Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bekendmaking Winnaars Feestprijsvraag + Budgy's schooldag

Het nieuwe jaar is officieel begonnen! Namens de gehele crew van Budgetgaming wensen we jullie een ontzettend fijn 2017 toe! Dat al jullie gamewensen mogen uitkomen en alle games die je uit wilt spelen dit jaar een weg vinden naar jullie console, handheld of pc!

Budgy zijn eerste schooldag
Budgy is in ieder geval ontzettend blij met al zijn cadeautjes voor het komende jaar! Dankzij het modderbadje van Budgetgamer Kimmetjuh en de massage van Budgetgamer Cypher XCII kan Budgy zijn eerste spaarbiggenstapjes in het nieuwe jaar heel erg ontspannen zetten. De meesten beginnen de met de middelbare school in september, maar Budgy mag morgen al aan de slag als brugbiggetje. Met de rugtas van MrAnderson en een zakcentje van Hasantje en zelfs enkele speciale zilveren munten van Kuroij Majutsushi kan die op weg. Hij trekt de warme wollen trui aan die die van Mesa heeft gekregen en hobbelt er vandoor. Gelukkig hoeft die zichzelf straks niet stuk te slaan als die wat muntjes nodig heeft want met spaarvarkentje Budgy Jr. van Gaurav aan zijn zijde kan die altijd van hem gebruikmaken.




Om op school te komen heeft hij de mooie fiets geprobeerd van MartPS4, maar zijn korte beentjes redden het net niet om die trappers goed rond te laten draaien Het gevolg is dat die n trapper net kan raken maar doordat die overhelt komt die niet verder dan uren rondjes rijden. Daarom reist Budgy dit jaar in luxe dankzij de OV Jaarkaart van AReFes en Jethunt voor de Budgetbus.

Aangekomen op school ploft die zijn enorme rugtas op tafel en gooit er een stuk of 5 tablets (met dank aan Groenteboer, EPvW, Brianfog, Elcheapo, Valuna) en een stuk of 10 laptops (met dank aan Henkskills, TH_Division, Patrick95d, Big Dogg, MD_73, 0daro0, Cmpunk, Semih100 en Dbaws) uit zijn tas omdat die niet kon kiezen welke die nu het mooiste vond en een etui van Jann3k3. Terwijl die langzaam zich bedenkt dat een Budget pakezeltje ook niet verkeerd zou zijn om volgende keer te vragen, maakt hij al gauw indruk op de dames, of komt dat door de makeover van Lousert?. Vooral Budgette van WiseWish NL is zeer gecharmeerd van wat Budgy allemaal tentoonspreid.

Dankzij de grafische rekenmachine van o.a. Airblader99 worden rekensommen ijverig uitgewerkt en stiekem helpt Budgy Jr. een handje mee op zijn rekenmachine van Dynaw.

De pauze breekt al gauw aan en Budgy is erg blij mee met de kluis van Smocho en probeert zijn rugtas toch enigszins wat lichter te maken, maar eigenlijk heeft die wel zes kluisjes nodig na al die mooie cadeaus. Gelukkig heeft die nog extra kluisjes gekregen dankzij Budgetgamers Jeroendewaal (een heule grote) en EXIA112. Terwijl Budgy Jr. zich uit de voeten maakt probeert Budgy toch nog de nodige muntjes te vergaren voor een lekker stukje bloemkool in de middag. Dan bedenkt die zich opeens dat die de Postbank Pennymaat nog ergens in zijn rugtas moet hebben zitten van Bonemill! Om indruk te maken trakteert hij Budgette op een lekker stukje bloemkool en een zalige wortel en geniet van haar blijheid. Gelukkig ruikt die lekker dankzij het Axe pakket van Nickit

In de middag is het tijd om te sporten, dat is belangrijk zegt Budgetgamer Evania. Maar al gauw na het eerste stukje rennen, verlangt Budgy toch stiekem weer terug naar dat lekkere modderbadje van afgelopen weekend. Ook dat pakezeltje komt langzaam steeds hoger op het verlanglijstje te staan. Dan kan Budgy daar tenminste opzitten zonder te hoeven rennen dacht die.

