Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Goodieweekend: Win een Assassin's Creed Movie beeldje!

Het nieuwe jaar is aangebroken en allereerste weekend van 2017 is in zicht! Alsof dat nog niet genoeg is, is het ook nog eens deze week dat de nieuwe Assassin’s Creed film uitkomt. Dat moeten we natuurlijk goed vieren. Onze vrienden van Ubisoft moeten dat ook gedacht hebben, want deze week hebben we wel een erg mooie prijs om aan jullie weg te geven! Dit alles in het tekem van de gloednieuwe Assassin’s Creedfilm die vanaf donderdag 5 januari in de Nederlandse bioscopen draait.

Maak kans op een Assassin’s Creed Movie Aguilar figurine
De nieuwe Assassin’s Creed Movie zat er al een tijd aan te komen, maar nu is er ook een hele selectie aan nieuwe figurines en items te scoren in de Uplay store. Onder andere de Apple of Eden is te bestellen (volgens mij kan je hem alleen niet terugsturen als die niet werkt), maar ook de hoofdpersonages Maria en Aguilar zijn te bestellen. Leuk voor de fans, maar dat niet alleen, want wat wil het feit, Aguilar plofte door het raam zo bij ons naar binnen op zoek naar een nieuw baasje! Deze Aguilar figurine, met een grootte van 24 centimeter, gaan we dan ook onder jullie verloten. Welke Budgetgamer is er bereid om deze figurine ter waarde van € 49,95 te adopteren in zijn collectie? Laat je horen! We houden we het weer lekker simpel:

Reageer hieronder en je maakt direct kans! Wil je meer waarde aan je post geven? Vermeld dan bijvoorbeeld of je denkt naar de Assassin’s Creed film te gaan of niet en als je al geweest bent, wat je er van vond.

Dat is alles!



Nog meer toffe goodies incoming
Omdat het een flinke prijs is, maken we er dit keer weer een goodieweekend van, daarom kun je nog meedoen tot zondag 23:59. Daarna maken we bekend wie binnenkort een hele mooie Aguilar figurine aan zijn collectie mag gaan toevoegen. We bedanken Ubisoft weer voor het beschikbaar stellen van deze prijs. Ze hebben tevens gemeld dat er nog meer mooie goodies aan zitten te komen, dus als je niet wint, niet getreurd, het jaar is nog maar net begonnen!

Laatste reacties

avatar van Dynaw
Door Dynaw (7222 reacties) op 05-01-2017 23:26
( PM )
Tof beeldje! Ik doe mee.

Overigens ga ik zelf niet naar de film. Ik kijk hem liever thuis een keer.
avatar van Hasantje
Door Hasantje (1342 reacties) op 05-01-2017 23:29
( PM )
Mooi beeldje dat is zeker!


ben niet zo van de films kijk af en toe wel eens eentje als ik tijd heb dus wie weet zit daar deze film ook een keer tussen
avatar van RubeL
Door RubeL (277 reacties) op 05-01-2017 23:31
( PM )
Die figurine neem ik graag in de "familie" op!
Ik wil de film zeker zien, maar door omstandigheden wordt dat denk ik op bluray.
avatar van Skipperdoo
Door Skipperdoo (7 reacties) op 05-01-2017 23:34
( PM )
Mooie figurine voor de collectie inderdaad.

Ik wacht even de reviews af of ik wel of niet naar de bios ga.
avatar van IWitness NL
Door IWitness NL (156 reacties) op 05-01-2017 23:36
( PM )
Hier ACfan van de eerste dag, dus ik wil beslist de film nog zien, maar denk dat m'n vrouw niet mee wil
avatar van Underwearkiller
Door Underwearkiller (99 reacties) op 05-01-2017 23:39
( PM )
Holy *, dit is echt een meesterlijk beeldje. Ik ben al naar de film geweest, wel een must voor een fan like me, maar ik heb er gemengde gevoelens over. Ik vond het als fan wel vet om zoiets vertaald te zien op het doek en ik herkende ook velen 'moves' en 'scenes' die rechtstreeks uit de serie komen, wat ik persoonlijk wel tof vind. Helaas is het verhaal een beetje geforceerd,. Niettemin, voor mij was het de eerste niet-teleurstellende film die gebaseerd is op een game. Niet dat ie geweldig is, maar wel het kijken waard!! Alvast prettig Weekend iedereen!!
avatar van Trolledyah
Door Trolledyah (12 reacties) op 05-01-2017 23:43
( PM )
Ik ga zeer zeker binnenkort naar de film met mijn vrienden (die trouwens ook fans zijn), dus extra gezellig!
avatar van M Monster D
Door M Monster D (1231 reacties) op 05-01-2017 23:45
( PM )
Wil de film zeker wel een keer zien (niet in de bios). Beeldje is echt geweldig en zal zeker mooi staan in m'n vitrine. Kan alleen maar hopen
avatar van Drinnian
Door Drinnian (238 reacties) op 05-01-2017 23:50
( PM )
Ik vond de film helaas erg teleurstellen.
Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar het verhaal was slecht uitgewerkt en de karakters hebben niet echt diepgang waardoor de film gewoon niet interessant was.
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (488 reacties) op 05-01-2017 23:52
( PM )
Een fassbender beeldje? :o
avatar van Akashii
Door Akashii (19 reacties) op 06-01-2017 00:05
( PM )
Beeld ziet er goed uit.
Hopelijke als vrienden kunnen zondag de film kijken in bios.
avatar van Raimundus
Door Raimundus (120 reacties) op 06-01-2017 00:06
( PM )
Wil de film wel zien weet alleen niet of ik dat in de bios ga doen.
avatar van NewDust
Door NewDust (66 reacties) op 06-01-2017 00:16
( PM )
Zondag naar de Imax voorstelling... Ben benieuwd.
avatar van Marceldelft
Door Marceldelft (8 reacties) op 06-01-2017 00:36
( PM )
I'm in! Hoop zeker nog naar de film te gaan. Ben er zeer benieuwd naar
avatar van Yorinn
Door Yorinn (96 reacties) op 06-01-2017 00:36
( PM )
Die ziet er wel vet uit, ja.
avatar van MarvelousMax
Door MarvelousMax (5771 reacties) op 06-01-2017 00:38
( PM )
Lekker hoor
avatar van Sjordi
Door Sjordi (188 reacties) op 06-01-2017 00:38
( PM )
Ik wil de film zeker zien, maar waarschijnlijk thuis op de bank als hij uit is op 3d Bluray! Alvast een goed weekend everyone
avatar van KOBloodflames
Door KOBloodflames (23 reacties) op 06-01-2017 00:39
( PM )
Mooie film was t! Was zelf naar de voorpremiere geweest!
avatar van Yue
Door Yue (874 reacties) op 06-01-2017 00:45
( PM )
Hai
avatar van Jeffrew
Door Jeffrew (510 reacties) op 06-01-2017 00:48
( PM )
Ik heb zo'n beetje alle collector's edition van AC.
Deze is dan ook zeer welkom tussen de merchandise <3
avatar van Diz187
Door Diz187 (35 reacties) op 06-01-2017 00:59
( PM )
Te gek beeldje, de film ga ik zaterdag bekijken!
avatar van Rominick
Door Rominick (1522 reacties) op 06-01-2017 01:03
( PM )
Wil graag de film zien.
avatar van Techmode
Door Techmode (1938 reacties) op 06-01-2017 01:04
( PM )
Ik ga zeker naar de film, assassin's creed is na prince of persia, mijn favoriete game serie
avatar van Samael_blackwing
Door Samael_blackwing (11876 reacties) op 06-01-2017 01:04
( PM )
Had de film met nieuwjaar gezien. Was wel geinig. Wel echt eentje voor fans van de games, kan me goed voorstellen dat degenen die het achterliggende verhaal achter de assassins, templars en die gekke bal wat verward achter zouden blijven.

Ik doe mee om Care een extra kans te geven. Die speelt niets anders dan Assassin's creed dus die gun ik dit beeldje dan ook wel.
avatar van Chromath
Door Chromath (401 reacties) op 06-01-2017 01:18
( PM )
Gisteren naar de film geweest voor m'n verjaardag en heel erg van genoten. Qua special effects en alles is het super uitgewerkt. De scenes waarin heden en verleden in elkaar overgaan zien er echt top uit. De film speelt zich voor het overgrote deel in het heden af, wat toch wel een klein beetje jammer is, aangezien de stukken in het verleden veel meer actie en spectaculaire beelden bevatten. Desalniettemin zijn de stukken in het heden uiteraard wel nodig om het verhaal zo veel mogelijk uit te leggen. Voor een fan is dit goed te volgen, voor een iemand die onbekend is met de serie, kan ik begrijpen dat het wat lastiger is om te volgen/begrijpen. Kortom: een aanrader voor fans en iedereen die van goeie actie houdt.
avatar van Zorewin
Door Zorewin (182 reacties) op 06-01-2017 01:47
( PM )
Graag ik ga er morgen met me meisje heen, ben heel benieuwd
avatar van DeX97
Door DeX97 (190 reacties) op 06-01-2017 02:01
( PM )
Super vette prijs . Ik heb de film nog niet gezien, maar ik ben er erg benieuwd naar. Ik overweeg om binnenkort te gaan.
avatar van Hennie286
Door Hennie286 (401 reacties) op 06-01-2017 02:04
( PM )
Ik doe mee!!
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (1611 reacties) op 06-01-2017 03:47
( PM )
Mooie prijs weer van ubisoft.

