Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

PlayStation Store januari-uitverkoop deel 2

De januari-uitverkoop heeft een update gekregen. Vanaf vandaag zijn er diverse nieuwe titels aan de sale toegevoegd. Onder andere The Last Guardian is in prijs verlaagd! Verder is Mirror's Edge Catalyst nu slechts €10,99 voor PlayStation Plus-leden. Ook PlayStation VR is meegenomen in het tweede deel van de januari-uitverkoop. Zo zijn bijvoorbeeld Robinson: The Journey, Eagle Flight, Keep Talking and Nobody Explodes in prijs verlaagd. Zit er nog wat voor jou tussen?

Toegevoegde titels (PS4):
The Last Guardian was €59,99, nu €39,99
Uncharted: The Nathan Drake Collection was €34,99, nu €24,99 (€21,49*)
Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition was €69,99, nu €19,99
Battlefield 4 was €19,99, nu €6,99
Battlefield 4 Premium Edition was €69,99, nu €19,99
Assassin's Creed: The Ezio Collection was €49,99, nu €34,99
Star Wars Battlefront was €29,99, nu €14,99
Star Wars Battlefront Deluxe was €29,99, nu €19,99
Star Wars Battlefront Ultimate was €49,99, nu €29,99
Star Wars Battlefront Season Pass was €49,99, nu €24,99 (€19,99*)
Battlefield-bundel was €29,99, nu €9,99
Battlefield Hardline was €19,99, nu €6,99
Need for Speed-bundel was €59,99, nu €34,99
Mirror's Edge™ Catalyst was €39,99 nu €14,99 (€10,99*)
Dead Rising was €19,99, nu €13,99 (€11,99*)
Dead Rising 2 was €19,99, nu €13,99 (€11,99*)
Dead Rising 2 Off The Record was €19,99, nu €13,99 (€11,99*)
Dead Rising Triple Pack was €49,99, nu €34,99 (€29,99*)
Plants Vs Zombies 2 Festive Edition was €39,99, nu €19,99
Plants Vs Zombies 2 Deluxe was €49,99, nu €24,99
Just Dance 2017 was €59,99, nu €39,99

Toegevoegde titels (PS VR):
Ace Banana (PS VR) was €13,99, nu €8,99
Eagle Flight (PS VR) was €39,99, nu €29,99
Keep Talking and Nobody Explodes (PS VR) €14,99, nu €9,99
KISMET (PS VR) was €6,99, nu €4,99
Loading Human: Chapter 1 (PS VR) nu €39,99
Pinball FX2 VR was €14,99, nu €11,99
Pixel Gear (PS VR) was €10,99, nu €6,99
Robinson: The Journey (PS VR) was €59,99, nu €39,99
SUPERHYPERCUBE (PS VR) was €29,99, nu €19,99
Surgeon Simulator: Experience Reality (PS VR) was €19,99, nu €15,99 (€13,99*)
The Brookhaven Experiment (PS VR) was €17,99, nu €13,49 (€11,69*)
VEV: Viva Ex Vivo‎ VR Edition was €4,99, nu €2,99
Weeping Doll (PS VR) was €9,99, nu €6,99
Werewolves Within (PS VR) was €29,99, nu €19,99

*= Prijs op basis van een PlayStation Plus-lidmaatschap.

Check voor alle aanbiedingen de PlayStation Store.

Laatste reacties

avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (66 reacties) op 07-01-2017 17:29
( PM )
Ok, en komt er een deel 3?
avatar van Care
Door Care (9708 reacties) op 07-01-2017 17:47
( PM )
Mec gekocht. Zat alleen tijdje te wachten tot het rond deze prijs zou komen. Nu alleen nog twijfel over swbf
avatar van Carmaniac
Door Carmaniac (146 reacties) op 07-01-2017 17:47
( PM )
Mirror's edge meegepikt!
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (5353 reacties) op 07-01-2017 17:52
( PM )
Niets voor mij, jammerrr
avatar van Chimnino
Door Chimnino (27 reacties) op 07-01-2017 17:55
( PM )
Mirror's Edge :)
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1426 reacties) op 07-01-2017 20:04
( PM )
Voor een tweede deel is het wel heel mager.
avatar van Stephan
Door Stephan (1069 reacties) op 07-01-2017 22:02
( PM )
PS4 Mirror's Edge™ Catalyst €10,99 met PS Plus

