Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Mediamarkt

[Begin]  |299|300|301|302|303|304|305(381)  [Eind]
G_Dragon16
Door G_Dragon16 (44 reacties) op 08-11-2017 09:01
( PM )
Quote:
[..]

De normale X is helaas momenteel online uitverkocht maar misschien dat hij later weer online komt. Vraag me alleen wel af of de winkelvooorraad klopt, misschien loont het om naar een fysieke winkel te gaan.
Gepost door: Hercule op 08-11-2017 07:27


En of ze hem voor zondag weer op voorraad hebben want dan kan je mooi proviteren van die mega deal en 40 euro korting bam.

Ben benieuwd
Sefirosu
Door Sefirosu (196 reacties) op 08-11-2017 09:09
( PM )
Quote:
[..]

En of ze hem voor zondag weer op voorraad hebben want dan kan je mooi proviteren van die mega deal en 40 euro korting bam.

Ben benieuwd
Gepost door: G_Dragon16 op 08-11-2017 09:01


40 euro korting?:o
.
G_Dragon16
Door G_Dragon16 (44 reacties) op 08-11-2017 09:10
( PM )
Quote:
[..]

40 euro korting?:o
Gepost door: Sefirosu op 08-11-2017 09:09


Ja mega deal is die 488,- + als je hem in je winkelmandje plaatst gaat er nog eens 20 euro af van de cadeau kaart dus kom je uit op 468 :)

Net contact met hun chat gehad, helaas is de Xbox One X nergens meer op voorraad en kunnen ze niet beloven of deze voor zondag weer op voorraad zou zijn..
Door Squally (110 reacties) op 08-11-2017 10:37
( PM )
€499 - €468 = €31, maar goed, voor mensen met de scorpio editie, stel ik voor dat ze de verticale standaard aan media markt aanbieden voor €31, op die manier zijn beide dozen identiek, met uitzondering van de opdruk, maar het rechtvaardigd niet het prijsverschil tussen beide versies, hun slogan is immers "ik ben toch niet gek?!" maar in deze zou je het wel zijn.
Sefirosu
Door Sefirosu (196 reacties) op 08-11-2017 18:11
( PM )
Inderdaad niet gelukt de Scorpio voor 488 met een voucher mee te krijgen. Jammer, maar helaas.
.
Evil_zelda
Door Evil_zelda (449 reacties) op 02-12-2017 16:59
( PM )
Ik wacht nu al een week op mijn Black Friday bestelling. Meer mensen hier last van? Support op social media en telefoon is kak wat dat betreft.
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Kevii23
Door Kevii23 (327 reacties) op 10-12-2017 18:11
( PM )
Niet zozeer een specifieke gamevraag, maar wellicht wel iets waar jullie ervaring mee hebben.

Ik heb afgelopen donderdag 8 december een Surface Pro laptop gekocht bij MM en nu staat er in de folder van komende week (maandag 11 december) een aanbieding voor de Surface laptop. Bij aanschaf van een Surface Pro krijg je een kadokaart die gelijk is aan 10% van de Surface Pro.

Is MM in zulke gevallen coulant en geven ze dan alsnog de aanbieding, in dit geval de kadokaart, of zou ik het in het ergste geval moeten retourneren en opnieuw kopen?

Ik ga morgen sowieso even langs in de winkel, maar misschien hebben jullie ervaring met een soortgelijke aanbieding/prijswijziging.
Switch Friendcode: SW-3581-9224-2622
Door Yorinn (187 reacties) op 10-12-2017 19:01
( PM )
Quote:
Niet zozeer een specifieke gamevraag, maar wellicht wel iets waar jullie ervaring mee hebben.

Ik heb afgelopen donderdag 8 december een Surface Pro laptop gekocht bij MM en nu staat er in de folder van komende week (maandag 11 december) een aanbieding voor de Surface laptop. Bij aanschaf van een Surface Pro krijg je een kadokaart die gelijk is aan 10% van de Surface Pro.

Is MM in zulke gevallen coulant en geven ze dan alsnog de aanbieding, in dit geval de kadokaart, of zou ik het in het ergste geval moeten retourneren en opnieuw kopen?

