3929|3930|3931|3932|3933(4129)  [Eind]