De film kijk ik als die op bluray of Netflix staat.
De bioscoop is niet meer mijn ding.
avatar van Care
Door Care (6953 reacties) op 06-01-2017 05:46
( PM )
Gaaf!

Al jaren niet naar de bioscoop geweest maar hiervoor ga ik toch maar weer een keer. Zelfs vrouwlief wil er heen.
avatar van MilanSven
Door MilanSven (949 reacties) op 06-01-2017 06:44
( PM )
Ik heb gereserveerd voor morgenavond! Ook echt wel zin in. Ik hoop dat de film mij niet tegenvalt, zoals wel vaker is gebeurd met game verfilmingen.
Wel een supervette prijs weer! Goed weekend allemaal.
avatar van Zuidmeer
Door Zuidmeer (58 reacties) op 06-01-2017 07:20
( PM )
Ik ga van het weekend de film zeker kijken in de bioscoop. Echt een film die je op het grote doek moet zien. En om dan een aandenken te kunnen winnen zou helemaal te gek zijn.
avatar van Ruben1985
Door Ruben1985 (107 reacties) op 06-01-2017 07:30
( PM )
GAAF!!

Ben superbenieuwd naar de film, denk alleen niet dat ik de film in de bioscoop ga kijken.
avatar van Aproxis
Door Aproxis (71 reacties) op 06-01-2017 07:33
( PM )
Ben redelijk fan van de spellen. Verfilmingen van spellen ben ik altijd een beetje huiverig voor. Beeldje ziet er gaaf uit!
avatar van Jethunt
Door Jethunt (886 reacties) op 06-01-2017 07:36
( PM )
Vet beeldje! Film lijkt me wel erg leuk. Waarschijnlijk wel even checken dus.
avatar van JelleJansen1
Door JelleJansen1 (81 reacties) op 06-01-2017 07:38
( PM )
Tof beeldje! Ik ga over een kleine twee uur naar de bioscoop, ben benieuwd :)
avatar van Renckens
Door Renckens (138 reacties) op 06-01-2017 07:43
( PM )
Dit beeldje zal mooi staan naast de andere vijf die ik al heb. :)

De film zelf zal ik niet zien in de bios... de trailer sprak me niet zo aan. Denk dat ik de film goedkoop koop; 3D is wel een must voor dat freerunnen.
avatar van Koen Dortmans
Door Koen Dortmans (11 reacties) op 06-01-2017 07:44
( PM )
Een mooi beeldje voor mijn assassin's creed collectie. Vandaag naar de bioscoop voor de film.
avatar van Dodar89
Door Dodar89 (46 reacties) op 06-01-2017 07:49
( PM )
Tof beeldje voor de collectie.
avatar van Robbert__NL
Door Robbert__NL (388 reacties) op 06-01-2017 07:55
( PM )
Grote AC fan hier, bezit alle 18 spellen (inclusief de spinoffs) en heb ze voor een groot deel op 100% staan. Dit wordt dit jaar nog 100% voor alle.

Ik moet helaas nog 2 weken wachten tot ik naar de film kan omdat ik met mijn vriendin ga en ze heeft nu tentamens.

Succes iedereen :)
avatar van Beem
Door Beem (12 reacties) op 06-01-2017 08:11
( PM )
Ja, wil ik.
avatar van DashX
Door DashX (44 reacties) op 06-01-2017 08:14
( PM )
Beeldje past fijn bij mijn collectie. De trailer van de film zag er wel goed uit. Dus ben benieuwd. Als het goed ontvangen wordt, ga ik het zeker checken! Fijn weekend allemaal.
avatar van Pvermeer
Door Pvermeer (80 reacties) op 06-01-2017 08:14
( PM )
Altijd leuk zo'n beeld.
Mooie actie weer !
avatar van MrR0bn
Door MrR0bn (342 reacties) op 06-01-2017 08:15
( PM )
Heel tof, ga zeker de film checken.. Weet alleen nog niet wanneer
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (778 reacties) op 06-01-2017 08:22
( PM )
Awesome, doe graag mee!
avatar van Iersmeisje
Door Iersmeisje (128 reacties) op 06-01-2017 08:26
( PM )
Ben een AC fan (heb alle games flink gespeeld) maar denk niet dat ik naar de film ga. Mijn ervaring met verfilming van games (en vv) is niet dat het echt heel goed is. Maar ik wacht de recensies even af.
avatar van Marnixxie
Door Marnixxie (133 reacties) op 06-01-2017 08:26
( PM )
Ik ken wel iemand die ik er blij mee kan maken. Zelf moet ik alleen nog wel de film gaan kijken
avatar van 2gnvr9
Door 2gnvr9 (27 reacties) op 06-01-2017 08:27
( PM )
Mooi actie, ik doe mee. Fijn weekend allemaal!
avatar van Ghostly
Door Ghostly (342 reacties) op 06-01-2017 08:28
( PM )
Ac is een hele vette serie, bioscoopbezoek staat nog niet op de planning. Maar het lijkt me wel super gaaf. En anders kijk ik hem thuis nog wel eens!

Iedereen nog even werken en dan is het weer weekend!
avatar van Glawen
Door Glawen (49 reacties) op 06-01-2017 08:29
( PM )
Ik wil de film wel zien, maar ik weet nog niet of naar de bios ga of de dvd ga kopen.
avatar van ZeroGeass1
Door ZeroGeass1 (367 reacties) op 06-01-2017 08:32
( PM )
Nog nooit iets gewonnen hier, maar als ik nu eens geluk wil hebben dan is het wel met deze wedstrijd !
avatar van Jschut
Door Jschut (22 reacties) op 06-01-2017 08:38
( PM )
Mooi beeldje!

Wij gaan vanavond naar de film!
avatar van ThomasAVN
Door ThomasAVN (3 reacties) op 06-01-2017 08:40
( PM )
Cool, die wil ik wel winnen!
Ik wil de film wel graag zien, maar houd niet zo van een bioscoopbezoek. Even wachten tot hij uitkomt op Netflix of BluRay.
avatar van Rillanon
Door Rillanon (161 reacties) op 06-01-2017 08:43
( PM )
Mooi beeldje! Ik ben niet zo'n bios fan, wanneer de dvd uitkomt ga ik deze zeker aanschaffen. De trailer ziet er veelbelovend uit! Fijn weekend allemaal!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (45 reacties) op 06-01-2017 08:44
( PM )
Als Magneto deed Michael Fassbender het al lekker. Een betere acteur voor deze rol had ik me niet kunnen bedenken. Deze film is voor mij een no-brainer om op het witte doek te zien en te beleven.
avatar van DutchDemons
Door DutchDemons (231 reacties) op 06-01-2017 08:45
( PM )
leuk, ga niet naar de film. krijgt slechte reviews. kijk hem thuis wel eens.
avatar van Yunasia
Door Yunasia (396 reacties) op 06-01-2017 08:49
( PM )
Ja! Ik doe mee! Ik ga morgen naar de film. Heb er echt zin in!
avatar van Clumsybumsy
Door Clumsybumsy (656 reacties) op 06-01-2017 08:52
( PM )
Ik wil hem wel winnen, de film ga ik wel thuis kijken, ik heb de komende weken niet zoveel tijd
avatar van ReddragonNED
Door ReddragonNED (222 reacties) op 06-01-2017 08:52
( PM )
Ik doe mee. Wil de film graag een keer zien maar niet in de bios
avatar van Arcturion
Door Arcturion (756 reacties) op 06-01-2017 08:52
( PM )
Ik ben wel van plan om naar de film te gaan, daar mijn moeder het wil zien.
avatar van Alx-9
Door Alx-9 (49 reacties) op 06-01-2017 08:53
( PM )
Leuk. Ik weet nog niet of ik naar de film ga.
avatar van Kimbolie12
Door Kimbolie12 (787 reacties) op 06-01-2017 08:55
( PM )
Super tof beeldje!
Ik ga niet naar de film. Volgens veel reviews die ik heb gekeken is de film niet goed dus ik kijk hem wel thuis. Ik ga bijna nooit naar de bios trouwens, tenzij ik zeker weet dat een film leuk zal zijn.
avatar van PostalDudeNL
Door PostalDudeNL (23 reacties) op 06-01-2017 09:01
( PM )
Ik doe ook mee!

