Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

bol.com [Algemeen Topic]

[Begin]  |290|291|292|293|294|295|296(306)  [Eind]
Doobieters
Door Doobieters (29725 reacties) op 10-03-2023 14:45
Je kunt meerdere keren iDeal gebruiken zonder problemen. App verwijderen, opnieuw installeren en gaan.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Door Harrypatat (89 reacties) op 13-04-2023 09:18
Ik heb een probleem met Bol.com en een partner daarvan. Misschien herkennen jullie iets erin en kunnen jullie mij tips geven.

Ik had een ultrawide monitor besteld bij bol.com die verkocht werd door partner CPS IT & Electro uit België. Deze heb ik 14 maart ontvangen, beviel niet en dus heb ik een retouraanvraag direct dezelfde dag gedaan. Na 2 dagen nog steeds geen retourlabel ontvangen, contact gehad met bol.com en daaropvolgend mijn retourlabel ontvangen. Pakket op de post gedaan en 31 maart is het volgens postnl aangekomen en ontvangen bij CPS.
Op 7 april (een week later) heb ik nog altijd geen geld terug of iets vernomen van bol.com of CPS dus ik neem contact op met de vraag waar mijn retourbetaling blijft. Daarop krijg ik van CPS het volgende:

Beste Martijn,
Ik zal dit even doorgeven aan onze technische dienst om dit asap voor u af te handelen.

Met vriendelijke groet,

CPS IT & Electro
Partner van bol.com


Vervolgens krijg ik 11 april (afgelopen dinsdag) de volgende mail van hun:
Beste Martijn,

wij hebben het scherm zonet nagekeken en vastgesteld dat het artikel hier beschadigd is aangekomen. Het lipje van de voet is afgebroken ( wij vermoeden in transport door verkeerd verpakken ) om die reden kunnen wij de retour niet accepteren en zullen wij u het scherm terug sturen. In bijlage een foto van de schade.

Met vriendelijke groet,


In de bijlage zijn 2 foto's van een ingepakte monitor en 2 foto's van een voet met een kapot lipje. Ik heb met uiterste zorgvuldigheid de monitor wederom ingepakt en in mijn ogen bewijzen de foto's een kapot lipje, maar niet dat het van 'mijn' monitor is, laat staan dat het mijn schuld zou zijn.

Tot nu toe heb ik bol.com altijd heel betrouwbaar gevonden in hun service en zodoende dacht ik ook dat hun partners op dezelfde wijze moeten handelen. Nu heb ik gisteren gekeken naar reviews van CPS en die zijn niet mals, daar staan meerdere soortgelijke verhalen waarbij ze moeilijk doen over terugbetalen of iets dergelijks.

Hebben jullie tips/adviezen? Of ben ik gewoon 300 euro kwijt?!
Roosje
Door Roosje (8014 reacties) op 13-04-2023 09:23
Quote:
Ik heb een probleem met Bol.com en een partner daarvan. Misschien herkennen jullie iets erin en kunnen jullie mij tips geven.

Ik had een ultrawide monitor besteld bij bol.com die verkocht werd door partner CPS IT & Electro uit België. Deze heb ik 14 maart ontvangen, beviel niet en dus heb ik een retouraanvraag direct dezelfde dag gedaan. Na 2 dagen nog steeds geen retourlabel ontvangen, contact gehad met bol.com en daaropvolgend mijn retourlabel ontvangen. Pakket op de post gedaan en 31 maart is het volgens postnl aangekomen en ontvangen bij CPS.
Op 7 april (een week later) heb ik nog altijd geen geld terug of iets vernomen van bol.com of CPS dus ik neem contact op met de vraag waar mijn retourbetaling blijft. Daarop krijg ik van CPS het volgende:

Beste Martijn,
Ik zal dit even doorgeven aan onze technische dienst om dit asap voor u af te handelen.

Met vriendelijke groet,

CPS IT & Electro
Partner van bol.com


Vervolgens krijg ik 11 april (afgelopen dinsdag) de volgende mail van hun:
Beste Martijn,

wij hebben het scherm zonet nagekeken en vastgesteld dat het artikel hier beschadigd is aangekomen. Het lipje van de voet is afgebroken ( wij vermoeden in transport door verkeerd verpakken ) om die reden kunnen wij de retour niet accepteren en zullen wij u het scherm terug sturen. In bijlage een foto van de schade.