Vind ik zelf toch wel een nette aanbieding dus gekocht!
avatar van Dafish
Door Dafish (301 reacties) op 07-01-2017 22:11
( PM )
Helaas zijn ook de aanbiedingen voor : Destiny the collection, Deus ex mankind, en meer gestopt.
avatar van Dbaws
Door Dbaws (144 reacties) op 07-01-2017 22:45
( PM )
Toch wel wat mooie aanbiedingen weer
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2157 reacties) op 08-01-2017 01:19
( PM )
Quote:
Voor een tweede deel is het wel heel mager.


Jup, ik dacht hetzelfde.
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (1963 reacties) op 08-01-2017 09:43
( PM )
Quote:
Voor een tweede deel is het wel heel mager.

Ja man, ik had verwacht dat ze de hele bibliotheek aan spellen gratis zouden aanbieden. Wat een zeperd dit..
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (365 reacties) op 08-01-2017 12:45
( PM )
ik ga dead rising triple pack kopen voor mijn vriendin, de 360 heeft ze nooit gehad dus dan is het wel leuk. verder niet veel, maar ja je moet nooit teveel verwachten dan word je alleen maar teleurgesteld (helaas weten en kunnen tieners dit niet)
avatar van Anass M
Door Anass M (16 reacties) op 08-01-2017 13:36
( PM )
Ik doe gewoon niet meer de moeite om naar sales te kijken op ps store want ze zijn niet meer goed als de vorige jaren en meestal is disc voordeliger dan digitaal want digitaal begint van 0GB en disc heeft al een deel geοnstalleerd wat toch een pluspunt is. Ik had in de zomervakantie een paar spellen digitaal gekocht en nadat nooit meer
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (1963 reacties) op 08-01-2017 14:20
( PM )
Quote:
en meestal is disc voordeliger dan digitaal want digitaal begint van 0GB en disc heeft al een deel geοnstalleerd wat toch een pluspunt is.


Oke man, duidelijk verhaal..
avatar van Jeanious75
Door Jeanious75 (18 reacties) op 08-01-2017 16:32
( PM )
Plants vs zombies 2 opgepikt. Zat al een tijdje op een goede deal te wachten.
Daarmee is het 2e deel van de uitverkoop voor mij al geslaagd
avatar van Gento
Door Gento (3 reacties) op 08-01-2017 16:39
( PM )
Deel 1 van de sale heeft mn backlog wel doen uitbreiden. Dit tweede deel heeft voor mij persoonlijk weinig interessants. Zou er nog een derde deel komen?
avatar van Killer Instinct
Door Killer Instinct (639 reacties) op 08-01-2017 18:04
( PM )
Mooie deals wel
avatar van Clamticore
Door Clamticore (4458 reacties) op 08-01-2017 20:57
( PM )
Quote:
Battlefiend Hardline

Was het maar waar!

avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1426 reacties) op 08-01-2017 21:42
( PM )
Quote:
Ja man, ik had verwacht dat ze de hele bibliotheek aan spellen gratis zouden aanbieden. Wat een zeperd dit..

Het eerste deel bestond uit honderden deals. Als deel 2 dan nog geen 40 deals heeft, ja, dan komt dat mager over.
avatar van Jack-O10
Door Jack-O10 (862 reacties) op 08-01-2017 21:46
( PM )
Quote:
[..]

Het eerste deel bestond uit honderden deals. Als deel 2 dan nog geen 40 deals heeft, ja, dan komt dat mager over.


