De shop heeft voluit MegaWebshop Ltd. (wat staat voor limited) Dat houd in dat de 'directeur'bijvoorbeeld zich in een ander land bevind. Door deze rechtsvorm of wat dan ook zijn ze nergens voor aansprakelijk!
maar denk eraan... als je iets besteld heeft megawebshop 3 maanden de tijd om het te leveren! (waardoor je er nog niet zomaar vanaf kan omdat je een 'contract' hebt gesloten door een artikel te kope). Bij mij is het gelukt na telefonisch contact, om mijn order te cancelen (dus ik heb het 06 nummer, PM als je nodig hebt )
0wner of: Xbox 360, Sony PSP, Nintendo DS, GBA en Nintendo Gamecube
Quote:
[..]
Er is hier nog niemand opgelicht of wat dan ook. Ik kan ook vanalles op een andere website zetten, maar de klachten op budgetgaming zijn mijns inziens nog niet voldoende om de shop te verwijderen.
Er moet ook vanuit het oogpunt van de winkel worden gekeken, deze moet zijn zaken netjes kunnen oplossen, ook als het een keer fout gaat. Overigens wordt je punt wel meegenomen in intern beraad hoor!
Gepost door: ktugach op 15-02-2007 21:58
Er is hier nog niemand opgelicht of wat dan ook. Ik kan ook vanalles op een andere website zetten, maar de klachten op budgetgaming zijn mijns inziens nog niet voldoende om de shop te verwijderen.
Er moet ook vanuit het oogpunt van de winkel worden gekeken, deze moet zijn zaken netjes kunnen oplossen, ook als het een keer fout gaat. Overigens wordt je punt wel meegenomen in intern beraad hoor!
Gepost door: ktugach op 15-02-2007 21:58
Dus eerst moet iemand van Budgetgaming worden opgelicht, voordat
Megawebshop uit de lijst gaat. Beetje krom in mijn ogen.
@Suvaaltje.
Nummer kan je ook hier posten hoor ivm privacy.
Is toch overal te vinden op internet
Quote:
Ff wat verder uitgezocht
De shop heeft voluit MegaWebshop Ltd. (wat staat voor limited) Dat houd in dat de 'directeur'bijvoorbeeld zich in een ander land bevind. Door deze rechtsvorm of wat dan ook zijn ze nergens voor aansprakelijk!
maar denk eraan... als je iets besteld heeft megawebshop 3 maanden de tijd om het te leveren! (waardoor je er nog niet zomaar vanaf kan omdat je een 'contract' hebt gesloten door een artikel te kope). Bij mij is het gelukt na telefonisch contact, om mijn order te cancelen (dus ik heb het 06 nummer, PM als je nodig hebt )
Gepost door: Suvaaltje op 16-02-2007 15:59
De shop heeft voluit MegaWebshop Ltd. (wat staat voor limited) Dat houd in dat de 'directeur'bijvoorbeeld zich in een ander land bevind. Door deze rechtsvorm of wat dan ook zijn ze nergens voor aansprakelijk!
maar denk eraan... als je iets besteld heeft megawebshop 3 maanden de tijd om het te leveren! (waardoor je er nog niet zomaar vanaf kan omdat je een 'contract' hebt gesloten door een artikel te kope). Bij mij is het gelukt na telefonisch contact, om mijn order te cancelen (dus ik heb het 06 nummer, PM als je nodig hebt )
Gepost door: Suvaaltje op 16-02-2007 15:59
Elke winkel die in nederland spullen verkoopt is gewoon gebonden aan de nederlandse wet van kopen op afstand, dit houdt in dat je je order altijd kostenloos kan annulleren op ieder moment tenzij het om een speciaal produkt gaat wat buiten het standaard assortiment valt of op maat gemaakt is ( en zelfs hiervoor moet er een handtekening voor akkoord aanwezig zijn van de koper )
Daarnaast mag je altijd binnen 7 werkdagen je aankoop retour sturen zonder opgaaf van reden en het volledige aankoopsbedrag min de verzendkosten terugvragen. Een winkel mag dan geen kosten hiervoor in rekening brengen en hooguit eisen dat de verzendkosten voor de rekening van de klant zijn.
Voor software is er een iets andere regel, bovenstaande regel is namelijk alleen van toepassing op software als de software nog ongeopend is.
Vele webwinkels lappen deze regels aan hun laars dus pas goed op waar je besteld, mijn advies is koop alleen bij winkels waar het adres en telefoonnummer duidelijk vermeld zijn zodat je ten alle tijden contact kant opnemen met ze.
Dit alles is alleen voor informatie en GEEN verwijt richting megawebshop.
Maar laat je dus nooit een oor aannaaien en haal gewoon je recht !
(Voorheen account xboxhome)
Quote:
[..]
@Suvaaltje.
Nummer kan je ook hier posten hoor ivm privacy.
Is toch overal te vinden op internet
Gepost door: Priko op 16-02-2007 16:34
@Suvaaltje.
