Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

AllYourGames.nl

[Begin]  |1|2|3 (3) [Eind]
Doodgraver
Door Doodgraver (591 reacties) op 05-06-2015 16:09
( PM )
Begin dit jaar kocht ik bij AYG een blauwe PS4 controller. Deze ging echter binnen een week kapot, niet door mijn toedoen. Een aantal knoppen werden lam. Op de website had ik een retouraanvraag gedaan. Hier kreeg ik geen reactie op, dus ik besloot maar te mailen. Ze hadden niks ontvangen zeiden ze, maar de retouraanvraag stond gewoon nog op de website onder mijn account. Na hier en daar wat communicatie moest ik het product naar hen opsturen, zodat zij het naar Sony zouden sturen. Maar de retourkosten waren wel voor mijn rekening.

Na 2 weken niets te horen, besloot ik zelf maar weer te mailen. Het product lag nog bij Sony. Ik zou bericht krijgen. Dus een maand later besloot ik zelf maar weer te mailen, dat het me wel te lang duurde. We zaten inmiddels al in april. Zij vonden het ook lang duren en zouden mij een nieuwe controller sturen. Ik bedankte hen vriendelijk.

Vervolgens in mei maar weer gemaild, want de controller was nog steeds niet ontvangen. Ik vroeg ze netjes waar mijn controller bleef. Hier heb ik geen reactie op gekregen, dus 2 weken later weer gemaild naar ze. Dit keer een iets dringendere mail waar mijn controller bleef. We zitten nu in juni en ik heb niets meer van ze vernomen.

Ik vind dit belachelijk, ronduit slechte klantenservice en ondertussen ben ik wel 50 euro armer, zonder controller. Telefoonnummer hebben ze niet. Ik vraag me af of ik ooit nog wat van ze ga horen. Ik heb ze maar weer gemaild, nog steeds beleefd, alleen niet vriendelijk.

Ik kwam er net achter dat er wel een telefoonnummer was, maar dat wordt dan weer niet uit te leggen denk ik.
Kijk ook eens in mijn Trading Topic. Ik vraag veel games en andere spullen en verkoop ook nog wat: http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=13035&forum_id=16
Mauzzahr
Door Mauzzahr (1082 reacties) op 05-06-2015 17:18
( PM )
Quote:
Begin dit jaar kocht ik bij AYG een blauwe PS4 controller. Deze ging echter binnen een week kapot, niet door mijn toedoen. Een aantal knoppen werden lam. Op de website had ik een retouraanvraag gedaan. Hier kreeg ik geen reactie op, dus ik besloot maar te mailen. Ze hadden niks ontvangen zeiden ze, maar de retouraanvraag stond gewoon nog op de website onder mijn account. Na hier en daar wat communicatie moest ik het product naar hen opsturen, zodat zij het naar Sony zouden sturen. Maar de retourkosten waren wel voor mijn rekening.

Na 2 weken niets te horen, besloot ik zelf maar weer te mailen. Het product lag nog bij Sony. Ik zou bericht krijgen. Dus een maand later besloot ik zelf maar weer te mailen, dat het me wel te lang duurde. We zaten inmiddels al in april. Zij vonden het ook lang duren en zouden mij een nieuwe controller sturen. Ik bedankte hen vriendelijk.

Vervolgens in mei maar weer gemaild, want de controller was nog steeds niet ontvangen. Ik vroeg ze netjes waar mijn controller bleef. Hier heb ik geen reactie op gekregen, dus 2 weken later weer gemaild naar ze. Dit keer een iets dringendere mail waar mijn controller bleef. We zitten nu in juni en ik heb niets meer van ze vernomen.

Ik vind dit belachelijk, ronduit slechte klantenservice en ondertussen ben ik wel 50 euro armer, zonder controller. Telefoonnummer hebben ze niet. Ik vraag me af of ik ooit nog wat van ze ga horen. Ik heb ze maar weer gemaild, nog steeds beleefd, alleen niet vriendelijk.

Ik kwam er net achter dat er wel een telefoonnummer was, maar dat wordt dan weer niet uit te leggen denk ik.
Gepost door: Doodgraver op 05-06-2015 16:09


Je kon toch gelijk met Sony contact opnemen? Ik had een xbox controller die standaard in-game naar boven liep (joystick naar boven zegmaar). Onder garantie zonder kosten naar Microsoft gestuurd en nieuwe gekregen. Moet bij Sony ook mogelijk zijn toch? Doet alleen verder helaas niks af aan de toch wel slechte klantenservice van AYG in dit geval...
Rollin’..
sider inc
Door sider inc (733 reacties) op 05-06-2015 17:33
( PM )
Quote:
Begin dit jaar kocht ik bij AYG een blauwe PS4 controller. Deze ging echter binnen een week kapot, niet door mijn toedoen. Een aantal knoppen werden lam. Op de website had ik een retouraanvraag gedaan. Hier kreeg ik geen reactie op, dus ik besloot maar te mailen. Ze hadden niks ontvangen zeiden ze, maar de retouraanvraag stond gewoon nog op de website onder mijn account. Na hier en daar wat communicatie moest ik het product naar hen opsturen, zodat zij het naar Sony zouden sturen. Maar de retourkosten waren wel voor mijn rekening.