De film.. Lees veel negatieve verhalen. Ik wacht, net als de meesten hier af tot die uit is op blu-ray en ga hem dan eens kijken. Ben wel benieuwd want vind de game serie echt tof!
avatar van Kaluche
Door Kaluche (711 reacties) op 06-01-2017 09:05
( PM )
Ik doe zeker mee ahaha!
Jups, morge om 00:00 IMAX 3D in Pathé!
avatar van Egg Citizen
Door Egg Citizen (364 reacties) op 06-01-2017 09:09
( PM )
Leuk beeldje.
Zelf ben ik er nog niet over uit of ik naar die film ga. Meer kans dat ik wel ga, als de film ook in niet-3D te bezichtigen is (haat 3D in de bioscoop)
avatar van Arjanjaah
Door Arjanjaah (36 reacties) op 06-01-2017 09:11
( PM )
Ik doe ook mee:)
Weet nog niet zeker of ik naar de film ga maar wil hem wel zien.
avatar van Why So Serious?
Door Why So Serious? (2414 reacties) op 06-01-2017 09:11
( PM )
Leuke actie, zaterdagavond ga ik naar de film.
avatar van Darynn
Door Darynn (276 reacties) op 06-01-2017 09:16
( PM )
Vanavond ga ik naar de film
avatar van TurboR-GT
Door TurboR-GT (158 reacties) op 06-01-2017 09:16
( PM )
Tof beeldje, ik doe mee :) En de film? Mwoa, niet in de bioscoop denk ik.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (314 reacties) op 06-01-2017 09:20
( PM )
cool, maar als dat meer waarde betekend dat je meer kans maakt om te winnen.. ook makkelijk om te zeggen ik ga naar de film.. precies op de dag dat je een beeldje kan winnen??? komedie misschien
avatar van Emvopstal88
Door Emvopstal88 (24 reacties) op 06-01-2017 09:20
( PM )

Super gaaf beeldje!! Daar doe ik graag voor mee ;) ik ben ook van plan binnenkort naar de film te gaan!!
avatar van WhiteLightNL
Door WhiteLightNL (19 reacties) op 06-01-2017 09:20
( PM )
Deze kan mooi naast mijn Ezio staan
avatar van Gamerke1992
Door Gamerke1992 (151 reacties) op 06-01-2017 09:25
( PM )
Leuk :) Ik denk wel dat ik de film in de cinema ga kijken. Maar dan met een vriend, want dat is niet echt een film die mijn vriendin wil zien.
avatar van Killer Instinct
Door Killer Instinct (639 reacties) op 06-01-2017 09:27
( PM )
Ik wist eerst niet of ik wat van de film kon verwachten. Denk dat de meeste van ons weinig vertrouwen hebben in verfilmingen van games, maar deze zag er wel heel vet uit. Me filmabbonement is jammer genoeg afgelopen. Heb nog even getwijfeld hem te verlengen maar ga hem zo spoedig mogeljk kijken. Dan maar kaartjes kopen! Maar dan moet ik eerst weer even een oppas hebben voor me dochter. Me moeder heeft haar heup gebroken.

Iig ben ik heel erg fan van assasins creed. Ik heb ieder deel uitgespeeld. Ja echt waar, ieder deel. Ik miste de game daarom enorm dit jaar en heb de dlc van black flag maar gekocht, als troost. Ik kijk erg uit naar empire en hoop echt dat ze een nieuw deel uitbrengen. Ik las veel kritiek links en rechts over AC en om die reden gingen ze de formule weer helemaal aanpakken en daarom kwam er geen AC game dit jaar. Ik dacht bij mezelf, waar hebben ze het over! Ieder deel werd juist alleen maar beter! Steeds minder foutjes, steeds betere controls etc. Ik vond elk deel beter worden. En de kritiek op Unity begreep ik niet, maar dat kan komen omdat ik de ge-update versie heb gespeeld. Ik had de Xbox one namelijk pas 1 a 2 jaar nadat die gereleased was. Dus had wat in te halen. Nu ben ik helemaal up to date en vind ik het maar k*t dat ik moet wachten op een nieuw deel. Vind het leuk om een vitrinekast te hebben als ik straks genoeg verdien om een huis te huren. Daar zet dan me poppetjes in. Ik heb nog 1 andere van AC dus een extra zou leuk zijn. Heb daarnaast nog infinity poppetjes en een paar poppetjes die je vroeger bij games kreeg. Kan niet wachten op me eigen game kamer! Woon nu erg krapjes in een recreatiewoning dus alles moet zwaar opgeborgen en dat vind je als gamer niet leuk! Btw die south park poppetjes zien er ook vet uit, of niet? Die nieuwe die uitkomen, misschien ook leuk om te verzamelen.

Al met al zin om te verhuizen en dan een vette gamevitrine te hebben! Dus dit poppetje vind ik wel tof
avatar van Dinegs
Door Dinegs (323 reacties) op 06-01-2017 09:30
( PM )
Ik doe graag mee!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (116 reacties) op 06-01-2017 09:31
( PM )
Yes ik wil wel winnen. Ik moet nog naar de film gaan, maar ben wel benieuwd of het zich goed vertaald van een game naar film.
avatar van Y0N
Door Y0N (62 reacties) op 06-01-2017 09:31
( PM )
Gaaf beeldje!
Ik heb begrepen dat een groot deel van de film zich in het heden afspeelt. Dat valt mee wel tegen. Ik ben dan ook niet van plan om naar de bioscoop te gaan.
avatar van Wizenfman
Door Wizenfman (42 reacties) op 06-01-2017 09:32
( PM )
So-wie-so!
avatar van Crazy undertaker
Door Crazy undertaker (20 reacties) op 06-01-2017 09:32
( PM )
awesome. Pas goed bij de rest. Ik doe mee
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (2804 reacties) op 06-01-2017 09:39
( PM )
Ik heb geen AC game gespeeld. Ik ben ook niet van plan om de film te gaan kijken in de bios. Allicht dat ik hem later wel eens ga zien op blu-ray of streamen oid.

Maar een gratis AC beeldje sla ik niet af. Ik heb er al 1 van.
avatar van Spoelly
Door Spoelly (222 reacties) op 06-01-2017 09:47
( PM )
Oeh die zou mooi staan in mn nieuwe kast! De film ga ik zeker nog kijken!
avatar van Broodjekipkorn
Door Broodjekipkorn (204 reacties) op 06-01-2017 09:48
( PM )
I'm in!

Er staat voor morgenavond een reservering bij de bioscoop. Ben heel erg benieuwd, mijn vriend ook, maar ik heb er geen grote verwachtingen van eigenlijk. De trailer vond ik al niet echt goed.
avatar van Qurid
Door Qurid (99 reacties) op 06-01-2017 09:52
( PM )
Heel mooi beeldje, ik doe mee!

Ik wacht eerst tot de film op DVD/Blu-ray uitkomt zodat ik em thuis kan kijken :)
avatar van Marlies16
Door Marlies16 (56 reacties) op 06-01-2017 09:58
( PM )
Ik ga zeer zeker naar de film en het beeldje vind ik heel erg mooi
avatar van Domiimusic
Door Domiimusic (180 reacties) op 06-01-2017 09:59
( PM )
oeh een assassins creed giveaway. Ik zou graag naar de film willen, nu nog de tijd en mensen vinden om te gaan
avatar van Mr_Angry__Bear
Door Mr_Angry__Bear (37 reacties) op 06-01-2017 10:00
( PM )
Wie wil dit nou niet . I am in!!!!
avatar van Xymie
Door Xymie (124 reacties) op 06-01-2017 10:09
( PM )
Bijna alle games gespeeld, hoe weinig ze ook van elkaar verschillen ik blijf het leuke gameplay vinden.
De film trekt me op een of andere manier minder. Die ga ik waarschijnlijk deze maand nog wel even kijken, heb toch een bios abo.
avatar van RocketMad
Door RocketMad (31 reacties) op 06-01-2017 10:09
( PM )
Denk dat ik wacht op de Bluray. Nice figurine tho!
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (179 reacties) op 06-01-2017 10:12
( PM )
Ik wil de film wel zien maar ik ga er niet voor naar de bios.
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (840 reacties) op 06-01-2017 10:15
( PM )
Zal niet naar de film gaan omdat het alleen maar 3D is en daar kan ik niks mee. En uit principe weiger ik extra te betalen voor een 3D naar 2D bril. Je betaalt al extra voor de 3D film (waar ik al niks aan heb) en dan nu nog weer extra betalen?

Ja, dahaag.
avatar van Xclusiv
Door Xclusiv (216 reacties) op 06-01-2017 10:23
( PM )
Mooi beeldje, ik doe zeker mee!
Moet nog wel de film zien. Wordt waarschijnlijk wachten tot die te "koop" is.
avatar van Samael_blackwing
Door Samael_blackwing (11876 reacties) op 06-01-2017 10:26
( PM )
Quote:
Zal niet naar de film gaan omdat het alleen maar 3D is en daar kan ik niks mee. En uit principe weiger ik extra te betalen voor een 3D naar 2D bril. Je betaalt al extra voor de 3D film (waar ik al niks aan heb) en dan nu nog weer extra betalen?

Ja, dahaag.


In bijv. Haarlem kun je hem in 2D gaan kijken. Maar het gebrek aan bioscopen in Nederland die films in 2D laten zien waardoor je geforceerd wordt om toeslag te betalen, ook als 3D je (net als de rest van de wereld) niet boeit, is wel irritant.
avatar van Kamoe Ssj 3
Door Kamoe Ssj 3 (35 reacties) op 06-01-2017 10:27
( PM )
Ik doe mee

