Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Iemand weleens bij Actisfun besteld?

[Begin]  |1|2|3 (3) [Eind]
Lexgast
Door Lexgast (1192 reacties) op 14-01-2009 16:34
0.0 ik wil niet op tv XD nee maar het is echt ongeloofwaardig. psp 130 euro enzo, ik geloof er niks van, heb er besteld

NOOIT, MAAR OOK ECHT NOOIT BESTELLEN!!!
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
Door James123 (2 reacties) op 14-01-2009 17:08
Quote:
nee heb met paypal gedaan heb gebeld en krijg men geld terug, ze gaan geen aanklacht indienen omdat ik de enigste was die een klacht had
Gepost door: Lexgast op 13-01-2009 19:49


Ze gaven bij mij aan dat er geen paypal geaccepteerd werd, dus weet niet hoe jij het gedaan hebt!!!!!
Lexgast
Door Lexgast (1192 reacties) op 14-01-2009 19:56
ik had ge-emaild of het kon kreeg een week later mailtje terug dat het kon weet niet meer hoe ik dat heb gedaan 't is al 3-4 weken terug
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
Door Heyda (108 reacties) op 14-01-2009 20:04
Al met al hier niet bestellen
Door Stomme oen (2 reacties) op 16-01-2009 14:27
Ja ik ben zo stom geweest er een wii te bestellen
179 euro pleite, stom, stom ,stom
per bank betaald, kunnen niets meer voor mij doen

had wel eerst gezocht op internet maar kon geen negatieve ervaringen vinden
dus ik dacht dit is wel vertrouwd.

mail verstuurd
kreeg antwoord dat ze het geld niet hadden ontvangen
dat is vreemd want alles keurig ingevuld zoals ze zelf aangaven
hierna geen reacties meer.

wees gewaarschuwd:
Skull_kid
Door Skull_kid (39020 reacties) op 16-01-2009 14:33
Rol: Forum Moderator
Oei, dat is echt zuur!
Dr is vast wel iets dat gedaan kan worden.
Je hebt het adres, misschien even de NYPD bellen?
❍ᴥ❍
V-devil
Door V-devil (829 reacties) op 16-01-2009 17:49
Je kan altijd de Consumentenbond of TROS Radar inschakelen. 179 euro is namelijk behoorlijk veel en het kan gewoon niet zo zijn dat jij het nu kwijt bent. Die twee instanties kunnen over het algemeen vrij veel bereiken, dus niet geschoten is altijd mis, lijkt me zo.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Emmerkreel
Door Emmerkreel (254 reacties) op 16-01-2009 18:24
wow ziek 180 eurs is niet niks, ik zou er werk van maken!!! 666
i`m just another puppet in da hooood
Door Ttrr (1 reacties) op 17-01-2009 11:25
Quote:
Heeft iemand weleens bij actisfun.com besteld, zo ja wat was de ervaring?
Gepost door: Lock op 09-01-2009 13:45




Ik heb bij actisfun.com besteld en niets ontvangen voor mijn 179 euro.
Absoluut niet in trappen zoals ik, onbetrouwbaar. Geld kwijt!!
V-devil
Door V-devil (829 reacties) op 17-01-2009 15:12
Ook jou wil ik adviseren om echt even contact op te nemen met een consumentenorganisatie. Kennelijk gebeurt dit bij meerdere mensen en misschien kunnen zij de hele organisatie aanpakken!
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Door Stomme oen (2 reacties) op 19-01-2009 12:56
Ben lid van de consumentbond.
Doen niets, verwijzen alleen door naar een advocaat.

De bank doet alleen onderzoek of het geld correct is overgemaakt.
Kost ook weer 50 euro. Dat risico loop ik maar niet meer

Onderstaande mailtjes krijg ik steeds terug.

Hoe hier nog op te reageren?


Hello and thank you for choosing ActisFun.com.

I understand your concern but the problem is not up to our company. If the corresponding bank does not transfer us the payment you claim to have sent which we believe you did. We have to wait to have the funds transferred to our account from the corresponding bank account. You are not the only one in this case and we try to find out why some payments are being blocked.

Please do not hesitate to contact me if I can be of any further assistance.

Best regards,
=========
ActisFun S.A. Panama
support@actisfun.com

Chris Taylor
Customer REP
+1 (81-574-360
Lexgast
Door Lexgast (1192 reacties) op 19-01-2009 18:37
wees blij jij krijgt normale mailtjes nee man das echt kut, ik had wel gewaarschuwd heya!
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
Door RsONE (389 reacties) op 19-01-2009 20:22
Quote:
Ben lid van de consumentbond.
Doen niets, verwijzen alleen door naar een advocaat.

