Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Uitslag Prijsvraag Global Agenda!

Geplaatst op 01-12-2010 20:31
Een paar weken terug organiseerde Budgetgaming een prijsvraag voor de PC game Global Agenda. We hebben jullie hierbij drie vragen gesteld, waarbij de derde vraag de allesbeslissende was. Een selectie van de antwoorden op vraag drie is naar de ontwikkelaar gemaild en zij hebben de tijd genomen om jullie vragen te voorzien van een antwoord. Welnu, de stemmen zijn geteld, de lijnen zijn gesloten. Licht uit, spot aan! Hier volgt de enige, echte uitslag!

De antwoorden op de eerste twee vragen waren:

1) Dat de jetpack de voornaamste wijze van transport is.
2) De gebalanceerde gameplay in relatie tot de PvP elementen. Daarnaast kent de game ook een sterk beleid tegen cheaters.

En dan nu vraag 3: Welke vraag zou jij tijdens een interview aan Todd Harris gesteld hebben inzake Global Agenda?

Winnaar van Global Agenda, muismat en een fraai t-shirt: Winoe Bhikharie

Vraag 1: What are your thoughts about user generated content in general? And could it be implemented in Global Agenda one way or another?

Todd Harris: User communities are becoming more and more influencial in driving game development - and I think that is a great thing. I do think you'll see more and more user generated content in games. The challenge is coming up with systems that help showcase the highest quality content. Because Global Agenda is played on centrally hosted servers we can not allow users to directly upload content. The risk is too high that someone could accidentally or intententionally introduce something that hurts the performance of the game, or the balance of the game. But I could envision future contests where user-generated content is reviewed by us and a few winning items make it into Global Agenda.

Winnaar van een exemplaar van spel Global Agenda inclusief een muismat: Jeroen Schuybroek

Vraag 2: In what way does the development of your avatar play a role in this game and do you have a lot options to alter this avatar?

Todd Harris: Yes - compared to a typical shooter game we offer a LOT more avatar customization. There are three talent trees and you gain skill-points as you level. You then put the skill-points into the talent trees to alter your avatar's playstyle - giving yourself more damage with certain weapons, or more protection from different kinds of attacks, or faster speed, or more efficient power-usage - that sort of thing. Visually we also let you greatly alter your avatar. You can completely sculpt the look of your face - adjusting even the size of your ear-lobe or nostril or chin length. You choose from a large variety of hair-styles. You collect all sorts of different looking suits. And we have a very sophisticated dye system that lets you color your suits, helmets, and weapons to give yourself a unique look. So even if you see another player of the same class you will likely look very different.

Winnaar van de Global Agenda game: Erik Dekker

Vraag 3: What if you could become one of the classes from Global Agenda in real life, which one would you choose? And why?

Todd Harris: In real-life I would definitely be Recon - It is incredibly fun to be able to appear and disappear out of Stealth!

However in game I actually choose to play Medic more often - it is a great support build for helping other players.


Tot slot vroegen velen onder jullie zich af of Global Agenda binnen afzienbare tijd nog op andere systemen zal verschijnen. Dit is echter niet het geval. Waarom dan alleen op de PC?

Todd Harris: We enjoy working closely with users and communities to determine what features and content would further improve the game, and then updating the game with downloadable new features and content. Right now the PC is still the best platform for delivering very frequent updates.

Budgetgaming feliciteert de winnaars en bedankt iedereen voor hun deelname. De prijzen zullen binnenkort aan jullie verzonden worden. Tot slot willen we graag Iceberg Interactive bedanken voor het beschikbaar stellen voor de prijzen. Tevens willen wij Hi-Rez Studios bedanken hun actieve bijdrage aan zowel het interview als aan de prijsvraag.

Geplaatst op 01-12-2010 20:31

Laatste reacties

avatar van Msnk
Msnk ( 1000 ) 01-12-2010 20:36
Gefeliciteerd
avatar van Lam-Bal
Lam-Bal ( 2548 ) 01-12-2010 20:37
Proficiat
avatar van Sefirosu
Sefirosu ( 291 ) 01-12-2010 21:38
Wow, hartstikke tof dit! Heel erg bedankt BG Winoe en Jeroen ook van harte!
avatar van Always4psv
Always4psv ( 4230 ) 01-12-2010 22:03
gefeliciteerd, zelf dacht ik niet meegedaan, leuk dat ook je vraag echt beantwoord wordt
avatar van Nitrorcr
Nitrorcr ( 1274   15) 01-12-2010 22:12
Gefeliciteerd mensen! Veel plezier met de game, ik speel het ook al een paar maandjes regelmatig en hij is erg leuk. )
avatar van LaurensH
LaurensH ( 211 ) 01-12-2010 22:59
van harte!
avatar van Quince
Quince ( 1087 ) 02-12-2010 09:41
gefeliciteerd met jullie prijs
avatar van UserVerwijderd
UserVerwijderd ( 8270 ) 02-12-2010 20:00
Gefeliciteerd!
avatar van Meganelis
Meganelis ( 109 ) 02-12-2010 20:59
Proficiat!