Ik zou graag naar de film willen gaan maar ik heb gehoord dat hij niet zo goed was omdat hij te veel in de toekomst afspeelt
avatar van MesserAltair
Door MesserAltair (578 reacties) op 06-01-2017 10:31
( PM )
JAAAA!!!
Helaas, als trouwe Assassin's creed fan, heb ik de film NOG niet gezien.
hopelijk gaat dat snel veranderen en kan ik daarna Aguilar in het echt bewonderen :)
avatar van Heijaangel
Door Heijaangel (22 reacties) op 06-01-2017 10:33
( PM )
Zeer cool beeldje!
Ik ga zeker nog naar de film in de bios. Ongeacht wat er van gezegd wordt, ik wil het graag zelf beoordelen of ik hem goed vind.
avatar van SGT xan
Door SGT xan (2438 reacties) op 06-01-2017 10:33
( PM )
Het beeldje zou ik graag willen winnen, maar de film ga ik waarschijnlijk niet kijken in de bioscoop. Films die gebaseerd zijn op games, zijn 9 van de 10 keer slecht.
avatar van Martijn3107
Door Martijn3107 (64 reacties) op 06-01-2017 10:38
( PM )
Toffe actie. De film lijkt mij erg vet en binnenkort ga ik naar de bios nadat ik hersteld ben van een verstandskies die weg gesneden is.
avatar van Ihiji
Door Ihiji (8 reacties) op 06-01-2017 10:41
( PM )
Als echte ac fan heb ik de film afgelopen maandag in een exclusieve voorpremière gezien en ik vond met zeker wel erg sterk. Een paar dingen (zoals bijvoorbeeld de animus) vond ik jammer en te veel veranderd, maar dat werd weer goedgemaakt door sterke actiescenes. Al met al vind ik de film tof, maar ik denk dat je als fan van de eerdere games (met altair en ezio ) je het meest naar je zin gaat hebben.
avatar van Josplays
Door Josplays (172 reacties) op 06-01-2017 10:42
( PM )
Ben gister naar de film geweest, was naar mijn mening een leuke film. Vraag mij alleen af of er een Assassin's Creed 2 film komt.
avatar van Mrpisthebest
Door Mrpisthebest (548 reacties) op 06-01-2017 10:45
( PM )
Leuk! Hmm, de film lijkt me leuk "popcorn" entertainment, verwacht er niet veel diepgang in. Ik wacht wel op een bluray release
avatar van Pallie
Door Pallie (52 reacties) op 06-01-2017 10:50
( PM )
Weer een toffe prijsvraag, dit beeldje zou mooi tussen mijn verzameling staan, bij de andere assassins &#128556;
avatar van Henkskills
Door Henkskills (554 reacties) op 06-01-2017 10:53
( PM )
Nice! ik ga morgen naar de film :) hopelijk valt die niet teveel tegen :')
avatar van Dpsubzero
Door Dpsubzero (57 reacties) op 06-01-2017 10:53
( PM )
Helemaal mooi ding joh. Zo is natoer. Film was tevens best oké
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (6687 reacties) op 06-01-2017 10:55
( PM )
Ik doe zeker mee met deze wedstrijd; mooi beeldje waar ik recent al naar keek om te kopen in de Ubishop. Misschien ga ik de film in de bioscoop bekijken, maar zowiezo koop ik ook de bluray als fan van de AC reeks
avatar van VTec555
Door VTec555 (54 reacties) op 06-01-2017 11:01
( PM )
Ik doe mee. Film nog niet gezien, maar hoop asap te gaan
avatar van Luke
Door Luke (1175 reacties) op 06-01-2017 11:02
( PM )
Ik reageer!
avatar van NobleLegend29
Door NobleLegend29 (375 reacties) op 06-01-2017 11:03
( PM )
Wauw vet! Ik ben sowieso al van plan deze figure aan mijn collectie toe te voegen, maar hem winnen zou heel tof zijn!! Waarschijnlijk ga ik volgende week ergens naar de AC film, ben erg benieuwd!
avatar van _Casper_
Door _Casper_ (397 reacties) op 06-01-2017 11:03
( PM )
IK KAN NIET WACHTEN OM DE FILM TE ZIEN!!! MORGENAVOND met 2 vrienden!!!! YEAHHHH
avatar van The Goon
Door The Goon (259 reacties) op 06-01-2017 11:06
( PM )
Gaaf beeld, hopelijk de film ook.
avatar van Remedy
Door Remedy (328 reacties) op 06-01-2017 11:07
( PM )
Zeker toffe prijsvraag.

Ik ga niet naar de bios voor deze film. Maar ik ga op Budgetgaming kijken voor BR acties, dan Assassin's Creed 3D BR kopen, popcorn in pan doen, tv'tje aanzetten, film in de PS4 doen, Yamaha versterkertje en Kef boxjes aanzetten, (eventueel beeldje op de speaker zetten), popcorn uit de pan halen en drankje meenemen, onderuit liggen op de chaise longue, 3d brilletje opzetten en kijken maar! Oh en dan vergeet ik "helemaaaaal" te vragen of mijn vrouwtje dan ook wil meekijken
avatar van DutchChewbacca
Door DutchChewbacca (258 reacties) op 06-01-2017 11:09
( PM )
Ik doe mee voor dit beeldje.

De film ga ik ook nog wel kijken maar niet in de bioscoop.
avatar van Davincstyle
Door Davincstyle (99 reacties) op 06-01-2017 11:10
( PM )
Michael Fassbender is een geweldige acteur. In zowel Xmen als Even Lake speelt hij een prachtige rol. Ik heb de nieuwe film nog niet gezien maar was eerst van plan om naar de voorpremière te gaan. Ik ga de film zeker nog bezoeken in Pathe. Ik spaar beelden van game figuren en die van Assassins Creed staat er nog niet bij!
avatar van Pierovic007
Door Pierovic007 (298 reacties) op 06-01-2017 11:11
( PM )
Leuke prijs ik doe mee

En ik ga de film zeker in de bios kijken, heb alle games gespeeld en ben zeer benieuwd hoe de film is.
avatar van Boownage
Door Boownage (141 reacties) op 06-01-2017 11:18
( PM )
Leuke prijs!

Ik ben afgelopen woensdag al naar de film geweest, ik vond hem oké, de gedeelten uit het verleden waren vrij goed. De rest werd na verloop van tijd een beetje langdradig en verwarrend. Uiteindelijk wel een vermakelijke film maar ik denk alleen voor mensen die de games hebben gespeeld, net als bij Warcraft.
avatar van Pjorric
Door Pjorric (147 reacties) op 06-01-2017 11:20
( PM )
Ik zal niet gaan AC The movie. Bedenk me net dat AC is overgenomen door Jumbo La Place, maar ik dwaal af.
avatar van ChaosKiller
Door ChaosKiller (28 reacties) op 06-01-2017 11:28
( PM )
Weinig positief gehoord over de film, ik ga dus niet nee..
avatar van Gingerlily
Door Gingerlily (122 reacties) op 06-01-2017 11:41
( PM )
Count me in!

Ben van plan om de film nog wel even in de bios gaan bekijken. Dit soort films vragen om een groot scherm
avatar van Bloodyvampie
Door Bloodyvampie (1060 reacties) op 06-01-2017 11:42
( PM )
Erg toffe prijs van Ubi en BG weer!. Film ga ik zeker heen al ben ik wel bang dat hij tegen zal vallen. Hoorde er al veel negatieve reacties over.
avatar van Jasper428
Door Jasper428 (24 reacties) op 06-01-2017 11:43
( PM )
ja ik doe mee. Ga waarschijnlijk wel nog een keer naar de film.
avatar van M-iichel
Door M-iichel (130 reacties) op 06-01-2017 11:48
( PM )
Ga er morgen (zaterdag 07/01) naar toe in de bios! Het is mijn favorite gameseries dus dit zou niet verkeerd zijn om te winnen
avatar van MartPS4
Door MartPS4 (252 reacties) op 06-01-2017 11:50
( PM )
Ik doe mee! Ga de film zeker kijken, ben benieuwd.
avatar van Iikkee
Door Iikkee (32 reacties) op 06-01-2017 12:04
( PM )
Ik doe mee
avatar van Richard036
Door Richard036 (33 reacties) op 06-01-2017 12:29
( PM )
Wij gaan aanstaande zaterdagmiddag. Ik ben erg benieuwd aangezien de recensies niet super zijn. Doorgaans trek ik me daar weinig van aan en laat me graag verrassen.
Het beeld zou ik overigens aan mijn zoon geven, die draagt de gameserie een nog warmer hart toe dan ikzelf al doe.
avatar van Monk
Door Monk (25 reacties) op 06-01-2017 12:33
( PM )
Ik doe mee!
avatar van Tazmaniandevil
Door Tazmaniandevil (96 reacties) op 06-01-2017 12:37
( PM )
Ik ga zodra ik de kans heb zo snel mogelijk naar de bios.
Het lijkt mij een heel leuke film om te zien.
avatar van Jkampmeijer
Door Jkampmeijer (1247 reacties) op 06-01-2017 12:38
( PM )
De film staat nog wel op mijn lijst.
Hoop komende week te kunnen gaan.

En wat de kritieken, zelf ook erg genoten van de Warcraft film ondanks de kritieken.
Erg vette goodie!
Succes allemaal.
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (113 reacties) op 06-01-2017 12:40
( PM )
Ik doe mee en ga de film thuis kijken op m'n gemak.
avatar van Bojack
Door Bojack (7 reacties) op 06-01-2017 12:42
( PM )
Film al gezien! leap of faith was super tof gemaakt!.