Nummer kan je ook hier posten hoor ivm privacy.
Is toch overal te vinden op internet
Gepost door: Priko op 16-02-2007 16:34
nee want die zijn fout
0wner of: Xbox 360, Sony PSP, Nintendo DS, GBA en Nintendo Gamecube
Quote:
[..]
Dus eerst moet iemand van Budgetgaming worden opgelicht, voordat
Megawebshop uit de lijst gaat. Beetje krom in mijn ogen.
Gepost door: Priko op 16-02-2007 16:34
Dus eerst moet iemand van Budgetgaming worden opgelicht, voordat
Megawebshop uit de lijst gaat. Beetje krom in mijn ogen.
Gepost door: Priko op 16-02-2007 16:34
Zeker niet, maar ook op de link die je geeft op de vorige pagina staan eigenlijk geen mensen die opgelicht zijn. Wel staan er overal reacties van mensen die gewoon geen contact krijgen of heel lang op hun bestelling moeten wachten. Dat is geen oplichting maar gewoon hele slechte service.
Als vervolgens iedereen elkaar gaat napraten en roepen dat ze het niet vertrouwen na 1 week, dan krijg je natuurlijk al snel speculaties.
Ik ben het helemaal met je eens dat ze (uit te verhalen af te lezen) enorm slechte service hebben, maar dat betekent nog niet dat ze oplichters zijn.
Zoals ik al zei hebben we bij budgetgaming liever alleen winkels die gewoon goed presteren, dus nogmaals, dit nemen we zeker mee.
Quote:
Wij hebben namelijk ook opgemerkt dat veel van onze klanten van Budgetgaming verkeerde informatie lezen.
Wij hebben namelijk ook opgemerkt dat veel van onze klanten van Budgetgaming verkeerde informatie lezen.
dus bij deze ... maar ik bestel hier nix meer laat dat duidelijk zijn ^^
0wner of: Xbox 360, Sony PSP, Nintendo DS, GBA en Nintendo Gamecube
Still and forever gaming! Bezoek ook het www.nationaalvideogamemuseum.nl/ ! Laat mij naam vallen en betaal slechts 2x de helft!
Ik ben de directeur van Megawebshop en ik wil hier een aantal misverstanden rechtzetten.
Er is waarschijnlijk een gerucht verspreid dat wij geen goede service zouden verlenen of dat we niet betrouwbaar zouden zijn, dit is absoluut onjuist.
Megawebshop bestaat al meer dan 3 jaar en in deze tijd hebben wij dienst gedaan als een zeer betrouwbare Webshop met lage prijzen en een groot assortiment.
Niet voor niets bestaan wij al enige tijd en we zijn ook een zeer snel groeiend bedrijf met als uitgangspunt goede service aan al onze klanten.
Wij zijn sinds kort actief op Budgetgaming en zoals velen van jullie hebben gemerkt zijn wij een van de goedkoopste winkels.
Wij zijn doordeweeks altijd telefonisch bereikbaar van 14:00 tot 18:00 op nummer 010-467-17-03.
Wij zijn gevestigd aan de Schoonoordstraat 16A in Rotterdam.
We hebben nooit klachten ontvangen en proberen ook altijd goede service te bieden aan al onze klanten.
Als u vragen heeft kunt u ons altijd bereiken per email op info@megawebshop.nl of verkoop@megawebshop.nl en doordeweeks per telefoon.
Ook kunt u via onze helpdesk op onze website een aanvraag sturen wat overzichtelijker werkt, u ziet dus dat wij zeer veel manieren hebben om snel contact te bieden aan onze klanten.
Ik adviseer iedereen dan ook niet te snel conclusies te trekken maar eerst bij ons te informeren mochten er vragen zijn of een probleem.
U kunt bij ons ieder moment uw order annuleren en bent verplicht tot niets.
Wij staan altijd klaar om u te helpen met al uw vragen.
Met vriendelijke groeten.
De Directie.
I like work. It fascinates me. I can sit and look at it for hours.
Om een voorbeeld te noemen
http://www.computerconsument.nl/pages/redartikelendetail.php?redartID=181
en op tweakers is het ook maar net voldoende.
Maar goed, zoals overal op internet geadviseerd wordt, koop gewoon niet bij dit soort winkels die vanuit een keldertje de boel runnen met 1 persoon. dit zijn bedrijven die je kan vergelijken met hardwaretotaal.nl en computerfarm.nl ( die inmiddels op de schop is gegaan ) zoek maar eens op tweakers bij de shopsurvey en je weet wat ik bedoel.
Het artikel waar u naar refereert is volledig onjuist.
Deze meneer heeft een telefoongesprek gevoerd en deed alsof hij een klant was bij ons.
Vervolgens heeft hij allerlei dingen eromheen verzonnen en op de website geplaatst.
Dat dit artikel uberhaupt door iemand geschreven is wilt toch niet zeggen dat deze juist moet zijn?
Deze meneer wist niet wat Paypal was, dit moest door ons aan hem uitgelegd worden.