Met vriendelijke groet,


In de bijlage zijn 2 foto's van een ingepakte monitor en 2 foto's van een voet met een kapot lipje. Ik heb met uiterste zorgvuldigheid de monitor wederom ingepakt en in mijn ogen bewijzen de foto's een kapot lipje, maar niet dat het van 'mijn' monitor is, laat staan dat het mijn schuld zou zijn.

Tot nu toe heb ik bol.com altijd heel betrouwbaar gevonden in hun service en zodoende dacht ik ook dat hun partners op dezelfde wijze moeten handelen. Nu heb ik gisteren gekeken naar reviews van CPS en die zijn niet mals, daar staan meerdere soortgelijke verhalen waarbij ze moeilijk doen over terugbetalen of iets dergelijks.

Hebben jullie tips/adviezen? Of ben ik gewoon 300 euro kwijt?!
Gepost door: Harrypatat op 13-04-2023 09:18

Ik zou even contact zoeken met de klantenservice van bol.com en hun hulp inschakelen.
Boomerang! Do you want a banana..?
Mastat
Door Mastat (1016 reacties) op 13-04-2023 09:25
Quote:
Ik heb een probleem met Bol.com en een partner daarvan. Misschien herkennen jullie iets erin en kunnen jullie mij tips geven.

Ik had een ultrawide monitor besteld bij bol.com die verkocht werd door partner CPS IT & Electro uit België. Deze heb ik 14 maart ontvangen, beviel niet en dus heb ik een retouraanvraag direct dezelfde dag gedaan. Na 2 dagen nog steeds geen retourlabel ontvangen, contact gehad met bol.com en daaropvolgend mijn retourlabel ontvangen. Pakket op de post gedaan en 31 maart is het volgens postnl aangekomen en ontvangen bij CPS.
Op 7 april (een week later) heb ik nog altijd geen geld terug of iets vernomen van bol.com of CPS dus ik neem contact op met de vraag waar mijn retourbetaling blijft. Daarop krijg ik van CPS het volgende:

Beste Martijn,
Ik zal dit even doorgeven aan onze technische dienst om dit asap voor u af te handelen.

Met vriendelijke groet,

CPS IT & Electro
Partner van bol.com


Vervolgens krijg ik 11 april (afgelopen dinsdag) de volgende mail van hun:
Beste Martijn,

wij hebben het scherm zonet nagekeken en vastgesteld dat het artikel hier beschadigd is aangekomen. Het lipje van de voet is afgebroken ( wij vermoeden in transport door verkeerd verpakken ) om die reden kunnen wij de retour niet accepteren en zullen wij u het scherm terug sturen. In bijlage een foto van de schade.

Met vriendelijke groet,


In de bijlage zijn 2 foto's van een ingepakte monitor en 2 foto's van een voet met een kapot lipje. Ik heb met uiterste zorgvuldigheid de monitor wederom ingepakt en in mijn ogen bewijzen de foto's een kapot lipje, maar niet dat het van 'mijn' monitor is, laat staan dat het mijn schuld zou zijn.

Tot nu toe heb ik bol.com altijd heel betrouwbaar gevonden in hun service en zodoende dacht ik ook dat hun partners op dezelfde wijze moeten handelen. Nu heb ik gisteren gekeken naar reviews van CPS en die zijn niet mals, daar staan meerdere soortgelijke verhalen waarbij ze moeilijk doen over terugbetalen of iets dergelijks.

Hebben jullie tips/adviezen? Of ben ik gewoon 300 euro kwijt?!
Gepost door: Harrypatat op 13-04-2023 09:18

Verkoper moet het product terugnemen.
Het kan zijn dat er schade is ontstaan en de verkoper dus een vergoeding hiervoor wil, dit moet wel een redelijk bedrag zijn.
🟦🟨
Xor
Door Xor (35476 reacties) op 13-04-2023 09:36
Quote:
Ik heb een probleem met Bol.com en een partner daarvan. Misschien herkennen jullie iets erin en kunnen jullie mij tips geven.