Ik wil de beeldje wel!
avatar van DeGeksteKaas
Door DeGeksteKaas (3523 reacties) op 06-01-2017 12:45
( PM )
Doe mij die maar.
avatar van WiFiCon
Door WiFiCon (7 reacties) op 06-01-2017 13:01
( PM )
Gisteravond de film gezien. Vette film!
Ik doe mee!
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (1782 reacties) op 06-01-2017 13:01
( PM )
Lelijk, hoef ik niet te hebben..
avatar van Mauzzahr
Door Mauzzahr (716 reacties) op 06-01-2017 13:07
( PM )
Zag gister reclame van de film, toen dacht ik, die ziet er raar uit. Kwam er toen achter dat het om de film ging. Wist niet dat die kwam, maar ga er wel heen nu ik het wel weet
avatar van Hbc Helios
Door Hbc Helios (16 reacties) op 06-01-2017 13:11
( PM )
Ik doe mee.
avatar van 020jeroen020
Door 020jeroen020 (592 reacties) op 06-01-2017 13:16
( PM )
Super gaaf! Echt een vet beelde! Ik weet niet of ik naar de bios ga. Mijn geluid en beeld thuis zijn van een veeeeeeel hoger niveau dan de meeste bioscopen. Enige voordeel van de bios is het grotere scherm. Helaas is de kwaliteit van het beeld daardoor juist slecht.
avatar van Jack-O10
Door Jack-O10 (788 reacties) op 06-01-2017 13:21
( PM )
Oeh, die heb ik zien staan. Als ik hem win ga ik naar de film
avatar van Crypto
Door Crypto (9 reacties) op 06-01-2017 13:23
( PM )
Ik doe mee. Hoop dat de film aan m'n verwachtingen voldoet.
avatar van Thekeisersose
Door Thekeisersose (3 reacties) op 06-01-2017 13:23
( PM )
Ik doe mee, en ga de film zeker kijken!
avatar van Davidov
Door Davidov (7027 reacties) op 06-01-2017 13:25
( PM )
Ik ben net terug en vond hem tof!
avatar van Md_73
Door Md_73 (56 reacties) op 06-01-2017 13:44
( PM )
Mooi!
Zelf denk ik niet naar de film te gaan, maar ik koop waarschijnlijk wel de film op blu-ray. Ik heb wel alle Assassin's Creed games, sommige zelfs dubbel (op PC en Playstation). Ik heb er vanwege backlog alleen nog niet zoveel gespeeld.
avatar van Cmpunk
Door Cmpunk (162 reacties) op 06-01-2017 13:46
( PM )
films zijn altijd minder dan je eigen spelervaring.
toch zijn dit leuke momento`s
avatar van Marty84
Door Marty84 (499 reacties) op 06-01-2017 13:53
( PM )
Past mooi in mijn AC Statues collectie
avatar van Bluggster
Door Bluggster (27 reacties) op 06-01-2017 13:55
( PM )
Heb geen geld voor de film dus kan er niet heen
avatar van Faalman
Door Faalman (67 reacties) op 06-01-2017 13:56
( PM )
Echt een mooi beeldje, of ik naar de film ga weet ik echter nog niet zeker.
avatar van Taken NL
Door Taken NL (161 reacties) op 06-01-2017 14:08
( PM )
Ik doe mee!

Nee ik ga niet naar de film, ik ga niet meer naar de bioscoop omdat ik het beelden geluid beter vind, 3D vind ik geen toegevoegde waarden hebben, thuis kan de film op pauze, en de versnaperingen thuis zijn ook nog eens beter.

Ik ben natuurlijk wel van plan om de film te zien
avatar van Roowdyyx
Door Roowdyyx (107 reacties) op 06-01-2017 14:10
( PM )
Toffe actie en tof beeldje!
avatar van Illfigure
Door Illfigure (99 reacties) op 06-01-2017 14:11
( PM )
mooi beeldje, mooi game serie, maar de film... neh, wie weet als ie een keer op netflix staat dat ik anderhalf uur van mijn vrije tijd wil doneren.
Films van games gaan zelden goed
avatar van Shaggyrulez
Door Shaggyrulez (75 reacties) op 06-01-2017 14:12
( PM )
Erg leuk beeldje!
Ik ga waarschijnlijk komende zondag naar de film, ben erg benieuwd. Hoorde dat de tekst niet goed was maar de visuals wel.
avatar van Donut
Door Donut (123 reacties) op 06-01-2017 14:18
( PM )
Vanavond ga ik m zien!
avatar van Zarachide
Door Zarachide (188 reacties) op 06-01-2017 14:26
( PM )
Nice, waarschijnlijk vanavond bios!
avatar van MrLuca11
Door MrLuca11 (49 reacties) op 06-01-2017 14:26
( PM )
Ga er zeker heen!
avatar van Superje99
Door Superje99 (24 reacties) op 06-01-2017 14:29
( PM )
Ga nog naar de film
avatar van Destroymichelle
Door Destroymichelle (4615 reacties) op 06-01-2017 14:31
( PM )
Ik doe zeker mee
Hopelijk volgende week naar de film
avatar van Musta
Door Musta (222 reacties) op 06-01-2017 14:35
( PM )
Leuk beeldje!
avatar van Kloes
Door Kloes (411 reacties) op 06-01-2017 14:44
( PM )
Ben ik in beeld?

Binnenkort wel naar de bios om de film te checken
avatar van DarkLink
Door DarkLink (28 reacties) op 06-01-2017 14:46
( PM )
zeer gaaf!! ik doe graag mee

Fijn weekend iedereen
avatar van Dbaws
Door Dbaws (48 reacties) op 06-01-2017 14:47
( PM )
nice beeldje!

ga zeker eerdaags naar de film
avatar van LangeDon
Door LangeDon (281 reacties) op 06-01-2017 14:57
( PM )
Nice!
avatar van Noes
Door Noes (46 reacties) op 06-01-2017 15:06
( PM )
Ik doe mee. Heb de film nog niet gezien maar ben zeker van plan hem te gaan kijken!
avatar van JaslanNL
Door JaslanNL (20 reacties) op 06-01-2017 15:14
( PM )
Ga zeker nog naar de bios om hem te checken. Een van mijn favoriete games van de afgelopen jaren vertaald naar het witte doek is een must om te zien. Daarnaast zit er hier net een gloednieuwe bios wat de ervaring nog mooier gaat maken. Dikke prima! Een mooi AC beeldje zou hier een warm welkom krijgen, en vele jaren voor kijkplezier zorgen!
avatar van SkixAces
Door SkixAces (549 reacties) op 06-01-2017 15:23
( PM )
Vet! Ik doe zeker mee. Ik wil volgende week een keer naar de film gaan.
avatar van OneDay
Door OneDay (1904 reacties) op 06-01-2017 15:23
( PM )
Ik doe mee ! Ik wil zeker nog proberen om naar de film in de Bios te gaan, nu alleen iemand nog weten over te halen :) Anders lekker thuis kijken, maar kijken ga ik hem zeker.
avatar van Johnny_ardenne
Door Johnny_ardenne (40 reacties) op 06-01-2017 15:28
( PM )
Ik doe mee. en natuurlijk ga ik naar die film
avatar van Rdjnl
Door Rdjnl (33 reacties) op 06-01-2017 15:39
( PM )
Geweldige serie, Assassin's Creed. De film interesseert me alleen niet en ga ik dus niet kijken. Maar ook dit beeldje ziet er weer goed uit, Ubisoft. Als ik 'm win, zal ik nog eens over het kijken van de film nadenken...
avatar van Surkow
Door Surkow (31 reacties) op 06-01-2017 15:52
( PM )
Leuke actie! Ik moet nog door een flink aantal games heen spelen voor ik aan de film ga beginnen.
avatar van JeffreyBtt
Door JeffreyBtt (761 reacties) op 06-01-2017 16:10
( PM )
Toffe actie! Ik heb de film nog niet gezien, maar ik vind de serie zo tof dat ik de film ook zeker nog ga kijken.
avatar van Hamklaas
Door Hamklaas (72 reacties) op 06-01-2017 16:12
( PM )
Oeh ik wil wel mee doen ik ben erg benieuwd naar de film en ga er zeker weten heen..
avatar van Jazzer
Door Jazzer (58 reacties) op 06-01-2017 16:12
( PM )
Aguilar,
I wanna see ya,
het liefst hier op mijn bureau,
dat is dan wel een heel mooi kado!
avatar van Nrg50
Door Nrg50 (544 reacties) op 06-01-2017 16:18
( PM )
Ik doe graag mee! Net bevallen, dus kan helaas niet naar de film, dus moet wachten tot de bluray uit komt
avatar van Klausie
Door Klausie (11 reacties) op 06-01-2017 16:22
( PM )
ik doe mee!
morgenavond naar de film!
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (2944 reacties) op 06-01-2017 16:33
( PM )
Ik doe mee, ik ga niet naar de film want de eerste recensies zijn niet bepaald positief te noemen. Zoals bij zoveel films over videogames....
avatar van Robin190
Door Robin190 (14 reacties) op 06-01-2017 16:39
( PM )
Hebbuh! Hebbuh! Muh AC!
avatar van Jerommeke
Door Jerommeke (26 reacties) op 06-01-2017 16:41
( PM )
Ziet er prima uit. De film nog niet gezien, maar ben van plan om.aankomende week te gaan.
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (362 reacties) op 06-01-2017 16:45
( PM )
Erg gaaf beeldje, ik ga de film waarschijnlijk dit weekend of volgend weekend kijken! Moet Rogue One ook nog steeds zien
avatar van Kaminari
Door Kaminari (286 reacties) op 06-01-2017 16:54
( PM )
I wants it. My precioussssss.
avatar van Sjonniekoot
Door Sjonniekoot (4 reacties) op 06-01-2017 16:56
( PM )
ik loot zeker mee
avatar van YoghurtBij
Door YoghurtBij (1262 reacties) op 06-01-2017 17:08
( PM )
Wil hem wel van jullie adopteren hoor ;)
avatar van Raiden.v3
Door Raiden.v3 (4 reacties) op 06-01-2017 17:16
( PM )
Deze zou hier zeker passen tussen alle andere figurines :)
De film vond ik redelijk goed. Wel enkel interessanter voor de fans van de reeks, anders kan het misschien wel verwarrend of langdradig overkomen.
avatar van JanFrituurPan
Door JanFrituurPan (7 reacties) op 06-01-2017 17:23
( PM )
Past mooi bij mijn andere AC figurines in mijn nieuwe vitrine kast =D
en ga van het weekend de film zien
avatar van NieleBiels
Door NieleBiels (238 reacties) op 06-01-2017 17:29
( PM )
Mooi beeldje voor de collectie. Ik ben niet van plan naar de film te gaan, hij schijnt niet al te goed te zijn. Dus ik koop hem wel als hij op blue-ray in de budgetbak ligt.
avatar van ShadyAce
Door ShadyAce (1076 reacties) op 06-01-2017 17:36
( PM )
Denk de film wel ff te gaan checken
avatar van Xili_Tollo
Door Xili_Tollo (2169 reacties) op 06-01-2017 17:37
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Succes iedereen!
avatar van Lucaskid
Door Lucaskid (35 reacties) op 06-01-2017 17:40
( PM )
Ik doe mee! Ik vond de AC film wel aardig (6,5) mocht iets gewelddadiger
avatar van Vechtarend
Door Vechtarend (106 reacties) op 06-01-2017 17:47
( PM )
vet! ga zeker naar de film ondanks de matige reviews!
avatar van Kingmick96
Door Kingmick96 (40 reacties) op 06-01-2017 18:17
( PM )
Leuk. Succes!
avatar van Neo1771991
Door Neo1771991 (188 reacties) op 06-01-2017 18:44
( PM )
Ik doe ook mee
avatar van Phantom20099
Door Phantom20099 (28 reacties) op 06-01-2017 18:49
( PM )
Ik doe mee en ja ik ben van plan naar de film te gaan
avatar van Rasblackfire
Door Rasblackfire (173 reacties) op 06-01-2017 18:49
( PM )
nice! Wou zeker naar de film gaan.. eigenlijk morgen maja verjaardagsverplichtingen... dus weer ff uitstellen
avatar van SVDW91
Door SVDW91 (88 reacties) op 06-01-2017 18:49
( PM )
Mooie figurine :)
avatar van Patrick95d
Door Patrick95d (17 reacties) op 06-01-2017 18:59
( PM )
Oh wow! Assassin's Creed, grote fan van de serie. heb deel 1 op de xbox 360 gespeeld. De volgende delen op de PS3 en daarna overgegaan naar de PS4. Gister de Ezio collectie via ING rentepunten binnengekregen. Heb de AC/Ghost Recon jas en verschillende vesten van de serie (Ezio sweater, Black Flag vest en de Syndicate vest)
Verder heb ik de Jacob en Evie Frye combo figures, dus daar zal die mooi bij kunnen staan.
Hier zal die zich wel thuis voelen denk ik zo. (Y)