De laatste bel gaat, de dag zit er op! Tijd om naar huis te gaan en thuis even te ontspannen met n van de mooiste gameervaringen in gamehistorie: Final Fantasy 7 van _Casper_. Bedankt Budgetgamers voor alle mooie cadeaus! Een beetje eng maar tegelijkertijd wel fijn is verder het mooiste cadeau van alles: een plekje in Dagmars hart. Laten we even met zijn allen meezingen:

Als de prijzenoorlog komt, en als Budgy dan moet schuilen, dan mag hij bij mij.
Als er fanboys zijn, waar hij niet bij wilt horen, dan mag hij bij mij.
Als er een forumregel is, waar Budgy niet aan voldoet, dan mag hij bij mij.
En als hij iets moet zijn, wat hij nooit geweest is, dan mag hij bij mij.

Dan mag hij bij mij schuilen, als het nergens anders kan.
En als hij dan moet huilen, trek ik me er niks van an.
Want hij mag bij mij logeren, het wordt echt dikke pret.
Kom wanneer je wilt (oh jongens), kruip lekker in mijn bed.

Als het onweer komt, en als hij dan bang is, dan mag hij bij mij.
Ik ben er banger voor, dat wil je niet geloven, kruip nou dicht bij mij!
Als er een Wehkamp actie komt, ze blijven altijd duur, en er komen verzendkosten bij.
Als er nieuwe leden komen, en doen alleen aan postcounts, verwelkomen wij ze blij.

Dan mag hij bij mij schuilen, als het nergens anders kan.
En als hij dan moet huilen, trek ik me er niks van an.
Ik moet sympathiek overkomen, dus kom dan maar bij mij.
Pak wat koffie en ga zitten, Ik heb een toetsenbord nog vrij.

Ja hij mag bij mij schuilen, dat heb ik al tien keer gezegd.
Ik moet dit liedje vullen, dan nog maar een derde couplet
Maar het is bijna klahaar, en zo weer dan voorbij.
Nog maar een paar zinnen, en iedereen is blij!

Als de website sluit, en Budgy is geen mascotte meer, dan mag hij bij mij.
Als ik word gebanned, en als ik dan alleen ben, kom jij dan bij mij?


De Winnaars van de Budgetgaming 12 jaarsprijsvraag
Heel wat digitale cadeaus voor Budgy, maar om het jaar meteen goed te beginnen, ook de nodige cadeaus voor jullie! Het is tijd om de winnaars bekend te maken van de verjaardagsprijsvraag waar we maar liefst twee games naar keuzes weg geven en een Nintendo Switch! En ja de 26 reacties die te laat waren, die doen helaas niet mee.

De winnaars zijn na loting geworden:

Winnaar Nintendo Switch
Nickit

Winnaars game naar keuze
MatB20
Dagmar


Tot slot
Hartelijk bedankt iedereen voor het meedoen! Niet gewonnen? Dan niet getreurd! Er staat weer een jaar vol goodies en prijzen op jullie te wachten! Daar gaan wij voor zorgen! Bedankt voor het compleet maken van het Budgetgamingfeest met al jullie leuke inzendingen! Het liefst hadden we jullie allemaal uitgenodigd voor een fantastische (budget)afsluiting van het jaar.

Nogmaals namens ons allemaal: De beste wensen iedereen! Dat jullie al de doelen die jullie zetten voor komend jaar mogen bereiken!

Laatste reacties

avatar van Arcturion
Door Arcturion (768 reacties) op 01-01-2017 15:57
( PM )
Congratulations and the best wishes
avatar van Crazymax
Door Crazymax (1196 reacties) op 01-01-2017 16:00
( PM )
Gefeliciteerd mensen! En Budgetgaming bedankt voor de vele prijsvragen waarvan deze zeker een van de originelere was.
avatar van Sabin5995
Door Sabin5995 (2589 reacties) op 01-01-2017 16:01
( PM )
Wat een leuke bekendmaking! Helaas niet gewonnen, maar gefeliciteerd aan de winnaars!
avatar van Marlous2604
Door Marlous2604 (1586 reacties) op 01-01-2017 16:06
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
avatar van Uribium
Door Uribium (2621 reacties) op 01-01-2017 16:06
( PM )
Gefeliciteerd iedereen! (Woo Dagmar!)
avatar van SGT xan
Door SGT xan (2467 reacties) op 01-01-2017 16:12
( PM )
Gefeliciteerd allemaal!
avatar van Nickachu
Door Nickachu (221 reacties) op 01-01-2017 16:14
( PM )
Leuk gedaan! Gefeliciteerd aan de winnaars
avatar van Leonn
Door Leonn (1040 reacties) op 01-01-2017 16:18
( PM )
Gefeliciteerd aan alle winnaars en natuurlijk beste wensen voor 2017 :-)
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (3125 reacties) op 01-01-2017 16:27
( PM )
Congrats winners!
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1123 reacties) op 01-01-2017 16:27
( PM )
Gefeliciteerd allemaal!!!
avatar van Ekfad
Door Ekfad (153 reacties) op 01-01-2017 16:29
( PM )
Proficiat iedereen.
avatar van Dagmar
Door Dagmar (9504 reacties) op 01-01-2017 16:29
( PM )
Het jaar had niet beter mogen beginnen. Bedankt Yrn en ktugach. Ik zal trouwens niks aan Skull_kid doorvertellen dat het spel uit zijn salaris komt.

