Quote:
Jep, code zit in de verpakking.
Jammer dat de DLC erg kort was, maar zeker de moeite waard.
Gepost door: Skyghene op 05-08-2010 08:43
Jammer dat de DLC erg kort was, maar zeker de moeite waard.
Gepost door: Skyghene op 05-08-2010 08:43
Sh*t..
wacht anders wel totdat hij ergens anders veel goedkoper is want voor die dlc gaat 'm echt niet open maken

"What we've got here is a failure to communicate." *Cool Hand Luke* PSN: HawkeyePierce
Quote:
[..]
Sh*t..
wacht anders wel totdat hij ergens anders veel goedkoper is want voor die dlc gaat 'm echt niet open maken
Gepost door: ModderFokker op 05-08-2010 15:48
Sh*t..
wacht anders wel totdat hij ergens anders veel goedkoper is want voor die dlc gaat 'm echt niet open maken

Gepost door: ModderFokker op 05-08-2010 15:48
Lol, is de verpakking zo mooi dan?

There's no kill switch on awesome.
Vooral in die van Alan Wake zitten leuke dingen.
Dan is het toch zonde om alleen naar de verpakking te kijken.

Edit: Ik start net Alan Wake op om het nog een keer te proberen, krijg ik de achievement toch nog

NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444

Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
is het iemand anders opgevallen dat alan wake dezelfde painkillers in huis had als Max Payne destijds?

A railgun charge is worth more than a thousand words.
Quote:
Zojuist heb ik The Signal voor een 3e maal uitgespeeld om de achievement 'Run-On Sentence' te halen, de enige achievement die ik nog moest. Alleen nadat ik het einde had gehaald, bleef het spel vasthangen op het loading... scherm terwijl ik Alan Wake op de HDD heb geïnstalleerd, waardoor ik terug moest gaan naar het Dashboard
Hierdoor kreeg ik de de achievement niet. Dan nog maar een keertje proberen.
Edit: Ik start net Alan Wake op om het nog een keer te proberen, krijg ik de achievement toch nog
Gepost door: SGT xan op 05-08-2010 23:34

Edit: Ik start net Alan Wake op om het nog een keer te proberen, krijg ik de achievement toch nog

Gepost door: SGT xan op 05-08-2010 23:34
Pff, die van 1,5 minuut lukt mij maar niet :S
There's no kill switch on awesome.
Have You Seen My Gun?
Quote:
flashbangs bewaren en/of genoeg ammo voor de flare gun bewaren voor de "eindbaas"
Gepost door: Diesel op 06-08-2010 11:29
Gepost door: Diesel op 06-08-2010 11:29
Doe ik ook, ik ren praktisch door het level heen, maar toch niet binnen 1,5 minuut :S
There's no kill switch on awesome.
Quote:
[..]
Doe ik ook, ik ren praktisch door het level heen, maar toch niet binnen 1,5 minuut :S
Gepost door: ChrissieOne op 06-08-2010 11:40
Doe ik ook, ik ren praktisch door het level heen, maar toch niet binnen 1,5 minuut :S
Gepost door: ChrissieOne op 06-08-2010 11:40
Ik had hem zelf op de makkelijkste stand gezet (normal) en |||Spoiler||| dan bij het eindgevecht 2 maal met de flaregun op de tv's schieten, snel doorrennen en dan die boot even weg schijnen met je lantaarn en eventuele flash bang of flares, aan die vogels (vliegende boeken) hoef je geen aandacht te geven. Dan moet het toch wel binnen 1,5 minuut redden |||Spoiler|||
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444

Ik had trouwens die bug die jij had ook... dat hij niet meer laadde nadat je hem hebt uitgespeeld :S
There's no kill switch on awesome.
Quote:
Zitten meer leuke verwijzingen invannacht chapter 3 uitgespeeld van alan wake. genieten in kleine porties, wat een fantastische game is dit zeg. ook echt leuk dat er genoeg plottwists in het verhaal zitten om het interessant te houden, en al die manuscript pages verzamelen is ook leuk om te doen, vooral omdat het erg veel info over de rest van de wereld om je heen geeft.
is het iemand anders opgevallen dat alan wake dezelfde painkillers in huis had als Max Payne destijds?
Gepost door: LordUgly op 06-08-2010 10:50
is het iemand anders opgevallen dat alan wake dezelfde painkillers in huis had als Max Payne destijds?

Gepost door: LordUgly op 06-08-2010 10:50

Hey, ik ben geen olifant
Introducing the Alan Wake 2 you will never play
Interessant prototype footage, ben benieuwd hoe dit er anno 2015 zou uitzien. Deel 1 was overigens geweldig, hopelijk volgt deel 2 nog een keer. =(
Interessant prototype footage, ben benieuwd hoe dit er anno 2015 zou uitzien. Deel 1 was overigens geweldig, hopelijk volgt deel 2 nog een keer. =(
Polygon heeft de game vorige week op een Microsoft-evenement in San Fransisco kunnen spelen en meldt dit dus op basis van die speelsessie. Onduidelijk is echter nog wat Alan Wake’s Return precies moet voorstellen, maar duidelijk is dat het hier om een sappige easter egg gaat. Deze easter egg is gevonden omdat de afgevaardigde van Polygon besloot om eens even op onderzoek uit te gaan in de game, in plaats van de daadwerkelijke hoofdmissie volgen. Daar werd een flatscreen tv gevonden, waarop de trailer zich afspeelde.
Onduidelijk is nu dus nog wat Alan Wake’s Return precies gaat zijn, maar dat er iets gaande is betreffende Alan Wake, moge duidelijk zijn. Zie jij een terugkeer van Alan Wake zitten?
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?