Na 2 weken niets te horen, besloot ik zelf maar weer te mailen. Het product lag nog bij Sony. Ik zou bericht krijgen. Dus een maand later besloot ik zelf maar weer te mailen, dat het me wel te lang duurde. We zaten inmiddels al in april. Zij vonden het ook lang duren en zouden mij een nieuwe controller sturen. Ik bedankte hen vriendelijk.

Vervolgens in mei maar weer gemaild, want de controller was nog steeds niet ontvangen. Ik vroeg ze netjes waar mijn controller bleef. Hier heb ik geen reactie op gekregen, dus 2 weken later weer gemaild naar ze. Dit keer een iets dringendere mail waar mijn controller bleef. We zitten nu in juni en ik heb niets meer van ze vernomen.

Ik vind dit belachelijk, ronduit slechte klantenservice en ondertussen ben ik wel 50 euro armer, zonder controller. Telefoonnummer hebben ze niet. Ik vraag me af of ik ooit nog wat van ze ga horen. Ik heb ze maar weer gemaild, nog steeds beleefd, alleen niet vriendelijk.

Ik kwam er net achter dat er wel een telefoonnummer was, maar dat wordt dan weer niet uit te leggen denk ik.
Gepost door: Doodgraver op 05-06-2015 16:09


Nog geen 10 min zoek werk het telefoonnummer :)

Bel: 06-43888011
Damast 1, 5667RX, Geldrop
Rubriek: Webwinkels
KvK-gegevens

Hoop dat je het oplost als het lukt verwacht ik een taartje of iig een pm dat het gelukt is :)
Door AllYourGames (30 reacties) op 05-06-2015 19:35
( PM )
Het ging hier om een geïmporteerd product uit de USA waardoor Sony Europa dit soort garantiegevallen niet oplost. Aangezien Sony Europa het zelf niet oplost regelen wij dit normaliter met de leverancier. Dat had in dit geval ook moeten gebeuren.

Er is een toezegging gedaan door ons, maar door meerdere redenen is dit nog niet nagekomen. De email van de klant is inmiddels beantwoord met een passende oplossing voor op de korte termijn.

Het hierboven genoemde telefoonnummer is gedateerd en al enkele jaren niet meer in gebruik. De klantenservice is op dit moment enkel per email te bereiken.
Montalvo
Door Montalvo (2394 reacties) op 05-06-2015 22:15
( PM )
Quote:
[..]

Iedereen mag natuurlijk zijn of haar mening hebben. Van smoesjes is geen sprake, een inhoudelijke uitleg is ook gegeven aan de desbetreffende klant. Daarnaast is er ook een passende oplossing geboden voor dit specifieke garantiegeval.

Zoals aangegeven is er contact met de klant. Van "geen kut van je laten horen" is absoluut geen sprake.

Verder contact met de klant zal gewoon plaatsvinden per email. Bedankt voor je mening en een fijn weekend toegewenst.
Gepost door: AllYourGames op 05-06-2015 22:03


Je gaat als winkel de klant toch niet laten wachten op een retour van de fabrikant? Hoe moeilijk kan het zijn om een nieuwe controller op te sturen en het 'wachten op de controller' voor eigen rekening te nemen?
Door AllYourGames (30 reacties) op 05-06-2015 22:32
( PM )
Quote:
[..]

Je gaat als winkel de klant toch niet laten wachten op een retour van de fabrikant? Hoe moeilijk kan het zijn om een nieuwe controller op te sturen en het 'wachten op de controller' voor eigen rekening te nemen?
Gepost door: Ramon NL op 05-06-2015 22:15


Dit was dus ook precies de bedoeling. Echter is die nieuwe controller destijds niet direct geleverd aangezien wij het de desbetreffende controller op dat moment niet voorradig hadden.

Vandaar dat het langer duurde dan normaal.

Maar zoals reeds aangegeven. Er zijn hier zeker fouten gemaakt. De klant is geïnformeerd en heeft een oplossing aangeboden gekregen. Dat lijkt mij op dit moment het belangrijkste.
Doodgraver
Door Doodgraver (591 reacties) op 05-06-2015 23:47
( PM )
Ik heb inderdaad mailcontact inmiddels. Volgens mij gaat het nu opgelost worden.
Kijk ook eens in mijn Trading Topic. Ik vraag veel games en andere spullen en verkoop ook nog wat: http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=13035&forum_id=16
Doodgraver
Door Doodgraver (591 reacties) op 09-06-2015 14:27
( PM )
En zojuist de controller binnen.
Kijk ook eens in mijn Trading Topic. Ik vraag veel games en andere spullen en verkoop ook nog wat: http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=13035&forum_id=16
Nrg50
Door Nrg50 (947 reacties) op 25-09-2015 10:46
( PM )
Na 2 dagen nog geen verzendbericht gehad. Misschien ben ik verwend door andere webshops die wel altijd binnen 1, hooguit 2 dagen verzenden, maar baal er wel van

Update: gebeld zou terug gebeld worden, niet gebeurd, opnieuw gebeld, blijkt het spel niet op voorraad, voorraad foutje. Wordt "als het goed is" maandag verstuurd .

