Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gazoom

[Begin]  |24|25|26|27|28|29|30(35)  [Eind]
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 11-09-2010 22:38
Verwijderd.
ktugach
Door ktugach (21190 reacties) op 11-09-2010 22:40
Rol: Administrator
Het is niet de bedoeling ook elkaar nog eens verwijten te gaan maken, dus reactie hierboven van JeffreyGorka gewist. We horen he wel als je contact hebt gehad met Gazoom en het is opgelost (of niet).

Url = http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1284298210
Door Mogi99999 (4 reacties) op 12-09-2010 15:03
Goedendag,

ik heb 13Augustus 2010 een PS3 God of War 3 bundel voor 325euro op gazoom besteld, maar zelfs na 2 weken niets ontvangen.

Hierop heb ik een annulering aangevraagd, maar ook hierop heeft gazoom niet gereageerd!!

Hopelijk kunnen de GAZOOM medewerkers hier in het forum of iemand anders mij helpen, want soms lees ik berichten, waar kopers toch echt IETS van gazoom hebben ontvangen.

325euro is zo een hoop geld, en ik hoop dat GAZOOM daar verantwoordelijk mee omgaat en mij het geld zo spoedig (<-- zal wel niet) mogelijk terug overmaakt!!

met vriendelijke groet,
Mogi99999

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=69&t=82967&p=1039699&hilit=gazoom#p1039699
Lexgast
Door Lexgast (1192 reacties) op 12-09-2010 15:05
Ik snap niet waarom iedereen hier nog post over niet geleverde producten van gazoom. Ze reageren toch niet, en als ze dat wel doen denk ik dat ze waarschijnlijk toch niet het geld terug geven of de producten opsturen. Als jullie doen wat Syphrone zei heb je meer kans.
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
Door Mogi99999 (4 reacties) op 12-09-2010 15:16
wat?
op http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1252656530/195
een aangifte doen?

Quote:
Ik snap niet waarom iedereen hier nog post over niet geleverde producten van gazoom. Ze reageren toch niet, en als ze dat wel doen denk ik dat ze waarschijnlijk toch niet het geld terug geven of de producten opsturen. Als jullie doen wat Syphrone zei heb je meer kans.
Gepost door: Lexgast op 12-09-2010 15:05

omdat de meesten (!#!'_#) wanhopig zijn!
Namorian
Door Namorian (484 reacties) op 12-09-2010 15:19
Ik blijf het vreemd vinden dat ik 2 spellen gekocht en netjes ontvangen heb. Zelfs een twitterprijs gewonnen en die ook de volgende dag gekregen...


Always4psv
Door Always4psv (4230 reacties) op 12-09-2010 15:41
raar he? spullen gewoon krijgen die je besteld of wint?

er zullen vast ook wel veel mensen zijn die wel hun spullen krijgen maar die er gewoon niks van laten horen zoals ook al eerder gezegt BG heeft bijna 8000 leden waarvan er nog geen 60 actief zijn. en velen laten pas wat horen als iets fout gaat. maar dan gaat het bij Gazoom nog wel heel vaak fout
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
Door Dirkjan (483 reacties) op 12-09-2010 15:54
Quote:
Ik blijf het vreemd vinden dat ik 2 spellen gekocht en netjes ontvangen heb. Zelfs een twitterprijs gewonnen en die ook de volgende dag gekregen...


Gepost door: Namorian op 12-09-2010 15:19

Valt wel mee. Áls je wilt oplichten, dan is het handiger om sommige producten wél te leveren. Als je helemaal niets levert, dan weet iedereen het snel genoeg. Door sommigen wel te leveren, blijven mensen twijfelen en vaak uiteindelijk alsnog bestellen. Kijk maar naar de mensen hier die uiteindelijk gewoon tevreden zijn, omdat ze hun PS3 hebben gekregen. Dat het 2 maanden duurde zijn ze vrijwel meteen vergeten. Dat ze die PS3 uiteindelijk gekregen hebben doet anderen weer denken "goed, het duurt lang, maar je krijgt 'em wél", en dus bestellen ze de goedkope PS3. Lever één PS3 uit en je krijgt weer tien nieuwe klanten om op te lichten.
Namorian
Door Namorian (484 reacties) op 12-09-2010 16:02
Quote:
[..]