Ik ga morgen sowieso even langs in de winkel, maar misschien hebben jullie ervaring met een soortgelijke aanbieding/prijswijziging.
Gepost door: Kevii23 op 10-12-2017 18:11


http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html al bekeken?
Kevii23
Door Kevii23 (327 reacties) op 10-12-2017 19:08
( PM )
Quote:
[..]

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html al bekeken?
Gepost door: Yorinn op 10-12-2017 19:01


Ja, vroeg me alleen af of het ook geld voor extra's zoals nu met een MM Cadeaukaart erbij aangezien dit geen prijsverlaging is.

Ik heb net ook even contact kunnen leggen met de klantenservice en die zeiden dat ik het maar moest retourneren en opnieuw kopen (buiten het feit dat dat natuurlijk raar is, heeft MM ook nog eens zeer aparte retoursregels met dichte, gesealde verpakkingen..), maar ik ben gewoon tevreden over het product alleen zou ik wel graag gebruik willen maken van die actie.
Switch Friendcode: SW-3581-9224-2622
SR8
Door SR8 (2659 reacties) op 10-12-2017 20:06
( PM )
Heb je het via de webshop of in de winkel gekocht?
Kevii23
Door Kevii23 (327 reacties) op 10-12-2017 20:16
( PM )
In de winkel.
Switch Friendcode: SW-3581-9224-2622
Syphrone
Door Syphrone (4064 reacties) op 10-12-2017 20:18
( PM )
Quote:
Niet zozeer een specifieke gamevraag, maar wellicht wel iets waar jullie ervaring mee hebben.

Ik heb afgelopen donderdag 8 december een Surface Pro laptop gekocht bij MM en nu staat er in de folder van komende week (maandag 11 december) een aanbieding voor de Surface laptop. Bij aanschaf van een Surface Pro krijg je een kadokaart die gelijk is aan 10% van de Surface Pro.

Is MM in zulke gevallen coulant en geven ze dan alsnog de aanbieding, in dit geval de kadokaart, of zou ik het in het ergste geval moeten retourneren en opnieuw kopen?

Ik ga morgen sowieso even langs in de winkel, maar misschien hebben jullie ervaring met een soortgelijke aanbieding/prijswijziging.
Gepost door: Kevii23 op 10-12-2017 18:11


Zoals in de prijsbelofte staat heb je nu geen recht op de cadeaukaart. Het is niet op dezelfde dag als je aankoop. Hoe een vestiging hiermee omgaat zul je hun moeten vragen maar denk dat ze weinig voor je kunnen betekenen
Door Wesley_93 (312 reacties) op 10-12-2017 20:19
( PM )
Quote:
In de winkel.
Gepost door: Kevii23 op 10-12-2017 20:16


Computers/tablets/laptops mag je niet retour brengen
Mediamarkt Alkmaar
Kevii23
Door Kevii23 (327 reacties) op 10-12-2017 20:34
( PM )
Nou we gaan het allemaal meemaken dan. Morgen maar eens even kijken. Bedankt iig.
Switch Friendcode: SW-3581-9224-2622
MrFit
Door MrFit (546 reacties) op 10-12-2017 22:32
( PM )
Quote:
[..]

Computers/tablets/laptops mag je niet retour brengen
Gepost door: Wesley_93 op 10-12-2017 20:19

Klopt, maar een ondeugdelijk product wel. Dus wellicht kan hij op zoek gaan naar dode pixels.
Dit is nog een reden om online te kopen aangezien je dan 14 dagen bedenktijd hebt.
Kevii23
Door Kevii23 (327 reacties) op 10-12-2017 22:45
( PM )
Zover wil ik er nu ook weer niet voor gaan hoor haha

Ik ging er meer vanuit dat MM wel enigszins aan klanten service zou doen en hier wellicht mij alsnog die cadeaubon zou geven omdat het maar een paar dagen scheelt, maar zo te lezen (ook op andere fora) verschilt dat per medewerker/vestiging.

Normaal koop ik dus ook alles online waardoor ik nooit problemen heb met zulke zaken (in het verleden heb ik zelfs mijn desktop en scherm kunnen retourneren bij Wehkamp nadat ik ze al uit doos had gehaald) en ging er, zonder beter te weten, vanuit dat ik eventuele geopende dozen altijd nog had kunnen retourneren (was ik niet van plan, maar stel). Blijkt nu dus een stuk lastiger te zijn dan gedacht en dan precies die ene keer dat ik in de winkel koop komt er 4 dagen erna een mooie aanbieding.
Switch Friendcode: SW-3581-9224-2622
Xor
Door Xor (14982 reacties) op 10-12-2017 23:19
( PM )
Quote:
Niet zozeer een specifieke gamevraag, maar wellicht wel iets waar jullie ervaring mee hebben.