Ik had een ultrawide monitor besteld bij bol.com die verkocht werd door partner CPS IT & Electro uit België. Deze heb ik 14 maart ontvangen, beviel niet en dus heb ik een retouraanvraag direct dezelfde dag gedaan. Na 2 dagen nog steeds geen retourlabel ontvangen, contact gehad met bol.com en daaropvolgend mijn retourlabel ontvangen. Pakket op de post gedaan en 31 maart is het volgens postnl aangekomen en ontvangen bij CPS.
Op 7 april (een week later) heb ik nog altijd geen geld terug of iets vernomen van bol.com of CPS dus ik neem contact op met de vraag waar mijn retourbetaling blijft. Daarop krijg ik van CPS het volgende:

Beste Martijn,
Ik zal dit even doorgeven aan onze technische dienst om dit asap voor u af te handelen.

Met vriendelijke groet,

CPS IT & Electro
Partner van bol.com


Vervolgens krijg ik 11 april (afgelopen dinsdag) de volgende mail van hun:
Beste Martijn,

wij hebben het scherm zonet nagekeken en vastgesteld dat het artikel hier beschadigd is aangekomen. Het lipje van de voet is afgebroken ( wij vermoeden in transport door verkeerd verpakken ) om die reden kunnen wij de retour niet accepteren en zullen wij u het scherm terug sturen. In bijlage een foto van de schade.

Met vriendelijke groet,


In de bijlage zijn 2 foto's van een ingepakte monitor en 2 foto's van een voet met een kapot lipje. Ik heb met uiterste zorgvuldigheid de monitor wederom ingepakt en in mijn ogen bewijzen de foto's een kapot lipje, maar niet dat het van 'mijn' monitor is, laat staan dat het mijn schuld zou zijn.

Tot nu toe heb ik bol.com altijd heel betrouwbaar gevonden in hun service en zodoende dacht ik ook dat hun partners op dezelfde wijze moeten handelen. Nu heb ik gisteren gekeken naar reviews van CPS en die zijn niet mals, daar staan meerdere soortgelijke verhalen waarbij ze moeilijk doen over terugbetalen of iets dergelijks.

Hebben jullie tips/adviezen? Of ben ik gewoon 300 euro kwijt?!
Gepost door: Harrypatat op 13-04-2023 09:18
Heb je nog geprobeerd om contact te nemen met de klantenservice? Want in principe heb je gewoon recht op het retourneren binnen bepaalde dagen. Dan vertel je het hele verhaal van dat ze eerst moeilijk deden om een retourlabel te geven en dat ze daarna met de reden komen dat het artikel beschadigd is ontvangen terwijl je hem gewoon onbeschadigd had geretourneerd. Daarnaast maakt het in principe weinig uit gezien je recht op afstand hebt. Stel dat ik het artikel wel beschadigd had ontvangen, dan zou ik het alsnog retourneren en moet ik ook gewoon een nieuwe krijgen, toch?

Zoiets in de trant . Maar voor de volgende keer kan je beter geen producten van andere aanbieders kopen. Of alleen van aanbieders die voor jou bekend zijn. Want meestal hebben die andere aanbieders ook andere voorwaarden. En wanneer je met iets zit, dan kunnen ze soms moeilijk erover doen.

Maar mocht je besluiten om toch nog weer bij een andere aanbieder op Bol.com te bestellen, dan heb je je lesje geleerd en moet je voor de zekerheid foto's maken van het artikel wanneer je hem retourneert. Want als je opnieuw deze ongein meemaakt, dan kan je daarna zeggen "Hier zijn de foto's, b**ches. Geen beschadigingen of wat dan ook te zien. En ook goed ingepakt. Dus hoe is hij opeens beschadigd? Via pakketbezorging?" .
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Josplays
Door Josplays (3909 reacties) op 13-04-2023 10:48
Vind het ook een beetje raar verhaal. Omdat het kapot is krijg je je geld niet terug? Dus als ik iets verkoop en iemand retourneert het en ik heb zoiets van "Ik wil liever dat geld houden", maak ik snel even iets kapot en dan mag je niks meer ertegen doen? Beetje raar allemaal.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Door Fred20 (921 reacties) op 13-04-2023 10:56
Ik denk dat je beter bij bol.com kan aankloppen. Als ik de reviews zo lees (op trustpilot) lijkt het inderdaad iets wat dit bedrijf vaker doet. Jouw geluk is dan nu misschien dat de aankoop via bol.com was, die zijn toch wat meer betrouwbaar en willen waarschijnlijk ook geen zaken blijven doen met zo'n bedrijf als ze het niet oplossen.
Dannytello
Door Dannytello (6 reacties) op 13-04-2023 10:58
Quote:
Ik heb een probleem met Bol.com en een partner daarvan. Misschien herkennen jullie iets erin en kunnen jullie mij tips geven.