Valt wel mee. Áls je wilt oplichten, dan is het handiger om sommige producten wél te leveren. Als je helemaal niets levert, dan weet iedereen het snel genoeg. Door sommigen wel te leveren, blijven mensen twijfelen en vaak uiteindelijk alsnog bestellen. Kijk maar naar de mensen hier die uiteindelijk gewoon tevreden zijn, omdat ze hun PS3 hebben gekregen. Dat het 2 maanden duurde zijn ze vrijwel meteen vergeten. Dat ze die PS3 uiteindelijk gekregen hebben doet anderen weer denken "goed, het duurt lang, maar je krijgt 'em wél", en dus bestellen ze de goedkope PS3. Lever één PS3 uit en je krijgt weer tien nieuwe klanten om op te lichten.
Gepost door: Dirkjan op 12-09-2010 15:54

Dat snap ik wel, maar door mijn eigen ervaring is het zo raar om dit dan te lezen ..
Door Dirkjan (483 reacties) op 12-09-2010 16:04
Quote:
[..]

Dat snap ik wel, maar door mijn eigen ervaring is het zo raar om dit dan te lezen ..
Gepost door: Namorian op 12-09-2010 16:02

Ik weet 't. Zelf ook een game bij Gazoom besteld, had hem gewoon de volgende dag binnen. Dus schrok in eerste instantie ook toen de berichten begonnen.
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 12-09-2010 16:49
Zoals ik al eerder gaf gewoon via opgelichtopinternet.nl het melden en dan ook een aangifte doen. Daar verzamelen ze alle spullen en dan staan jullie veel sterker tegen hun. Daar is ook al gemeld dat er laatst een rechtzaak tegen digitala is gewonnen.

Ze hebben alleen nog veel meer bewijzen nodig de politie. Hoe meer hoe beter aangezien ze dan veel sneller maatregelen moeten nemen.
Door Mogi99999 (4 reacties) op 12-09-2010 21:56
Quote:
Zoals ik al eerder gaf gewoon via opgelichtopinternet.nl het melden en dan ook een aangifte doen. Daar verzamelen ze alle spullen en dan staan jullie veel sterker tegen hun. Daar is ook al gemeld dat er laatst een rechtzaak tegen digitala is gewonnen.

Ze hebben alleen nog veel meer bewijzen nodig de politie. Hoe meer hoe beter aangezien ze dan veel sneller maatregelen moeten nemen.
Gepost door: Syphrone op 12-09-2010 16:49

bestaat er dan ook een kans, dat de opgelichte mensen hun geld terug krijgen?
Skull_kid
Door Skull_kid (39072 reacties) op 13-09-2010 11:14
Rol: Forum Moderator
Bericht terug van Marktplaats. Snelle reactie en goede stappen.

Quote:
Wij vinden deze situatie bijzonder vervelend voor u. Wij hebben nog niet eerder klachten ontvangen over deze persoon, maar hebben de betreffende adverteerder inmiddels wel uit voorzorg geblokkeerd van de site. Klopt het dat u zelf geen zaken gedaan heeft met deze adverteerder?

Natuurlijk bericht terug gestuurd met daarin de melding dat ik inderdaad nooit iets heb gekocht bij hen, maar ik over de afgelopen 1,5 jaar de klachten heb zien ophopen over Digitala/Crazy4Games en nu Gazoom.

Edit: Er staan nog steeds advertenties van Gazoom op. 51 stuks hier. Bah!

