Nu al 3x m`n telefoon (s21) op gestuurd ivm hitte problemen. Eerste keer hadden ze puur alleen m`n batterij nagekeken zonder klachten tot ontdekken (had toen al aangegeven m`n batterij is goed als ik basistaken uitvoert loopt de temperatuur op naar de +42).
Na wederom contact met hun toch maar weer op laten halen. (nadat ik ze eerst zeer duidelijk heb moeten maken dat het echt niet aan bepaalde apps kan liggen, volgens hij zou het daar aan kunnen liggen, maar vriendin heeft exact zelfde toestel + zelfde apps zonder problemen dus daar kan het niet aan liggen). Toen m`n telefoon bijna 2 weken kwijt geweest omdat m`n moederbord defect was en niet m`n batterij (Toen dacht ik jeej zou het nu toch eindelijk gelukt zijn en krijg ik weer een goed werkende telefoon terug).
Helaas toen ik hem vandeweek terug kreeg bij het updaten/installeren van diverse apps (vanuit de fabrieksinstellingen) toch weer het oude probleem dat hij zo warm aan het worden is dat hij niet meer handzaam is.
Toen opsturing nummer 3, wederom alles weer bij de klachtomschrijving neergezet.
Kreeg toen al van Samsung te horen dat hij de 3de reparatiepoging de telefoon vermoedelijk afgeschreven zou worden en dat we dan samen naar een oplossing zouden kijken. Kreeg ik gisteren een seintje je telefoon komt naar je terug. Sceptisch als ik was dacht ik oke top zou er dan toch weer wat anders aan de hand zijn. Maar tot mijn grote verbazing stond bij de ondernomen acties dat ze puur alleen een reset gegeven hadden uit coulance.
Tot overmaat van ramp kreeg ik via via de track & trace te zien dat de telefoon omstreeks 12.19 afgeleverd zou moeten zijn...
Omstreeks 13.00 even contact gehad met m`n schoonmoeder van is m`n telefoon al terug.
Helaas geen telefoon terwijl ze al vanaf 11.00 gewoon thuis was.
Nu ook met Samsung in conclaaf van jongens ergens gaat er iets mis, want de telefoon is volgens jullie wel afgeleverd maar dat is hij dus niet...
13.32 update, met Samsung in gesprek geweest, deze konden zien dat er zelfs ook voor de levering getekend was met een of andere aparte krabbel. Op hun aanraden maar even mail aan het opstellen naar Dynalogic zodat die het intern kunnen regelen.
PSN: Lonn_83 A hero is someone who simply got too frightened to use his good sense and run away, then somehow lived through it all
Quote:
Weer mensen die op vakantie gaan en met hun auto voor onze deur barricaderen... Zo asociaal! Ben in staat om na twee weken wieltjes te halen en hem voorzichtig in het midden van de straat te zetten. Laat de gemeente het dan maar oplossen.
Gepost door: Phaross op 24-07-2021 12:33
Gepost door: Phaross op 24-07-2021 12:33
Deel deze klaag ook Bij ons is het dat wij de enige wijk zijn waar je gratis kan parkeren. En wat is de oplossing van de gemeente betaald parkeren Al 2x met een meerderheid nee kunnen stemmen
Put Me In Coach I'm Ready to Play - https://psnprofiles.com/BigDaddySoldier - PSN: BigDaddySoldier
Dat is op eigen risico dus dat accepteer ik. Vervolgens kom ik thuis en staat er op zo'n DHL briefje pakket in de bus met de tekst "pakket in de kaast".
Het is dus niet eens duidelijk waar het is maar de instructies zijn duidelijk niet gevolgd. Dan maar contact zoeken met Amazon.
Ze moeten de postbedrijven weer onder staatstoezocht plaatsen. Een dienst voor alles.
🟦🟨
Quote:
Dat was een Amerikaanse stagiair 😂Welke leipe Japanner heeft nou weer bedacht dat je alleen de camera kan bewegen in Skyward Sword wanneer je de vervelendste L-knop ingedrukt houdt? Hoe vaak wil je de camera aanpassen en hoe weinig gebruik je het zwaard? Kom op nou effe.
Gepost door: Miniatuurpaard op 25-07-2021 00:29
Gepost door: Miniatuurpaard op 25-07-2021 00:29
Anywees, L ingedrukt houden om te vechten zou ook irritant worden.. gevalletje pick your poison. Ik gebruik voor de camera meestal ZL om te centreren dat werkt in deze game prima!
Flub mij, alsjeblieft
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
[..]
Dat was een Amerikaanse stagiair 😂
Anywees, L ingedrukt houden om te vechten zou ook irritant worden.. gevalletje pick your poison. Ik gebruik voor de camera meestal ZL om te centreren dat werkt in deze game prima!
Gepost door: MarkD op 25-07-2021 00:47
Dat was een Amerikaanse stagiair 😂
Anywees, L ingedrukt houden om te vechten zou ook irritant worden.. gevalletje pick your poison. Ik gebruik voor de camera meestal ZL om te centreren dat werkt in deze game prima!
Gepost door: MarkD op 25-07-2021 00:47
Was het maar een gevalletje pick your poison, want ik mag niet kiezen.
🟦🟨
Quote:
Klaag: installatie grootte van Call of Duty Modern Warfare. De base game is bijna 100GB en blijkt dat je dan alleen die battle royale hebt. Vervolgens moet je vanuit de game nog de packages voor singleplayer en multiplayer downloaden. Laat die BR maar weg...
Gepost door: Htbaa op 25-07-2021 01:24
Gepost door: Htbaa op 25-07-2021 01:24
Kan je niet alleen de singleplayer installeren in plaats van die Warzone rommel?
