Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

UltraTiger
Door UltraTiger (11770 reacties) op 30-06-2020 16:24
( PM )
Quote:
[..]
Haal de game liever als hij onder de €20 incl.verzendkosten wordt aangeboden. Kans is aanwezig dat dit bij de PS4 versie misschien binnenkort gaat gebeuren(voor de Switch versie moet ik eerst nog de performance e.d. kijken op Youtube. Want Switch versies van titels hebben vaak slechte performances dan de PS4 versies). Daarnaast is dit niet een game waar ik zeg "Dat is een mooie prijs. Die wil ik gelijk halen.".

Als de Nintendo games daarentegen opeens iets goedkoper worden aangeboden waarna je met de Ł10 korting een erg mooie prijs hebt(dus bijvoorbeeld Fire Emblem Three Houses of Xenoblade Chronicles voor ~€25 á €30 met de Ł10 korting inbegrepen), dan is dit nog een mooie manier om de Ł10 korting te gebruiken .
Gepost door: Xor op 30-06-2020 16:21

Er was ook iets met co-op dacht ik, dat die nog ontbrak in de Switch versie.

Quote:
Probeer eens gewoon een hele zooi producten in je mandje te gooien en dan de code te activeren. Dan zie je meteen waar de code op werkt en waarop niet.
Gepost door: Neo-Geo op 30-06-2020 16:17


http://www.amazon.co.uk/b/?node=21608634031&tag=budgetgamingn-21

wat krijg jij als je daarop klikt?

Ik krijg dit:



Dus die actie geldt niet voor mij. 😿
🦥 Hey all you cool cats and kittens! 🐯~~~~🍍+🍕=😻
Neo-Geo
Door Neo-Geo (226 reacties) op 30-06-2020 16:40
( PM )
oh ik zie wel de code. Geen idee waarom ik wel in aanmerking kom. Heb niks besteld dit jaar op amazon.co.uk
UltraTiger
Door UltraTiger (11770 reacties) op 30-06-2020 16:44
( PM )
Misschien daarom juist. Ik heb al een tijdje niks besteld op .it/.es, maar wel recent nog op .co.uk. Dus misschien redeneren ze... "die koopt toch wel bij ons".

En ze hebben een beetje gelijk...

Of het is gewoon random. 🤪
🦥 Hey all you cool cats and kittens! 🐯~~~~🍍+🍕=😻
Neo-Geo
Door Neo-Geo (226 reacties) op 30-06-2020 16:51
( PM )
Nou dat is wel een gare manier van met je klanten omgaan XD
MrkvL
Door MrkvL (2850 reacties) op 30-06-2020 17:08
( PM )
Ik heb ook een werkende code maar kan zo snel niets vinden wat ik zou willen kopen...
Neo-Geo
Door Neo-Geo (226 reacties) op 30-06-2020 17:15
( PM )
Quote:
Ik heb ook een werkende code maar kan zo snel niets vinden wat ik zou willen kopen...
Gepost door: MrkvL op 30-06-2020 17:08


Indivisible is leuk
Beunhaaz
Door Beunhaaz (4264 reacties) op 30-06-2020 17:25
( PM )
Quote:
Misschien daarom juist. Ik heb al een tijdje niks besteld op .it/.es, maar wel recent nog op .co.uk. Dus misschien redeneren ze... "die koopt toch wel bij ons".

En ze hebben een beetje gelijk...

Of het is gewoon random. 🤪
Gepost door: UltraTiger op 30-06-2020 16:44


Dit gevoel heb ik altijd met kortingscodes voor de PlayStation store. Oh die Titer jankt er een paar honderd euro per jaar doorheen. Die slaan we weer over
Youtube: Titer_0344 | Twitch: Titer_0344
Johandy
Door Johandy (2125 reacties) op 30-06-2020 17:31
( PM )
Ik heb ook niets.
Door Nilis007 (842 reacties) op 30-06-2020 19:07
( PM )
Thanks, code werkt bij mij wel. Rime en Black future 88 voor de switch besteld!

