❍ᴥ❍
Edit: nu alleen nog wachten op AC4 en Killzone!
Commander Keen = awesome.
Inderdaad jammer, maar was dus niet bewust.
❍ᴥ❍
Mijn eerste 2 bestellingen werden met briefpost verstuurd, daarna 3 met pakketpost (allemaal afzonderlijk verpakt)
Quote:
Toch jammer dat ze pas goed helpen nadat je een klacht indient. In principe zouden ze je meteen goed moeten helpen.
Gepost door: TimD op 10-12-2013 10:54
Gepost door: TimD op 10-12-2013 10:54
In principe wel, maar dat heb je nou eenmaal met dozenschuivers. Daar kan je dit soort dingen verwachten.
Quote:
Stuur ff een mailtje naar pakvis[at]media-saturn.com, hij heeft mij ook heel goed geholpen. Misschien kan hij meer zeggen over je bestelling.
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 10:44
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 10:44
Bedankt, heb even mailtje gestuurd met de vraag voor meer informatie over de bestelling.
Quote:
[..]
In principe wel, maar dat heb je nou eenmaal met dozenschuivers. Daar kan je dit soort dingen verwachten.
Gepost door: SR8 op 10-12-2013 11:05
In principe wel, maar dat heb je nou eenmaal met dozenschuivers. Daar kan je dit soort dingen verwachten.
Gepost door: SR8 op 10-12-2013 11:05
De webshop is echt verre van een dozenschuiver, zeker na het goede contact dat ik heb gehad met ze. De webshop staat verder ook los van de fysieke winkels.
❍ᴥ❍
Quote:
Verschilt: soms per post, soms per pakketpost, lijkt vrij willekeurig te gaan.
Mijn eerste 2 bestellingen werden met briefpost verstuurd, daarna 3 met pakketpost (allemaal afzonderlijk verpakt)
Gepost door: Beloved op 10-12-2013 11:04
Mijn eerste 2 bestellingen werden met briefpost verstuurd, daarna 3 met pakketpost (allemaal afzonderlijk verpakt)
Gepost door: Beloved op 10-12-2013 11:04
Ow ok, ook 1 game als pakket versturen?
Edit.
Nevermind.
Zag track trace bij mijn bestelling, 1 game als pakket dus en wel tussen 18.00 - 20.00 uur
psn: eatsushieveryday Xboxtag: littlebigworld8
Quote:
[..]
De webshop is echt verre van een dozenschuiver, zeker na het goede contact dat ik heb gehad met ze. De webshop staat verder ook los van de fysieke winkels.
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 11:09
De webshop is echt verre van een dozenschuiver, zeker na het goede contact dat ik heb gehad met ze. De webshop staat verder ook los van de fysieke winkels.
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 11:09
Inderdaad, ik heb ook zat positieve ervaringen met ze. Wat mij betreft hebben ze hun best gedaan het recht te zetten, sommige mensen zijn nooit tevreden ;-)
Je hebt 1 keer een persoonlijk mailtje gehad en je bent helemaal om, he? Ik heb al 3 keer moeten mailen om Black Flag te annuleren ivm de vertraagde levering, en ik heb nog steeds -niks- gehoord qua antwoord daarop of uitleg voor de vertraging. De laatste mail die ik kreeg over Zelda (3DS) is weken geleden en stelde 23 november als uiterste leverdatum.
Hoe is dat ten opzichte van mij hun best doen? Fijn dat jij wat persoonlijke aandacht hebt gekregen of dat anderen ook positieve ervaringen hebben gehad, maar hoe relevant is dat? Je wordt terecht beoordeeld op de steken die je laat vallen, en dat zijn er nogal een hoop bij Saturn momenteel.
Voorop gesteld mijn complimenten voor de positieve toon die in deze tread is gezet. Ik heb vandaag en gister met een aantal van jullie leden telefonisch contact gehad over de complicaties omtrent de levering van jullie bestelling bij Saturn.nl.
Via deze weg bied ik namens Saturn Online iedereen de welgemeende excuses voor het ongemak.
Gezien ik veel dezelfde klachten ontvang wil ik jullie doormiddel van deze post een éénduidig antwoord bieden om jullie 'zorgen' van de bestelling te ontnemen.
Onze server en bijbehorende software werken weer naar behoren. Mijn collega's bij Saturn Online kunnen met andere woorden weer alle orders inzien.
Als je direct wilt weten hoe het met je order staat adviseer ik contact op te nemen met het Saturn online callcenter (0900 - 72887665 10ct p/m). Omdat het systeem weer naar behoren werkt is het weer inzichtelijk wanneer jouw bestelling wordt geleverd.
