Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De Xbox Live gold games van december zijn bekend!

Tussen al het Black Friday geweld door is bekendgemaakt welke games volgende maand te downloaden zijn met je Xbox Live Gold-lidmaatschap. Zoals gewoonlijk staan er twee Xbox 360-games en twee Xbox One-games op het menu.



Voor de Xbox One ontvang je Warhammer: End Times Vermintide en Back to the Future: The Game (30th Anniversary). De laatst genoemde is te downloaden van 16 december 2017 t/m 15 januari 2018.

De Xbox 360-bezitter kan vanaf begin volgende maand Child of Eden downloaden. Vanaf 16 december wordt deze game ingewisseld voor Marlow Briggs and the Mask of the Death. Deze game zal vervolgens tot het eind van het jaar te downloaden zijn. Beide games zijn door middel van backward compatibility ook speelbaar op de Xbox One.

Xbox Live Gold-games december 2017
- Warhammer: End Times Vermintide 1-31 december
- Back to the Future: The Game (30th Anniversary) 16 dec - 15 jan
- Child of Eden 1-15 december
- Marlow Briggs and the Mask of the Death 16-31 december

Laatste reacties

avatar van Syko Ink
Door Syko Ink (90 reacties) op 23-11-2017 02:43
( PM )
HMM ook al ken ik beide games niet, bij het kijken van de gameplay ziet het er niet zo speciaal uit

Ik had wel 1 redelijke game verwacht voor de December maand.
avatar van Koen
Door Koen (1213 reacties) op 23-11-2017 06:00
( PM )
avatar van Ben
Door Ben (7277 reacties) op 23-11-2017 07:08
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Helaas niet echt games die ik ga spelen. Maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.
avatar van Martijn3107
Door Martijn3107 (95 reacties) op 23-11-2017 07:45
( PM )
Er staat twee keer marlow briggs, voor de xbox one moet dit back to the future zijn.
avatar van Wedlock
Door Wedlock (550 reacties) op 23-11-2017 08:15
( PM )
Back to the Future ga ik zeker proberen
avatar van Johandy
Door Johandy (827 reacties) op 23-11-2017 08:16
( PM )
Geen reden voor mij om Gold te verlengen op dit moment. Misschien januari weer.
avatar van PBJ85
Door PBJ85 (220 reacties) op 23-11-2017 08:57
( PM )
avatar van Techmode
Door Techmode (2492 reacties) op 23-11-2017 09:01
( PM )
Wat een zooi
avatar van Kuros
Door Kuros (63 reacties) op 23-11-2017 09:18
( PM )
Vrij matig voor een decembermaand
avatar van Josplays
Door Josplays (205 reacties) op 23-11-2017 09:47
( PM )
Back to the future lijkt mij wel leuk om eens te spelen.
avatar van SGT xan
Door SGT xan (2666 reacties) op 23-11-2017 09:54
( PM )
Quote:
Back to the future lijkt mij wel leuk om eens te spelen.


Verrassend leuk spel dat mooi aansluit op de verhaallijn van de filmtrilogie. Wel een van de lastigste, zo niet de lastigste games van Telltale Games.
avatar van Goelan
Door Goelan (171 reacties) op 23-11-2017 16:35
( PM )
Back to the future ben ik wel blij mee!
avatar van Syra
Door Syra (87 reacties) op 23-11-2017 16:48
( PM )
Ben wel benieuwd naar back to the future
avatar van Tomax99
Door Tomax99 (96 reacties) op 23-11-2017 16:53
( PM )
Back to the Future en Warhammer lijken me tof. Eden had ik de disc, maar nooit gespeeld, digitaal erg welkom.

Alleen Marlow lijkt me niet veel...

Maar wel weer 4 nieuwe games voor mijn game library
avatar van Tediz2013
Door Tediz2013 (27 reacties) op 23-11-2017 21:05
( PM )
jammer..
avatar van Bombaron
Door Bombaron (146 reacties) op 23-11-2017 23:36
( PM )
Meh...
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (212 reacties) op 24-11-2017 08:32
( PM )
Zien er wel grappig uit..
avatar van Bumfighter
Door Bumfighter (38 reacties) op 26-11-2017 11:06
( PM )
Heb al paar keer op het punt gestaan Back to the Future aan te schaffen.
Ben benieuwd!