Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

PostNL [Algemeen Topic]

[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(49)  [Eind]
Rickk1986
Door Rickk1986 (963 reacties) op 21-10-2019 16:12
DM'en via Twitter jongen. Na een klacht of 20 gaan ze je serieus nemen, ik ben donderdag en vrijdag zelfs gebeld door PostNL zelf, of alles volgens wens gaat. (mag ook wel na het kapot binnen komen van 5 Limited Run bestellingen en het kwijtraken van nog eens 4 games... nee, ik overdrijf niet eens...)
Door Vitaquest (1469 reacties) op 21-10-2019 17:05
Quote:
DM'en via Twitter jongen. Na een klacht of 20 gaan ze je serieus nemen, ik ben donderdag en vrijdag zelfs gebeld door PostNL zelf, of alles volgens wens gaat. (mag ook wel na het kapot binnen komen van 5 Limited Run bestellingen en het kwijtraken van nog eens 4 games... nee, ik overdrijf niet eens...)
Gepost door: Rickk1986 op 21-10-2019 16:12
ik heb geen twitter dus dat is geen optie.
Gunghir
Door Gunghir (6138 reacties) op 21-10-2019 17:13
sws nooit een twitter account aanmaken.
dan weten ze alles van je
Ik heb zin in watermeloen soep
Door Vitaquest (1469 reacties) op 21-10-2019 17:47
Quote:
sws nooit een twitter account aanmaken.
dan weten ze alles van je
Gepost door: Gunghir op 21-10-2019 17:13
was ik evengoed nooit van plan en niet eens alleen vanwege de privacy

ik vind twitter ook de meest idiote form van social media die ik ken.

het boeit me geen ruk wanneer iemand op de plee zit te kakken.
Aapje_nl
Door Aapje_nl (4026 reacties) op 21-10-2019 17:52
Quote:
DM'en via Twitter jongen. Na een klacht of 20 gaan ze je serieus nemen, ik ben donderdag en vrijdag zelfs gebeld door PostNL zelf, of alles volgens wens gaat. (mag ook wel na het kapot binnen komen van 5 Limited Run bestellingen en het kwijtraken van nog eens 4 games... nee, ik overdrijf niet eens...)
Gepost door: Rickk1986 op 21-10-2019 16:12

Mij hebben ze ook ooit eens gebeld, na aanleiding van een klacht.
Of ik de klacht in zou willen trekken....
Zelfs nog de bezorger boos aan de deur gehad

Gelukkig gaat lange tijd alweer alles goed.
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
TheMenace17
Door TheMenace17 (629 reacties) op 21-10-2019 20:26
Quote:
[..]

Mij hebben ze ook ooit eens gebeld, na aanleiding van een klacht.
Of ik de klacht in zou willen trekken....
Zelfs nog de bezorger boos aan de deur gehad

Gelukkig gaat lange tijd alweer alles goed.
Gepost door: Aapje_nl op 21-10-2019 17:52

bij veel klachten of problemen met een pakket zeker met verzekering heeft post nl je adres email en telefoon nummer nodig. dus dit komt niet perse door twitter je hebt de gegevens immers zelf gegeven.

twitter account is overigens wel essentieel als je degelijke service van post nl wilt verwachten. zelfs een troll account. de andere alternatieven zijn namelijk veel trager of zijn qua bijkomende kosten gewoon niet de moeite waard bij hulp voor bijvoorbeeld een verzekerd pakket dat kwijt is geraakt,
Gunghir
Door Gunghir (6138 reacties) op 21-10-2019 20:30
bezorger boos aan de deur?
pardon hahaha
Ik heb zin in watermeloen soep
Door Vitaquest (1469 reacties) op 21-10-2019 22:02
Quote:
[..]

bij veel klachten of problemen met een pakket zeker met verzekering heeft post nl je adres email en telefoon nummer nodig. dus dit komt niet perse door twitter je hebt de gegevens immers zelf gegeven.

twitter account is overigens wel essentieel als je degelijke service van post nl wilt verwachten. zelfs een troll account. de andere alternatieven zijn namelijk veel trager of zijn qua bijkomende kosten gewoon niet de moeite waard bij hulp voor bijvoorbeeld een verzekerd pakket dat kwijt is geraakt,
Gepost door: TheMenace17 op 21-10-2019 20:26
mijn telefoonnummer krijgen ze niet die gaat hen niets aan bovendien beloven ze alles aan de telefoon maaar komen niets na en je hebt geen enkel bewijs bij mail of chat heb je tenminste bewijs.

overgens evrtik ik een twitter account te maken het is ronduit idioot dat je verplicht word een account te maken bij een bedrijf dat totaal niet relevant is voor het bedrijf waar je contatc mee wil.