De bank doet alleen onderzoek of het geld correct is overgemaakt.
Kost ook weer 50 euro. Dat risico loop ik maar niet meer

Onderstaande mailtjes krijg ik steeds terug.

Hoe hier nog op te reageren?


Hello and thank you for choosing ActisFun.com.

I understand your concern but the problem is not up to our company. If the corresponding bank does not transfer us the payment you claim to have sent which we believe you did. We have to wait to have the funds transferred to our account from the corresponding bank account. You are not the only one in this case and we try to find out why some payments are being blocked.

Please do not hesitate to contact me if I can be of any further assistance.

Best regards,
=========
ActisFun S.A. Panama
support@actisfun.com

Chris Taylor
Customer REP
+1 (81-574-360
Gepost door: Stomme oen op 19-01-2009 12:56


Hou ons wel even op de hoogte. Voor het zelfde geld is het namelijk waar, van die geblokkeerde transacties(hoewel me dit hoogst onwaarschijnlijk lijkt, banken houden niet zomaar geld tegen) en is dit gewoon een normaal bedrijf

Dat telefoonnummer wekt wel argwaan. +1 is niet Panama, dat is de VS,dus tenzij deze dude vanuit de VS een bedrijf in Panama runt....

Edit: Wat je kan doen is hem aan te manen dat als hij jou gelooft(je kan altijd het transactienummer in je mail vermelden als "bewijs")hij jou het geld vergoed, in afwachting van de afwerking van de transactie en de aankomst van jouw geld op de rekening van "actisfun"
Door James123 (2 reacties) op 20-01-2009 23:50
Quote:
[..]


Hou ons wel even op de hoogte. Voor het zelfde geld is het namelijk waar, van die geblokkeerde transacties(hoewel me dit hoogst onwaarschijnlijk lijkt, banken houden niet zomaar geld tegen) en is dit gewoon een normaal bedrijf

Dat telefoonnummer wekt wel argwaan. +1 is niet Panama, dat is de VS,dus tenzij deze dude vanuit de VS een bedrijf in Panama runt....

Edit: Wat je kan doen is hem aan te manen dat als hij jou gelooft(je kan altijd het transactienummer in je mail vermelden als "bewijs")hij jou het geld vergoed, in afwachting van de afwerking van de transactie en de aankomst van jouw geld op de rekening van "actisfun"




En kijk eens wat er nu op de pagina staat:

We do no longer accept any order from the Netherlands because of abuses and fraudulent bank transfers.

Gepost door: RsONE op 19-01-2009 20:22
Skull_kid
Door Skull_kid (39020 reacties) op 21-01-2009 00:33
Rol: Forum Moderator
Sow, wat een dikke oplichters daar zeg!
Hier moet toch iets aan te doen zijn?
❍ᴥ❍
Door RsONE (389 reacties) op 21-01-2009 10:33
LOLZ, inderdaad. We hebben zo'n beetje het betrouwbaarste banksysteem van de wereld, en deze harry claimt fraude? Wie fraudeert hier nu wie?

ALs er iemand is geweest die via paypal heeft betaald, kan ie in ieder geval via een klacht z'n geld terug krijgen van paypal, dan wordt die actisfun account waarschijnlijk ook gesloten.
ktugach
Door ktugach (21168 reacties) op 07-02-2009 12:24
Rol: Administrator
In het kader van "hoe is het met..."?

De website is inmiddels offline, zijn er nog mensen die hun geld op de een of andere manier terug hebben?

Nog wat links:
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=18027.0

http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=21318.0
Door RsONE (389 reacties) op 07-02-2009 13:24
Quote:
In het kader van "hoe is het met..."?

De website is inmiddels offline, zijn er nog mensen die hun geld op de een of andere manier terug hebben?

Nog wat links:
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=18027.0 http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=21318.0
Gepost door: ktugach op 07-02-2009 12:24


Die "Nick Taylor" komt ook in dit verhaal voor, bij Fun960. Duidelijk een oplichter.

EDIT:

Als ik het goed lees, dan zitten deze gasten volgens diverse IP Logs die de users op IO hebben gepost, in Maleisië. Dus niks Panama City of New York.
[Begin]  |1|2|3 (3) [Eind]