Edit 2: En die account is ook verwijderd

Quote:
Het betreft hier inderdaad een account wat nog niet door ons was geblokkeerd. Inmiddels hebben wij ook deze verwijderd van de site. Mocht u deze adverteerder in de toekomst nogmaals treffen op de site, dan vernemen wij het graag zodat wij weer kunnen ingrijpen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Edit 3: Ik heb nog 3 accounts met de naam Gazoom gevonden op Marktplaats. Wat een rare personen achter dat bedrijf zeg! Is natuurlijk weer een mail uitgegaan naar Marktplaats. Ze reageren wel erg snel!
❍ᴥ❍
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 13-09-2010 11:45
Quote:
[..]

bestaat er dan ook een kans, dat de opgelichte mensen hun geld terug krijgen?
Gepost door: Mogi99999 op 12-09-2010 21:56

Van betreffende persoon nog niet zoals je bij mijn link kunt zien maar van andere zaken wel.

Maar wat ook erg belangrijk dan is dat jij en andere dan ook meehelpen deze persoon te stoppen en dat hij in de toekomst geen schade meer kan aanrichten bij andere personen.

De kans dat je het geld of het pakket ziet is veel minder maar hoe meer mensen hoe meer kans.

Edit 2:

Via PM een bericht gekregen van Gazoom dat ik de link moest weghalen.
Na lang gesprek wil ik dan het wel ff doen.
Ik hoop dus dat ze er van hebben geleerd en hun best gaan doen om de rest van de klanten goed te helpen.

Verder kun je altijd googlen op gazoom aangezien ik het de mensen niet wil onthouden.
Door JeffreyGorka (8 reacties) op 13-09-2010 17:35
beste lui op dit forum,

ik heb sinds vandaag licht gezien aan het eind van de tunnel.

mijn geld is retour gekomen.

betrokkenen weten dat ik me eigen na 9 weken zeuren en bombarie maken opgelicht voelde door gazoom.

maar al het spamme , en continue bellen ( erg duur ,) mails, en het forum gebruiken, hebben ze het eindelijk recht gezet met mij.


Ene Koen is degene die het balletje kan laten rollen, mocht er nood aan de man zijn.

verder vind ik wel dat ze meer werk moeten maken van hun klanten ondersteuning,

aldus mijn ervaring,



Skull_kid
Door Skull_kid (39072 reacties) op 13-09-2010 17:47
Rol: Forum Moderator
Quote:
beste lui op dit forum,

ik heb sinds vandaag licht gezien aan het eind van de tunnel.

mijn geld is retour gekomen.

betrokkenen weten dat ik me eigen na 9 weken zeuren en bombarie maken opgelicht voelde door gazoom.

maar al het spamme , en continue bellen ( erg duur ,) mails, en het forum gebruiken, hebben ze het eindelijk recht gezet met mij.

ik wil er best voor instaan dat er wel zaken gedaan kunnen worden met gazoom.
Ene Koen is degene die het balletje kan laten rollen, mocht er nood aan de man zijn.

verder vind ik wel dat ze meer werk moeten maken van hun klanten ondersteuning,

aldus mijn ervaring,




Gepost door: JeffreyGorka op 13-09-2010 17:35

Kom nou, je bent toch niet gek geworden? Die gasten laten jou 9 weken wachten op je product/geld en jij gaat ze nu nog even aanbevelen ook. WTF?!
❍ᴥ❍
ThunderCat
Door ThunderCat (134 reacties) op 13-09-2010 18:25
Dat is inderdaad erg raar. Op mij komt het allemaal over dat ze alleen de klanten helpen die via budgetgaming hun beklag doen. Ga moord en brand schreeuwen zoals JeffreyGorka de afgelopen dagen en opeens kunnen er wel zaken gedaan worden. Maar de mensen die geen harde stappen nemen, worden gewoon opgelicht.