Mocht er nog iemand een mooie zangstem hebben en het liedje willen opnemen mogen ze natuurlijk altijd PM-en. Anders ben ik genoodzaakt het zelf te doen. En buiten Samael wilt niemand dat.

Voor de rest iedereen een leuk 2017 en succes voor de rest van het jaar met de wedstrijden. En je persoonlijke dingen natuurlijk. Maar daar kan ik niet over oordelen.
avatar van Beloved
Door Beloved (2851 reacties) op 01-01-2017 16:34
( PM )
Gefeliciteerd!!
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (4717 reacties) op 01-01-2017 16:39
( PM )
Congratz!
avatar van Yoxeblue
Door Yoxeblue (16 reacties) op 01-01-2017 16:40
( PM )
gratz alle winnaars! en budgy 😁
avatar van Mesa
Door Mesa (369 reacties) op 01-01-2017 17:00
( PM )
Gefeliciteerd aan de winnaars!
avatar van Samael_blackwing
Door Samael_blackwing (12334 reacties) op 01-01-2017 17:05
( PM )
Quote:
Het jaar had niet beter mogen beginnen. Bedankt Yrn en ktugach. Ik zal trouwens niks aan Skull_kid doorvertellen dat het spel uit zijn salaris komt.

Mocht er nog iemand een mooie zangstem hebben en het liedje willen opnemen mogen ze natuurlijk altijd PM-en. Anders ben ik genoodzaakt het zelf te doen. En buiten Samael wilt niemand dat.

Voor de rest iedereen een leuk 2017 en succes voor de rest van het jaar met de wedstrijden. En je persoonlijke dingen natuurlijk. Maar daar kan ik niet over oordelen.


Zing gozer, zing!

Quote:
Dat jullie al de doelen die jullie zetten voor komend jaar mogen bereiken!


