Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Mediamarkt Belgie heeft 3 halen = 2 betalen op games

Deze keer een bericht speciaal voor onze Belgische bezoekers en eventueel de mensen die in de grensstreek wonen. Bij de MediaMarkt Belgie is het deze week 3 halen = 2 betalen op alle games, daar kunnen we in Nederland helaas nog steeds alleen maar van dromen! Het goedkoopste artikel is gratis, het moeten 3 verschillende artikelen zijn en pre-orders zijn uitgesloten. Bezorgen kan overigens alleen in Belgie.

Bedankt voor het melden: Xor

Laatste reacties

avatar van MarcelProust
Door MarcelProust (1056 reacties) op 09-12-2019 13:41
( PM )
Ik had persoonlijk zelf liever de Nederlandse actie ivm Blu-rays :-)
avatar van Mr_style
Door Mr_style (75 reacties) op 09-12-2019 13:54
( PM )
Mediamarkt Antwerpen ligt in het centrum vlakbij het station Antwerpen Centraal...

Dagretour kost 30-35€
avatar van PePzi NL
Door PePzi NL (723 reacties) op 09-12-2019 15:18
( PM )
Quote:
Mediamarkt Antwerpen ligt in het centrum vlakbij het station Antwerpen Centraal...

Dagretour kost 30-35€


Ja daar gaat je korting dan :p
avatar van Thatanas
Door Thatanas (654 reacties) op 09-12-2019 15:44
( PM )
Quote:
[..]


Ja daar gaat je korting dan :p
Behalve als je heul veul koopt.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30406 reacties) op 09-12-2019 16:11
( PM )
Aanbieding België?


Hé hé hé joepie joepie jee jee jee! Amai zeg!
avatar van Swift
Door Swift (8363 reacties) op 09-12-2019 16:25
( PM )
Rondje België dan maar doen.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (332 reacties) op 09-12-2019 17:41
( PM )
Is er geen kruiwagen dienst via België?
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (526 reacties) op 09-12-2019 18:10
( PM )
niet alle nederlanders wonen in nederland ;)
avatar van Rogg
Door Rogg (30 reacties) op 09-12-2019 19:37
( PM )
Misschien even langs de mm Turnhout dan deze week
avatar van JDM
Door JDM (285 reacties) op 09-12-2019 20:07
( PM )
Ik heb eventueel 2 games van €20 p/s op het oog
avatar van Multimediaknaller
Door Multimediaknaller (684 reacties) op 09-12-2019 20:13
( PM )
Quote:
Aanbieding België?

(picture)
Hé hé hé joepie joepie jee jee jee! Amai zeg!


"Ik moest kloppen want de bel doet het nie"
avatar van BasOwner
Door BasOwner (99 reacties) op 09-12-2019 20:59
( PM )
Toch apart en jammer dat deze actie in Nederland gekilled is .
avatar van Ginryuu
Door Ginryuu (9374 reacties) op 09-12-2019 21:19
( PM )
Quote:
Toch apart en jammer dat deze actie in Nederland gekilled is .

De concurrentie is gekilled, dan hoeven ze niet meer.
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1827 reacties) op 09-12-2019 22:30
( PM )
Ik ben nog altijd niet af van de paar spellen die ik vorig jaar heb gekocht om een derde goedkoper te krijgen.
Quote:
Mediamarkt Antwerpen ligt in het centrum vlakbij het station Antwerpen Centraal...

Dagretour kost 30-35€

Voor games voor de Switch moet je al zeker niet gaan. Hun selectie is om van te huilen.
avatar van Darkness2K7
Door Darkness2K7 (19 reacties) op 10-12-2019 21:11
( PM )
ik doe altijd ff shoppen in Wijnegem (mega winkelcentrum) ,gratis parkeren,
gelijk bij de media de 'solden' oppakken (als ze er zijn)
en op de weg terug via turnhout de hyper-carrefour ff vreten laden :)
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (526 reacties) op 14-12-2019 13:08
( PM )
nederlanders die huilen, weet je vaak is mediamarkt belgie duurder dan nederland en dan hoor je niemand klagen. tijd om je ogen open te doen en de sites eens gaan vergelijken.
veel games kan je beter in een andere winkel kopen.. zo had ik een paar opties, 1 is niet op voorraad, 2 andere winkel goedkoper 3 games zijn te duur.. kijk no man's sky 1st overal 10 euro nu gewoon 30..