Ik had een ultrawide monitor besteld bij bol.com die verkocht werd door partner CPS IT & Electro uit België. Deze heb ik 14 maart ontvangen, beviel niet en dus heb ik een retouraanvraag direct dezelfde dag gedaan. Na 2 dagen nog steeds geen retourlabel ontvangen, contact gehad met bol.com en daaropvolgend mijn retourlabel ontvangen. Pakket op de post gedaan en 31 maart is het volgens postnl aangekomen en ontvangen bij CPS.
Op 7 april (een week later) heb ik nog altijd geen geld terug of iets vernomen van bol.com of CPS dus ik neem contact op met de vraag waar mijn retourbetaling blijft. Daarop krijg ik van CPS het volgende:

Beste Martijn,
Ik zal dit even doorgeven aan onze technische dienst om dit asap voor u af te handelen.

Met vriendelijke groet,

CPS IT & Electro
Partner van bol.com


Vervolgens krijg ik 11 april (afgelopen dinsdag) de volgende mail van hun:
Beste Martijn,

wij hebben het scherm zonet nagekeken en vastgesteld dat het artikel hier beschadigd is aangekomen. Het lipje van de voet is afgebroken ( wij vermoeden in transport door verkeerd verpakken ) om die reden kunnen wij de retour niet accepteren en zullen wij u het scherm terug sturen. In bijlage een foto van de schade.

Met vriendelijke groet,


In de bijlage zijn 2 foto's van een ingepakte monitor en 2 foto's van een voet met een kapot lipje. Ik heb met uiterste zorgvuldigheid de monitor wederom ingepakt en in mijn ogen bewijzen de foto's een kapot lipje, maar niet dat het van 'mijn' monitor is, laat staan dat het mijn schuld zou zijn.

Tot nu toe heb ik bol.com altijd heel betrouwbaar gevonden in hun service en zodoende dacht ik ook dat hun partners op dezelfde wijze moeten handelen. Nu heb ik gisteren gekeken naar reviews van CPS en die zijn niet mals, daar staan meerdere soortgelijke verhalen waarbij ze moeilijk doen over terugbetalen of iets dergelijks.

Hebben jullie tips/adviezen? Of ben ik gewoon 300 euro kwijt?!
Gepost door: Harrypatat op 13-04-2023 09:18

Toevallig zit ik nu met een soort gelijk probleem. In februari een subwoofer bestelt via een derde verkoper op Bol.com (Elektro Lefevre uit België), maar deze is kapot binnen gekomen. Meteen een melding van gemaakt en kon de subwoofer retour sturen. Eenmaal bij hun aangekomen accepteren ze de retour niet omdat deze beschadigd is.

Inmiddels anderhalve maand verder nog geen geld terug en zit nu alweer drie weken op antwoord van Bol.com te wachten. Super frustrerend. Hopelijk dat het snel voor je is opgelost..
PSN: thedannytello Xbox: dannytello#6514 Switch: SW-5460-8692-8028
Eek2nd
Door Eek2nd (12820 reacties) op 13-04-2023 11:15
Sowieso niks meer kopen bij een 3e partij uit België 😜
Maar echt naar voor jullie.
Hopelijk lost bol het (gauw) op
😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
DQMJ
Door DQMJ (20194 reacties) op 13-04-2023 11:27
Quote:
Sowieso niks meer kopen bij een 3e partij uit België 😜
Maar echt naar voor jullie.
Hopelijk lost bol het (gauw) op
Gepost door: Eek2nd op 13-04-2023 11:15