Mijn doel was een Nintendo Switch winnen... zucht, weer een jaar verpest.
avatar van MilanSven
Door MilanSven (989 reacties) op 01-01-2017 17:10
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Smocho
Door Smocho (2368 reacties) op 01-01-2017 17:16
( PM )
Haha idd samael, ik wilde die switch zOooOoo graag. Ach ja, gefeliciteerd winnars! Leuk dat Dagmar gewonnen heeft ook.
avatar van Conker64ever
Door Conker64ever (8 reacties) op 01-01-2017 17:30
( PM )
Gefeliciteerd winnaars !
avatar van UserVerwijderd
Door UserVerwijderd (8274 reacties) op 01-01-2017 17:35
( PM )
Gefeliciteerd aan de 3 winnaars!
avatar van MatB20
Door MatB20 (700 reacties) op 01-01-2017 17:38
( PM )
Wow wat leuk! Bedankt Budgetgaming! Leuke start van het jaar
avatar van Budgetfreak
Door Budgetfreak (1153 reacties) op 01-01-2017 17:48
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van JeffreyBtt
Door JeffreyBtt (779 reacties) op 01-01-2017 17:49
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Imrail
Door Imrail (1935 reacties) op 01-01-2017 17:52
( PM )
Gefeliciteerd winnaars! Geniet er van.
avatar van AngeloG
Door AngeloG (348 reacties) op 01-01-2017 18:04
( PM )
Gefeliciteerd winnaars! Leuk dat Dagmar wint mer zijn geweldge songtekst
avatar van Dandanna
Door Dandanna (47 reacties) op 01-01-2017 18:19
( PM )
Dat is nog eens een bekendmaking van een prijsvraag! Leuk geschreven.
En natuurlijk de felicitaties naar alle winnaars!
avatar van Nickit
Door Nickit (1009 reacties) op 01-01-2017 18:25
( PM )
Super bedankt voor deze fantastische prijs!
Wou de Switch ook zo graag winnen, niet verwacht dat het ook zou lukken. Eerste keer dat ik wat win op Budgetgaming, geweldige opening van het nieuwe jaar
Gefeliciteerd aan de andere winnaars, en voor iedereen nog de beste wensen!
avatar van EPMD
Door EPMD (3814 reacties) op 01-01-2017 18:35
( PM )
Gefeliciteerd iedereen
avatar van DjuntzUntz
Door DjuntzUntz (11 reacties) op 01-01-2017 18:36
( PM )
gefeliciteerd winnaars! :)
avatar van AnubisNefer
Door AnubisNefer (413 reacties) op 01-01-2017 19:02
( PM )
Congrats prijswinnaars! Veel game plezier toegewenst ;-)
avatar van Pmulders91
Door Pmulders91 (6 reacties) op 01-01-2017 19:12
( PM )
Congrats winnaars!
avatar van Sjordi
Door Sjordi (191 reacties) op 01-01-2017 19:23
( PM )
Gefeliciteeerd winnaren, Budgey en alle Budgetgamers! Beste wensem voor het nieuwe jaar!
avatar van MrAnderson
Door MrAnderson (752 reacties) op 01-01-2017 19:25
( PM )
leuk verhaal, en gefeliciteerd
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (6772 reacties) op 01-01-2017 19:27
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!

En iedereen die (net als ik) niet gewonnen heeft: niet opgeven, er zullen nog genoeg leuke prijzen te winnen zijn op Budgetgaming in dit nieuwe jaar.
(disclaimer: resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst)
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7238 reacties) op 01-01-2017 19:30
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Xili_Tollo
Door Xili_Tollo (2189 reacties) op 01-01-2017 19:43
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Gefeliciteerd!!
avatar van Lisahalman
Door Lisahalman (1371 reacties) op 01-01-2017 19:50
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
avatar van King Bowser
Door King Bowser (7211 reacties) op 01-01-2017 20:02
( PM )
Wuuuhuuuuu, niets gewonnen :=( Komt niet vaak voor dat ik echt baal, maar van deze vette actie baal ik wel goed. De switch komt hier namelijk waarschijnlijk bij release al in huis. Maar ach, dan maar zelf kopen. Gelukkig hebben we BG die mij helpt om de goedkoopste te krijgen

Maar, de winnaars is het gegund! Gefeliciteerd, veel plezier met jullie prijs. Mocht iemand zijn prijs toch niet willen, ik hou mij aanbevolen om elke prijs die je kwijt wil op te halen

