πΌππ§π»βπ¦±π¦ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Ik zou het geen ding noemen.
Geen shooter.
Antropomorfisch wezen.
Niet gebaseerd op een film.
Twee delen, beide games na 2015.
Niet uit HZD, dus ook geen Tallneck.
O.a. op PS4 en Switch; een deel op Switch, beide delen op PS4.
Platformer.
Niet eetbaar.
3D models. Speelveld is 2D.
Geen minotaur.
Niet SEGA of Ubisoft.
Geen broek.
πΊπ¦ ππ
Ik zou het geen ding noemen.
Geen shooter.
Antropomorfisch wezen.
Niet gebaseerd op een film.
Twee delen, beide games na 2015.
Niet uit HZD, dus ook geen Tallneck.
O.a. op PS4 en Switch; een deel op Switch, beide delen op PS4.
Platformer.
Niet eetbaar.
3D models. Speelveld is 2D.
Geen minotaur.
Niet SEGA of Ubisoft.
Goede zin.
Geen broek of shirt.
πΊπ¦ ππ
Ik zou het geen ding noemen.
Geen shooter.
Antropomorfisch wezen.
Niet gebaseerd op een film.
Twee delen, beide games na 2015.
Niet uit HZD, dus ook geen Tallneck.
O.a. op PS4 en Switch; een deel op Switch, beide delen op PS4.
Platformer.
Niet eetbaar.
3D models. Speelveld is 2D.
Geen minotaur.
Niet SEGA of Ubisoft.
Goede zin.
Geen broek of shirt.
Indie dev, maar wel uitgegeven door een grote publisher.
πΊπ¦ ππ
Ik zou het geen ding noemen.
Geen shooter.
Antropomorfisch wezen.
Niet gebaseerd op een film.
Twee delen, beide games na 2015.
Niet uit HZD, dus ook geen Tallneck.
O.a. op PS4 en Switch; een deel op Switch, beide delen op PS4.
Platformer.
Niet eetbaar.
3D models. Speelveld is 2D.
Geen minotaur.
Niet SEGA of Ubisoft.
Goede zin.
Geen broek of shirt.
Indie dev, maar wel uitgegeven door een grote publisher.
Geen wielen.
πΊπ¦ ππ
Ik zou het geen ding noemen.
Geen shooter.
Antropomorfisch wezen.
Niet gebaseerd op een film.
Twee delen, beide games na 2015.
Niet uit HZD, dus ook geen Tallneck.
O.a. op PS4 en Switch; een deel op Switch, beide delen op PS4.
Platformer.
Niet eetbaar.
3D models. Speelveld is 2D.
Geen minotaur.
Niet SEGA of Ubisoft.
Goede zin.
Geen broek of shirt.
Indie dev, maar wel uitgegeven door een grote publisher.
Geen wielen.
Geeb meubilair of trein.
πΊπ¦ ππ