Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Saturn

[Begin]  |47|48|49|50|51|52|53(84)  [Eind]
OneDay
Door OneDay (3642 reacties) op 10-12-2013 10:40
M'n mario 3d world staat nog steeds: in behandeling. Geen verandering Moet ik nog wat doen, klacht indienen ofzo iets of gewoon geduldig afwachten?
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 10-12-2013 10:44
Rol: Forum Moderator
Stuur ff een mailtje naar pakvis[at]media-saturn.com, hij heeft mij ook heel goed geholpen. Misschien kan hij meer zeggen over je bestelling.
❍ᴥ❍
Door UserVerwijderd (8270 reacties) op 10-12-2013 10:54
JEEEEEJ Super Mario 3D World is ook bij mij verzonden!!! Wordt vanmiddag gebracht, pakketbezorger is al onderweg! Toch nog op tijd voor de kerst

Edit: nu alleen nog wachten op AC4 en Killzone!
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 10-12-2013 10:54
Toch jammer dat ze pas goed helpen nadat je een klacht indient. In principe zouden ze je meteen goed moeten helpen.
Commander Keen = awesome.
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 10-12-2013 11:00
Rol: Forum Moderator
Doordat het systeem voor bestellingen plat lag, gingen heel veel mensen contact zoeken via de website, waardoor ook dat systeem overbelast raakte en ze dus geen mensen konden mailen.

Inderdaad jammer, maar was dus niet bewust.
❍ᴥ❍
Door Littlebigworld (1413 reacties) op 10-12-2013 11:02
Krijg je de games als briefpost of pakket?
psn: eatsushieveryday Xboxtag: littlebigworld8
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 10-12-2013 11:04
Verschilt: soms per post, soms per pakketpost, lijkt vrij willekeurig te gaan.

Mijn eerste 2 bestellingen werden met briefpost verstuurd, daarna 3 met pakketpost (allemaal afzonderlijk verpakt)
SR8
Door SR8 (4293 reacties) op 10-12-2013 11:05
Quote:
Toch jammer dat ze pas goed helpen nadat je een klacht indient. In principe zouden ze je meteen goed moeten helpen.
Gepost door: TimD op 10-12-2013 10:54

In principe wel, maar dat heb je nou eenmaal met dozenschuivers. Daar kan je dit soort dingen verwachten.
OneDay
Door OneDay (3642 reacties) op 10-12-2013 11:07
Quote:
Stuur ff een mailtje naar pakvis[at]media-saturn.com, hij heeft mij ook heel goed geholpen. Misschien kan hij meer zeggen over je bestelling.
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 10:44

Bedankt, heb even mailtje gestuurd met de vraag voor meer informatie over de bestelling.
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 10-12-2013 11:09
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]

In principe wel, maar dat heb je nou eenmaal met dozenschuivers. Daar kan je dit soort dingen verwachten.
Gepost door: SR8 op 10-12-2013 11:05

De webshop is echt verre van een dozenschuiver, zeker na het goede contact dat ik heb gehad met ze. De webshop staat verder ook los van de fysieke winkels.
❍ᴥ❍
Door Littlebigworld (1413 reacties) op 10-12-2013 11:15
Quote:
Verschilt: soms per post, soms per pakketpost, lijkt vrij willekeurig te gaan.

Mijn eerste 2 bestellingen werden met briefpost verstuurd, daarna 3 met pakketpost (allemaal afzonderlijk verpakt)
Gepost door: Beloved op 10-12-2013 11:04

Ow ok, ook 1 game als pakket versturen?

Edit.

Nevermind.
Zag track trace bij mijn bestelling, 1 game als pakket dus en wel tussen 18.00 - 20.00 uur
psn: eatsushieveryday Xboxtag: littlebigworld8
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 10-12-2013 11:30
Quote:
[..]

De webshop is echt verre van een dozenschuiver, zeker na het goede contact dat ik heb gehad met ze. De webshop staat verder ook los van de fysieke winkels.
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 11:09

Inderdaad, ik heb ook zat positieve ervaringen met ze. Wat mij betreft hebben ze hun best gedaan het recht te zetten, sommige mensen zijn nooit tevreden ;-)
Door JuanCarlos (313 reacties) op 10-12-2013 11:58
Haha Smocho. 'hun best gedaan het recht te zetten, sommige mensen zijn nooit tevreden'.

Je hebt 1 keer een persoonlijk mailtje gehad en je bent helemaal om, he? Ik heb al 3 keer moeten mailen om Black Flag te annuleren ivm de vertraagde levering, en ik heb nog steeds -niks- gehoord qua antwoord daarop of uitleg voor de vertraging. De laatste mail die ik kreeg over Zelda (3DS) is weken geleden en stelde 23 november als uiterste leverdatum.

Hoe is dat ten opzichte van mij hun best doen? Fijn dat jij wat persoonlijke aandacht hebt gekregen of dat anderen ook positieve ervaringen hebben gehad, maar hoe relevant is dat? Je wordt terecht beoordeeld op de steken die je laat vallen, en dat zijn er nogal een hoop bij Saturn momenteel.
VinceNL83
Door VinceNL83 (1 reacties) op 10-12-2013 12:03
Beste gamers van budgetgaming.nl,

Voorop gesteld mijn complimenten voor de positieve toon die in deze tread is gezet. Ik heb vandaag en gister met een aantal van jullie leden telefonisch contact gehad over de complicaties omtrent de levering van jullie bestelling bij Saturn.nl.

