Wehkamp 10% korting op veel games + consoles
Geplaatst op 18-03-2011 09:28
Er is nu 10% korting op veel games en consoles (helaas niet op 3DS) bij Wehkamp. Zeker bij consoles, pre-orders en special editions loopt dit lekker op. Actie loopt t/m 21 maart.
Laatste reacties
Ik kan de game aanbiedingne niet vinden. Maar, fuck it, het is Wehkamp. Ik heb geen zin om moeite te doen voor die "bijna-geen-korting". Als er toevallig iets boeiends bij zit hoor ik het misschien nog wel.
edit:
Toch gevonden:
link
edit:
Toch gevonden:
link
nette prijzen, maar n pre-order geplaatst op Dungeon Siege 3 voor de PS3 (€44,99) nog nergens zo goedkoop kunnen vinden, zelfs niet in de UK (Zavvi 46€)
Link
Link
Heb vorige week een PS3 gehaald voor 349 eu bij Wehkamp.. voel me dus wel aardig genaaid. :p
Die 20 eu PSN kaart was vorige week trouwens ook 18 euro. Hebben ze de prijs gewoon met 2 euro verhoogd ofzo ?
Die 20 eu PSN kaart was vorige week trouwens ook 18 euro. Hebben ze de prijs gewoon met 2 euro verhoogd ofzo ?
Quote:
Heb vorige week een PS3 gehaald voor 349 eu bij Wehkamp.. voel me dus wel aardig genaaid. :p
Ik zou even contact opnemen met de helpdesk..misschien kunnen ze nog wat doen voor je.
Anders krijg je denk ik wel een tegoedbon

Quote:
Prijzen zijn inderdaad voor de PSN Kaarten verhoogd. Eerst waren ze zelfs goedkoper zonder deze 'korting'.
Heb vorige week een PS3 gehaald voor 349 eu bij Wehkamp.. voel me dus wel aardig genaaid. :p
Die 20 eu PSN kaart was vorige week trouwens ook 18 euro. Hebben ze de prijs gewoon met 2 euro verhoogd ofzo ?
Die 20 eu PSN kaart was vorige week trouwens ook 18 euro. Hebben ze de prijs gewoon met 2 euro verhoogd ofzo ?
Quote:
Heb vorige week een PS3 gehaald voor 349 eu bij Wehkamp.. voel me dus wel aardig genaaid. :p
Je bent niet genaaid, je hebt een twee weken consumenten recht oid. waardoor je ze gewoon kan bellen/mailen met het verzoek tot een refund of waardebon. Geldt niet alleen voor Wehkamp, geldt voor alle winkels/webwinkels.
Wat je namelijk krijgt is dat je de console nog retour mag sturen en nu een nieuwe voor de lagere prijs koopt. Geen enkele (web)winkel wil het spul retour krijgen en onnodige kosten om te verwerken maken
bellen/mailen dus

Net voor 43.20 psn 50 50 voucher card en pre order geplaatst voor de Nintendo 3ds + rayman Nintendo 3ds dus ook die iets goedkoper!! ben zeer benieuwd naar 3d gamen zonder bril
Quote:
[..]
Je bent niet genaaid, je hebt een twee weken consumenten recht oid. waardoor je ze gewoon kan bellen/mailen met het verzoek tot een refund of waardebon. Geldt niet alleen voor Wehkamp, geldt voor alle winkels/webwinkels.
Wat je namelijk krijgt is dat je de console nog retour mag sturen en nu een nieuwe voor de lagere prijs koopt. Geen enkele (web)winkel wil het spul retour krijgen en onnodige kosten om te verwerken maken
bellen/mailen dus
Je bent niet genaaid, je hebt een twee weken consumenten recht oid. waardoor je ze gewoon kan bellen/mailen met het verzoek tot een refund of waardebon. Geldt niet alleen voor Wehkamp, geldt voor alle winkels/webwinkels.
Wat je namelijk krijgt is dat je de console nog retour mag sturen en nu een nieuwe voor de lagere prijs koopt. Geen enkele (web)winkel wil het spul retour krijgen en onnodige kosten om te verwerken maken
bellen/mailen dus