Je kan blij zijn dat jouw kwestie goed is afgelopen, maar ga zo'n site alsjeblieft niet zitten aanbevelen. Waarom kan Koen altijd wel via BG mensen helpen, maar niet via hun eigen mail/telefoon?
Door Mogi99999 (4 reacties) op 13-09-2010 19:54
Quote:
beste lui op dit forum,

ik heb sinds vandaag licht gezien aan het eind van de tunnel.

mijn geld is retour gekomen.

betrokkenen weten dat ik me eigen na 9 weken zeuren en bombarie maken opgelicht voelde door gazoom.

maar al het spamme , en continue bellen ( erg duur ,) mails, en het forum gebruiken, hebben ze het eindelijk recht gezet met mij.

ik wil er best voor instaan dat er wel zaken gedaan kunnen worden met gazoom.
Ene Koen is degene die het balletje kan laten rollen, mocht er nood aan de man zijn.

verder vind ik wel dat ze meer werk moeten maken van hun klanten ondersteuning,

aldus mijn ervaring,




Gepost door: JeffreyGorka op 13-09-2010 17:35

HIER WORDT IK DUS ECHT GEWELDIG BLIJ VAN

Als dit waar is, is er dus achteraf toch noch hoop!
Cherishe
Door Cherishe (2981 reacties) op 13-09-2010 20:08
Quote:
[..]

Van betreffende persoon nog niet zoals je bij mijn link kunt zien maar van andere zaken wel.

Maar wat ook erg belangrijk dan is dat jij en andere dan ook meehelpen deze persoon te stoppen en dat hij in de toekomst geen schade meer kan aanrichten bij andere personen.

De kans dat je het geld of het pakket ziet is veel minder maar hoe meer mensen hoe meer kans.

Edit 2:

Via PM een bericht gekregen van Gazoom dat ik de link moest weghalen.
Na lang gesprek wil ik dan het wel ff doen.
Ik hoop dus dat ze er van hebben geleerd en hun best gaan doen om de rest van de klanten goed te helpen.


Verder kun je altijd googlen op gazoom aangezien ik het de mensen niet wil onthouden.

Gepost door: Syphrone op 13-09-2010 11:45

Daar zakt dus echt mijn broek van af...wie denkt gazoom wel dat ze zijn om jou via PM te vertellen wat jij moet doen.
Ik had de link gewoon laten staan.
Dit dreig gedrag vertoonde ze ook toen ze nog al DIgitala door het leven gingen.

Wel reageren in PM's als je erbij gelapt wordt en eisen stellen aan de poster maar iedereen
oplichten en daar ook op marktplaats mee door blijven gaan.

Geef eerst maar in het openbaar je reactie op de problemen en het plaatsen van Syphrone zijn link....dan zullen wij als budgetgamers wel beslissen of de link er wel of niet mag staan...enne ...al jouw pm's aan mij gaan hier openbaar op het forum.
Switch FC 758389484967
OscarV
Door OscarV (273 reacties) op 13-09-2010 21:48
Quote:
[..]

Kom nou, je bent toch niet gek geworden? Die gasten laten jou 9 weken wachten op je product/geld en jij gaat ze nu nog even aanbevelen ook. WTF?!
Gepost door: Skull_kid op 13-09-2010 17:47

Vond het wel grappig. Eerst alle problemen die je hebt gehad met de order opnoemen en dan alsnog zeggen dat er wel zaken gedaan kan worden met ze. Ik zou er bijna geld op durven zetten dat er gevraagd is aan hem om dat te posten omdat ze het nú wel goed maken. Ik zou het wel weten als een firma 9 weken lang niks van zich laat horen terwijl ze wel lekker mijn geld hebben en ik diegene ben die constant erachteraan moet.

Ook raar zoals Thundercat al zegt dat je met een Nederlandse firma niet in contact kan komen aan de telefoon of per email. Ik kan zelfs de Engelse webshops aan de lijn krijgen laat staan per email, maar met Gazoom zou dit niet kunnen? Vreemd.
[Begin]  |24|25|26|27|28|29|30(35)  [Eind]