Via deze weg bied ik namens Saturn Online iedereen de welgemeende excuses voor het ongemak.

Gezien ik veel dezelfde klachten ontvang wil ik jullie doormiddel van deze post een éénduidig antwoord bieden om jullie 'zorgen' van de bestelling te ontnemen.

Onze server en bijbehorende software werken weer naar behoren. Mijn collega's bij Saturn Online kunnen met andere woorden weer alle orders inzien.

Als je direct wilt weten hoe het met je order staat adviseer ik contact op te nemen met het Saturn online callcenter (0900 - 72887665 10ct p/m). Omdat het systeem weer naar behoren werkt is het weer inzichtelijk wanneer jouw bestelling wordt geleverd.

Ook is het mogelijk om een ticket te plaatsen via https://service.saturn.nl/index.php?a=ticket_contact

Houd er rekening mee dat door de storing een fors aantal extra tickets zijn geplaatst en dat de reactie hierdoor mogelijk niet dezelfde dag zal volgen.

Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Groet,
Vincent Pakvis
Klantenservice Saturn
Frosty Gunman
Door Frosty Gunman (564 reacties) op 10-12-2013 12:11
Quote:

Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Groet,
Vincent Pakvis
Klantenservice Saturn

Gepost door: VinceNL83 op 10-12-2013 12:03

Netjes! Neemt weer wat van mijn eerder gevormde negatieve gevoelens weg. Als nu alsnog alles netjes wordt afgehandeld, bestel ik hier misschien in de toekomst nog eens.
Pug205GTi
Door Pug205GTi (4864 reacties) op 10-12-2013 12:12
Netjes Vincent om hier op het forum ook nog een duidelijk antwoord te geven. Ik zie wel wanneer mijn spel binnen komt het heeft geen haast.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 10-12-2013 12:15
Quote:
Haha Smocho. 'hun best gedaan het recht te zetten, sommige mensen zijn nooit tevreden'.

Je hebt 1 keer een persoonlijk mailtje gehad en je bent helemaal om, he? Ik heb al 3 keer moeten mailen om Black Flag te annuleren ivm de vertraagde levering, en ik heb nog steeds -niks- gehoord qua antwoord daarop of uitleg voor de vertraging. De laatste mail die ik kreeg over Zelda (3DS) is weken geleden en stelde 23 november als uiterste leverdatum.

Hoe is dat ten opzichte van mij hun best doen? Fijn dat jij wat persoonlijke aandacht hebt gekregen of dat anderen ook positieve ervaringen hebben gehad, maar hoe relevant is dat? Je wordt terecht beoordeeld op de steken die je laat vallen, en dat zijn er nogal een hoop bij Saturn momenteel.
Gepost door: JuanCarlos op 10-12-2013 11:58

Lezen is lastig he kerel? Waar heb ik gezegd dat ik een mail heb ontvangen? Nergens. Als je kritiek hebt zorg dan ieder geval dat je verhaal klopt. Ik heb telefonisch tweemaal contact gehad en vervolgens mijn verhaal hier gedeeld zodat er meer duidelijkheid zou zijn voor mensen die in het duister tasten.

Verder is het zo dat Saturn niet alleen mij, maar meerdere mensen heeft benaderd en nu ook hier onder een bericht hebben geplaatst. Ze nemen de klachten dus serieus en soms gebeuren er dingen die een bedrijf niet in de hand heeft, bijvoorbeeld wanneer ze afhankelijk zijn van software op een server die ze niet zelf beheren. Ik werk zelf in de dienstverlenende sector, mogelijk kan ik me dus beter inleven. Mijn tip aan jou is om niet overhaast een account aan te maken om kritiek te uiten met onjuistheden. Bel Saturn even, mogelijk kunnen ze je helpen.

Succes he!
Yojimbro
Door Yojimbro (16503 reacties) op 10-12-2013 12:20
lol Smocho, wind je niet zo op joh!
Door JuanCarlos (313 reacties) op 10-12-2013 12:23
Haha WAUW wat zijn de mensen in deze thread vergevingsgezind. Één post met excuses en weg negatieve gevoelens. 'Ik zie wel wanneer mijn spel binnen komt'.

Beste heer Pakvis,

Er zijn tientallen manieren waarop je je klanten via je eigen webshop beter had kunnen en móeten informeren over de storing, de vertragingen etc.. Nog steeds wordt er met geen woord over gerept op de homepage of de games pagina. De 'positieve toon' die je becomplimenteert (waarom eigenlijk?) is wat mij betreft dan ook onverdiend gezien jullie gebrek aan inspanning naar de klant toe.

Vervolgens adviseer je om contact op te nemen met een callcenter a 10 cent per minuut om duidelijkheid te krijgen over je order. Wat dacht je van daar zélf initiatief in te nemen ipv dat over te laten aan je klanten die al weken wachten?

Ik vind het een bizar bericht en de positieve reacties erop nog veel bizarder.

Groet,
JuanCarlos
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 10-12-2013 12:24
Juancarlos, annuleer je bestelling? Dat wil je waarschijnlijk ook niet want het scheelt je bijna de helft op de normale winkelprijs?

@Risk ja sorry ben in een obstinate bui
[Begin]  |47|48|49|50|51|52|53(84)  [Eind]