Voor iemand die iets over een internetwinkel schrijft neem ik aan dat hij of zij toch wel bekend moet zijn met Paypal?
Als er iets op internet staat dan gaan heel snel mensen automatisch aannemen dat het klopt, wij proberen ons niet hieruit te praten maar dat artikel zit toch echt vol met onterechte antijgingen.
Zoals ik al eerder zei zijn wij al 3 jaar aktief op het internet, en u zou toch wel moeten weten dat indien wij echt onbetrouwbaar zouden zijn wij nooit zo lang kunnen bestaan.
Als u dit topic vanaf het begin leest zult u zien dat er niets aan de hand is, niemand is zijn geld kwijt.
Klanten die hun order wilden annuleren hebben dit altijd kunnen doen, en het geld dat is betaald is altijd teruggestort.
Er wordt in dit topic geschreven over ons en het woord onbetrouwbaar valt hier en daar maar er is helemaal niemand gedupeerd en dit zal ook nooit gebeuren.
Maar ik wil hierbij nogmaals benadrukken, neemt u a.u.b niet zomaar dingen aan alleen maar omdat ze op internet staan.
Iedereen die bij Megawebshop een bestelling plaatst is vrij deze te annuleren wanneer hij of zij maar wilt, het betaalde geld wordt dan altijd maar dan ook altijd teruggestort zonder kosten of iets dergelijks.
Ik vraag me daarom ook af wie er kan beweren dat die zijn geld of producten niet heeft gekregen?
Mocht iemand persoonlijk contact met ons willen dan kan dit altijd bij ons afhaaladres aan de Schoonoordstraat 16A in Rotterdam, wij zijn op werkdagen geopend van 13:00 tot 17:00.
Met vriendelijke groeten.
De Directie.
Maar goed, het is aan de mensen zelf om de keuze te maken om bij u te kopen, ik zal het in ieder geval niet doen en liever een euro meer betalen ergens anders.
ik heb dus geen slechte ervaringen met u of uw winkel en wil ook zeker geen uitspraken doen over de kwaliteit van uw winkel en wens u verder ook gewoon success met zaken doen
Als ik dit topic zo even doorkijk zie ik de eerste reacties van mensen die hun spel(len) binnen hebben gekregen (soms een iets langere levertijd).
Daarna wat links en reacties op andere websites en een paar opmerkingen over slechte comminucatie en vervolgens gaan mensen die winkel verdacht vinden, orders cancellen en de winkel als onbetrouwbaar bestempelen. Op die manier kan het hard gaan met een reputatie
Ik vind dit niet helemaal eerlijk naar megawebshop toe. Ik ben het er mee eens dat als de communicatie niet voldoende is, dat hier aan gewerkt moet worden. Niet elke winkel reageert zo snel als bijvoorbeeld zuiderpark of xboxhome/wiihome. Probeer maar eens een mail te sturen naar bol.com, dat duurt soms ook dagen voordat je ook maar iets hoort.
Omdat ik verder geen ervaring met de winkel heb, kan ik daar geen oordeel over geven. Als ik het zo hier lees en op tweakers dan kan ik het advies geven (zoals anderen ook doen): Mensen die er geen goed gevoel bij hebben of snel hun spullen nodig hebben, bestel ergens anders. Wil je een lage prijs (ze zijn over het algemeen inderdaad best goedkoop) en heb je alle tijd en hecht je niet zo veel waarde aan een direct antwoord (dat zijn de ervaringen tot nu toe), dan kan je hier (tot nu toe) best bestellen.
Als er mensen zijn die opgelicht zijn, je kunt me altijd pm'en, wellicht dat budgetgaming kan bemiddelen of iets dergelijks.
Heeft een: ps3, ps2, gameboy micro, wii, ds lite, psp slim & lite:D
Maar om nog even verder in detail te treden:
Ik had daar de X360 GoW pack besteld, en kon het de volgende dag op komen halen. Het pack was niet leverbaar, maar ze stelden voor dat mijn bestelling dan werd omgezet naar 1x Gears of War en 1x Premium pack tegen de packprijs, omdat deze wel op vooraad lagen. Vond ik zelf wel een zeer klantvriendelijke reactie van ze.
Was er dan niets negatiefs? Opzich geen al te grote dingen, alleen was de 'webmaster' (zo blijkt achteraf, na de verkoper te hebben gesproken) bezig te zijn geweest met de site waardoor ik mijn bestelling in eerste instantie een poosje niet kon plaatsen. De communicatie had enigszins beter gekund, omdat ik een reactie op een in de middag verstuurde mail pas in de avond kreeg.
Een vriend van me heeft er even later ook een X360 GoW pack gehaald en kon deze ook snel ophalen.
Quote:
en nog andere mensen besteld in de tussentijd ??
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
zijn er meer mensen die moeite hebben met het plaatsen van een bestelling ? iedere keer als ik wil afrekenen krijg ik een 404 error.
check ook ons forumpiej , http://www.funnyforum.nl