Edit: ik denk zelfs dat je dus ook iets van <25 pond kan bestellen. Eerst iets duurders in je winkelmandje doen, dan de code inruilen en dan krijg je automatisch 5 pond balance. Ook als je daarna je mandje leeg maakt. Niet getest maar wellicht werkt het!
UltraTiger
Door UltraTiger (11770 reacties) op 02-07-2020 03:52
( PM )
Over Bravely Default (uit de klaagcorner):
Quote:
[..]
Bij mij is die nog niet geannuleerd, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Er stond eerst dat die vorige week zou komen, daarna stond er gisteren en nu staat er alleen "Not yet dispatched".
Gepost door: UltraTiger op 26-06-2020 11:34


Nou, nu dus:





Random daar bij amazon. 🤔
🦥 Hey all you cool cats and kittens! 🐯~~~~🍍+🍕=😻
Jaina-Emily
Door Jaina-Emily (1502 reacties) op 02-07-2020 03:56
( PM )
Jij hebt wel veel geluk bij Amazon steeds
Ik ben ze nu al beu. Hou het wel weer bij Bol.
https://psnprofiles.com/Jaina34
UltraTiger
Door UltraTiger (11770 reacties) op 02-07-2020 04:11
( PM )
Nou, ik heb laatst 2x gehad dat ik een leeg doosje ontving (dus de cartridge gejat was, seal aan de zijkant open). Dus zoveel geluk heb ik ook weer niet. (Het was ook nog eens bij hetzelfde spel, de oorspronkelijke zending én de replacement. Bij amazon wordt de vervanging meteen gestuurd, voordat de retour terug hoeft: ik had dus 2 lege doosjes in handen. Anders zou ik nog hebben gedacht dat ze misschien hetzelfde ding terug hadden gestuurd, maar dat is dus zeker niet zo).

En daarbij komt nog dat de klantenservice een fout heeft gemaakt dus ze hebben voor een ander spel (wat wel goed was) ook een replacement gestuurd. Die moest dus ook terug, want als je de originele zending niet terugstuurt, brengen ze de replacement ook in rekening. Dus alleen maar extra werk voor mij. Extra mailen en extra inpakken. Dus uiteindelijk 3 dingen moeten terugsturen.

En mijn preorder van tlou2 le steelbook is zoekgeraakt. Gelukkig kon ik die nog opnieuw bestellen nadat ik het ontdekte. En van die zoekgeraakte bestelling heb ik het geld al teruggevraagd via de chat. (dat was een bot, dus geen fouten, geld is al teruggestort).

Ik zal dus pas echt juichen als ik die CE echt in handen heb en er niet een baksteen in zit ofzo.
🦥 Hey all you cool cats and kittens! 🐯~~~~🍍+🍕=😻
Jaina-Emily
Door Jaina-Emily (1502 reacties) op 02-07-2020 04:35
( PM )
Yiiiikes! Ja het is echt een zootje daar. Hopelijk is het in de US beter geregeld. Anders snap ik niet dat ze zo'n beetje het grootste bedrijf ter wereld zijn... Komt ook nog eens bij dat alles uit effing Frankrijk of Duitsland komt. Moest een brievenbuspakketje retouren. Geintje koste leuk 14 euro naar DE. Want geen DHL punten hier dus kon het niet gratis weg. Echt stierontlasting.
https://psnprofiles.com/Jaina34
UltraTiger
Door UltraTiger (11770 reacties) op 02-07-2020 04:49
( PM )
Hier ook geen DHL punten in de buurt. Vind het ook stom dat die niet aan ophalen doen. Had daar desnoods voor willen betalen.
Heb ook nog overwogen om ze misschien gewoon te frankeren en in de PostNL brievenbus te gooien, maar durfde dat niet aan. Misschien wordt het dan niet goed verwerkt.

Heb het dus gewoon via zo’n DHL punt helemaal in het centrum opgestuurd. Nu twee weken later nog steeds niets teruggehoord.
🦥 Hey all you cool cats and kittens! 🐯~~~~🍍+🍕=😻
Chrono crosser
Door Chrono crosser (1718 reacties) op 11-07-2020 09:24
( PM )
Amazon helpt je niet als je bent opgelicht door een verkoper. Iemand daar ervaring mee? Ik heb iets gekocht daar. Nog niet ontvangen maar de verkoper reageert niet. En Amazon geeft alleen maar aan contact op te nemen met de verkoper.
Hasta la vista, baby...
Neo-Geo
Door Neo-Geo (226 reacties) op 11-07-2020 09:38
( PM )
Heb je al de klantenservice benaderd en dit verhaal voorgelegd?
UltraTiger
Door UltraTiger (11770 reacties) op 11-07-2020 09:46
( PM )
Je kunt misschien een A-tot-Z garantieclaim indienen bij amazon.

"De Amazon A-tot-Z-garantie biedt je bescherming wanneer je items koopt die worden verkocht en verzonden door externe verkopers. Onder de Amazon A-tot-Z-garantie worden de staat van het item dat je koopt en de tijdige bezorging ervan gegarandeerd. Als er problemen zijn, kun je contact opnemen met ons team en controleren we of een terugbetaling kan worden verleend."

