Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Grim Fandango Remastered (PC) gratis

We kunnen er bijna een dagelijkse reeks van maken, deze maand zijn de gratis PC games niet aan te slepen. Goed nieuws voor de PC gamer natuurlijk! Nu is GOG aan de beurt met Grim Fandango Remastered.

Bedankt voor het melden: 3bdelilah & Immortalbenny

Laatste reacties

avatar van Pipboy3000
Door Pipboy3000 (44 reacties) op 12-12-2017 18:31
( PM )
Prima game zo heb ik me laten vertellen. Gaat ie in mn bibliotheek? Zeker! Ga ik ooit tijd vinden om het te spelen? Waarschijnlijk niet!
avatar van DeBers
Door DeBers (54 reacties) op 12-12-2017 18:42
( PM )
Bij mij lukt het niet... Ik krijg hem voor 13 euro in mijn mandje.
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (65 reacties) op 12-12-2017 18:56
( PM )
Tijd geleden alweer de remaster gespeeld, goede humor, maar af en toe een bezoekje brengen aan een walkthrough was niet te voorkomen!
avatar van John67
Door John67 (134 reacties) op 12-12-2017 18:59
( PM )
Hier lukt het ook niet. Klik ik op "get it here" dan kom ik weer in een lege shop.
Las als tip om het via de banner op homepage te doen (gog.com), en dat het dan een tijdje duurt (denk 20 minuten...) voor je hem hebt.
avatar van Jerommeke
Door Jerommeke (70 reacties) op 12-12-2017 19:02
( PM )
Bij mij lukt het ook niet, ik krijg 'm voor 2,79 in m'n mandje.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7987 reacties) op 12-12-2017 19:06
( PM )
Net ook toegevoegd door 'gratis' te kopen. Duurde deze keer wel iets langer voordat de game aan m'n account was toegevoegd (dan de vorige gratis game); misschien die ongeveer 20 minuten zoals hierboven ook al genoemd is.
avatar van Jons
Door Jons (95 reacties) op 12-12-2017 19:09
( PM )
Quote:
Hier lukt het ook niet. Klik ik op "get it here" dan kom ik weer in een lege shop.
Las als tip om het via de banner op homepage te doen (gog.com), en dat het dan een tijdje duurt (denk 20 minuten...) voor je hem hebt.


Dit lijkt te werken. Danku!
avatar van MJB
Door MJB (3095 reacties) op 12-12-2017 19:39
( PM )
Geeft bij mij 13,89 aan.

Banner tip werkt . Zal wel later in me lijst komen te staan.
avatar van HierRuben
Door HierRuben (68 reacties) op 12-12-2017 19:46
( PM )
Thanks via de homepage banner meegepakt!
avatar van Hupegel
Door Hupegel (394 reacties) op 12-12-2017 20:57
( PM )
Aanrader! En sowieso is GOG.com een prima toko.
avatar van Eegee
Door Eegee (79 reacties) op 12-12-2017 21:25
( PM )
Er zijn ook weer wat nieuwe GOG Connect games
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (93 reacties) op 12-12-2017 22:03
( PM )
Op de ps4 is hij ook eens gratis geweest. Geinige game.
avatar van Hupegel
Door Hupegel (394 reacties) op 12-12-2017 22:28
( PM )
Quote:
Er zijn ook weer wat nieuwe GOG Connect games


Bedankt voor de tip!
avatar van Techmode
Door Techmode (3067 reacties) op 13-12-2017 00:22
( PM )
Quote:
Op de ps4 is hij ook eens gratis geweest. Geinige game.


bij plus, niet gratis
avatar van Md_73
Door Md_73 (176 reacties) op 13-12-2017 00:37
( PM )
Bovendien krijg je als je voor minimaal 15 dollar koopt op Gog.com Hard west gratis en als je voor minimaal 40 dollar koopt Master of Orion (2016) gratis.
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (231 reacties) op 13-12-2017 08:20
( PM )
GRATIS!
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1618 reacties) op 13-12-2017 09:21
( PM )
Quote:
Er zijn ook weer wat nieuwe GOG Connect games

Thanks voor de tip, en een link omdat ik het niet zo snel kon vinden op de site zelf (yay Google): https://www.gog.com/connect (als je je Steam account linkt krijg je de games die in je Steam library staan gratis op GOG.com)
avatar van Tan-chanNL
Door Tan-chanNL (40 reacties) op 13-12-2017 13:32
( PM )
Thanks!
avatar van 1lau
Door 1lau (86 reacties) op 13-12-2017 19:45
( PM )
Ah, topper die ik nu eindelijk kan toevoegen
avatar van Desertfish
Door Desertfish (89 reacties) op 13-12-2017 21:14
( PM )
En het is nog niet eens throwback thursday! Dankjewel, ik ga deze geweldige game nog maar eens herbeleven!
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (182 reacties) op 14-12-2017 11:16
( PM )
Quote:
Op de ps4 is hij ook eens gratis geweest. Geinige game.


Niet gratis geweest! Was een plus spel en plus spellen zijn niet gratis!
Als je abo afloopt dan kan je het niet meer spelen.
Gratis is als je het download en altijd kan gebruiken ongeacht je wel of geen plus abo hebt.
avatar van Kakashih
Door Kakashih (12 reacties) op 19-12-2017 00:23
( PM )
Quote:
[..]


Niet gratis geweest! Was een plus spel en plus spellen zijn niet gratis!
Als je abo afloopt dan kan je het niet meer spelen.
Gratis is als je het download en altijd kan gebruiken ongeacht je wel of geen plus abo hebt.


Ok