De film ga ik dit weekend nog zien, net de tickets al besteld. Uiteraard kijk ik er erg naar uit. Uiteenlopende reviews gezien, maar beslis liever zelf na het zien van de film en als grote AC fan.
avatar van Meneer Willem
Door Meneer Willem (31 reacties) op 06-01-2017 19:18
( PM )
toppie
avatar van Kingsoldier
Door Kingsoldier (981 reacties) op 06-01-2017 19:22
( PM )
Vroeger was het meer van een film een game maken en nu andersom
Verder weet ik nog niet of ik naar die film zal gaan.
avatar van TheGazette
Door TheGazette (10 reacties) op 06-01-2017 19:35
( PM )
LETS GOO :)
avatar van KDBgames
Door KDBgames (401 reacties) op 06-01-2017 19:39
( PM )
Ik zou dit geweldig vinden tussen mijn collectie!
avatar van DarkLight
Door DarkLight (204 reacties) op 06-01-2017 19:55
( PM )
Heel vet :)
Ik doe mee
avatar van Emielt
Door Emielt (20 reacties) op 06-01-2017 20:11
( PM )
Deze is gaaf, die wil ik graag winnen.

Ik ga deze film zeker zien, ik heb alle Assassin's Creed games (op Rogue en Chronicles na) gespeeld, dus het is een soort verplichte kost.
avatar van LucasV9991
Door LucasV9991 (174 reacties) op 06-01-2017 20:12
( PM )
Heel tof!
Ik doe graag weer mee!
avatar van Wolf88
Door Wolf88 (131 reacties) op 06-01-2017 20:13
( PM )
Tof, staat mooi bij de verzameling.
Ik ga de film waarschijnlijk pas kijken als hij op blu-ray uit is.
avatar van Kinyo2z
Door Kinyo2z (449 reacties) op 06-01-2017 20:31
( PM )
Ik heb nog wel plaats voor een extra beeldje.
avatar van _luuk_
Door _luuk_ (31 reacties) op 06-01-2017 20:31
( PM )
Sick!
avatar van Varivy-Xis
Door Varivy-Xis (247 reacties) op 06-01-2017 20:34
( PM )
ik doe mee! Ben deels wel nieuwsgierig naar de film maar realistisch bekeken zijn er weinig tot geen gamefilms ooit goed geweest. HOPELIJK wordt deze wel bios waardig. Voor de vraag of ik hem ga kijken in de bioscoop, dat weet ik nog niet. Ik wacht nog een paar reviews af en dan kijk ik nog wel even.
avatar van FlyGuy94
Door FlyGuy94 (30 reacties) op 06-01-2017 20:38
( PM )
Waarom ook niet.
avatar van Jakkie
Door Jakkie (11 reacties) op 06-01-2017 20:44
( PM )
Hele mooie beeldje!
Maar wat betreft de film ben ik wel fan van de acteurs die erin spelen, maar verwacht ik eigenlijk niet zoveel van. Misschien omdat alle voorgaande gamesfilm tegenvallen.
avatar van Cynch
Door Cynch (139 reacties) op 06-01-2017 20:48
( PM )
Ik doe mee :)
avatar van Cynch
Door Cynch (139 reacties) op 06-01-2017 20:48
( PM )
Ik doe mee :)
avatar van Epitome
Door Epitome (593 reacties) op 06-01-2017 20:50
( PM )
Lijkt me een goede film, ik ga binnenkort met enkele medegamers!
avatar van Jeremix89
Door Jeremix89 (9 reacties) op 06-01-2017 21:13
( PM )
Ik ga zeker naar de film, vooral omdat ik alle Assisins spellen heb gespeeld en de meeste figuren thuis heb staan. Daarom zou ik deze graag willen winnen.
Grts
(Fan van t eerste uur)
avatar van Robjuh93
Door Robjuh93 (842 reacties) op 06-01-2017 21:15
( PM )
Ik doe ook mee, ga morgenavond waarschijnlijk de film checken :)
avatar van Blueping
Door Blueping (280 reacties) op 06-01-2017 21:21
( PM )
Ik doe ook graag mee!
avatar van Rudey
Door Rudey (2185 reacties) op 06-01-2017 21:33
( PM )
I'm in!
avatar van Symbiote
Door Symbiote (37 reacties) op 06-01-2017 21:38
( PM )
Yess ik doe mee !
avatar van AngeloG
Door AngeloG (309 reacties) op 06-01-2017 21:38
( PM )
Ik doe graag mee. Ik ga zeker na de film maar vrees het ergste! Game verfilmingen zijn niet altijd geweldig! *cough* Alone in the Dark*cough*

Ven verder ook niet tevreden over de casting van Fassbender
avatar van TiewL
Door TiewL (89 reacties) op 06-01-2017 22:25
( PM )
Ik doe ook mee!
avatar van Revlite
Door Revlite (89 reacties) op 06-01-2017 22:49
( PM )
Ik zou vandaag gaan, kaartje besteld en al. Maar wegens omstandigheden was het helaas niet gelukt...... andere keer maar eens naar de bios
avatar van Cread0r
Door Cread0r (14 reacties) op 06-01-2017 22:52
( PM )
Graag zou ik het beeldje willen winnen, Morgenavond na de bios :) kan niet wachten om de film te zien. Tof als het beeldje bij in de vitrinekast mag staan :)
avatar van FuZZyBeaR
Door FuZZyBeaR (10 reacties) op 06-01-2017 22:56
( PM )
Zou super zijn voor bij de Assassin's Creed Collectie!
avatar van BlueEx
Door BlueEx (80 reacties) op 06-01-2017 23:08
( PM )
Count me in!
avatar van OrisonTT
Door OrisonTT (9 reacties) op 06-01-2017 23:35
( PM )
Ik doe mee!

Zojuist naar de film geweest, en ik moet zeggen: boven verwachting goed! Was beetje schichtig omdat ik hoge verwachtingen had (op basis van de games), maar deze werden toch zeker ingelost!
avatar van Catyrion
Door Catyrion (114 reacties) op 06-01-2017 23:39
( PM )
Ik doe ook mee! Ik wil misschien nog wel naar de Assassin's Creed film, maar ik moet ook nog naar de fantastische beesten en de nieuwe sterren oorlog film, dus we zien wel hoe het loopt!
avatar van Nortene
Door Nortene (18 reacties) op 06-01-2017 23:42
( PM )
Was een super vette actiefilm AC for the win!
avatar van Mathorne
Door Mathorne (212 reacties) op 07-01-2017 00:39
( PM )
Ik doe ook mee! Volgens vrienden is de film teleurstellend, dus ik ga het niet in de bios kijken...
avatar van Xiomata
Door Xiomata (495 reacties) op 07-01-2017 00:42
( PM )
Dit word een echte thuis kijk film voor mij, dus nog een tijdje geduld voordat ik hem kan zien
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3304 reacties) op 07-01-2017 00:43
( PM )
Nette prijs

Met de film wacht ik tot de Blu-Ray voor een mooi prijsje te koop is
avatar van Kingwes13
Door Kingwes13 (45 reacties) op 07-01-2017 00:57
( PM )
Awesome!
avatar van MJB
Door MJB (2621 reacties) op 07-01-2017 01:22
( PM )
Ik doe mee. Geweldig dit.
avatar van Trunx
Door Trunx (526 reacties) op 07-01-2017 02:16
( PM )
Erg mooi beeldje, film ga ik binnenkort als ik een vrije weekend heb.
avatar van Zhetje
Door Zhetje (23 reacties) op 07-01-2017 09:15
( PM )
Ik doe mee!