Ook is het mogelijk om een ticket te plaatsen via https://service.saturn.nl/index.php?a=ticket_contact
Houd er rekening mee dat door de storing een fors aantal extra tickets zijn geplaatst en dat de reactie hierdoor mogelijk niet dezelfde dag zal volgen.
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Groet,
Vincent Pakvis
Klantenservice Saturn
Quote:
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Groet,
Vincent Pakvis
Klantenservice Saturn
Gepost door: VinceNL83 op 10-12-2013 12:03
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Groet,
Vincent Pakvis
Klantenservice Saturn
Gepost door: VinceNL83 op 10-12-2013 12:03
Netjes! Neemt weer wat van mijn eerder gevormde negatieve gevoelens weg. Als nu alsnog alles netjes wordt afgehandeld, bestel ik hier misschien in de toekomst nog eens.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Quote:
Haha Smocho. 'hun best gedaan het recht te zetten, sommige mensen zijn nooit tevreden'.
Je hebt 1 keer een persoonlijk mailtje gehad en je bent helemaal om, he? Ik heb al 3 keer moeten mailen om Black Flag te annuleren ivm de vertraagde levering, en ik heb nog steeds -niks- gehoord qua antwoord daarop of uitleg voor de vertraging. De laatste mail die ik kreeg over Zelda (3DS) is weken geleden en stelde 23 november als uiterste leverdatum.
Hoe is dat ten opzichte van mij hun best doen? Fijn dat jij wat persoonlijke aandacht hebt gekregen of dat anderen ook positieve ervaringen hebben gehad, maar hoe relevant is dat? Je wordt terecht beoordeeld op de steken die je laat vallen, en dat zijn er nogal een hoop bij Saturn momenteel.
Gepost door: JuanCarlos op 10-12-2013 11:58
Je hebt 1 keer een persoonlijk mailtje gehad en je bent helemaal om, he? Ik heb al 3 keer moeten mailen om Black Flag te annuleren ivm de vertraagde levering, en ik heb nog steeds -niks- gehoord qua antwoord daarop of uitleg voor de vertraging. De laatste mail die ik kreeg over Zelda (3DS) is weken geleden en stelde 23 november als uiterste leverdatum.
Hoe is dat ten opzichte van mij hun best doen? Fijn dat jij wat persoonlijke aandacht hebt gekregen of dat anderen ook positieve ervaringen hebben gehad, maar hoe relevant is dat? Je wordt terecht beoordeeld op de steken die je laat vallen, en dat zijn er nogal een hoop bij Saturn momenteel.
Gepost door: JuanCarlos op 10-12-2013 11:58
Lezen is lastig he kerel? Waar heb ik gezegd dat ik een mail heb ontvangen? Nergens. Als je kritiek hebt zorg dan ieder geval dat je verhaal klopt. Ik heb telefonisch tweemaal contact gehad en vervolgens mijn verhaal hier gedeeld zodat er meer duidelijkheid zou zijn voor mensen die in het duister tasten.
Verder is het zo dat Saturn niet alleen mij, maar meerdere mensen heeft benaderd en nu ook hier onder een bericht hebben geplaatst. Ze nemen de klachten dus serieus en soms gebeuren er dingen die een bedrijf niet in de hand heeft, bijvoorbeeld wanneer ze afhankelijk zijn van software op een server die ze niet zelf beheren. Ik werk zelf in de dienstverlenende sector, mogelijk kan ik me dus beter inleven. Mijn tip aan jou is om niet overhaast een account aan te maken om kritiek te uiten met onjuistheden. Bel Saturn even, mogelijk kunnen ze je helpen.
Succes he!
Beste heer Pakvis,
Er zijn tientallen manieren waarop je je klanten via je eigen webshop beter had kunnen en móeten informeren over de storing, de vertragingen etc.. Nog steeds wordt er met geen woord over gerept op de homepage of de games pagina. De 'positieve toon' die je becomplimenteert (waarom eigenlijk?) is wat mij betreft dan ook onverdiend gezien jullie gebrek aan inspanning naar de klant toe.
Vervolgens adviseer je om contact op te nemen met een callcenter a 10 cent per minuut om duidelijkheid te krijgen over je order. Wat dacht je van daar zélf initiatief in te nemen ipv dat over te laten aan je klanten die al weken wachten?
Ik vind het een bizar bericht en de positieve reacties erop nog veel bizarder.
Groet,
JuanCarlos
@Risk ja sorry ben in een obstinate bui