Ik heb wel 2x bezwaar moeten maken om een dubbele betaling bij postnl systeem zelf. Omadt hun systeem mijn betaling niet goed verwerkte. Enigste oplossing: nog een keer betalen, anders krijg je je pakketje niet. Vervolgens moet je dan bezwaar maken bij https://www.postnl.nl/bezwaar en dat proces gaat verschrikkelijk, je krijgt geen email bevestiging, misschien krijg je deze wel ~maand later na invullen. Dan krijg je een case nr waarmee je de status bij klantenservice (ik ga altijd via twitter) kan opvragen. 1e keer is dat zo mislukt dat ik nog een keer bezwaar moest indienen, ze hebben me uiteindelijk ook een bol.com cadeaukaart gestuurt twv 10euro gegeven omdat er zo veel mis ging, dat was ongeveer de kosten van het bedrag dat ik terug kreeg dus vond ik het wel ok voor 1e bezwaar en ging ik niet nog een keer dat proces in. 2e bezwaar kreeg ik nooit een casenummer toegestuurd maar wel ineens mijn geld terug. Ik had daar wel nog gevraagt hoe lang het uberhaubt kan duren:
3-6maanden, we hebben het druk. (bij mij was het "gelukkig" 1-2 maanden)
Succes iedereen die nog bezig moet met klantenservice van PostNL. Ik ben blij dat ik er klaar mee ben, mijn tips om niet dubbel te hoeven betalen zijn:
1- niet betalen voordat er een factuur bij je track & trace staat, dan ben je te vroeg en snapt het systeem het niet.
2- niet betalen na de uiterste datum dat je moet betalen voor levering aan huis, niet denken dat dat dan sneller gaat met ophalen, want je mag dan gewoon een 2e keer betalen in de winkel. Ook al kan je in de PostNL app aantonen dat er betaald is.
🦔 The Sonic fan - Volg mijn collectie op Instagram: hedgelot - Palworld 24/7 server 87.209.191.145:8211 wachtwoord: BlauweEgel
Zoals gezegd, laatste jaar is het 3x gebeurt dat mijn pakket kwijt is geraakt. Dan moet bol.com een onderzoek starten en is de conclusie dat hij weg is en krijg ik mijn geld terug. Nu ik hoor dat anderen wel een T&T hebben van PostNL en ik niet, vrees ik het ergste. Geen idee hoe Super Rare Games hiermee omgaat. Misschien zeggen zij wel dat het over de grens PostNL is die het moet oplossen. En dan ben je je geld wel kwijt
Quote:
Ik ben al blij als het pakket niet is verdwenen en ik achter mijn geld aan moet
Zoals gezegd, laatste jaar is het 3x gebeurt dat mijn pakket kwijt is geraakt. Dan moet bol.com een onderzoek starten en is de conclusie dat hij weg is en krijg ik mijn geld terug. Nu ik hoor dat anderen wel een T&T hebben van PostNL en ik niet, vrees ik het ergste. Geen idee hoe Super Rare Games hiermee omgaat. Misschien zeggen zij wel dat het over de grens PostNL is die het moet oplossen. En dan ben je je geld wel kwijt
Gepost door: CyraxWK op 21-10-2022 09:05
Zoals gezegd, laatste jaar is het 3x gebeurt dat mijn pakket kwijt is geraakt. Dan moet bol.com een onderzoek starten en is de conclusie dat hij weg is en krijg ik mijn geld terug. Nu ik hoor dat anderen wel een T&T hebben van PostNL en ik niet, vrees ik het ergste. Geen idee hoe Super Rare Games hiermee omgaat. Misschien zeggen zij wel dat het over de grens PostNL is die het moet oplossen. En dan ben je je geld wel kwijt
Gepost door: CyraxWK op 21-10-2022 09:05
Het gebeurd regelmatig dat het erg lang kan duren als iets bij de douane ligt vanuit Engeland sinds de Brexit.
Quote:
[..]
Het gebeurd regelmatig dat het erg lang kan duren als iets bij de douane ligt vanuit Engeland sinds de Brexit.
Gepost door: Iikkee op 21-10-2022 09:19
Het gebeurd regelmatig dat het erg lang kan duren als iets bij de douane ligt vanuit Engeland sinds de Brexit.