Het verhaal is leuk gebracht, mijn complimenten! En we gaan gewoon door naar de volgende prijsvraag. Wie weet dan meer geluk.
avatar van EPvW
Door EPvW (219 reacties) op 01-01-2017 20:16
( PM )
Congrats guys! En altijd leuk zo'n vermelding in het bericht
avatar van Htbaa
Door Htbaa (7090 reacties) op 01-01-2017 20:22
( PM )
Ik teken formeel bezwaar aan! De uitkomst van deze prijsvraag is twijfelachtig! Caf en ik hadden moeten winnen! Voornamelijk ik :-(.
avatar van DaNMaN
Door DaNMaN (201 reacties) op 01-01-2017 20:26
( PM )
Ha gefeliciteerd!
avatar van Xor
Door Xor (11040 reacties) op 01-01-2017 20:27
( PM )
Gefeliciteerd winnaars :)
avatar van JoeZuCK
Door JoeZuCK (279 reacties) op 01-01-2017 20:48
( PM )
Gefeliciteerd random getrokken mensen! Game on.
avatar van Youmademeseeit
Door Youmademeseeit (528 reacties) op 01-01-2017 20:54
( PM )
Gefeliciteerd winnaars en iedereen de beste wensen nog!
avatar van Ashazy
Door Ashazy (819 reacties) op 01-01-2017 21:06
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
avatar van DeX97
Door DeX97 (202 reacties) op 01-01-2017 21:14
( PM )
Gefeliciteerd iedereen!
avatar van Kimmetjuh
Door Kimmetjuh (97 reacties) op 01-01-2017 21:16
( PM )
Gefeliciteerd aan de winnaars!
avatar van Clumsybumsy
Door Clumsybumsy (697 reacties) op 01-01-2017 22:31
( PM )
Gefeliciteerd winnaars (en Dagmar)
avatar van Alexoon
Door Alexoon (660 reacties) op 01-01-2017 23:34
( PM )
Supervette giveaway was dit! Felicitaties voor de winnaars!
avatar van WauZeman
Door WauZeman (398 reacties) op 02-01-2017 02:03
( PM )
Gefeliciteerd dagmar en winnaars
avatar van Venaven
Door Venaven (7 reacties) op 02-01-2017 03:14
( PM )
Gefeliciteerd aan de winnaars
avatar van Marato24
Door Marato24 (757 reacties) op 02-01-2017 07:12
( PM )
Gefeliciteerd alle winnaars!
avatar van Rickk1986
Door Rickk1986 (675 reacties) op 02-01-2017 08:48
( PM )
Gefeliciteerd winnaars! Een mooi begin van het nieuwe jaar
avatar van Killer Instinct
Door Killer Instinct (639 reacties) op 02-01-2017 09:30
( PM )
Stel het op prijs als de trekking volgende keer at random is, of was dat dit keer ook zo?

Gefeliciteerd jongens :)
avatar van Samael_blackwing
Door Samael_blackwing (12334 reacties) op 02-01-2017 09:47
( PM )
Het is ook random. Nickit die budgy een busje deo zou geven voor zijn eerste schooldag heeft natuurlijk niet de hoofdprijs gewonnen dankzij zijn meest originele/leuke zending. Als dat het geval was, had ik wel een auwzaam 2.5D filmpje met budgy in de hoofdrol geanimeerd om alle sukkels met hun slap geschreven tekst voorbij te streven
avatar van Remedy
Door Remedy (333 reacties) op 02-01-2017 10:30
( PM )
Gefeliciteerd allen

Leuk verhaal. (hehe, jammer dat Budgy niet heeft gespijbeld om naar het festival te gaan :p)
avatar van Smocho
Door Smocho (2368 reacties) op 02-01-2017 10:55
( PM )
Waaruit concludeer je dat de trekking niet random was dan Killer Instinct?
avatar van Fornax
Door Fornax (229 reacties) op 02-01-2017 11:48
( PM )
Omdat ik/hij/zij zelf niet gewonnen heeft natuurlijk, wat een klote systeem!

Veel plezier met de prijzen in ieder geval iederen. Ik hoop stiekem wel op een hardware review van de gelukkige hoofdprijswinnaar!
avatar van Brainfog
Door Brainfog (49 reacties) op 02-01-2017 11:49
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
avatar van ELuctric
Door ELuctric (138 reacties) op 02-01-2017 12:00
( PM )
Gefeliciteerd, wanneer kunnen we 't nummer op Spotify verwachten?
avatar van EXIA112
Door EXIA112 (734 reacties) op 02-01-2017 12:55
( PM )
gefeliciteerd guys! mijn tijd komt nog wel
avatar van Kingsoldier
Door Kingsoldier (990 reacties) op 02-01-2017 13:15
( PM )
Gefeliciteerd winnaars! Speelze 2017 style
avatar van Killer Instinct
Door Killer Instinct (639 reacties) op 02-01-2017 14:27
( PM )
Quote:
Waaruit concludeer je dat de trekking niet random was dan Killer Instinct?


Jeetje wat een agressieve reacties. Omdat het alleen bekende leden zijn, zoals dagmar. Er is opzich niks mis met het belonen van leden die hier al lang komen. Maar het verslaat het doel van meedoen een beetje, maar misschien zit ik er naast hoor.
avatar van Smocho
Door Smocho (2368 reacties) op 02-01-2017 14:33
( PM )
Quote:
[..]


Jeetje wat een agressieve reacties. Omdat het alleen bekende leden zijn, zoals dagmar. Er is opzich niks mis met het belonen van leden die hier al lang komen. Maar het verslaat het doel van meedoen een beetje, maar misschien zit ik er naast hoor.