Ik heb afgelopen donderdag 8 december een Surface Pro laptop gekocht bij MM en nu staat er in de folder van komende week (maandag 11 december) een aanbieding voor de Surface laptop. Bij aanschaf van een Surface Pro krijg je een kadokaart die gelijk is aan 10% van de Surface Pro.

Is MM in zulke gevallen coulant en geven ze dan alsnog de aanbieding, in dit geval de kadokaart, of zou ik het in het ergste geval moeten retourneren en opnieuw kopen?

Ik ga morgen sowieso even langs in de winkel, maar misschien hebben jullie ervaring met een soortgelijke aanbieding/prijswijziging.
Gepost door: Kevii23 op 10-12-2017 18:11

Uit eigen ervaring is het helaas de laatste optie. Had een keer meegemaakt dat ze hetgeen wat ik had gekocht, de week erop in de folder als aanbieding hadden gezet. Ik vroeg via de klantenservice of ik het verschl nog terug kon krijgen, want net als bij jou was er ook een weekend tussen. Helaas deden ze heel moeilijk erover. En dit is dan nog de klantenservice van de webshop. Misschien dat de filiaal minder moeilijk doet, afhankelijk of ze wel klanten gericht zijn. Maar de webshop kan je beter laten als het om apparaten e.d. gaat. Want de klantenservice is daar niet echt klantgericht. In tegenstelling tot Coolblue die wel een beetje service geven voor de klanten.

Ik zou deze tip niet aanraden, maar als je nog het geld ervoor hebt, dan kan je beter de laptop opnieuw aanschaffen en dan deze nieuwe laptop nog geseald in z'n doos, terugbrengen met het factuur van de andere, huidige laptop. Je moet nog wel kijken of de serienummer e.d. niet aan het factuur verbonden is, maar dat er alleen het artikelnummer erop staat. Ook zou ik voor de zekerheid eerst de serienummer/artikelnummer van dat nieuwe laptop checken en vergelijken met jouw huidige laptop. Want met apparaten, alles lijkt hetzelfde, maar Media Markt kan andere artikelnummers gebruiiken voor verschillende producten.

Edit:
Quote:
Zover wil ik er nu ook weer niet voor gaan hoor haha

Ik ging er meer vanuit dat MM wel enigszins aan klanten service zou doen en hier wellicht mij alsnog die cadeaubon zou geven omdat het maar een paar dagen scheelt, maar zo te lezen (ook op andere fora) verschilt dat per medewerker/vestiging.

Normaal koop ik dus ook alles online waardoor ik nooit problemen heb met zulke zaken (in het verleden heb ik zelfs mijn desktop en scherm kunnen retourneren bij Wehkamp nadat ik ze al uit doos had gehaald) en ging er, zonder beter te weten, vanuit dat ik eventuele geopende dozen altijd nog had kunnen retourneren (was ik niet van plan, maar stel). Blijkt nu dus een stuk lastiger te zijn dan gedacht en dan precies die ene keer dat ik in de winkel koop komt er 4 dagen erna een mooie aanbieding.
Gepost door: Kevii23 op 10-12-2017 22:45

Ik zou altijd de voorwaarden van retourneren e.d. bij verscheidene webwinkels goed lezen. Niet alle webwinkels/winkels hebben dezelfde voorwaarden. In het verleden toen ik ook op zoek was naar een laptop, keek ik ook op verscheidene webwinkels wat hun voorwaarde voor retourneren waren. Bij bol.com kon je gewoon een geopende verpakking retourneren, mits je binnen de retourtermijn terugstuurt. Maar bijvoorbeeld bij Alternate zeggen ze dat alles nog geseald moet blijven, als je het terug wilt sturen. Dus je kan de laptop niet eens uittesten, want dan betekent dit dat je de laptop ook echt gaat houden en dat alles dan via RMA/garantie verloopt. Vandaar dat je op iedere webwinkel goed de voorwaarden van retourneren moet lezen.