Gepost door: Iikkee op 21-10-2022 09:19
Ik hoop maar dat het zoiets is. Ik heb geen zin om er weer achteraan te moeten. Vaak gaan die partijen naar elkaar zitten wijzen en PostNL is echt verschrikkelijk daarin, die denken dat ze alles maar kunnen maken en dat het dan jouw probleem is. Moet je maar verzekerd versturen zeggen ze dan. Ik snap gewoon niet dat als iets tegelijk vanuit Super Rare Games naar Nederland gaat, waarom het ene pakketje wel al 2 dagen in NL is en het andere pakje niet. Zijn precies dezelfde pakketjes en zijn waarschijnlijk op hetzelfde moment verzonden.
Quote:
So sorry to hear you have been asked to pay for the VAT prior to delivery of your order.
It appears this was due to an issue with the service used for your order, the IOSS service was mistakenly not used, so we do apologise for the inconvenience this has caused.
In this case, we would advise you to pay the charges (most likely VAT/handling fees) in order to have the parcel delivered, we will then refund you in full for that payment, but we ask that you send through the receipt of payment so that we can organise that refund.
It appears this was due to an issue with the service used for your order, the IOSS service was mistakenly not used, so we do apologise for the inconvenience this has caused.
In this case, we would advise you to pay the charges (most likely VAT/handling fees) in order to have the parcel delivered, we will then refund you in full for that payment, but we ask that you send through the receipt of payment so that we can organise that refund.
Verder gaat mijn Persona 5 van Game Mania vandaag niet aankomen ben ik bang. Zit geen beweging in de tracking.
Quote:
Mail van Super Rare:
[..]
Verder gaat mijn Persona 5 van Game Mania vandaag niet aankomen ben ik bang. Zit geen beweging in de tracking.
Gepost door: Pacboyslim op 21-10-2022 09:50
[..]
Verder gaat mijn Persona 5 van Game Mania vandaag niet aankomen ben ik bang. Zit geen beweging in de tracking.
Gepost door: Pacboyslim op 21-10-2022 09:50
Best wel slordig van SRG, moet jij als klant toch weer achteraan en oplossen. Eerst voorschieten ook.
Kun jij toevallig zien wanneer jouw pakket van SRG uit de UK is vertrokken?
Quote:
Ja, dat was op de 19e.
[..]
Kun jij toevallig zien wanneer jouw pakket van SRG uit de UK is vertrokken?
Gepost door: CyraxWK op 21-10-2022 09:54
Kun jij toevallig zien wanneer jouw pakket van SRG uit de UK is vertrokken?
Gepost door: CyraxWK op 21-10-2022 09:54
Quote:
Verder gaat mijn Persona 5 van Game Mania vandaag niet aankomen ben ik bang. Zit geen beweging in de tracking.
Gepost door: Pacboyslim op 21-10-2022 09:50
Verder gaat mijn Persona 5 van Game Mania vandaag niet aankomen ben ik bang. Zit geen beweging in de tracking.
Gepost door: Pacboyslim op 21-10-2022 09:50
Oh bij jou ook al? Ik overweeg ‘m nu bij Bol te bestellen met avondlevering, maar dat vind ik dan wel een beetje zonde van de steelbook. Volgens mij verpest Game Mania het deze keer.
Quote:
[..]
Ja, dat was op de 19e.
Gepost door: Pacboyslim op 21-10-2022 09:59
Ja, dat was op de 19e.
Gepost door: Pacboyslim op 21-10-2022 09:59
Thnx, de mijne ook. Nou, ik laat het maar even los, het heeft toch geen zin. Hopelijk komt het gewoon goed en krijg ik vandaag of morgen ook bericht van PostNL dat hij eraan komt.
Quote:
Vertraging pakket Game Mania
Beste gamer,
Wij begrijpen dat je vol spanning zit te wachten op jouw bestelling van Game Mania.
Helaas sloop er gisteren een fout in onze planning waardoor we niet alle pakketten van Game Mania tijdig konden verwerken. We doen ons uiterste best om deze vertraagde pakketten alsnog zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.
Via de Track & Trace pagina van PostNL kan je steeds de meest recente status van je pakket volgen.
Voor meer informatie kan je terecht bij Game Mania of bij onze PostNL klantendienst.
Onze oprechte excuses.
Met vriendelijke groet,
Team PostNL Pakketten
Beste gamer,
Wij begrijpen dat je vol spanning zit te wachten op jouw bestelling van Game Mania.
Helaas sloop er gisteren een fout in onze planning waardoor we niet alle pakketten van Game Mania tijdig konden verwerken. We doen ons uiterste best om deze vertraagde pakketten alsnog zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.