en verzekerd versturen bij post nl raad ik ook af want als het dna toch misgaat sta je niets sterker dan met gewoon track en trace of zonder

post nl blijft bij neit ons probleem of ze maken zon zware bewijslast dta het ook neit haalbaar is.
TheMenace17
Door TheMenace17 (629 reacties) op 22-10-2019 01:13
Quote:
[..]mijn telefoonnummer krijgen ze niet die gaat hen niets aan bovendien beloven ze alles aan de telefoon maaar komen niets na en je hebt geen enkel bewijs bij mail of chat heb je tenminste bewijs.

overgens evrtik ik een twitter account te maken het is ronduit idioot dat je verplicht word een account te maken bij een bedrijf dat totaal niet relevant is voor het bedrijf waar je contatc mee wil.

en verzekerd versturen bij post nl raad ik ook af want als het dna toch misgaat sta je niets sterker dan met gewoon track en trace of zonder

post nl blijft bij neit ons probleem of ze maken zon zware bewijslast dta het ook neit haalbaar is.
Gepost door: Vitaquest op 21-10-2019 22:02

ik ben 4 verzekerde pakketen kwijt geraakt en die zijn allemaal geheel vergoedt inclusief de verzendkosten minus 2.50 voor verzekering als het gebeurd. 100+ tot dure pakketen tegen de 500 euro aan. dankzij twitter word je meteen naar de goede mensen geleid in een redelijke tijd.

ik gebruik nooit twitter dus heb er een troll account. contact voor mail en telefonisch zijn bagger en dat is logisch want er worden zoveel mails gestuurd en gezien er geen onderscheidt word gemaakt zit je gewoon ergens onderaan voor je een keer aan de beurt komt ongeacht of je probleem noodzakelijk is vergeleken met een mail die nergens op slaat.

twitter kan ook op de pc gebruikt worden hoeft niet eens op je telefoon.
met twitter word je overigens uiteindelijk doorgeleidt naar de mail maar dan sta je al in de prioriteiten lijst en krijg je wel snelle reacties via de mail. starten met een probleem via de mail kan weken duren met twitter 0,5 a 2 dagen. bij een verzekerd pakket voor de verzekering hoe je het ook doet je telefoon nummer en mail moet je uiteindelijk altijd geven in een formulier daar ontkom je niet aan tenzij je natuurlijk je geld niet terug hoeft.

verzekerde verzending is zeker aan te raden het geld krijg je gewoon terug uit mijn ervaring. doormiddel van bankoverschrijvingen chats of paypal betalingen als bewijs etc in combinatie met het verzend bewijs.is gewoon zoals het hoort. het lijkt me sterk dat je niet eens een overschrijving of paypal betaling kunt laten zien? dat is vaak al ruim voldoende. je betaling en een foto van de track en trace code voor het bewijs van verzekerde verzending. slechts 2 dingen zware bewijs last bij post nl is zwaar overdreven niet uit mijn ervaring in elk geval

telefonisch zou ik nooit aanraden is slechter en vaak word je er niet echt geholpen is wat lastiger om dingen vast te zetten vermoed ik los van het feit dat de telefoon service zo'n 1 euro per minuut kost beetje zonde van je geld.

andere verzendmaatschappijen zijn ook het beste te bereiken met twitter en zijn slechter of hebben niet eens een verzekerings optie. qua klanten service staat post nl bovenaan wat mij betreft. andere post maatschappijen dat is vaak pas bagger welke methode dan ook.
Door Vitaquest (1469 reacties) op 22-10-2019 02:32
ik heb geen twitter en dat is een bewuste keus ik vertik het ook een twitter aan te maken omdat ZIJ hun zaakjes neit op orde hebben ik vind twitter ronduit waardeloos. Ik wil neit overaal ongebruikte accounts hebben en zeker geen social media.

telefonisch doe ik ook nooit meer vooral neit met die kosten.

en ik heb 1 keer meegemaakt dta iemand iets verzekerd verstuurde dat was dna wel van een aprticulier maar je kon er naar fluiten
Slick
Door Slick (1134 reacties) op 22-10-2019 09:54
Quote:
ik heb geen twitter en dat is een bewuste keus ik vertik het ook een twitter aan te maken omdat ZIJ hun zaakjes neit op orde hebben ik vind twitter ronduit waardeloos. Ik wil neit overaal ongebruikte accounts hebben en zeker geen social media.

telefonisch doe ik ook nooit meer vooral neit met die kosten.

en ik heb 1 keer meegemaakt dta iemand iets verzekerd verstuurde dat was dna wel van een aprticulier maar je kon er naar fluiten
Gepost door: Vitaquest op 22-10-2019 02:32

Naast dat je gerust 5 seconden langer over je bericht mag doen om woorden fatsoenlijk te typen, klink je ook niet echt bereid om wat aan je situatie te doen.