En de klantenservice van Media Markt webshop kan je beter uitlachen. Want ze doen weinig en helpen alleen wanneer ze min of meer verplicht zijn. Dus dat je bijvoorbeeld jouw laptop via garantie wilt laten repareren etc. Tegoed/Cadeaubonnen vanwege slechte ervaring of omdat er de volgende dag een aanbieding is, doen ze heel moeilijk over. Alsof ze geen geld willen verliezen. Terwijl Wehkamp bijvoorbeeld met cadeaubonnen strooit omdat ze weten dat mensen blij/tevreden zijn wanneer ze gratis 'geld' krijgen.
ToothedBomb
Door ToothedBomb (1289 reacties) op 11-12-2017 02:19
( PM )
Quote:
Ik zou altijd de voorwaarden van retourneren e.d. bij verscheidene webwinkels goed lezen. Niet alle webwinkels/winkels hebben dezelfde voorwaarden.
Gepost door: Xor op 10-12-2017 23:19

Die voorwaarden zijn helemaal niet bindend, want het is de Europese regelgeving die bepaalt wat voor rechten (en plichten) je als consument hebt bij een koop op afstand. Alternate kan allerlei onzin in hun voorwaarden zetten, maar dat betekent niet dat je daar dan ook aan gebonden bent. Sterker nog, ze riskeren dan een flinke boete.

Je mag een product altijd uitpakken en testen (niet in gebruik nemen dus, al is die grens vrij vaag), en het product mag altijd geretourneerd worden zolang de klant dit binnen 14 dagen aangeeft te willen doen.

Dit geldt helaas alleen voor online-aankopen. Gek genoeg heb je dus meer rechten als consument als je online koopt. Bij zaken als laptops zou ik dus ook altijd aanraden via internet te kopen. Als je scherm een dode pixel heeft bijvoorbeeld, hoef je niet met een klantenservice in discussie of dit wel of niet een defect is. Je stuurt het gewoon terug en koopt het apparaat elders.
Yuna
Door Yuna (271 reacties) op 11-12-2017 05:46
( PM )
Quote:
Niet zozeer een specifieke gamevraag, maar wellicht wel iets waar jullie ervaring mee hebben.

Ik heb afgelopen donderdag 8 december een Surface Pro laptop gekocht bij MM en nu staat er in de folder van komende week (maandag 11 december) een aanbieding voor de Surface laptop. Bij aanschaf van een Surface Pro krijg je een kadokaart die gelijk is aan 10% van de Surface Pro.

Is MM in zulke gevallen coulant en geven ze dan alsnog de aanbieding, in dit geval de kadokaart, of zou ik het in het ergste geval moeten retourneren en opnieuw kopen?

Ik ga morgen sowieso even langs in de winkel, maar misschien hebben jullie ervaring met een soortgelijke aanbieding/prijswijziging.
Gepost door: Kevii23 op 10-12-2017 18:11


Echt soepel zijn ze niet bij Mediamarkt. Heb er destijds een Nintendo switch gekocht via de webshop toen vanwege de schaarste de prijs nog hoger lag. Tegen de tijd dat ik hem geleverd kreeg, was de prijs gezakt. Ik heb toen een mailtje gestuurd of ze het verschil wilden compenseren, zodat we ons beide de moeite konden besparen van retourneren en opnieuw bestellen. Maar ik kreeg het verschil niet terug. De reactie was dat ik maar moest retourneren en opnieuw bestellen.
RusTboy
Door RusTboy (747 reacties) op 11-12-2017 05:54
( PM )
Quote:
[..]

Echt soepel zijn ze niet bij Mediamarkt. Heb er destijds een Nintendo switch gekocht via de webshop toen vanwege de schaarste de prijs nog hoger lag. Tegen de tijd dat ik hem geleverd kreeg, was de prijs gezakt. Ik heb toen een mailtje gestuurd of ze het verschil wilden compenseren, zodat we ons beide de moeite konden besparen van retourneren en opnieuw bestellen. Maar ik kreeg het verschil niet terug. De reactie was dat ik maar moest retourneren en opnieuw bestellen.
Gepost door: Yuna op 11-12-2017 05:46


Tis maar hoe je bekijkt. Ze gaven jou wel een mogelijkheid ;-)
Why so serious.... PSN: rusTboy81 Switch: SW-2730-6629-8207
[Begin]  |299|300|301|302|303|304|305(381)  [Eind]