Ik heb er ook nog 2 over. Dus als de andere members niks meer over hebben, stuur mij dan even een PM.
Edit: Ik heb ze nu allemaal weggegeven.
Edit: Ik heb ze nu allemaal weggegeven.
Ik wil PhysX en Flapperbol even bedanken dat mijn neefje en ik nu kunnen Blurren 
Als ik er nog iemand is die een code overheeft wil ik hem ook wel hebben hoor 666 Ik kan er wel iemand uit mijn vriendengroep blij mee maken

Als ik er nog iemand is die een code overheeft wil ik hem ook wel hebben hoor 666 Ik kan er wel iemand uit mijn vriendengroep blij mee maken

ik heb er hier een code voor 48 hours Blur Multiplayer demo, enkel voor Xbox live Gold abbonees, echter gebruik zelf geen Xbox live Gold... dus heb deze code over. speel enkel op het PSN network.
De eerste PM in mijn mailbox heeft geluk
De eerste PM in mijn mailbox heeft geluk

playing: Resistance 3, GOW collection 2, RAGE
Hier nog een code:
J6U2-6GJ3-MJHA-K6NR
laat wel even weten als je hem hebt gebruikt.
Hier even aanmelden.
http://www.blurgame.com/beta
J6U2-6GJ3-MJHA-K6NR
laat wel even weten als je hem hebt gebruikt.
Hier even aanmelden.
http://www.blurgame.com/beta
PSN ID: WaaRLaNDeR / GamerTag: WaaRLaNDeR
Quote:
Hier nog een code:
J6U2-6GJ3-MJHA-K6NR
laat wel even weten als je hem hebt gebruikt.
Hier even aanmelden.
http://www.blurgame.com/beta
Gepost door: WaaRLaNDeR op 23-03-2010 20:24
J6U2-6GJ3-MJHA-K6NR
laat wel even weten als je hem hebt gebruikt.
Hier even aanmelden.
http://www.blurgame.com/beta
Gepost door: WaaRLaNDeR op 23-03-2010 20:24
Ik heb de code gebruikt, heel erg bedankt.