"Voor fysieke goederen moet je tot 2 kalenderdagen na de laatste verwachte bezorgdatum voor de bestelling wachten of tot 30 dagen na de besteldatum, afhankelijk van welke van de twee zich het eerst voordoet."

Meer info: A-tot-Z-garantiebescherming

(^amazon.nl. Als je bij een andere amazon website (.de, .com etc.) hebt besteld, moet je zelf even ernaar zoeken in de hulppagina's.)
🦥 Hey all you cool cats and kittens! 🐯~~~~🍍+🍕=😻
Xor
Door Xor (20418 reacties) op 11-07-2020 10:33
( PM )
Quote:
Amazon helpt je niet als je bent opgelicht door een verkoper. Iemand daar ervaring mee? Ik heb iets gekocht daar. Nog niet ontvangen maar de verkoper reageert niet. En Amazon geeft alleen maar aan contact op te nemen met de verkoper.
Gepost door: Chrono crosser op 11-07-2020 09:24

Zijn de 30 dagen na de besteldatum of de verwachte bezorgdatum al verstreken?

Had laatst iemand hier op BG geholpen met het bestellen van een game bij een externe verkoper. Helaas heeft hij de game niet ontvangen. Eerst kon ik ook geen terugbetaling aanvragen en kon ik alleen contact nemen met de verkoper. Dat verliep eerst goed. Na de tweede keer contact nemen(game was nog steeds niet ontvangen), kon ik gelijk voor terugbetaling vragen. Maar ik wou eerst nog met de verkoper bespreken of er een nieuwe exemplaar verzonden kon worden. Geen reactie ontvangen. Dus ik ging over tot terugbetaling. Je selecteert de optie voor terugbetaling, typt alles erin wat er is gebeurd(product niet ontvangen, geprobeerd contact te nemen en geen antwoord etc.). Bij mij gingen ze gelijk over tot terugbetaling(nadat ik voor terugbetaling had gekozen. Lijkt erop dat ze niet moeilijk erover doen. Alhoewel ik in mijn geval ook geen T&T code bij de order had gekregen).

Ik zou in ieder geval nog even wachten. Wat UltraTiger heeft gecopy-pasted, staat er al dat je 30 dagen na het bestellen moet wachten. En ik weet niet of je de product bij Amazon.nl hebt besteld. Ik had de game op Amazon.de besteld. Maar ik vermoed dat alles hetzelfde werkt. Het enige wat je wel moet doen, is jouw beschrijving duidelijk maken zodat ze het hele verhaal snappen van waarom je een terugbetaling wilt hebben.
Chrono crosser
Door Chrono crosser (1718 reacties) op 11-07-2020 10:57
( PM )
Quote:
[..]
Zijn de 30 dagen na de besteldatum of de verwachte bezorgdatum al verstreken?

Had laatst iemand hier op BG geholpen met het bestellen van een game bij een externe verkoper. Helaas heeft hij de game niet ontvangen. Eerst kon ik ook geen terugbetaling aanvragen en kon ik alleen contact nemen met de verkoper. Dat verliep eerst goed. Na de tweede keer contact nemen(game was nog steeds niet ontvangen), kon ik gelijk voor terugbetaling vragen. Maar ik wou eerst nog met de verkoper bespreken of er een nieuwe exemplaar verzonden kon worden. Geen reactie ontvangen. Dus ik ging over tot terugbetaling. Je selecteert de optie voor terugbetaling, typt alles erin wat er is gebeurd(product niet ontvangen, geprobeerd contact te nemen en geen antwoord etc.). Bij mij gingen ze gelijk over tot terugbetaling(nadat ik voor terugbetaling had gekozen. Lijkt erop dat ze niet moeilijk erover doen. Alhoewel ik in mijn geval ook geen T&T code bij de order had gekregen).

Ik zou in ieder geval nog even wachten. Wat UltraTiger heeft gecopy-pasted, staat er al dat je 30 dagen na het bestellen moet wachten. En ik weet niet of je de product bij Amazon.nl hebt besteld. Ik had de game op Amazon.de besteld. Maar ik vermoed dat alles hetzelfde werkt. Het enige wat je wel moet doen, is jouw beschrijving duidelijk maken zodat ze het hele verhaal snappen van waarom je een terugbetaling wilt hebben.
Gepost door: Xor op 11-07-2020 10:33


Thanks voor jullie antwoorden. Het is al langer dan een maand geleden inderdaad.

Beetje gek en kan aan mij liggen. Maar ben er achter dat in de app en de mobiele website er buttons missen. Op de desktop website zie je gewoon een button met "probleem melden" en kan je geld teruggave in werking zetten.
Hasta la vista, baby...
[Begin]  |112|113|114|115|116|117|118 (118) [Eind]