Mijn vraag was niet agressief toch? ;-) OT: Het is vaak genoeg voorgekomen dat er mensen wonnen die amper 5 posts hadden, dat levert weer commentaar op van de gevestigde orde. Eindstand: Het is toch nooit goed
avatar van Killer Instinct
Door Killer Instinct (639 reacties) op 02-01-2017 14:36
( PM )
Quote:
[..]


Mijn vraag was niet agressief toch? ;-) OT: Het is vaak genoeg voorgekomen dat er mensen wonnen die amper 5 posts hadden, dat levert weer commentaar op van de gevestigde orde. Eindstand: Het is toch nooit goed


Haha nee dat is ook zo. Nee bedoelde meer de reactie van fornax.

Sowieso het zijn gratis spullen die andere aanbieden, dus vind ik al heel erg tof. Ik bedoelde het niet cru daarom zei ik het ook netjes ik heb toch al meer troep dan ik nodig heb dus Absoluut gegund hoor winnaars maar vroeg me dus of het at random is of selectief. At random is leuker omdat het dan nog een gok is.
avatar van Md_73
Door Md_73 (62 reacties) op 02-01-2017 14:46
( PM )
Gefeliciteerd winnaars en aan iedereen de beste wensen voor 2017! Dat het maar een mooi gamejaar mag worden.
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1010 reacties) op 02-01-2017 15:38
( PM )
Gefelciteerd winnaars!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (121 reacties) op 02-01-2017 16:59
( PM )
Leuk verhaal :)
avatar van Hamklaas
Door Hamklaas (75 reacties) op 02-01-2017 17:33
( PM )
Grats mensjes!! Jammer dat ik niet gewonnen had, en ik maar denken dat ik het meest geniale verhaal had verzonnen met bijbehorende cadeau en dan lees je dit.. -.-'

Veel plezier er mee!!
avatar van Sketsboy15
Door Sketsboy15 (535 reacties) op 02-01-2017 18:01
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!!
avatar van Fierefluiter
Door Fierefluiter (25 reacties) op 02-01-2017 18:04
( PM )
is budgy de mascote van budgetgaming??
en gefeliciteerdd winnaars!
avatar van BegoNe
Door BegoNe (26 reacties) op 02-01-2017 19:37
( PM )
Gefeliciteerd lucky winnaars! :)
avatar van Fornax
Door Fornax (229 reacties) op 02-01-2017 20:00
( PM )
Quote:
[..]
Haha nee dat is ook zo. Nee bedoelde meer de reactie van fornax.
.


Was niet de bedoeling! Ik bedoelde het slechts als een geintje, moet aan mijn denkbeeldige intonatie tijdens het tikken hebben gelegen.

*high five* We good?
avatar van Killer Instinct
Door Killer Instinct (639 reacties) op 02-01-2017 21:45
( PM )
Quote:
[..]


Was niet de bedoeling! Ik bedoelde het slechts als een geintje, moet aan mijn denkbeeldige intonatie tijdens het tikken hebben gelegen.

*high five* We good?


Sure :)
avatar van Patrick95d
Door Patrick95d (17 reacties) op 02-01-2017 23:09
( PM )
Gefeliciteerd winnaars en veel speelplezier! (Y)
Leuke bekendmaking :)
avatar van ShadyAce
Door ShadyAce (1095 reacties) op 03-01-2017 17:36
( PM )
Wow ik ben ook even 4 dagen niet nuchter vanwege oud&nieuw/vakantie, kom ik terug zie ik dat ik gewoon een hele dikke prijsvraag heb gemist!

Maar klagen zal ik zeker niet doen aangezien ik vorige week net Burning Blood heb mogen ontvangen van onze altijd gulle Budgy

Dus congratz winnaars met deze vette prijzen!
&& Top manier van bekendmaken :)
avatar van Hasantje
Door Hasantje (1385 reacties) op 04-01-2017 17:38
( PM )
Gefeliciteerd Budgetgamende winnaars

Ik ben al voorzien van de game die ik wilde dus het is echt een win win situatie
avatar van 0daro0
Door 0daro0 (24 reacties) op 09-01-2017 10:47
( PM )
Geniaal weer dit!

Gefeliciteerd aan de winnaars!