Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Assassin's Creed: Black Flag (PC) gratis

Ubisoft is al in de kerststemming en deelt daarbij, in het kader van de Happy Playdays 2017, aan iedereen een gratis exemplaar uit van Assassinís Creed Black Flag voor PC! De actie loopt vanaf vandaag en gaat nog door tot 18 december. Heb je nog geen Uplay, dan moet je deze wel nog even downloaden om je exemplaar aan je uPlay account te kunnen toevoegen. Zie voor meer informatie ook de actie op uPlay.com.




Bedankt voor het melden Budgetgamers: Himathrad, Doobieters & SkixAces

Laatste reacties

avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7841 reacties) op 11-12-2017 18:16
( PM )
Mooi; nog iets eerder dan ik dacht (vanaf 12 december dacht ik). Meteen even 'gratis' gekocht

Ik zag dat deze AC ook niet in de "Humble Assassin's Creed Bundle" van een tijdje geleden zat waarin ook voor een hele rij AC games de UPlay keys zaten. Dus een mooie aanvulling
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (712 reacties) op 11-12-2017 18:32
( PM )
Mooie game :)
avatar van Doobieters
Door Doobieters (18702 reacties) op 11-12-2017 19:04
( PM )
Iemand mijn PS4 exemplaar kopen?
avatar van Haaibaai
Door Haaibaai (235 reacties) op 11-12-2017 20:23
( PM )
Nice. Super game!
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (243 reacties) op 11-12-2017 21:25
( PM )
Geclaimd. Als de game bij je games staat is het voldoende toch? Of moet je de game ook al gedownload hebben voordat de periode eindigd?
avatar van Weltschmerz
Door Weltschmerz (422 reacties) op 11-12-2017 22:14
( PM )
Quote:
Geclaimd. Als de game bij je games staat is het voldoende toch? Of moet je de game ook al gedownload hebben voordat de periode eindigd?


Claimen is voldoende. Of dat was in ieder geval in de voorgaande jaren, en dit jaar met andere spellen, het geval : )
avatar van Kelly89
Door Kelly89 (1288 reacties) op 12-12-2017 07:38
( PM )
Yeaah bedankt, gratis is altijd leuk
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (171 reacties) op 12-12-2017 08:19
( PM )
Quote:
Mooi; nog iets eerder dan ik dacht (vanaf 12 december dacht ik). Meteen even 'gratis' gekocht

Ik zag dat deze AC ook niet in de "Humble Assassin's Creed Bundle" van een tijdje geleden zat waarin ook voor een hele rij AC games de UPlay keys zaten. Dus een mooie aanvulling


Precies daar zat deze nog niet tussen nu bijna compleet voor een prikje
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (188 reacties) op 12-12-2017 09:33
( PM )
Thnx! Meteen meegepakt, want ja gratis
avatar van Logical
Door Logical (468 reacties) op 12-12-2017 11:14
( PM )
Tof. Ze willen blijkbaar Uplay graag boosten.
avatar van MJB
Door MJB (3029 reacties) op 12-12-2017 14:16
( PM )
ik had hem al met de mega gratis deal dagen van vorig jaar of het jaar daarvoor.
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (243 reacties) op 12-12-2017 18:07
( PM )
Quote:
[..]


Claimen is voldoende. Of dat was in ieder geval in de voorgaande jaren, en dit jaar met andere spellen, het geval : )


Dacht ik al, bedankt!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (287 reacties) op 12-12-2017 18:33
( PM )
Toffe game
avatar van Wesselspeed
Door Wesselspeed (11 reacties) op 17-12-2017 13:49
( PM )
Ik ben ingelogd met mijn U-Play account, je krijgt dan de melding dat de game aan je bibliotheek is toegevoegd.
Is dit genoeg of moet ik U-Play ook nog downloaden?
avatar van Xor
Door Xor (15153 reacties) op 18-12-2017 16:11
( PM )
Quote:
Ik ben ingelogd met mijn U-Play account, je krijgt dan de melding dat de game aan je bibliotheek is toegevoegd.
Is dit genoeg of moet ik U-Play ook nog downloaden?

Als er staat dat de game is toegevoegd, dan staat hij onder jouw Uplay account. Downloaden is niet nodig.

En voor de mensen die Watch_Dogs en/of World in Conflict CE hadden misgelopen:
Je kan deze games weer opnieuw claimen. Claim ze snel want als je ze opnieuw misloopt, dan is het 'Helaas Pindakaas'.
Watch_Dogs
World in Conflict: Complete Edition
avatar van Wesselspeed
Door Wesselspeed (11 reacties) op 18-12-2017 17:35
( PM )
Quote:
[..]

Als er staat dat de game is toegevoegd, dan staat hij onder jouw Uplay account. Downloaden is niet nodig.

En voor de mensen die Watch_Dogs en/of World in Conflict CE hadden misgelopen:
Je kan deze games weer opnieuw claimen. Claim ze snel want als je ze opnieuw misloopt, dan is het 'Helaas Pindakaas'.
Watch_Dogs
World in Conflict: Complete Edition

Thanks, die ook nog maar even meegenomen!
(Als ik het artikel mag geloven moet ik Uplay downloaden om de games te kunnen claimen, dit klopt dus niet?)
avatar van Xor
Door Xor (15153 reacties) op 18-12-2017 17:41
( PM )
Quote:
[..]

Thanks, die ook nog maar even meegenomen!
(Als ik het artikel mag geloven moet ik Uplay downloaden om de games te kunnen claimen, dit klopt dus niet?)

Nee. Gewoon inloggen via de links. En dan als je ingelogd bent, de game claimen onder jouw Uplay nickname/account. Als het inloggen niet werkt, probeer eerst via de Ubistore/Uplay webstore in te loggen en dan vervolgens deze pagina's bezoeken.

Je kan ze claimen via de Uplay applicatie/programma. Maar je kan ze ook via de speciale pagina's claimen.

En een extra reminder:
Deze games +(!!!!) AC: Black Flag zijn t/m 23 december gratis te claimen. AC: Black Flag is verlengd. Dus claim ze snel. Want na 23 december is het 'Helaas Pindakaas'.