Nou, daar bestel ik dus echt helemaal nooit meer wat! Voorraad fouten zijn heel vervelend, maar zorg dat de klant gelijk op de hoogte wordt gebracht.
Omelet du fromage! FC 5215-0026-8538 DEBSTER SW 1492-6088-1615
ThaDanus
Door ThaDanus (1962 reacties) op 18-03-2017 11:37
( PM )
Ik zit toevallig even door de shopsurvey van Allyourgames.nl te bladeren, maar er zijn best wel veel reacties geplaatst door members met maar 1 reactie, die op de dag dat ze de review plaatsen lid zijn geworden...hmmmmmmmm. Kan natuurlijk toeval zijn, maar het zijn er toch wel aardig wat. (Ezhars, Dirkcuypers, Stan.zanden, Johnbroeren67, XViciousVixen, Lucjee_99, Maxfransen, en dat is tot net na Kerstmis teruggaan)
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217
ktugach
Door ktugach (10590 reacties) op 18-03-2017 11:42
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Ik zit toevallig even door de shopsurvey van Allyourgames.nl te bladeren, maar er zijn best wel veel reacties geplaatst door members met maar 1 reactie, die op de dag dat ze de review plaatsen lid zijn geworden...hmmmmmmmm. Kan natuurlijk toeval zijn, maar het zijn er toch wel aardig wat. (Ezhars, Dirkcuypers, Stan.zanden, Johnbroeren67, XViciousVixen, Lucjee_99, Maxfransen, en dat is tot net na Kerstmis teruggaan)
Gepost door: ThaDanus op 18-03-2017 11:37


Het zal ermee te maken hebben dat je als klant een korting krijgt/kreeg bij het invullen van een Shopsurvey na je bestelling. Doen meer winkels :)
Groenteboer
Door Groenteboer (6585 reacties) op 18-03-2017 11:45
( PM )
Heb ik inderdaad ook gezien, ik wilde er wat bestellen maar de reviews gaan alle kanten uit voor deze winkel. Geen idee of het wat is...
Sgt. Rex 'Power' Colt: Doc, I got the Killstar... It's Sloan's bed time, and I plan to tuck him in... under six feet of dirt.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (28601 reacties) op 18-03-2017 11:52
( PM )
Komt gewoon omdat mensen die hier langer zitten zo ver zijn verzuurt dat ze alleen nog maar negatief kunnen reageren. Jaren terug plaatste ik ook nog enorm positieve reviews. Maar na een tijdje blijven hangen werd ik overal zo boos over.

Bijvoorbeeld bij Bol; Switch besteld toen deze €309,- was tijdens de pre-order. Gebruik gemaakt van een aantal kortingen die ik kreeg omdat ik zo'n trouwe klant ben. Alles werd netjes en op tijd geleverd. En nóg ben ik ontevreden over de gang van zaken. Ik ga maar over een paar weken verhuizen naar de PU fora. Misschien veranderd dat mij een beetje.
Twitch.tv/DagDoesStuff ☻
Htbaa
Door Htbaa (9366 reacties) op 31-07-2019 11:01
( PM )
Sjonge jonge! Koop je een PS4 Slim 500GB voor € 28,99 wordt de order geannuleerd. Want prijsfout. Maar ik had al betaald! Dit slaat alles!!! Gewoon leveren!!!



Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Marty84
Door Marty84 (1262 reacties) op 07-09-2019 16:04
( PM )
Zojuist de bestelling binnen van Allyourgames en dan zit er nog een kortingsbon in voor mijn volgende bestelling. Meer mensen zon bon gekregen of wordt dat random uitgedeeld?
EPMD
Door EPMD (5882 reacties) op 07-09-2019 16:58
( PM )
Quote:
Zojuist de bestelling binnen van Allyourgames en dan zit er nog een kortingsbon in voor mijn volgende bestelling. Meer mensen zon bon gekregen of wordt dat random uitgedeeld?
Gepost door: Marty84 op 07-09-2019 16:04


Heb het ook. €2 korting. Korting is korting. Dus mooi meegenomen.
Code is wel slechts een maand geldig.
RJGAMER
Door RJGAMER (267 reacties) op 22-09-2019 12:11
( PM )
Hopelijk hebben ze dit jaar de Nederlandseversie van FIFA 20
Professioneel computermepper!
[Begin]  |1|2|3 (3) [Eind]