Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Humble Bundle: Assassin's Creed Bundle

Vandaag is de Humble Assassin's Creed Bundle online gekomen. Zoals de naam al aangeeft bestaat deze Humble Bundle uit Call of Duty games! Nee, dat zou wel vreemd zijn. Assassin's Creed games dus.

Alle games uit deze bundel worden via Ubisoft's Uplay aangeboden, je zult geen Steam keys krijgen. Ook zijn de games alleen compatible met Windows systemen, geen OSX of Linux support aanwezig.

Vanaf $1
-Assassin's Creed® Chronicles: India
-Assassin’s Creed® Chronicles: China
-Assassin's Creed® Chronicles: Russia
-Assassin's Creed

Vanaf het gemiddelde (nu op $6.28 maar hard stijgende)
-Alles van de $1 tier
-Assassin’s Creed® Liberation HD
-Assassin’s Creed® III +DLC
-Assassin's Creed 2 Deluxe Edition

Vanaf $15
-Al het voorgaande
-Assassin’s Creed® Unity
-Assassin's Creed® Brotherhood

Deze Humble Bundle is aan te schaffen via Humblebundle.com

Met dank aan Dynaw voor het melden op het forum.

Laatste reacties

avatar van NewDust
Door NewDust (111 reacties) op 03-01-2017 22:25
( PM )
Mocht er niets voor je tussen zitten, maar heb je nog een andere Ubi titel op je verlanglijstje? Dan kun je de $1 tier halen en Ubi reward points verdienen om 20% korting in de Uplay store te krijgen.
avatar van Thawar
Door Thawar (281 reacties) op 03-01-2017 22:30
( PM )
Meh
avatar van Nr|Five
Door Nr|Five (205 reacties) op 03-01-2017 23:24
( PM )
Quote:
Mocht er niets voor je tussen zitten, maar heb je nog een andere Ubi titel op je verlanglijstje? Dan kun je de $1 tier halen en Ubi reward points verdienen om 20% korting in de Uplay store te krijgen.


oe vertel me meer? Ik heb For Honor op het oog namelijk :)
avatar van Itsjustme
Door Itsjustme (967 reacties) op 04-01-2017 09:55
( PM )
Quote:
[..]


oe vertel me meer? Ik heb For Honor op het oog namelijk :)
hij heeft alles al verteld :p
avatar van Bloodyvampie
Door Bloodyvampie (1399 reacties) op 04-01-2017 11:19
( PM )
Quote:
[..]


oe vertel me meer? Ik heb For Honor op het oog namelijk :)


$1 dollar uitgeven: game uitspelen (paar uurtjes) en je hebt zo rond de 150 punten (ongeveer 250 als je echt voor 100% completion gaat). Met 100 punten kun je een 20% kortingscoupon aanschaffen.

Per uitgegeven euro in de Ubishop krijg je vervolgens ook weer een punt. En in For Honor kun je ook weer punten verdienen etc...
avatar van Haaibaai
Door Haaibaai (198 reacties) op 04-01-2017 11:43
( PM )
Meh, ik zou graag eens een leuke aanbieding zien van Assasin's creed Rogue.
avatar van Despgamer
Door Despgamer (20 reacties) op 04-01-2017 12:01
( PM )
Quote:
Meh, ik zou graag eens een leuke aanbieding zien van Assassin's creed Rogue.
Ik wacht op de next gen release. Ongetwijfeld dat deze niet ver weg is.
avatar van Arcturion
Door Arcturion (806 reacties) op 04-01-2017 12:24
( PM )
Quote:
Meh, ik zou graag eens een leuke aanbieding zien van Assasin's creed Rogue.


Ik heb in October Rogue Deluxe Edition voor de PC op Ubistore toen voor €2 gekocht. En vorige week nog in de budgetbakken bij Mediamarkt Tilburg gezien voor €7, die waren PS3 en Xbox360.

Zelf de eerste Tier gekocht ivm de rest heb ik al behalve Unity en die koop ik nog wel een keertje op de pc.
avatar van Mooyini
Door Mooyini (591 reacties) op 04-01-2017 18:21
( PM )
Ik snap dat stijgen nooit, hoe stijgt het? Waardoor?
avatar van M Monster D
Door M Monster D (1255 reacties) op 04-01-2017 18:27
( PM )
Quote:
Ik snap dat stijgen nooit, hoe stijgt het? Waardoor?


Het gaat om het gemiddelde wat er in de bundel wordt uitgegeven, wordt de $1 tier vaak gekocht dan daalt het, wordt de hoge tier gekocht dan stijgt het.
avatar van Nr|Five
Door Nr|Five (205 reacties) op 04-01-2017 20:50
( PM )
Quote:
[..]


$1 dollar uitgeven: game uitspelen (paar uurtjes) en je hebt zo rond de 150 punten (ongeveer 250 als je echt voor 100% completion gaat). Met 100 punten kun je een 20% kortingscoupon aanschaffen.

Per uitgegeven euro in de Ubishop krijg je vervolgens ook weer een punt. En in For Honor kun je ook weer punten verdienen etc...


Ah duidelijk! Zal even kijken of dit de moeite waard is
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7022 reacties) op 04-01-2017 21:25
( PM )
@Nr|Five: het werkt alleen bij bestellingen in de Ubishop, en je moet een Ubisoft account hebben/aanmaken die je koppelt als je de games speelt.

Zelf heb ik alles gekocht; ben een te grote AC fan om dit niet te doen
De Chronicles games had ik nog niet op pc en zat laatst in de Steam sale naar Unity te kijken, maar toen niet gekocht; nu dus via Uplay op pc
avatar van Duckie
Door Duckie (79 reacties) op 05-01-2017 05:46
( PM )
zover ik kan zien zijn dit wel zijn ze wel zonder season pass/goty dlc. Klopt dat ?
Behalve dan 1 dlc van ac3 die gratis was.
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (107 reacties) op 05-01-2017 17:53
( PM )
Hier ook alles gekocht