Als je op een fatsoenlijke manier communiceert en wel contact met ze opneemt via Twitter, is je situatie sneller opgelost. Maak gewoon een simpel accountje aan waarbij je 10minutemail.net gebruikt voor een tijdelijk e-mailadres en klaar ben je.

Fouten maken kan gebeuren, net als dat jij wel eens een typfout maakt, maken de mensen bij PostNL ook wel eens een foutje. Accepteer dat gewoon en met boos blijven verspil je alleen maar nodige energie. Als je boos gaat lopen doen tegen een medewerker, zet die jou gewoon achter in de rij. Vriendelijk begroeten en rustig een mail afsluiten zorgt ervoor dat je probleem veel eerder wordt opgelost dan als je maar blijft schreeuwen en koppig blijft doen.

Maar ach, lekker zeuren is zo makkelijk natuurlijk. Als iets verzekerd is, moet je er fatsoenlijk achteraan gaan en dan wordt het echt wel vergoed.
ktugach
Door ktugach (21161 reacties) op 22-10-2019 10:14
Rol: Administrator
Ik heb eens een bezorger gehad waarbij een pakje was kwijtgeraakt wat volgens de postnl app gewoon was afgeleverd bij mij thuis. De volgende dag belde hij aan om te vragen wat het was en hoeveel het had gekost, hij wilde namelijk geen klachten. Dus ik verteld hoe en wat en dat ik het bij de winkel heb aangegeven. De dag daarna waren er een paar bankbiljetten door de brievenbus gegooid twv de bestelling, echt een hele rare kerel was dat.
Gunghir
Door Gunghir (6138 reacties) op 22-10-2019 10:36
Jeetje wat raar
Ik heb zin in watermeloen soep
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39304 reacties) op 22-10-2019 10:42
Handig zo'n brievenbus die als een soort van pin automaat werkt.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Josplays
Door Josplays (3803 reacties) op 22-10-2019 10:43
Quote:
Ik heb eens een bezorger gehad waarbij een pakje was kwijtgeraakt wat volgens de postnl app gewoon was afgeleverd bij mij thuis. De volgende dag belde hij aan om te vragen wat het was en hoeveel het had gekost, hij wilde namelijk geen klachten. Dus ik verteld hoe en wat en dat ik het bij de winkel heb aangegeven. De dag daarna waren er een paar bankbiljetten door de brievenbus gegooid twv de bestelling, echt een hele rare kerel was dat.
Gepost door: ktugach op 22-10-2019 10:14

Wut..... Dat is nu nog eens een goede PostNL werker, maar als hij dat bij iedereen zou doen, heeft die toch werk nodig waar hij meer bij verdiend
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39304 reacties) op 22-10-2019 10:56
Verdienen aan pakketjes die '''''''''kwijt raken''''''''' en vervolgens op Marktplaats staan.

Heb het ook als eens meegemaakt dat een bestelling met een handtasje (bestelling voor mijn vrouw trouwens. Niet voor mij hoor. Ben niet gay of zo. Just for the record.) ergens tussen vuilnisbakken was gezet door de postbezorgers en dat er een papiertje in de brievenbus lag met die opmerking. Je raadt het al; Hij lag er nog.

Nee tuurlijk niet. Pakketje was spoorloos. Dus contact opgenomen met PostNL. Kreeg de reactie; 'We zullen die postbezorger eens even langs sturen om te helpen zoeken.' Nou had ik die week al 2 seizoenen van The Sopranos gekeken en 'even iemand langs sturen' klinkt dan meteen een stuk intimiderender. Afijn, postbezorger aan de deur, wij zoeken tussen de vuilnisbakken. Want er stonden zeker wel twee dus daar ben je wel dik een halve minuut aan kwijt om er omheen te kijken.Maar niks. Volgens de postbezorger zou het pakket er echt achter hebben moeten staan. Tuurlijk geloof je zo iemand die een halve meter hoger is dan jezelf bent, geïrriteerd overkomt en de hele dag zware pakketje tilt meteen op zijn woord, maar je kan er natuurlijk ook gewoon vanuit gaan dat het door iemand anders is meegenomen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Vitaquest (1469 reacties) op 22-10-2019 11:27
Quote:
[..]

Naast dat je gerust 5 seconden langer over je bericht mag doen om woorden fatsoenlijk te typen, klink je ook niet echt bereid om wat aan je situatie te doen.

Als je op een fatsoenlijke manier communiceert en wel contact met ze opneemt via Twitter, is je situatie sneller opgelost. Maak gewoon een simpel accountje aan waarbij je 10minutemail.net gebruikt voor een tijdelijk e-mailadres en klaar ben je.