De eerdere deals lopen voor het grootste deel tot de 21e, dus het op dit moment zijn het er nog steeds 700 plus.
avatar van Rominick
Door Rominick (1768 reacties) op 08-01-2017 22:14
( PM )
Even Titalfall 2 deluxe edition gekocht, had 40 euro tegoed goedkoop gekocht, dus het kostte me 32 euro :).
avatar van Ivo001
Door Ivo001 (5092 reacties) op 08-01-2017 23:45
( PM )
PVZ 2 gekocht
avatar van StefanC
Door StefanC (6 reacties) op 10-01-2017 01:23
( PM )
@Rominick Hoe heb je dat dan gedaan?
avatar van Megane377
Door Megane377 (3581 reacties) op 10-01-2017 01:27
( PM )
Quote:
@Rominick Hoe heb je dat dan gedaan?
oa Wehkamp aktie vermoed ik
avatar van DutchChewbacca
Door DutchChewbacca (288 reacties) op 10-01-2017 10:21
( PM )
Precies de VR titels die het minst interessant zijn. Well done Sony
avatar van Prolaxx
Door Prolaxx (10 reacties) op 10-01-2017 21:36
( PM )
Diablooooo
avatar van Megane377
Door Megane377 (3581 reacties) op 10-01-2017 22:35
( PM )
Quote:
Precies de VR titels die het minst interessant zijn. Well done Sony
smaak verschil
avatar van Spellevent
Door Spellevent (477 reacties) op 10-01-2017 22:38
( PM )
Quote:
Diablooooo


- gekocht op pc bij release, rsi aan overgehouden van het klikken
- gekocht op ps3 en dat was nog fantastischer want geen klikken meer en geen krampachtige muisbewegingen
- weer gekocht op ps4 op disc want slick en smooth.
- overweeg nu de digitale deal, want:

werkelijk een fantastische game en alle centen waard want er komt nog steeds nieuwe content. Blijft ook leuk om nieuwe builds te proberen. Er komt geloof ik weer een nieuw karakter bij, de necromancer. Enige spel dat ruim over de 1000 uur gaat denk ik in mijn library. En nog steeds awesome looting.
avatar van Hercule
Door Hercule (2346 reacties) op 11-01-2017 04:07
( PM )
Quote:
[..]
oa Wehkamp aktie vermoed ik
Zijn er momenteel nog acties voor goedkope PSN kaarten?
avatar van Rominick
Door Rominick (1768 reacties) op 11-01-2017 07:32
( PM )
Quote:
@Rominick Hoe heb je dat dan gedaan?


Iemand van het forum had goedkoop ingekocht en verkocht dit tegen kostprijs.
avatar van Sparxy
Door Sparxy (1982 reacties) op 12-01-2017 11:21
( PM )
Ik twijfel nog over PvsZ GW2, vond deel 1 echt fantastisch. Heb ook idee dat deze game niet heel snel nog zal dalen in prijs, ik ga er nog even over nadenken

Edit: Ik ben overstag gegaan en PvsZ GW2 gekocht en gelijk Risk erbij gedaan, ik ben weer voorzien de komende tijd
avatar van Duckie
Door Duckie (82 reacties) op 12-01-2017 20:29
( PM )
toch maar wat gekocht met die mail van sony van nog is 20% er af :)
avatar van Mr.booze
Door Mr.booze (305 reacties) op 14-01-2017 12:41
( PM )
Quote:
toch maar wat gekocht met die mail van sony van nog is 20% er af :)


Ik laat me ook verleiden door die extra 20%. Maar twijfel nog beetje over de games. Weet iemand of zo'n code eenmalig is of vaker te gebruiken?

avatar van Mr.booze
Door Mr.booze (305 reacties) op 14-01-2017 22:15
( PM )
Uiteindelijk voor Megaman Legacy Collection (slechts 4,99 ) en Divinity Original Sin gegaan voor 14,99 (excl extra korting). Zo eens m'n characters creeren
avatar van Chrono crosser
Door Chrono crosser (1623 reacties) op 15-01-2017 09:51
( PM )
Voor 17,19 maar Uncharted: Nathan Drake Collection gekocht met extra 20%. Had deel 3 nooit gespeeld, en ik wil 4 ook nog eens spelen.
avatar van Pustbunker
Door Pustbunker (37 reacties) op 17-01-2017 19:35
( PM )
Quote:
toch maar wat gekocht met die mail van sony van nog is 20% er af :)


Klinkt interessant, hoe kom ik aan zo'n mail? Die krijg je denk ik niet als standaard PS Plus lid want ik heb niks gekregen