Quote:
PS5 prijsreactie topic is een chat topic geworden.
Gepost door: DQMJ op 25-07-2021 13:39
Gepost door: DQMJ op 25-07-2021 13:39
Mensen kunnen blijkbaar niet lezen....
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Als 1 - 3 stuks van een game afgeprijsd zijn heeft het wel nut omdat de kans reëel is dat daar nog wel één van zou liggen als je er snel bij bent.
#team ☕ #team 🍕 + 🍍
People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Quote:
Klaag: Dynalogic...
Nu al 3x m`n telefoon (s21) op gestuurd ivm hitte problemen. Eerste keer hadden ze puur alleen m`n batterij nagekeken zonder klachten tot ontdekken (had toen al aangegeven m`n batterij is goed als ik basistaken uitvoert loopt de temperatuur op naar de +42).
Na wederom contact met hun toch maar weer op laten halen. (nadat ik ze eerst zeer duidelijk heb moeten maken dat het echt niet aan bepaalde apps kan liggen, volgens hij zou het daar aan kunnen liggen, maar vriendin heeft exact zelfde toestel + zelfde apps zonder problemen dus daar kan het niet aan liggen). Toen m`n telefoon bijna 2 weken kwijt geweest omdat m`n moederbord defect was en niet m`n batterij (Toen dacht ik jeej zou het nu toch eindelijk gelukt zijn en krijg ik weer een goed werkende telefoon terug).
Helaas toen ik hem vandeweek terug kreeg bij het updaten/installeren van diverse apps (vanuit de fabrieksinstellingen) toch weer het oude probleem dat hij zo warm aan het worden is dat hij niet meer handzaam is.
Toen opsturing nummer 3, wederom alles weer bij de klachtomschrijving neergezet.
Kreeg toen al van Samsung te horen dat hij de 3de reparatiepoging de telefoon vermoedelijk afgeschreven zou worden en dat we dan samen naar een oplossing zouden kijken. Kreeg ik gisteren een seintje je telefoon komt naar je terug. Sceptisch als ik was dacht ik oke top zou er dan toch weer wat anders aan de hand zijn. Maar tot mijn grote verbazing stond bij de ondernomen acties dat ze puur alleen een reset gegeven hadden uit coulance.
Tot overmaat van ramp kreeg ik via via de track & trace te zien dat de telefoon omstreeks 12.19 afgeleverd zou moeten zijn...
Omstreeks 13.00 even contact gehad met m`n schoonmoeder van is m`n telefoon al terug.
Helaas geen telefoon terwijl ze al vanaf 11.00 gewoon thuis was.
Nu ook met Samsung in conclaaf van jongens ergens gaat er iets mis, want de telefoon is volgens jullie wel afgeleverd maar dat is hij dus niet...
13.32 update, met Samsung in gesprek geweest, deze konden zien dat er zelfs ook voor de levering getekend was met een of andere aparte krabbel. Op hun aanraden maar even mail aan het opstellen naar Dynalogic zodat die het intern kunnen regelen.
Gepost door: Lonnie op 24-07-2021 13:16
Nu al 3x m`n telefoon (s21) op gestuurd ivm hitte problemen. Eerste keer hadden ze puur alleen m`n batterij nagekeken zonder klachten tot ontdekken (had toen al aangegeven m`n batterij is goed als ik basistaken uitvoert loopt de temperatuur op naar de +42).
Na wederom contact met hun toch maar weer op laten halen. (nadat ik ze eerst zeer duidelijk heb moeten maken dat het echt niet aan bepaalde apps kan liggen, volgens hij zou het daar aan kunnen liggen, maar vriendin heeft exact zelfde toestel + zelfde apps zonder problemen dus daar kan het niet aan liggen). Toen m`n telefoon bijna 2 weken kwijt geweest omdat m`n moederbord defect was en niet m`n batterij (Toen dacht ik jeej zou het nu toch eindelijk gelukt zijn en krijg ik weer een goed werkende telefoon terug).
Helaas toen ik hem vandeweek terug kreeg bij het updaten/installeren van diverse apps (vanuit de fabrieksinstellingen) toch weer het oude probleem dat hij zo warm aan het worden is dat hij niet meer handzaam is.
Toen opsturing nummer 3, wederom alles weer bij de klachtomschrijving neergezet.
Kreeg toen al van Samsung te horen dat hij de 3de reparatiepoging de telefoon vermoedelijk afgeschreven zou worden en dat we dan samen naar een oplossing zouden kijken. Kreeg ik gisteren een seintje je telefoon komt naar je terug. Sceptisch als ik was dacht ik oke top zou er dan toch weer wat anders aan de hand zijn. Maar tot mijn grote verbazing stond bij de ondernomen acties dat ze puur alleen een reset gegeven hadden uit coulance.
Tot overmaat van ramp kreeg ik via via de track & trace te zien dat de telefoon omstreeks 12.19 afgeleverd zou moeten zijn...
Omstreeks 13.00 even contact gehad met m`n schoonmoeder van is m`n telefoon al terug.
Helaas geen telefoon terwijl ze al vanaf 11.00 gewoon thuis was.
Nu ook met Samsung in conclaaf van jongens ergens gaat er iets mis, want de telefoon is volgens jullie wel afgeleverd maar dat is hij dus niet...
13.32 update, met Samsung in gesprek geweest, deze konden zien dat er zelfs ook voor de levering getekend was met een of andere aparte krabbel. Op hun aanraden maar even mail aan het opstellen naar Dynalogic zodat die het intern kunnen regelen.
Gepost door: Lonnie op 24-07-2021 13:16
Interessant stukje leesvoer. Ben benieuwd hoe het afloopt!
Now playing: -