Via de Track & Trace pagina van PostNL kan je steeds de meest recente status van je pakket volgen.
Voor meer informatie kan je terecht bij Game Mania of bij onze PostNL klantendienst.
Onze oprechte excuses.
Met vriendelijke groet,
Team PostNL Pakketten
Quote:
Ik had gister ook problemen met de tracking (niet voor P5, maar iets anders), later in de ochtend krijg ik toch nog een tijdvak. Wellicht even afwachten nog.
Wat had je nou weer besteld? Nog maar een iPad erbij?
Quote:
[..]
[..]
Wat had je nou weer besteld? Nog maar een iPad erbij?
Gepost door: Quetzalcoatl op 21-10-2022 13:41
[..]
Wat had je nou weer besteld? Nog maar een iPad erbij?
Gepost door: Quetzalcoatl op 21-10-2022 13:41
Had nog een snijplank nodig, dus maar extra iPad besteld.
Zodra ik PostNL mij vraagt om te betalen, moet ik dat doen en dan het bewijs naar SRG mailen, dan krijg ik het terug. Zelfde als wat ze bij Pacboy aangaven.
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Pakketsorteerders dreigen met stakingen met december in aantocht
Lijkt erop dat de staking effectief is. Zojuist Sonic Fronitiers besteld bij MediaMarkt. Spel wordt a.s. zaterdag 26 november op z'n vroegst geleverd.
PSN ID: ThaBEN_NL • youtube.com/@ThaBEN_NL • twitter.com/ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2
Lijkt erop dat de staking effectief is. Zojuist Sonic Fronitiers besteld bij MediaMarkt. Spel wordt a.s. zaterdag 26 november op z'n vroegst geleverd.
PSN ID: ThaBEN_NL • youtube.com/@ThaBEN_NL • twitter.com/ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2
Quote:
Pakketsorteerders dreigen met stakingen met december in aantocht
Lijkt erop dat de staking effectief is. Zojuist Sonic Fronitiers besteld bij MediaMarkt. Spel wordt a.s. zaterdag 26 november op z'n vroegst geleverd.
Gepost door: ThaBEN op 21-11-2022 07:40
Lijkt erop dat de staking effectief is. Zojuist Sonic Fronitiers besteld bij MediaMarkt. Spel wordt a.s. zaterdag 26 november op z'n vroegst geleverd.
Gepost door: ThaBEN op 21-11-2022 07:40
Ik heb nog geen enkele datum... nu maar hopen dat het goed komt... om 23:59 besteld, misschien was ik wel te enthousiast
Quote:
Pakketsorteerders dreigen met stakingen met december in aantocht
Lijkt erop dat de staking effectief is. Zojuist Sonic Fronitiers besteld bij MediaMarkt. Spel wordt a.s. zaterdag 26 november op z'n vroegst geleverd.
Gepost door: ThaBEN op 21-11-2022 07:40
Lijkt erop dat de staking effectief is. Zojuist Sonic Fronitiers besteld bij MediaMarkt. Spel wordt a.s. zaterdag 26 november op z'n vroegst geleverd.
Gepost door: ThaBEN op 21-11-2022 07:40
Zojuist wat bij bol besteld en zou gewoon morgen geleverd worden. Wel naar een afhaalpunt. Maar we zullen zien.
Ik geef ze overigens groot gelijk. Die mensen doen belangrijk werk en dat moet goed beloond worden.
Quote:
[..]
Ik heb nog geen enkele datum... nu maar hopen dat het goed komt... om 23:59 besteld, misschien was ik wel te enthousiast
Gepost door: SSJDennis op 21-11-2022 07:57
Ik heb nog geen enkele datum... nu maar hopen dat het goed komt... om 23:59 besteld, misschien was ik wel te enthousiast
Gepost door: SSJDennis op 21-11-2022 07:57
De datum werd opgegeven door MediaMarkt als eerste mogelijkheid om te leveren, nog voordat ik de order had bevestigd en betaald.
In de PostNL app heb ik momenteel ook geen enkele bezorging staan.
En als er daadwerkelijk een hele week geen pakketten worden gesorteerd dan verwacht ik ook niet dat zaterdag ineens alles tegelijk geleverd gaat worden.
Ben je dus op zoek naar Sinterklaas cadeautjes, dan zou ik sterk aanraden om fysiek in de winkel je spullen te halen i.p.v. online bestellen.
PSN ID: ThaBEN_NL • youtube.com/@ThaBEN_NL • twitter.com/ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2