De film moet ik nog ga kijken...
avatar van Alexoon
Door Alexoon (660 reacties) op 07-01-2017 09:32
( PM )
Leuke giveaway! Ofcourse ga ik de film bekijken in de bios ;)
avatar van Stubborn
Door Stubborn (1027 reacties) op 07-01-2017 09:47
( PM )
Top. Ik doe mee
avatar van Jimmy1989
Door Jimmy1989 (344 reacties) op 07-01-2017 10:04
( PM )
Ik doe mee!!
avatar van Overkill
Door Overkill (650 reacties) op 07-01-2017 10:13
( PM )
Nice!!

Aangezien ik vrijwel nooit meer naar bioscopen ga, kijk ik de film wel in m'n privé bios.
avatar van Ultimo
Door Ultimo (326 reacties) op 07-01-2017 10:19
( PM )
Nice!
Volgende week ga ik naar de bios :)
avatar van Helgardh
Door Helgardh (41 reacties) op 07-01-2017 10:20
( PM )
Ik doe mee
avatar van WaaRLaNDeR
Door WaaRLaNDeR (2127 reacties) op 07-01-2017 10:36
( PM )
Ik doe ook mee.

Denk wel dat ik heen raak naar de film, onze zoon wilde graag met zijn vriendin maar omdat ze 15 jaar is kwam ze er niet in.
Hopelijk is de film de moeite waard aan gezien de recensies erg uiteen lopen.
Ze hebben in ieder geval lekkere quacamole saus bij de nachos .

EDIT: Inmiddels naar de film geweest en we hebben ons prima vermaakt.
avatar van Killer Instinct
Door Killer Instinct (639 reacties) op 07-01-2017 11:16
( PM )
Quote:
Oh wow! Assassin's Creed, grote fan van de serie. heb deel 1 op de xbox 360 gespeeld. De volgende delen op de PS3 en daarna overgegaan naar de PS4. Gister de Ezio collectie via ING rentepunten binnengekregen. Heb de AC/Ghost Recon jas en verschillende vesten van de serie (Ezio sweater, Black Flag vest en de Syndicate vest)
Verder heb ik de Jacob en Evie Frye combo figures, dus daar zal die mooi bij kunnen staan.
Hier zal die zich wel thuis voelen denk ik zo. (Y)
(picture)

De film ga ik dit weekend nog zien, net de tickets al besteld. Uiteraard kijk ik er erg naar uit. Uiteenlopende reviews gezien, maar beslis liever zelf na het zien van de film en als grote AC fan.


Die goku is wel vet. Hoe kom je eraan?
avatar van Sjebbige
Door Sjebbige (44 reacties) op 07-01-2017 11:21
( PM )
Heb even de moeite genomen om mijzelf te registreren bij budgetgaming.
Als groot liefhebber en verzamelaar van de assassin creed franchise mag je deze film natuurlijk niet missen. Ga de film eerst in de bioscoop bekijken en dan hoop ik dat ie ook op BluRay zal verschijnen.
avatar van Mahooow
Door Mahooow (200 reacties) op 07-01-2017 11:39
( PM )
Doe zeker mee met de prijsvraag en ja naar de film ga ik ook zeker!
avatar van Unloadingdaan
Door Unloadingdaan (17 reacties) op 07-01-2017 12:02
( PM )
I want past mooi bij mijn andere assassins op mijn kast en ik ga waarschijnlijk naar de film en anders wacht ik wel op de dvd
avatar van Sabin5995
Door Sabin5995 (2579 reacties) op 07-01-2017 12:11
( PM )
Ik doe mee! De film ga ik nog zien in de bios, weet alleen nog niet wanneer.
avatar van FrancoJr
Door FrancoJr (1 reacties) op 07-01-2017 12:45
( PM )
+1 voor de prijsvraag, +2 voor de film. Mijn vriendin is een grote fan van AC, ik verras haar vrijdag met een onverwachts bioscoop bezoekje (ze denkt dat we een verjaardag hebben van een tante )
avatar van Khoma
Door Khoma (70 reacties) op 07-01-2017 13:09
( PM )
Ik doe mee! De film kijk ik echter toch liever een keer thuis op de bank. (:
avatar van Megane377
Door Megane377 (3312 reacties) op 07-01-2017 13:21
( PM )
Joehoeeeee
avatar van Maanwel
Door Maanwel (449 reacties) op 07-01-2017 13:37
( PM )
Gave prijsvraag! Ik moet de film zelf nog gaan kijken, maar de gameserie is hoe dan ook al geweldig. Prachtig beeldje ook.
avatar van Chelsy
Door Chelsy (100 reacties) op 07-01-2017 13:41
( PM )
Toffe prijs! Ik denk dat ik de film lekker thuis ga kijken omdat ik niet zeker weet of het bioswaardig is
avatar van Tijder
Door Tijder (21 reacties) op 07-01-2017 13:47
( PM )
"I knew I would not have enough time to do everything. Now I worry I do not have enough time to do anything."
- Ezio Auditore
avatar van Innervision
Door Innervision (3 reacties) op 07-01-2017 13:56
( PM )
Past mooi in collectie.
avatar van Dragonborn
Door Dragonborn (38 reacties) op 07-01-2017 14:01
( PM )
Leuk ! Ik doe mee! Ik ben afgelopen donderdag aar de film geweest met een maat van me. Het was een leuke film, vooral als je van de games houdt, maar het einde vond ik een beetje catchy. Voor de rest zeer vermakelijk!
avatar van Spaulding1976
Door Spaulding1976 (4 reacties) op 07-01-2017 14:14
( PM )
Heb ik onder een steen gezeten de afgelopen tijd?
Ik wist niet eens dat Ubi dit figuur van de film heeft uitgebracht, geweldig!

Niet alleen de games zijn geweldig, maar de figurines ook! Vanaf de allereerste Assassin's Creed met de Altaïr figure erbij heb ik alle special editions nog gekocht.

Er is gelukkig nog ruimte onderin de kast en daar zou Aguilar toch wel heeeel goed passen



Ik ga morgen naar de film en ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe ze de enorme gamewereld van Assassin's Creed naar het witte doek hebben vertaald.
De reviews zijn wat wisselend inderdaad, maar goed, dat wil niet zeggen dat de film niet leuk is. Dat is toch grotendeels je eigen smaak en mening.

En mocht ik winnen, dan komt Maria er zeker weten ook bij te staan!
avatar van FemaleMagician
Door FemaleMagician (52 reacties) op 07-01-2017 14:36
( PM )
Ik wacht op de Blue Ray ik wordt snel afgeleid in de bioscoop door alle geluiden van mensen, en het kraken van chip en geslurp enzo niet fijn. Ik wil de film zooo graag zien en goed ook!
avatar van Legendofninny
Door Legendofninny (744 reacties) op 07-01-2017 14:47
( PM )
Di wil ik erg graag!
avatar van Schnitzel
Door Schnitzel (34 reacties) op 07-01-2017 15:07
( PM )
Dat is een wel heel tof beeldje! Ik twijfel nog over de film, maar zo'n gave prijs laat ik niet aan me neus voorbij gaan :)!
avatar van Wklu
Door Wklu (44 reacties) op 07-01-2017 15:16
( PM )
Wow super vet. Ik ben van plan om binnenkort de film te zien :). ben sws fan van de series, dus beeldje hebk nodig voor collectie XD
avatar van Gslance
Door Gslance (41 reacties) op 07-01-2017 15:26
( PM )
Jaa echt heel vet! Binnenkort ook al naar de film!
avatar van Dragonite
Door Dragonite (1241 reacties) op 07-01-2017 15:42
( PM )
Cool
avatar van Lyn
Door Lyn (82 reacties) op 07-01-2017 15:50
( PM )
Jaaaaaa! Lijkt me een vette film. Statue is erg welkom
avatar van RJGAMER
Door RJGAMER (93 reacties) op 07-01-2017 15:58
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Gradon
Door Gradon (2304 reacties) op 07-01-2017 16:32
( PM )
Cool! Als de film een beetje goede reviews krijgt ga ik hem misschien wel kijken.
avatar van Valentiney
Door Valentiney (446 reacties) op 07-01-2017 18:20
( PM )
Super leuk doe ook mee!!
avatar van Prolaxx
Door Prolaxx (10 reacties) op 07-01-2017 18:25
( PM )
Zou gaaf wezen als ik deze win!!! Ben al naar de film geweest kan der meedoor , kan zeker beter.
avatar van Subenu
Door Subenu (15 reacties) op 07-01-2017 19:16
( PM )
Leuk ik wil ook wel winnen :)
avatar van Bombaron
Door Bombaron (24 reacties) op 07-01-2017 19:47
( PM )
Leuk! Ik ga er niet heen in de bios denk ik ik wacht wel op de blue ray
avatar van Amusa NL
Door Amusa NL (11 reacties) op 07-01-2017 21:22
( PM )
Heb hem afgelopen donderdag in de bios gezien! Ik wil natuurlijk niks verklappen voor de mensen die nog willen gaan maar ik geef de film een 7. Het is een leuke film maar voor mij geen echte topper. Daarentegen ook zeker geen weggegooid geld hoor!! (Oja.. heel mooi beeldje, ik doe mee!)
avatar van Drafek
Door Drafek (387 reacties) op 07-01-2017 21:40
( PM )
Leuk, moet de film nog eens gaan bekijken, nog geen tijd gehad
avatar van Minxx
Door Minxx (201 reacties) op 07-01-2017 22:14
( PM )
Leuke actie! Ik ga volgende week naar de film, ben beniewd!
avatar van XxX070XxX
Door XxX070XxX (66 reacties) op 07-01-2017 22:29
( PM )
Mooi beeldje. Wil de film zeker zien.
avatar van Intense
Door Intense (40 reacties) op 08-01-2017 00:35
( PM )
Ik doe mee. Film heb ik nog niet gekeken, maar ziet er interessant uit.
avatar van Rebbels
Door Rebbels (26 reacties) op 08-01-2017 02:59
( PM )
I love me a good figurine!
avatar van B0seiju
Door B0seiju (51 reacties) op 08-01-2017 09:12
( PM )
Dat beeldje wil ik wel! De film wacht ik nog even af, de eerste recensies zijn niet denderend, dus ik wacht denk ik tot die op pirateflix, ahem netflix staat.
avatar van Jelmar
Door Jelmar (36 reacties) op 08-01-2017 11:30
( PM )
Mooi voor in de collectie!
avatar van Aeliana
Door Aeliana (9 reacties) op 08-01-2017 11:35
( PM )
Mooi beeld! Heb de film nog niet gezien, maar dat gaat zeker nog gebeuren.
avatar van Coachman1978
Door Coachman1978 (576 reacties) op 08-01-2017 11:42
( PM )
Ik ga nooit naar de bios, maar de film ga ik zeker een x kijken.
Mooi beeldje
avatar van Sainter
Door Sainter (96 reacties) op 08-01-2017 13:26
( PM )
tof beeldje! ik ga waarschijnlijk binnenkort met me broer naar de film
avatar van Xiaoie
Door Xiaoie (254 reacties) op 08-01-2017 14:46
( PM )
Cool!
avatar van Soulonsoul
Door Soulonsoul (36 reacties) op 08-01-2017 15:01
( PM )
nice!