+1 😮‍💨

Die Elektro Lefevre (Tienen België) is een "winkel" die ze achter in hun tuin hebben gebouwd. Lijkt ook niet handig om daar met een vrachtwagen te leveren met die bushalte voor hun oprit. Kijk maar eens naar de street view op Google maps.
#team ☕ #team 🍕 + 🍍
GlennNL
Door GlennNL (151 reacties) op 13-04-2023 12:34
Ik heb ook weleens problemen gehad met Bol icm een derde partij. Mijn ervaring is dat Bol (uiteindelijk) wel hun verantwoordelijkheid neemt en het probleem oplost. Ik heb hiervoor wel redelijk wat heen en weer moeten mailen/bellen
Evil_lemon
Door Evil_lemon (465 reacties) op 13-04-2023 12:46
Mijn ervaring met derde verkopers op bol is dan weer wat minder goed, ik had een keer gedoe met spullen die heel snel stuk gingen, en bol zei letterlijk: "jammer joh, derde verkopers bemoeien we ons niet mee, pech gehad"
Dus hopelijk wordt het snel opgelost met die monitor, maar verwacht ook niet alles van bol zelf. Ik ben sinds toen in elk geval veel scherper met reviews en zo van externe verkopers, want ik dacht altijd op bol terug te kunnen vallen bij echt gedoe maar dat klopt niet altijd...
Door Zienobleejd (4791 reacties) op 13-04-2023 12:55
Quote:
Mijn ervaring met derde verkopers op bol is dan weer wat minder goed, ik had een keer gedoe met spullen die heel snel stuk gingen, en bol zei letterlijk: "jammer joh, derde verkopers bemoeien we ons niet mee, pech gehad"
Dus hopelijk wordt het snel opgelost met die monitor, maar verwacht ook niet alles van bol zelf. Ik ben sinds toen in elk geval veel scherper met reviews en zo van externe verkopers, want ik dacht altijd op bol terug te kunnen vallen bij echt gedoe maar dat klopt niet altijd...
Gepost door: Evil_lemon op 13-04-2023 12:46

Als ze echt die letterlijke quote gebruikt hebben die jij citeert, ging het om een medewerker probleem, niet een Bol probleem.
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯
Josplays
Door Josplays (3909 reacties) op 13-04-2023 13:03
Nou ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen maar positieve resultaten heb met derde verkopers. Zo is het 1x misgegaan (iets vergeten) en heeft Bol.com het bericht doorgestuurd aan de derde verkoper die 3 dagen de tijd had om volgens Bol te reageren. Het is ook super snel opgelost.

En de 2de derde verkoper die bood zelfs een Bol.com cadeaubon aan voor een product review (negatief of positief).

Dus het is jammer als er van die "rotte" appels tussen zitten en het niet met de klant willen oplossen.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
ThaDanus
Door ThaDanus (3616 reacties) op 13-04-2023 14:58
Ik zou vooral zeggen, laat je eerlijke review achter zodat je andere kopers behoed voor dit soort praktijken. Heb hetzelfde gehad, maar uiteindelijk via Bol.com contact gekregen en de externe verkoper heeft het uiteindelijk goed opgelost.
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Xor
Door Xor (35476 reacties) op 19-05-2023 20:21
Aanstaande maandag is er weer de Bol 7-daagse.

Misschien dat er opnieuw games in de aanbieding/uitverkoop worden gezet .
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Door Zienobleejd (4791 reacties) op 19-05-2023 20:35
Quote:
Aanstaande maandag is er weer de Bol 7-daagse.
(Image)
Misschien dat er opnieuw games in de aanbieding/uitverkoop worden gezet .
Gepost door: Xor op 19-05-2023 20:21

Oeh ik herinner mij dat ze best goede deals hebben, please SMT V en 13 Sentinels (Switch) onder de 30 EUR, meer vraag ik niet

Is t trouwens meteen vanaf 00;00?
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯
Door Zienobleejd (4791 reacties) op 21-05-2023 15:49
T is trouwens alleen in de App dus vergeet die niet te downloaden, ook is t meteen vanaf 00:00. Weet iemand of Amazon ook om 00;00 begint?
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯
Symphonia
Door Symphonia (648 reacties) op 21-05-2023 15:56
Uurtje extra opblijven vanavond om te zien of er wat tussen zit. Wat heeft Amazon precies voor actie die vannacht ook live gaat?
-
AJZellner
Door AJZellner (314 reacties) op 22-05-2023 00:10
Werkt voor geen meter weer die app bij mij. Krijg game aanbiedingen te zien maar als ik er op klik staat er geen resultaten.
[Begin]  |290|291|292|293|294|295|296(306)  [Eind]