Volgens mij bestaat zoiets niet hoor? Volgens google ook niet lol...
/Offtopic: Ik wens je veel succes dan, de klantenservice van Wehkamp is een van de slechtste die ik ooit heb meegemaakt.
Bedenk zelf maar of die 20(?) euro je al die extra moeite en wachttijd waard is...
Bedenk zelf maar of die 20(?) euro je al die extra moeite en wachttijd waard is...
Idd, ik laat het gewoon voor wat het is.
Ik bestel vaker bij Wehkamp, en heb verder nooit problemen gehad.
Maar voor die 20 eu ga ik niet zo moeilijk doen.
Als ik het van te voren wist, had ik wel een weekie gewacht.
Ik bestel vaker bij Wehkamp, en heb verder nooit problemen gehad.
Maar voor die 20 eu ga ik niet zo moeilijk doen.
Als ik het van te voren wist, had ik wel een weekie gewacht.
Klantenservice van Wehkamp heeft het echter wel voor elkaar gekregen dat er hier in Denemarken (!) een reparateur kwam voor mijn tv. Philips Denemarken wou het zelf niet sturen (tenzij ik even 650 euro betaalde), Philips Nederland zei dat ze het moesten repareren mits het binnen de garantie van 2 jaar viel (welke het deed) en Wehkamp heeft het waargemaakt.
Moet wel zeggen dat ik dat totaal niet had verwacht.
Andere keer klantenservice van Wehkamp: Had een nieuwe DSi gekocht, maar die had een stipje op het scherm wat er met geen mogelijkheid vanaf kwam. Gebeld en volgende dag had ik een nieuwe in huis.
Je moet inderdaad niet mailen, want dat staat op een laag pitje bij hen.
Moet wel zeggen dat ik dat totaal niet had verwacht.
Andere keer klantenservice van Wehkamp: Had een nieuwe DSi gekocht, maar die had een stipje op het scherm wat er met geen mogelijkheid vanaf kwam. Gebeld en volgende dag had ik een nieuwe in huis.
Je moet inderdaad niet mailen, want dat staat op een laag pitje bij hen.
Heb toch maar Nintendogs 3D besteld voor €40,20 incl verzendkosten.Wel afhalen bij servicepunt.Hoop dat ie op tijs is anders heb ik vrijdag een 3DS zonder 3D game 
Wat betreft de klantenservice:Ik ben echt geweldig geholpen toen ik het probleem (mijn bestelling was in openstaande auto gegooid in een hele andere straat) doorgaf.Paar keer persoonlijk gebeld en de verzendkosten voor herbestelling kwijtgescholden.Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen van hun telefonische helpdesk.Die vind ik buitengewoon slecht.
Dus....twitter met wehkamp!

Wat betreft de klantenservice:Ik ben echt geweldig geholpen toen ik het probleem (mijn bestelling was in openstaande auto gegooid in een hele andere straat) doorgaf.Paar keer persoonlijk gebeld en de verzendkosten voor herbestelling kwijtgescholden.Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen van hun telefonische helpdesk.Die vind ik buitengewoon slecht.
Dus....twitter met wehkamp!
Ligt het er misschien niet heel erg aan wie je voor je krijgt bij de helpdesk? Van... like: elk bedrijf?
Soms heb je van die lamlullen of sufkutten die gewoon geen zin hebben om je te helpen en dus een beetje zeikerig doen... Ja, daar heb ik niets aan.
Maar ik zeg ook: bellen > mailen.
Twitter gebruik ik (nog) niet voor vragen etc.
Soms heb je van die lamlullen of sufkutten die gewoon geen zin hebben om je te helpen en dus een beetje zeikerig doen... Ja, daar heb ik niets aan.
Maar ik zeg ook: bellen > mailen.
Twitter gebruik ik (nog) niet voor vragen etc.