Fouten maken kan gebeuren, net als dat jij wel eens een typfout maakt, maken de mensen bij PostNL ook wel eens een foutje. Accepteer dat gewoon en met boos blijven verspil je alleen maar nodige energie. Als je boos gaat lopen doen tegen een medewerker, zet die jou gewoon achter in de rij. Vriendelijk begroeten en rustig een mail afsluiten zorgt ervoor dat je probleem veel eerder wordt opgelost dan als je maar blijft schreeuwen en koppig blijft doen.

Maar ach, lekker zeuren is zo makkelijk natuurlijk. Als iets verzekerd is, moet je er fatsoenlijk achteraan gaan en dan wordt het echt wel vergoed.
Gepost door: Slick op 22-10-2019 09:54
ik heb al 100 keer uitgelegd hoe dta met typen zit ga ik neit emer doen amar het maakt neit uit hoe lang ik er over doe het is neit te fiksen en het is ronduit sneu dat je me daarop aanvalt in plaats van inhoud.

dan twitter ik heb een schijthekel aan social media het is neit van post nl zelf en je geeft een lading prive gegevens weg ik wil gewoon geen twitter punt uit waaro m zou ik daar van afhankelijk moeten zijn?

dan over fouten die worden gemaakt ja heb ik alle begrip voor maar dan worden ze bij een goed bedrijf netjes opgelost post nl lost nooit iets op want het ligt ''nooit'' aan hen en ze hebben altijd wle een smoesje klaar.

ik ben altijd heel beleefd tegen klantenservice tenzij ze me van akstje naar de muur willen sturen dan word ik op een gegeven moment kwaad ja maar dat is terecht.

en post nl vergoed nooitwat mijn paket met track en trace notabene is ook gewoon opgelost waarde van de inhoud is zon 500 euro op dit moment. het was een presskit die ik geownnen had (dus ik had niets te zeggen over evrzending voor we die discusie krijgen)

track en trace is bekend post nl raakt het kwijt en doet 0 moeite het op te lossen ja dan word ik wkaad ja want ik had voor die rpesskit al een plank in de vitrine kwijtgemaakt en ik was er zo blij mee dta ik die gewonnen had.

en de mails die ik naar post nl stuur zijn zinloos ik ben altijd correct en beleefd heb in totaal 4 keer een mail anar ze gestuurd en afgezien van 1 bevestiging dat de mail binengekomen is heb ik NOOIT een mail teruggehad ook neit in mijn spam folder

mischien eto je ook eens reveuws gaan lezen over post nl ze zijn zo ongeveer het laagst scorende bedrijf van nederland dat zegt ook wel iets dunkt me
The Gipetto
Door The Gipetto (512 reacties) op 22-10-2019 11:37
Quote:
[..]
mischien eto je ook eens reveuws gaan lezen over post nl ze zijn zo ongeveer het laagst scorende bedrijf van nederland dat zegt ook wel iets dunkt me
Gepost door: Vitaquest op 22-10-2019 11:27

Denk niet dat er veel mensen zijn die een positieve review achterlaten als postNL het pakketje wel op tijd bezorgt (afgelopen maand bij mij toch al 6 pakketjes precies op tijd ontvangen)ik denk dat het procentueel gezien nog best meevalt met postNL
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39304 reacties) op 22-10-2019 11:39
Quote:
Denk niet dat er veel mensen zijn die een positieve review achterlaten als postNL het pakketje wel op tijd bezorgt (afgelopen maand bij mij toch al 6 pakketjes precies op tijd ontvangen)ik denk dat het procentueel gezien nog best meevalt met postNL
Gepost door: The Gipetto op 22-10-2019 11:37
Nee tuurlijk niet. Want dan kan ik bijna dagelijks twee reviews achter laten dat ik tevreden bent. Nee hoor, alleen als die niet aankomt ga klim ik pas in de pen. Want zonder pakket heb ik extra tijd aan handen. Eigen schuld dus.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Door Vitaquest (1469 reacties) op 22-10-2019 11:43
Quote:
[..]

Denk niet dat er veel mensen zijn die een positieve review achterlaten als postNL het pakketje wel op tijd bezorgt (afgelopen maand bij mij toch al 6 pakketjes precies op tijd ontvangen)ik denk dat het procentueel gezien nog best meevalt met postNL
Gepost door: The Gipetto op 22-10-2019 11:37
mensne laten sneler een negatieve revieuw achter dan een positieve dta klopt maar dat geld wel voor ALLE bedrijven en toch scoort post nl veel lager.

enige voordeel dta ik heb is dta ik een goede paketbezorger heb anders was de foutmarge nog veel hoger nu heb ik gemiddeld bij 1 op de 3 ah 4 poststukken reden tot klagen.

dit kunnen kleine dingen zijn als post die te laat komt of grote dingen als post die vermist raakt.
[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(49)  [Eind]