Ik ben van plan om naar de film te gaan. Speel assassins creed al vanaf deel 1 en heb alle delen in mijn bezit, een bezoek aan de bioscoop kan daarom ook echt niet ontbreken. Erg benieuwd naar de film.
avatar van Itsjustme
Door Itsjustme (964 reacties) op 08-01-2017 15:33
( PM )
Nice beeldje, kom maar hier met dat ding
avatar van Maikeru1992
Door Maikeru1992 (88 reacties) op 08-01-2017 15:49
( PM )
Kek. Films gebaseerd op games zijn vrijwel altijd ruk, los daarvan hoop ik natuurlijk dat daar verandering in gaat komen. Deze check ik gewoon lekker op de bank. En nee.. Dat heeft niets te maken met mijn gebrek aan vrienden!
avatar van Jeanious75
Door Jeanious75 (11 reacties) op 08-01-2017 16:29
( PM )
Mooi! Ik doe mee

Assassin's Creed was de eerste game die ik volledig uitspeelde op de PS3, bijzondere herinnering aan dus. Nog steeds fan van (het meeste van) de reeks.
En de film ga ik dan ook zeker bekijken in de bioscoop.
avatar van Gento
Door Gento (3 reacties) op 08-01-2017 16:34
( PM )
Nice!
Ik heb alle AC versies gespeeld, en kon de film natuurlijk niet overslaan. Eerste keer (voor mij) om een verfilming van een game te zien. Vond dat ze dat best goed hebben uitgewerkt, met die animus. Ook leuk om te zien dat je allerlei kleine dingen herkent van de gamereeks, van manier van klimmen en springen tot de kostuums; het komt allemaal heel bekend voor. Plot was niet bijzonder, maar acteurs en special effects maakten het ruimschoots goed.
avatar van Despgamer
Door Despgamer (20 reacties) op 08-01-2017 16:42
( PM )
Ik doe graag mee, al denk ik dat er wel een mooie collectors edition te krijgen zal zijn te zijner tijd.

BESTE Game based verfilming ooit. Ik had niet gedacht Assassins Creed te kunnen kijken. Maar de vertaling van de wereld naar het witte scherm is fantastisch gedaan.
avatar van Bumfighter
Door Bumfighter (32 reacties) op 08-01-2017 17:00
( PM )
Wow! Ik doe natuurlijk graag mee als fan van Assassins Creed!
Heb elk deel al gespeeld en ga aankomende week naar de film, ben benieuwd!
avatar van Harron007
Door Harron007 (43 reacties) op 08-01-2017 17:41
( PM )
Heb de film al gekeken en zoeen beeldje wil ik wel in mn collectie hebben.


avatar van Alexmores
Door Alexmores (10 reacties) op 08-01-2017 18:12
( PM )
Tof beeldje! Zou mooi staan naast Nathan Drake.
Met de film kijken wacht ik totdat hij op Netflix beschikbaar is.
avatar van AP
Door AP (51 reacties) op 08-01-2017 18:31
( PM )
Tof beeldje! Heb zo'n beetje alle beeldjes uit alle collector's editions en deze zou er mooi bij staan. Ik weet nog niet of ik de film in de bios ga kijken maar wil hem zeker een keer zien.
avatar van Darkkoet
Door Darkkoet (95 reacties) op 08-01-2017 18:58
( PM )
Vet!
avatar van Jvalks
Door Jvalks (167 reacties) op 08-01-2017 19:04
( PM )
Leuk beeldje! Ik wil deze week naar de film gaan, ik ga er wel met 0,0 verwachtingen naar kijken :-)
avatar van Maurin31
Door Maurin31 (41 reacties) op 08-01-2017 19:43
( PM )
Netjes!
Ik heb de film zelf nog niet gezien, maar denk dat ik hem zeker nog wel ga zien :)
avatar van Martians
Door Martians (493 reacties) op 08-01-2017 21:06
( PM )
Ik geef hem cadeau aan mijn neefje die zich verheugd had op de film. Blijkt deze PG-13/12A film hier voor 16 jaar en ouder te zijn...

Ach, dan gaat hij vast weer verder met gameplays kijken op YouTube.
avatar van Indo1991
Door Indo1991 (107 reacties) op 08-01-2017 21:23
( PM )
Hallo

Hier spreek de Master Mentor van de indo clan.
Wij zijn de beschermers van de geheimen van de 3 Legenadyse assassins.
Altaïr ibn-La'Ahad, Ezio Auditore da Firenze,Ratonhnaké:ton Conner Kenway.
Zij bezitten De geheime sleutels naar de tempels,antwoorden.
Helaas willen de templars deze bezitten,de wereld veroveren.
nog erger een muur bouwen om alle landen op de wereld.
"trump is ook een templar"
Ze willen de wereld controlleren beheerzen,geld verdienen
Wij streven ook voor vreden op aarde al moet er iemand sterven.
Onze geheim wapen zijn natuuurlijk de hidden satestokjes
In de stature van Aguilar zit een geheim boodschap
Die wij willen beschermen met veel liefde bloed en tranen.
- Altaïr "Nothing is True, Everything is Permitted."
avatar van Jochemb
Door Jochemb (423 reacties) op 08-01-2017 21:39
( PM )
Mooi hoor
avatar van Timtamtom
Door Timtamtom (302 reacties) op 08-01-2017 21:46
( PM )
Tof!
Ben naar de voorpremiere geweest en de film viel me erg mee! Ik had er veel slechte dingen over gehoord en natuurlijk, er zijn ook wel wat minpunten te noemen, maar over het algemeen heb ik er heel erg van genoten.
avatar van EmielDortmans
Door EmielDortmans (9 reacties) op 09-01-2017 07:56
( PM )
Vet beeldje!
Ik kijk de film in mijn Eigen thuis bioscoop
avatar van Huntingmoon
Door Huntingmoon (53 reacties) op 09-01-2017 18:30
( PM )
Ziet er netjes uit. Met de film wacht ik even totdat ik hem thuis kan kijken. Had er geen goed gevoel over om hem in de bios te kijken en als ik de reviews lees is dat maar goed ook. Een leuke vrijdag avond film ;)
avatar van YnSeBnY
Door YnSeBnY (3 reacties) op 11-01-2017 12:48
( PM )
Past mooi bij mijn collectie! Ben ook naar de film geweest, vond het een vette film, helaas dat ze niet gewoon het verhaal van ezio hadden genomen.
avatar van Swift
Door Swift (1808 reacties) op 11-01-2017 12:53
( PM )
Nieuw record voor te late inzending award gaat naar.....
avatar van NobleLegend29
Door NobleLegend29 (375 reacties) op 11-01-2017 14:17
( PM )
Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?
avatar van Darkdown
Door Darkdown (1 reacties) op 15-01-2017 20:58
( PM )
Ik wil hem graag toevoegen aan mijn collectie.

Ben vrijdag naar de film geweest vondt hem echt leuk met vette moves.
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (2804 reacties) op 15-01-2017 21:13
( PM )
Quote:
Nieuw record voor te late inzending award gaat naar.....


Darkdown!
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (362 reacties) op 15-01-2017 21:30
( PM )
Quote:
[..]


Nieuw record voor te late inzending award gaat naar.....


Lol
avatar van Dagmar
Door Dagmar (9020 reacties) op 15-01-2017 22:56
( PM )
Mij. Want ik wil dat beeld ook winnen. Heb nog een nieuwe deurstopper nodig. Die van Bad Dragon is namelijk al stuk.